Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
**komt even laten weten dat ze meeleest hoor**

Nadine voor jou even een heel dikke knuffel! Je doet het super! en dat je er door zit is niet zo gek.

Ben hartstikke trots op hoe je het allemaal doet! En die bv is perfect maar alleen zolang je je er goed bij voelt he? Niets moet meis! Ik vind het heel knap met een baby en zo'n klein manneke tegelijk hoor.

Knuffffff

Meiden later voor iedereen een stukje hoor moet nu zo weg.

xxxxx
Zaza: Crossssssssss post
Lieve Nadine, wat vervelend dat je je zo voelt. Maar dat heeft elke moeder wel en dat geeft niets! Ik had dat al met 1 kindje laat staan met 2! Dus lucht idd je hart en als het even niet wil idd hulp vragen. Idd schoonouders of je man vragen toch thuis te blijven. Je moet ook helemaal nog een ritme vinden dat lijkt me ook heel erg moeilijk. Ik vind het knap dat je borstvoeding geeft, maar voel je niet schuldig of verdrietig als het niet werkt voor Luuk. Je doet zo je best, maar als het niet wil dan houdt het op. Vraag anders of iemand even voor een middagje wil oppassen. Al is het bij jezelf thuis, zodat je even lekker kunt slapen. Dan ben je tenminste weer wat beter uitgerust en kun je alles ook weer beter hebben. Als je al moe bent dan heb je sowieso al snel dat alles je irriteert.

Even een hele dikke knuffel van mij. Je bent een fantastische moeder!
Lieve meiden, wat een fijne reacties (en dat nog wel zo vroeg op de morgen!) Dat had ik nou net ff nodig! heel erg bedankt!

Vannacht weer een goede nacht gehad (Luuk kwam om 2.45 uur en toen pas weer om half 8 en ging na beide voedingen lekker slapen) dus ik heb weer een beetje bij kunnen tanken.

Ga later deze ochtend even naar het CB om Luuk te wegen (denk wel dat ie genoeg binnen krijgt, maar zeker weten is beter...) en ga ook de lactatiekundige nog even bellen voor een afspraak. Dat zal wel woensdag worden want krijg vanmiddag kraamvisite en morgen heb ik Nick thuis, da's niet zo handig.

Ik weet ook wel dat ik elk moment kan en mag stoppen met de BV maar ik heb er zoveel moeite voor gedaan om het te laten slagen, dat ik vind dat ik ook niet meteen op moet geven als het ff een dagje minder gaat. Maar als ik dan al slaapgebrek heb en man is ook nog eens niet thuis, dan zie ik het ff niet meer zitten.

Wel heel fijn te weten dat ik hier lekker m'n hart kan luchten zonder vooroordelen over BV of KV en zonder veroordeeld te worden.

@ Zaza, voor de tabel (hoe erg ik het ook vind): m'n leeftijd is ondertussen al weer 35.....

Zo, dan ga ik nu eens ff lekker douchen en mezelf verzorgen, dat is ook belangrijk!

Liefs X
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Nadine, fijn dat je weer beter hebt geslapen! Je hebt idd wel gelijk over de borstvoeding. Hopen dat de lactatiedeskundige je wat advies kan geven!

Wij hebben even lekker gegymd. Zo grappig.

En.... ik ben zojuist toch echt ongesteld geworden. Durf het niet te zeggen, maar baal wel een beetje. Dus op dag 37 deze keer. Dus nu echt op naar ronde 4!!

Zaza, als je tijd/zin hebt zou je het dan toch willen veranderen in 25 oktober?
@ Blink, wat jammer nou, ik had stiekem nog wel goede hoop! Maar liever duidelijkheid als dat getwijfel. Dat gymen met Vincent klinkt trouwens erg leuk! Zou voor Nick ook wel wat wezen. Hij rent soms als een kip zonder kop door de tuin en ik noem hem dan altijd 'dolle juin' wat hij dan vrolijk na-papegaaid!!

Nou meiden, advies van het CB --> niet twijfelen, Luuk krijgt meer dan genoeg binnen! Hij was in 13 dagen tijd 710 gram(!!!) aangekomen!! Hij weegt nu 4850 gram. En dan moet je weten dat baby's ongeveer 150-200 gram per week aankomen. Luuk dus gewoon 350 gram per week!!! Geen twijfel meer dus over de kwaliteit van m'n voeding! volgende week dinsdag moet ik met beide heren naar het CB. Nick voor z'n 2 jaar en Luuk voor z'n 1ste maand. Wat gaat het toch hard, hij is woensdag al weer 4 weken en zaterdag 'n maand!

A.s. zondag hebben we ons kraamfeest van 10.00-12.30 uur. Man heeft tent van 5x3m geregeld met dichte wanden, en ook een springkussen voor alle kindjes die komen. De garage gaat leeg en daar komt een tafel met koffiecontainer van 10 ltr + tap (dus zelfbediening) en wegwerp bekertjes, theekannen, schaal beschuit en koekjes met muisjes voor kindjes en wat pakken sap en flessen fris. Ook schaal snoep voor kindjes Heb 3 vriendinnen die komen helpen met kadootjes aannemen, beschuiten smeren etc. Zoals het er nu uitziet komt er 70 man. Luuk gaat lekker in de kinderwagen en kan bezichtigd worden met de ogen (dus geen gehaffel van hand tot hand!!) Maar goed, liever één keer korte pijn van veel drukte, als maanden kraamvisite waar ik niet op zit te wachten. Dit klinkt misschien vrij bot, maar ik vind het wel gezegend! Heerlijk rustig en gewoon om half 9 naar bed als we daar zin in hebben!

Oh, kleine man roept dat ie honger heeft, ik zal hem eens van m'n slagroommelk gaan voorzien!
Nadine, wat een herkenbaarheid! Twee van die kleine ventjes en je doet het toch maar mooi! Je bent een supermoeder. En weet je, het gaat vanzelf beter. Ik weet nog heel goed dat ik ook af en toe van die dagen had dat ik mezelf met kinderen en al uit het raam wilde storten (bij wijze van spreken, dan hè... ), maar uiteindelijk vind je vanzelf weer een ritme en blijkt het gewoon genieten te zijn. Heel veel succes en wees trots op jezelf en je slagroommelk!

Blink, toen ik las van je valse start bij de menstruatie, hoopte ik heel hard dat het raak was. Jammer jammer jammer! Zet 'em op, de volgende ronde!
Nadine: Dat is met recht slagroommelk!

Weet je, ik vind het soms met 1 kind al ongelooflijk aanpoten, dus ik kan me voorstellen dat dat met twee helemaal zo is!

Dat kraamfeest is echt ideaal! De mensen die je er graag eerder bij wilt hebben (familie en echt goede vrienden), die komen zowieso al wel eerder.

Blink: Echt jammer! Ik had ook stiekum nog een beetje hoop....

Ben vandaag in het ziekenhuis geweest. Mijn bloeduitslagen waren allemaal hartstikke goed, dus geen enge ziekte die het B12 tekort veroorzaakt. Advies was doorgaan met de spuiten en inderdaad afvallen. Ik ga de huisarts toch maar es vragen om een verwijzing naar de dietist, want er is nog steeds niets af...
Nadine: Fijn dat afgelopen nacht beter ging meis!

En jij kunt het! Dat weet ik zeker maar please vraag idd om hulp! Je hoeft en kunt het nog helemaal niet allemaal alleen.

Je bent ook nog herstellende hoor!

NOgmaals (maar dat had ik al gezegd) ik heb bewondering voor de wijze waarop je het toch allemaal maar flikt

Top!

En leuk kraamfeest! Ga er maar lekker van genieten!

Blink: He verdorie wat balen! Had het zo gehoopt voor je!

Nou vol goede moed op naar de volgende ronde.

Ongeduld: Fijn dat de uitslagen goed waren! Dat stelt weer gerust he?

Zaza: Hoe gaat het nu lichamelijk met jou? Is het allemaal wat beter nu of ben je nog aan het tobben?

Utah: Hoe gaat ie bij jou meis?

Tinkerbel: Ben je er nog??? Gaat alles goed met je?

Bloem: Knuffel!!
Zeg is Meissie nog in town?

Alles goed daar??
Ongeduld, fijn dat de bloeduitslagen goed waren! Idd misschien een goed idee naar de dietiste. Ik vind het ook zo moeilijk om af te vallen. Het gaat bij mij soms weken goed en dan verval ik zo weer in het snoepen/snaaien. Heb ik de kg's er zo weer bij. Heb op het moment niet echt goede motivatie, maar met een dietiste komt het vast goed bij jou! Succes!

Utah, hoe gaat het bij jou? Kun je het een beetje volhouden of ben je er niet zo mee bezig?

Zaza hoe gaat het nu met jou?

Bloem, lukt het allemaal nog met werken. Nog iets meer dan 3 weekjes toch tot je verlof? Daar ben je vast wel aan toe straks! Heb je alles verder af thuis?

Een vriendin van ons is bevallen van een dochter. Die is zo blij dat na 2x blauw alles nu roze is. Dit weekend maar even cadeautjes shoppen. Altijd leuk.

Er is bij Prenatal trouwens weer 20 % korting. Dus wie nog iets leuks wil shoppen met korting. Het is van donderdag t/m zondag.

Groetjes!
ff snel want ik ga lekker pitten

Morgenmiddag krijg ik huisbezoek van de lactatiekundige, ben erg benieuwd. Krijg het vergoed van de verzekering, dat scheelt!

morgen wellicht wat uitgebreidere reactie. Luuk heeft weinig geslapen vandaag, hopelijk vannacht wel en wij dan dus ook...

trusten X
Huh, ik al maanden hier kijken op ons oude (?) topic en er werd maar niets geplaatst. Hebben we gewoon een nieuw topic! Zal morgen eens bij lezen. Is maar goed dat ik dit tegen kwam
hmm... weer geen fijne nacht gehad, van 3 tot 6 op geweest, wat een crime... hoop echt dat de lactatiekundige het antwoord heeft op al dat onrustige drinken, vele boeren en krampjes en niet slapen. wellicht doe ik een simpel dingetje verkeerd...

Ga nu snel ff douchen en aankleden, kan slechts de hele dag in m'n pyjama blijven lopen....

@ Tinkerbell: we zitten al weer even hier, geen wonder dat we je niet meer langs zagen komen!
Nou daar ben ik dan hoor. Ik kijk verder niet meer op viva behalve op ons topic. Bij mijn viva kan je dan mijn laatste berichten aan klikken en dat deed ik steeds. Ik dacht ook dat dat topic gewoon door zou gaan en niet meer na een aantal berichten zou stoppen. Ik werd alleen steeds nieuwschieriger naar bloem dat ik dacht ik ga eens zoeken of er een ander topic is waar ze bij schrijft en toen zag ik ineens een bericht van zaza voorbij komen.

Hier gaat alles goed. Tomas is een lief mannetje. Zo rustig en makkelijk. We hebben het echt met hem getroffen. We slepen hem ook overal mee naartoe en gaat eigenlijk altijd goed. We zijn al 2 weekenden weg geweest. 1 weekend met z'n 3tjes naar centerparks wat erg goed bevallen is. Afgelopen weekend lang weekend naar Zeeland met de rest van vriend zijn familie en hij vond alles leuk. Uit logeren is hij ook al geweest en dat vond hij ook geweldig. Morgen is meneer een half jaar oud. De tijd gaat zo hard! Morgen weer naar het cb om even te wegen en meten. Ben benieuwd. Hij begint nu alleen erg last van zijn tandjes te krijgen en is ook verkouden en af en toe hoesten. Afgelopen week een beetje een rot week gehad met het slapen, moest er elke nacht 5 keer uit om hem zn speentje te geven maar afgelopen nacht sliep hij weer lekker door. Merk je dan wel gelijk dat je zelf weer even een nacht goed geslapen hebt. Ik werd beetje narrig steeds. Alleen als ik hem dan gelijk een nacht niet hoor dan ben ik bang dat hij niet meer ademt. Dan ben ik blij dat ik een cameratje naast het bed heb liggen en dat ik even kan kijken naar hem. Ideaal ding.

Met mij gaat verder alles oke. Weet niet of ik toen verteld had dat ik gestopt ben met werken. Ik mis mijn werk absoluut niet alleen wel dat ik nu niets meer om handen heb. Ik werk wel een dag in de week voor vriend zijn toko, administratie, maar dat heeft hij ook niet altijd. Het is wel erg fijn om gewoon lekker te kunnen genieten van je kind. Straks als hij gaat kruipen en lopen dan heb je je handen er al meer aan vol dan nu. Hij is nu zo makkelijk dat ik niet constant hoef te rennen.

Verder zijn we druk aan het zoeken naar een ander huis. We hadden eerst een optie op een nieuwbouw woning maar daar zaten we nu al 2 jaar op te wachten en nu besloten om daar niet mee door te gaan. Erg jammer maar ik ga niet nog eens 2 jaar wachten voordat het klaar is. Volgend jaar zomer willen we verhuisd zijn. Volgende week gaan we langs de makelaar. We hebben wel al wat leuke huizen op het oog die we willen gaan bekijken maar vriend wil eerst wat makelaars aflopen om te kijken welke het beste bij ons past. Nou vooruit dan maar haha.

Ik heb niet alles terug gelezen, want het was me veel te veel. Vanaf nu ben ik dus gewoon weer van de partij.
ha meiden,

heb weer even bijgelezen.

Knuffel voor jou Nadine, maar je klinkt nu weer heerlijk gelukkig na je dip :-)

Ongeduld: gelukkig goede uitslagen, fijn!

Blink: wat jammer vol goede moed naar de volgende ronde!

Sweet en Tink: ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat!

Met mij gaat het goed en niet goed. Beetje raar he. Het gaat lichamelijk heel goed, geen klachten behalve wat pijnlijke harde buiken maar die kan ik ook direct aan mezelf wijten. Geestelijk heb ik zo af en toe een dip, voel me de ene dag geweldig en straal van hier tot tokio, de andere dag ben ik zo bang dat het toch nog misgaat en dat het mooie ledikantje dat nu op haar staat te wachten (weer) leeg blijft. Die gedachten maken me zo bang ik slaap dan niet goed en tadaa de vicieuze (??) cirkel is weer rond. Ga danook gelijk mijn lief afkatten dus oh wat gezellig hier...maar gelukkig is dat niet de hele tijd hoor. Nog 8 weken en 1 dag tot aan de 40 weken...en nog een kleine 3 weken werken, wel 3 hele drukke weken! Ben vandaag vrij, maar zit alweer hard te werken, vind het ook wel leuk hoor.

gek trouwens dat het vandaag over 2 maanden alweer een jaar geleden is dat ik ben bevallen van ons kleintje*
Even ego: Ik ben ziek!

Ik voel me zo beroerd. Bah. Het liefst zou ik in mijn bed gaan liggen, maar dat kan niet, want dan ben ik te ver van het toilet vandaan. En als ik moet, moet ik rennen. O, wat is het naar! Zoals gebruikelijk maak ik me direct zorgen over mijn studieachterstand enzo, maar dat heeft totaal geen zin. Ik zou nu wel naar de hogeschool kunnen gaan, maar tegen de tijd dat ik daar een PC heb opgestart ben ik ook al drie keer naar de wc geweest. Dus kruip ik maar lekker op de bank en hoop ik te kunnen slapen voordat de jongens weer thuiskomen. Ik hoop dat ik snel beter ben (wil vrijdag heel graag weer naar mijn kleuters!)

Tot gauw...
Bloem, wat lijkt me dat moeilijk zulke gevoelens. Maar dat is niet vreemd met wat je hebt meegemaakt. Gelukkig gaat alles nu goed met jullie meisje. Sowieso wordt het op het eind zwaarder en ben je sowieso niet zo vrolijk meer, omdat je het dan ook wel gehad hebt. Je wilt je kindje gewoon graag zien. Ik hoop dat het ik het een beetje goed verwoord. Maar wil je ook even een onwijs dikke knuffel geven!!

Utah, bah wat vervelend is ziek zijn toch ook. Heel veel beterschap!!! Dikke knuffel.

Nadine, wat balen weer een moeilijke dag. Hoe ging het gesprek??

Thinkerbel, wat leuk om weer van je te horen! Fijn dat het zo goed gaat. Ik zou willen dat ik thuis kon blijven (niet dat mijn werk niet leuk is, maar als het kon zou ik de eerste 4 jaar ook wel thuis willen zijn). Maar helaas gaat ons dat met man's salaris alleen niet lukken. Maar het gaat zo ook wel goed gelukkig. Alles gaat dus goed met kleine Tomas. 6 maand alweer dat gaat echt snel!

Ongeduld, hoe gaat het met je kleine nichtje? Ben je nog weer op bezoek geweest? Ik moet met mijn broer nog wel een tijdje wachten denk ik! Jammer! haha
@ Bloem, heel begrijpelijk dat je je zo voelt! 't zal zeker niet makkelijk zijn om zorgeloos te genieten van je zw.schap. Gelukkig schiet de tijd al weer op en wordt de tijd dat je je zorgen kan maken steeds korter! Wij duimen allemaal voor een gezond meisje en zusje voor jou, bloemman en kleintje*!

@ Utah, wellicht dat immodium tabletten uitkomst bieden?? iig heul veul beterschap!

@ Tink, wat fijn om van je te horen dat je zo geniet van Tomas en het niet werken! Ik ben ongewenst werkeloos, maar ga binnenkort toch echt op zoek naar een baan hoor! Ik houd ogen en oren in ieder geval open....

@ Blink, jullie mannetje wordt al weer bijna 2, wat gaat de tijd toch snel hè?! Vieren jullie het aankomend weekend of de week erop?

@ Ongeduld, fijn dat de uitslagen goed waren. Heel veel succes met afvallen. Denk dat we allemaal de moeilijkheden wel kennen. Ik moet nog 5 kilo tot m'n "oude" gewicht, maar wil toch een serieuze poging gaan wagen om er 10 kg meer af te gaan krijgen.

Gisteren het huisbezoek van de lactatiekundige gehad. Kortgezegd: Zoals zij het kon bekijken liet ik Luuk veel te lang drinken waardoor hij veel te veel binnen kreeg wat dus die krampjes zou kunnen veroorzaken. Goed boeren is ook erg belangrijk voor Luuk want alle lucht die erin zit, moet er ook weer uit, en het liefst via een boertje natuurlijk. Nu moet ik dus goed op gaan letten of Luuk effectief drinkt en wanneer dit niet het geval is, hem van de borst afhalen. Dan zitten we nog steeds met het probleem dat Luuk moeilijk zelf in slaap valt, dus zowel de dagen als de nachten zijn weer vrij beroerd. Kom nergens aan toe omdat kind huilt, huilt en huilt en bij mama wil zijn om wat voor reden dan ook. Dan ga ik maar weer een keer wandelen, want in de reiswieg valt ie wel in slaap. Helaas schiet daardoor mijn middagslaapje er zo'n beetje elke dag bij in, is m'n humeur gedaald tot het 0-punt en word ik 's nachts vaak niet eens meer wakker van het gehuil van Luuk waardoor man dus halve nachten op is en die moet vervolgens 's morgens gewoon aan het werk.... En die vent van mij blijft dan gewoon positief, dat vind ik dan nog het knapste van alles! Hopelijk werpt het "nieuwe voeden" heel snel vruchten af, want die krampjes zijn echt verschrikkelijk. We gebruiken cinababy en infacol dus als die nou ook nog een beetje werken....

Nou ja, we zien het allemaal wel.

O ja, volgende week 02/10 met Nick naar kinderarts ivm de blaasontsteking die hij gehad heeft, ben benieuwd...

Ga nu ff op de bank liggen, mss nog half uurtje m'n ogen dicht doen als Luuk het toelaat, ben kapot....

Liefs Nadine
Bloem, logisch dat het zo dubbel voelt. Aan de ene kant ben je blij met je meisje, aan de andere kant mis je je kleintje*. En je bent je natuurlijk heel bewust van wat er allemaal kan gebeuren.. maar heb vertrouwen in je meisje.

Tink, leuk weer wat van je te horen. Welkom terug!

Zo te lezen gaat het allemaal erg goed bij jullie. Leuk, kijken naar een ander huis. Kan me voorstellen dat jullie deze beslissing nu genomen hebben.

Werkt zon cameraatje goed? Ik kan me voorstellen als je hem ziet dat je ook nog even gaat luisteren of valt dat mee?

Nadine, ik hoop dat de tips van de lactatiekundige jou en Luuk gaan helpen!

Ik ben wel weer helemaal aan het werk en dat gaat prima. Heb nog wel wat last van een bepaald punt waar een nieuw litteken zit. Ik moet eigenlijk 5 oktober naar de gyn, maar ben bang dat ik dan net weer ongesteld ben. Nou zou ik het eventueel uit kunnen stellen met Primolut ofzo van de huisarts, maar ja.. dan is de heleboel straks weer in de warre.

Of de afspraak verzetten, maar dat wil ik eigenlijk ook niet.. Hm. Na ja, kijk het nog wel even aan.
Bloem: Ook ik vind het heel begrijpelijk dat je je zo voelt! Jullie hebben het afgelopen jaar ook behoorlijk wat voor de kiezen gekregen. Ik vind echt dat jullie je er ongelooflijk goed doorheen slaan. Nog maar een paar weekjes en dan mogen jullie de kleine dame verwelkomen. Ik hoop voor je dat ze voorbij vliegen!

Nadine: Ik kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent! Ik hoop dat de adviezen van de lactatiekundige snel effect hebben! Maar echt petje af, je doet het ongelooflijk goed!

Utah: Beterschap!!!

Blink: Is dit de vriendin die opgenomen was ivm voortijdige weeen?? Ik ben afgelopen weekend ons kraamkadootje wezen brengen en heb even heerlijk kunnen knuffelen met Jade.

Tink: Wat leuk om weer van je te lezen! En wat klink je gelukkig! Spannend hoor, de zoektocht naar een nieuwe woning!

Zaza: Fijn dat je weer helemaal aan het werk bent! Die afspraak bij de gyn komt inderdaad beroerd uit!

Sweety: Hoe is het met Laura???

Schoonmoeder moest gister plotseling naar de tandarts, dus heeft mijn zwager op Guido gepast. Een lol dat ze hebben gehad! Samen een hut gebouwd, stoeien, etc. Echt heel leuk om te zien dat Guido zo gek is op zijn oom en andersom!

Verder ben ik bekaf, dus ik kruip zo op bed met een boek!
Hoi allemaal,

hier was ze weer een keertje echt sinds jaren op het forum en jullie schrijven gewoon bijna allemaal nog. Wat leuk joh! Ben blij dat je me zag Nadine en ook Utah. Ben nu inderdaad voor een 2e aan het beginnen. Spannend. Dus ik dacht ik kijk weer eens even op het forum. Onze dochter is net 2. Echt leuk, ik ga ""even"" bijlezen en dan ga ik eens wat vaker schrijven hier weer. Even lezen hoe het jullie allen is vergaan de afgelopen 2 jaar. En of jullie inmiddels 1 2 of al 3 kinderen hebben....

Groetjes Buurvrouwtje
Oh ja nu even onder mijn eigen account...die andere heb ik voor een vriendin aangemaakt die een boek aan het schrijven is, en stond nog ingelogd. Maarre...ik ben het dus echt :-)
Buurvrouwtje wat leuk!! Kom je me hier versterken en weer samen kletsen over een tweede? Leuk hoor!! Wij zijn nu in ronde 4 voor de tweede. Dus weer net zo spannend als bij de eerste. Hoe gaat het verder met je? Alles goed met jullie dochtertje?

Ongeduld, wat leuk dat Guido het zo goed kan vinden met zijn oom!! De vriendin die nu is bevallen is een andere. De vriendin die vroeg was opgenomen is 2 weken thuis geweest en toen had ze helaas weer een bloeding. Nu ligt ze weer in Groningen in het ziekenhuis. Eind oktober wordt het gehaald als alles zo blijft gaan. Ze is nu 33 weken. Dat hadden ze echt niet gedacht dus hier is ze al heel blij mee! Hopen dat ze eind oktober haalt. Lief dat je even vraagt.

Stond je schoonzusje tussen je krabbels? Dan heb ik je nichtje volgens mij op de foto gezien. Wat een plaatje!

Utah, hoe is het nu. Wordt het al wat beter?

Sweet, hoe is het met jou meissie? Gaat alles goed?

Nadine, wat vervelend dat hij nog zoveel huilt. Hopen dat het idd beter gaat als je de tips probeert. Dikke knuffel meis!!

We vieren Vincent zijn verjaardag voor vrienden zondag en voor familie op de dag zelf. We zijn beide ook vrij en familie kan dan ook allemaal. Dus dat is wel leuk. Nu druk aan het inkopen. De taarten zijn besteld. Het wordt een Teletubbie taart dit jaar. Daar is hij helemaal gek van! Zo schattig hoe hij mee zit te zingen.

Ik ben wel erg benieuwd wat mijn zwager en schoonzus doen. Zoals ik wel eens heb verteld is het contact weg. Wel is mijn man wel naar de verjaardagen van hun 2 kinderen geweest. (11 en 15 jaar). Maar nu spelen ze het een beetje via hun jongste dochter via hyves berichtjes. Dat staat me zo tegen. Pak dan de telefoon en laat ze even bellen of bel zelf. Ze weten dat hij dinsdag jarig is en dat dan het wordt gevierd met familie. Dus ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Maar wil niet dat zij de sfeer van het feestje verpesten. Wat is het ook wat gezeur in de familie. bah. Zo kwam man op de verjaardag van hun oudste dochter bleken ze het zondag's al te hebben gevierd. Schoonzus moest werken die avond, zwager was met jongste dochter naar sport. Dus zat hij daar. Ik vond dat toch onfatsoenlijk. Ze vierden het altijd op de dag zelf en ze wisten dat hij zou komen op hun verjaardag. We kunnen toch niet ruiken dat ze het nu ineens op een andere dag doen? Dus daarom ben ik ook wel een beetje pissig op ze en zit ik helemaal niet op zwager en schoonzus te wachten. Maarja.... wat moet je ermee?
Leuk Buuf dat je ons gevonden hebt! Vertel eens wat meer over jezelf en hoe het allemaal gaat. En nu dus ook voor de tweede?

Als je (weer) in de tabel wilt... let me know!!

Blink, kan me voorstellen dat je dat erg raar vond van je schoonzus en zwager. Zou ik ook niet waarderen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven