Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook niet schaatsen, dus dat klopt wel
Stressed is just desserts spelled backwards
Vishnu, LOL! Moet als ik jou lees telkens aan satéprikkertjes denken. Hoe is 't daar nu mee eigenlijk?

Mal, ik las het even in de gauwigheid, is niet leuk om daar zo middenin te staan, maar je hebt het goed gedaan hoor.

Kokos, wel schrikken, zo'n grote fik zeg...
Geen prikkers meer nodig hier hoor, hij is in maart besneden en geen problemen meer gelukkig!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Suze2 schreef op 21 september 2009 @ 18:12:

[...]

Dat is dan weer het lastige aan dochters. Dat volk weet zooooooo goed wat ze wel en wat ze niet wil. Best vermoeiend soms Max is net zo, dus daar hoef je geen dochter voor te hebben . Vergeet het maar dat je hem in een joggingbroek krijgt. Het liefst loopt hij elke dag in een overhempje of polo. Maar ja, Max is dan ook wel een echte metroman, houdt van kokkerellen, winkelen, auto's en motors .
Mal, ik zag je post ook. Geen problemen voor jou hoor. En krijg je een sneer van haar dan weet je wie het zegt toch? En dan was dit gelijk de laatste keer dat je hulp aangeboden hebt

Vis, jij lekker wijf! Ik verwacht de weeen binnen nu en een uur of 2 dan ok? Purrrrrfect, 23/9 is een prima datum .

Zo, we zijn geslaagd. Deze zijn het geworden. Keuze zeer beperkt in Zeist (tsja, ik denk doe Zeist want wie weet haal ik er de krant mee maar helaas ) maar gelukkig toch iets gevonden.

Ook bij Schoenenreus nog paarse moonboot achtige laarzen gescoord voor 23 euro (Hel, met een paardenplaatje!!! Ik denk dat je er even langs moet nog). Laat maar komen de winter.

Mamax, echt? Max ook zo'n type? Ben je mooi klaar mee dan.

Hel, miskopen die ze inderdaad niet aandoet nadat ze in de winkel "ja mooi" zei komen hier zeer regelmatig voor helaas. Ik hoop maar dat kind in buik wel broeken aan wil bijvoorbeeld.
Kijk, de freule heft wel smaak! Ze zijn leuk. En ja, Max is echt zo. Ik kan ook heerlijk met hem winkelen
Leuk Suus! Ow, en roze paaardenmoonboots?? Hebben!

Getver wat heb ik het druk. Niet eens tijd om fatsoenlijk te forummen.
Paarse Hel, paarse!
Morgen weer VK Suus? Juul ondergebracht?
J morgen op kdv dus das mooi. Ik zal vragen of ze wil voelen (en wordt zwaar depri als ze nee zegt ) en strippen als mogelijk. Maar ik heb nog even tot Vis heur plaatje het werk gaat doen
Star, wat is er? Je hebt pijn lees ik in Theehuis?
Ja zeg in mijn eentje schiet het niet op, kom op Good Luck Ladies:

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik spring wel weer mee!

quote:Suze2 schreef op 22 september 2009 @ 14:06:

Star, wat is er? Je hebt pijn lees ik in Theehuis?Ja, sinds gisteren ineens. Pijn bij plassen en in baarmoeder en uitstralend naar rug en koortsig. VK gebeld of het nog naweeen oid konden zijn. Placenta zou volgens gegevens van haar volledig los gekomen zijn, dus dat was het waarschijnlijk niet. Ze raadde aan huisartsenpost te bellen en urine te laten checken. Starman met potje urine die kant op, maar dat was goed dus huisarts kwam langs. Buik gevoeld en voelde allemaal goed, dus dacht toch dat het nog door krimp van baarmoeder kwam.
quote:Suze2 schreef op 22 september 2009 @ 14:00:

J morgen op kdv dus das mooi. Ik zal vragen of ze wil voelen (en wordt zwaar depri als ze nee zegt ) en strippen als mogelijk. Maar ik heb nog even tot Vis heur plaatje het werk gaat doen Oefen maar vast op de tranen dan
Girlies, ik meld me even af.

Suus, sterkte met de l.l.!

En als het start, een hele goede bevalling meis!!
Wat ga je doen dan Compu?

Goed dat je het even hebt laten nakijken Star! Met Eetje alles goed? Werkt alles nog steeds als bij een gewone baby
quote:compu schreef op 22 september 2009 @ 17:02:

Girlies, ik meld me even af.

Suus, sterkte met de l.l.!

En als het start, een hele goede bevalling meis!!

He was dit???? Compu alles goed vrouw? Ga je gewoon wat leuks doen of zijn er andere redenen om even los te laten hier?

Ik ga je even mailen.
ff aardappelen afgieten zo terug
Oh Star, dat is naar zeg! Goed in de gaten houden hoor en als je koorts krijgt toch even verder laten kijken in zkh zou mijn idee zijn? Jeetje, ook niet fijn... !
Compu's mailadres chello-adres?
Volgens mij wel idd Suus, voornaamachternaam.

Ja ik hou het zeker in de gaten, zit niet te wachten op achtergebleven rest placenta ofzo.
Mal, Eetje lijkt het goed te snappen dat ze moet slapen als het donker is
Suus, geen paniek! Staat op Hyves waarom ze er niet is.

Star, dat klinkt niet lekker. Hou je het goed in de gaten?
Compu brengt het ook wel dramatisch hier

Gelukkig niks aan de hand dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven