Relatie/huwelijk met rijke man
maandag 21 september 2009 om 21:43
Volgens mij bestaat er nog niet zo'n topic. Het leek mij leuk om over dit onderwerp ervaringen uit te wisselen/praten/discusseren etc. Wie heeft er hier een relatie/huwelijk met een rijke vent? Ik al 7 maanden een relatie met een miljonair van 46. Ikzelf ben 22. Nee, het is niet dat ik alleen maar om het geld bij hem ben. Hij heeft nog altijd een hele leuke kop. Mijn familie keurt hem af. Ze denken dat ik hem alleen maar leuk vind om het geld en luxe leven. Wie zit ook in zo'n soort schuitje?

maandag 21 september 2009 om 22:16
quote:Flashy schreef op 21 september 2009 @ 22:12:
Hmm geld maakt niet gelukkig toch?
Nou ja, let's face it: het helpt natuurlijk wel. Ik snap het punt ook wel een beetje. Hij is rijk en niet gierig en ze gaan samen heerlijk leuke dingen doen en lekker uit eten en dat allemaal op zijn kosten. Is misschien wel een heerlijke manier van daten samen.
Maar ik ben in- en in- gelukkig met een arme man. Van wie ik onvoorstelbaar veel hou. Maar aan het einde van het etentje, delen we de rekening...
Hmm geld maakt niet gelukkig toch?
Nou ja, let's face it: het helpt natuurlijk wel. Ik snap het punt ook wel een beetje. Hij is rijk en niet gierig en ze gaan samen heerlijk leuke dingen doen en lekker uit eten en dat allemaal op zijn kosten. Is misschien wel een heerlijke manier van daten samen.
Maar ik ben in- en in- gelukkig met een arme man. Van wie ik onvoorstelbaar veel hou. Maar aan het einde van het etentje, delen we de rekening...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

maandag 21 september 2009 om 22:19
maandag 21 september 2009 om 22:20

maandag 21 september 2009 om 22:24
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 22:20:
@ Cappi Nee, ben niet alleen bij hem om zijn leuke kop. Hij straalt geld, macht, status uit. Het zijn die 3 dingen bij elkaar. Mooie combi toch? En ach als hij er over 10 jaar vandoor gaat met een 20tiger dan heb ik een leuke tijd gehad.
Tien jaar? Dat is optimistisch, je denkt toch niet dat hij naast een dertiger gaat lopen?
Gelukkig denk je er zelf erg luchtig over, geen gebroken hart voor jou....
@ Cappi Nee, ben niet alleen bij hem om zijn leuke kop. Hij straalt geld, macht, status uit. Het zijn die 3 dingen bij elkaar. Mooie combi toch? En ach als hij er over 10 jaar vandoor gaat met een 20tiger dan heb ik een leuke tijd gehad.
Tien jaar? Dat is optimistisch, je denkt toch niet dat hij naast een dertiger gaat lopen?
Gelukkig denk je er zelf erg luchtig over, geen gebroken hart voor jou....
maandag 21 september 2009 om 22:26
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 22:20:
@ Cappi Nee, ben niet alleen bij hem om zijn leuke kop. Hij straalt geld, macht, status uit. Het zijn die 3 dingen bij elkaar. Mooie combi toch? En ach als hij er over 10 jaar vandoor gaat met een 20tiger dan heb ik een leuke tijd gehad.Heeft ie ook nog leuke eigenschappen of is dit wel het meest positieve??? En dat het je niet uitmaakt dat ie er over een paar jaar misschien met een ander vandoor gaat, dat zegt wel genoeg over jouw liefde voor hem.
@ Cappi Nee, ben niet alleen bij hem om zijn leuke kop. Hij straalt geld, macht, status uit. Het zijn die 3 dingen bij elkaar. Mooie combi toch? En ach als hij er over 10 jaar vandoor gaat met een 20tiger dan heb ik een leuke tijd gehad.Heeft ie ook nog leuke eigenschappen of is dit wel het meest positieve??? En dat het je niet uitmaakt dat ie er over een paar jaar misschien met een ander vandoor gaat, dat zegt wel genoeg over jouw liefde voor hem.

maandag 21 september 2009 om 22:26
Lijkt mij heerlijk een vent met geld. En leeftijdverschil, tja, dat zie ik ook bij mensen zonder zoveel geld. Ik vind het alleen jammer dat je je hiervoor 'leent'. Je komt op mij over als een golddigger. Je houdt niet van hem, je vind alleen zijn leuke kop, uitstraling, geld en macht leuk. Ergens heb ik medelijden met de man in kwestie, of weet hij dat je niet zo serieus bent en het niet erg vind om over 10 jaar ingewisseld te worden?

maandag 21 september 2009 om 22:27
maandag 21 september 2009 om 22:29
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 22:11:
@ LissLotte. Haha heb jij die tips die je geeft uitgeprobeerd? Vermogen ben ik niet bang dat zit allemaal goed. Trouwen hebben we het nooit over gehad. Hij is volgens mij nu 3 jaar gescheiden van zijn exvrouw.
ha,ha, nee. Heb een andere weg gekozen. Gestudeerd, aan het werk voor mooi salaris, zit dus ook in mooie eettenten en kan luxe op vakantie. Kan alles kopen wat mijn hartje begeert, maar dat is ook omdat ik niet alles begeer (snappie hem nog?). Zou wel graag met mijn man een kind willen. Maar dat is nou net iets wat je niet kunt kopen..... (gelukkig maar).
Overigens heb ik nog geen mooi vrijstaand huis. Dat zou ik nog wel willen hebben.
@ LissLotte. Haha heb jij die tips die je geeft uitgeprobeerd? Vermogen ben ik niet bang dat zit allemaal goed. Trouwen hebben we het nooit over gehad. Hij is volgens mij nu 3 jaar gescheiden van zijn exvrouw.
ha,ha, nee. Heb een andere weg gekozen. Gestudeerd, aan het werk voor mooi salaris, zit dus ook in mooie eettenten en kan luxe op vakantie. Kan alles kopen wat mijn hartje begeert, maar dat is ook omdat ik niet alles begeer (snappie hem nog?). Zou wel graag met mijn man een kind willen. Maar dat is nou net iets wat je niet kunt kopen..... (gelukkig maar).
Overigens heb ik nog geen mooi vrijstaand huis. Dat zou ik nog wel willen hebben.
maandag 21 september 2009 om 22:29
@ Wuiles. Hij is een slime man, maar soms is hij ook zo dom! Dan eet ie letterlijk uit mijn hand. Strategie heb ik niet echt over nagedacht. Hij weet dat ik een kinderwens heb Heb weleens gezegd dat hij straks te oud is om opnieuw vader te worden. Dus wie weet over een jaar een baby? Pfff ik zie wel hoe 't loopt.