Forumafkortingen en forumterminologie
maandag 21 september 2009 om 14:52
We kennen TO (Topic Opener, TS wordt ook weleens gebruikt en is Topic Starter), we kennen van de sekspijler de SV (Seksvriend(in)) en de JG (Jonge God), en recentelijk kwam ons aller Minny met de HRS: de Huilie Rescue Squad.
Net heb ik er zelf een gebruikt, een nieuwe (verbeter 'm gerust): LPG (het LabeltjesPlakkerGroepje), naar aanleiding van 'misschien ben je HSPéééé'.'
Dus, nog meer terminologieen of afkortingen, nieuwe of afgestofte? Plemp ze hier neer!
(het is dus labeltjesplaKKer, typfout)
Net heb ik er zelf een gebruikt, een nieuwe (verbeter 'm gerust): LPG (het LabeltjesPlakkerGroepje), naar aanleiding van 'misschien ben je HSPéééé'.'
Dus, nog meer terminologieen of afkortingen, nieuwe of afgestofte? Plemp ze hier neer!
(het is dus labeltjesplaKKer, typfout)
dinsdag 22 september 2009 om 15:11
dinsdag 22 september 2009 om 15:13
quote:sprokkelientje schreef op 22 september 2009 @ 15:03:
Momzilla
Zwangerosaurus
Was de zwangerosaurus helemaal vergeten!
Hoe zou jij ze in de lijst omschrijven?
Momzilla
Zwangerosaurus
Was de zwangerosaurus helemaal vergeten!
Hoe zou jij ze in de lijst omschrijven?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

dinsdag 22 september 2009 om 16:33
quote:Starshine schreef op 22 september 2009 @ 15:24:
zwangerosaurus = zwangere vrouw die zich vanwege alle hormonen en kwaaltjes zeer onredelijk en bitchy gedraagt.
ook wel Momzilla
Zoiets?Jij bent hier goed in dank je!
zwangerosaurus = zwangere vrouw die zich vanwege alle hormonen en kwaaltjes zeer onredelijk en bitchy gedraagt.
ook wel Momzilla
Zoiets?Jij bent hier goed in dank je!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 22 september 2009 om 16:58
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 22 september 2009 @ 14:38:
[...]
whore Verengelsing van 'hoor' (hoer)
ik ben er weg van ik ga er vandoor
latex laterrrrr, sie joe later
flashen even je shirtje omhoog en omlaag om de borsten te laten zien
bakkie wrong bakkie koffie verkeerd
[...]
whore Verengelsing van 'hoor' (hoer)
ik ben er weg van ik ga er vandoor
latex laterrrrr, sie joe later
flashen even je shirtje omhoog en omlaag om de borsten te laten zien
bakkie wrong bakkie koffie verkeerd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 22 september 2009 om 17:08
dinsdag 22 september 2009 om 17:55
Ok ze zijn toegevoegd! En de v is een f geworden (schaam)
dinsdag 22 september 2009 om 19:21

dinsdag 22 september 2009 om 19:25
Volgens mij is de "klauwhamer" nog niet voorbij genomen. Een klassieker op dit forum!
De oorsprong ligt in een topic waarbij een dame vertelde dat ze haar partner met een klauwhamer te lijf was gegaan, waarna het topic volledig uit de hand liep (op een hilarische manier).
Nu vooral aangeboden als wapen tijdens een ruzie tussen twee forummers of als grappig bedoeld advies aan een TO.
De oorsprong ligt in een topic waarbij een dame vertelde dat ze haar partner met een klauwhamer te lijf was gegaan, waarna het topic volledig uit de hand liep (op een hilarische manier).
Nu vooral aangeboden als wapen tijdens een ruzie tussen twee forummers of als grappig bedoeld advies aan een TO.
dinsdag 22 september 2009 om 19:31
dinsdag 22 september 2009 om 19:32
Iris,
Had jij eerst een andere nick of lees je gewoon al lang mee? Je weet veel, maar hebt nog niet zo gek veel berichten.
Had jij eerst een andere nick of lees je gewoon al lang mee? Je weet veel, maar hebt nog niet zo gek veel berichten.
dinsdag 22 september 2009 om 19:35

dinsdag 22 september 2009 om 19:37
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 22 september 2009 @ 19:32:
Iris,
Heel scherp opgemerkt!
Ik las inderdaad zo nu en dan mee, maar ik ben pas kort aangestoken door het forum-bug. En dit gecombineerd met een waanzinnig goed geheugen voor zinloze feitjes .
Iris,
Heel scherp opgemerkt!
Ik las inderdaad zo nu en dan mee, maar ik ben pas kort aangestoken door het forum-bug. En dit gecombineerd met een waanzinnig goed geheugen voor zinloze feitjes .
dinsdag 22 september 2009 om 19:45
quote:iris1969 schreef op 22 september 2009 @ 19:37:
[...]
Heel scherp opgemerkt!
Ik las inderdaad zo nu en dan mee, maar ik ben pas kort aangestoken door het forum-bug. En dit gecombineerd met een waanzinnig goed geheugen voor zinloze feitjes .Op die manier! Ik vroeg het me ineens af. Heerlijk he om zelf ook te schrijven. En nu blijven die feitjes nog zinvol ook
[...]
Heel scherp opgemerkt!
Ik las inderdaad zo nu en dan mee, maar ik ben pas kort aangestoken door het forum-bug. En dit gecombineerd met een waanzinnig goed geheugen voor zinloze feitjes .Op die manier! Ik vroeg het me ineens af. Heerlijk he om zelf ook te schrijven. En nu blijven die feitjes nog zinvol ook

dinsdag 22 september 2009 om 20:00

dinsdag 22 september 2009 om 20:26