Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Mm tja lastig he frizz... ga gewoon joh kan jou het schelen
Hoi lieverds, hier ben ik weer (half). Lekker gewerkt, stukje gefietst (van en naar werk) en lekker gegeten, gehangen en ontspannen. Nu verder daarmee op het forum dan maar he

Frizz, als je naar zijn werk gaat, ga je naar zijn werk. Niet naar hem (alhoewel). Wat wil je? Dát moet je doen. En ik bedoel niet die eerste onmiddelijke behoefte te bevredigen, maar dat wat je echt wilt ;) Het is niet zo moeilijk meissie.

Kym, jij weer bijgekomen?

Hoe is het met de rest?
Hey Madhe...

Lekker gewerkt dus, ik vandaag ook wel wat drukker als normaal wat wel fijn is omdat ik het al weken veelte rustig heb .

Hoe het verder is mwah tja ... het gaat , als ik alles relativeer mag ik helemaal niet klagen .. maar toch..

Forum is altijd goed ter ontspanning ....
Dan moet je dus heerlijk verder gaan met relativeren toch? Als dat beter voelt. En alles wat te relativeren is, is niet belangrijk genoeg om over te piekeren it is simple.
Lievekes, daar ben ik weer

Ik was weer lekker los op de sportschool

MEN, wat is dat toch lekker..

Ik ga er schijndood naar toe, en kom er topfit weer vandaan!

Kym, ik snap je wel, dat gevoelletje van Frizz heb ik ook wel, maar jouw vlinders vliegen zo hard dat IK ze in mijn buik al voel

Weet je, denk dat het wijs is als je je gewoon goed voor ogen blijft houden dat jullie elkaar pas 2 weken kennen.

Dat was iets waar we het in het begin al over hebben gehad...

Vind het knap als je in het nu kan gaan staan...

Persoonlijk denk ik dat ik dat ook zou doen, maar ook dat ik het niet zou kunnen....

Er is al TE veel gebeurd in mijn hoofd

Enne...........als je in de gordijnen dreigt te klimmen kom je gewoon lekker relativeren

Zo, en dan ga ik nu je blog eens lezen

Madhe, werk nog steeds leuk?

EN ook al sportief op de fiets....

Stroll....gewoon voor de neuk?

Is dat een optie?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey Madh, hoe zijn je dagen op je werk? Bevalt dit ritme je weer?

Sum, hoi! Wat goed dat je weer gesport hebt! Kan er jaloers op zijn, op mensen die echt de discipline hebben om te gaan.

Oh, mijn blog. Plus foto's!
Sorry, kan er niets aan doen....maar je ziet er gewoon superverliefd uit meissie...

Maar hoe zorgen we er nou voor dat die onzeker buien gaan wegblijven?

Want dat zou de hele boel zoveel makkelijker maken hihihi

En dat sporten.....ach, elke gek zijn gebrek zeg ik altijd maar

Ik had echt echt echt geen zin

Zo ontzettend druk geweest op het werk, ik wilde alleen maar op de bank hangen en zappen

Maar na de warming up zag ik het alweer helemaal zitten..

En nu....gewoon weer blij ei!

*Sum gaat volgende maand heel stoer een clinic kick boxen doen*
Kickboxen?! Leuk!

Heb ik ook een tijdje gedaan, maar ik werd er te agressief van

En ja, eigenlijk heb ik mezelf ook nog nooit zo verliefd gezien op een foto! Het is overduidelijk toch?

En we zien er toch best leuk uit samen?
Jullie zien er hastikke leuk uit samen!

Je straalt helemaal

Nou ik wil al een hele tijd gaan kickboxen.

heb hier in het Haagse ook een aantal kickbox scholen bekeken, maar er liepen allemaal van die enge opgefokte kereltjes rond.

Je kent ze wel, hoop goud, matje (jaja, bestaat nog) en een iets te grote BMW voor de deur met heule glimmende velgen.

Maar nou was ik zondag op de sportschool en sprak daar met een combat instructeur die ook kickbox training geeft en die heeft me uitgenodigd....heeft me beloofd dat er geen Haagse Harrietjes rondlopen (tis dan ook in Waddinxveen ha)

Ik ga mijn mandje opzoeken, ik ben ineens heel erg moe

Weltrusten Kymmetje...enne....piekerknopje uitlaten hè!!

Zoen
Ja, dat is vaak het nadeel met die sport, he. Er komt vaak toch 'bepaald volk' op af. Maar goed dat je iemand hebt gevonden die veel beters belooft! Ben benieuwd!

Ik ga niet piekeren nee. Zinloos.

Lekker slapen Summeke!

Ben benieuwd of Frizz alsnog naar MX's werk is gegaan....ik heb zo mijn vermoedens..
*doet een kaarsje aan*

Jahoor, Frizz is inderdaad naar het werk van MX gegaan!

Ik had natuurlijk rijles, en het was weer zó leuk!

Alhoewel ik een fobie ontwikkelde voor de motor laten afslaan bij het stoplicht, waardoor het natuurlijk JUIST gebeurde.

Maaarrrrrr heb het mezelf ook meteen weer afgeleerd.

Meer gas!!!

Wel lastig dat in het donker al die fietspaden zich verstoppen, zo binnen de bebouwde kom, schrok er wel van dat ik die paden soms over het hoofd zie (niet dat er iemand fietste ofzo hoor).

Anyway (zie je nou Pom, ik zeg ook anyway), ik voelde mezelf zo vreselijk stoer dat ik een beetje wilde showen.

Dus, dacht ik, rij ik toch naar zijn werk, dan kan ik daar ff toeteren en voor de deur uitstappen, dan heeft tenminste iemand gezien dat ik kan rijden.

Vond het ook heel leuk de stukken te rijden die ik normaal fiets.

Maar goed, bijna daar aangekomen, blijkt dat die straat éénrichtingsverkeer is...

Kon ik dus niet voor de deur uitstappen, maar op het ander hoekje, en kon niemand me zien!

Het was wel echt for some reason een supergezellige avond!

Iedereen was zo blij dat ik er was, omdat ik er eerst een paar dagen per week was en tegenwoordig bijna nooit meer.

MX was er wél, maar heb hem gewoon links laten liggen in eerste instantie.

Er was maar een klein groepje mensen en we hebben eigenlijk de hele avond zitten dollen, MX kwam er ook bij.

Iedereen heeft wel een keer verwonderd gezegd: 'Wauw wat is er aan de hand vandaag?' zo grappig was het.

Ook goed voor mijn ego trouwens, want alle grapjes gingen erover hoe iedereen zijn best doet mij aan de haak te slaan.

Maar goed, ik was dus niet op de fiets zoals normaal, en MX bood aan (net als de rest, haha!) om me naar huis te brengen.

Iedereen weet dat alleen MX die eer heeft, en dus zaten we samen in zijn nieuwe (vet mooie) auto.

En hebben we natuurlijk gesproken over wat er is gebeurd. Komt erop neer dat we beiden ons punt hebben gemaakt maar het ook niet echt eens konden worden...

Hij zegt dat ik het niet heb gerespecteerd toen hij aangaf op dat moment niet te willen praten, en dat klopt.

Ik vond (en vind) namelijk dat hij niet iets eruit kan gooien en dan mijn weerwoord niet wil horen.

Dat heb ik gezegd, en ik heb de rest wat er dwarszat ook uitgegooid.

Dat hoort hij aan, en hij gaat er verder niet echt op in.

Ontkent ook niks.

Maar ja, dat kon mij eigenlijk ook niet zoveel schelen, ik heb hem toch al een soort van afgeschreven, ik verwachtte niks.

Voorlopige conclusie: we willen beiden dat het relaxt is en weten niet wat daarvoor de beste manier is.

Ik heb hem gezegd dat hij het niet aankan om vrienden te zijn icm met seks, want daarvan krijgt hij het blijkbaar benauwd.

Dus: geen seks meer.

Hij vroeg wat ik zelf wilde, en dat wist ik eigenlijk niet.

Ik heb er geen vertrouwen in dat het vlekkeloos kan verlopen als we op de oude voet verder gaan.

MX vindt dat niet erg, volgens hem verloopt niks in het leven vlekkeloos.

Ik heb gezegd dat ik sowieso nooit meer dit gezeik wil, en verder hebben we het maar open gelaten.

Ik weet dat MX wel verder gaat nadenken over wat ik heb gezegd, maar dan...?

Ik laat het maar gewoon bezinken.

Heb genoeg andere dingen te doen, en daar ga ik me lekker mee bezighouden.

Plus, ik heb nog steeds het nummer van MX niet en ben ook nog steeds van plan dat even zo te laten.

MX ging wel for some reason out of the blue mij uitleggen dat hij zo druk was geweest deze week en dat ie daarom niks had laten horen.

Maar dat zijn telefoon zo stil was geweest deze week...?

'Ja sufferd, je hebt je als een klootzak gedragen en ik had écht geen zin om jou te spreken.'

Hahahaha wat een domoor om mij zo een voorzetje te geven...

Nou ik ga douchen enzo!

Hoop dat ik niemand gewekt heb met mijn geklets midden in de nacht.

*blaast het kaarsje uit*
Goedenmorgen ladies....

Ahh friz dat dacht ik al dat je toch was gegaan , was zo stilletjes hier.

Wel fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen bij mx , en dat jullie een gesprek hebben gehad.

En ja ,bezinken laten dan maar, en afwachten ...

En kym... ik wil dat blog ook lezen en die foto`s zien... ik ben jaloers op Sum ...

En Sum gewoon voor de neuk , tja is een optie alhoewel ik gezegd had en ook meen dat ik daten en mannen even zat ben.

Maar voor deze meneer kan ik niet echt wat gaan voelen en is dus wel veilig... tijd zal het leren , word druk geflirt in elk geval wat mijn werkdag leuker maakt ...

Ik ga even wat doen ...
Goeie morgen

Allemachtig wat heb ik een spierpijn!!!

Kon echt vanmorgen mijn bed niet uitkomen zeg!

Ik ben gister een ietsje te fanatiek geweest

Stroller. kan jij dat echt?

Voor de neuk?

Ik roep dat altijd wel heel stoer maar het is aan mij niet besteed

Als ik met een heerschap de koffer in duik vind ik hem altijd wel al heel leuk, en als ik iemand heel leuk vind en heb daar spetterende seks mee dan is de stap naar vlinders en verliefd worden niet zo groot.

Frizz, zit te bedenken wat ik nou tegen je moet zeggen maar ik weet het even niet, dus hou maar wijs mijn snuffert

*vraag me zo ondertussen wel af waar de rest is, Bella, Pom, Sam, Sneez enz enz*

Ik ben hollen naar mijn werk

Tot later lieffies
Hey Sum....

ja ik kan dat wel,kijk er is zeker wel een bepaalde mate van aantrekkingskracht voor nodig ik zou het nooit zomaar met eerste de beste kunnen.

maar ik ben nu eenmaal niet iemand die snel verliefd is, daarom baal ik ook zo van ex date meneer.. want na lange tijd was ik eens echt verliefd.. gewoon vlinders , en tja vlinders had ik al zo lang niet gehad...

Nouja goed ...

Het is goed voor mn ego dit, is dat eerlijk nee, beetje egoistisch?? ja dat ook ....

Werkze
Ooooh Sum kon ik maar zeggen dat ik spierpijn had van de sportschool.

Ben al veel te lang niet geweest.

Wel een lekker gevoel toch, die spierpijn?

Voor de neuk kan ik meestal ook niet.

Heb ooit één SVtje gehad, dat was een jongen waar ik eerst smoor op was, en later ontdekte ik wat een sukkel ie eigenlijk was.

Daardoor viel ie af als relatiemateriaal, maar seks ging prima doordat ik hem toch al had afgeschreven.

Stroll misschien moet je even uitzoeken of die jongen niet gek op je is...

Anders speel je misschien per ongeluk met zijn gevoelens en dat is niet zo leuk.

Goed, visie op MX na een nachtje slapen.

Ik was niet na 3x lachen van zijn kant alles weer vergeten, en heb hem flink de oren gewassen (was tijdens alle dolletjes op zijn werk ook flink fel naar hem).

Dat hij er weinig op zegt, tja...

Daar kunnen allerlei redenen voor zijn maar de behoefte om te analyseren rondom zijn persoontje is me een beetje vergaan.

Ik ben wel blij dat ik zo duidelijk heb kunnen zijn, maar for some reason doet het me allemaal nog steeds niet zoveel.

Ik merkte heel duidelijk dat de verliefde gevoelens en de stiekeme hoop zijn verdwenen.

Een soort van vriendschap wil ik wel behouden, maar wellicht zonder seks.

Ik probeer naar mijn gevoel te luisteren maar dat zegt niks op dit moment!

Ik heb niet eens zin om er verder over na te denken, ik ga lekker ontbijten.
@ Sum, waar ik blijf? Ik heb het f*cking zwaar. Ik merkte (net zoals jullie ), dat MI mij nog steeds veel deed. Ik was zó blij om hem weer te zien, ik wilde mij zo graag tegen hem aanvleien, zijn geur te ruiken, zijn huid te voelen, zijn mond te proeven, maar ik wil ook een man die niet bij het minste en geringste in zijn schulp trekt, een man waarbij ik niet bang hoeft te zijn dat zijn gekwetstheid door zijn vreemdgaande ex een grote rol speelt in zijn leven, een man die uit zichzelf kan aangeven waarom hij zo graag bij mij is en helaas is MI blijkbaar niet die man.

Dus ik heb hem gebeld, hij was niet bereikbaar en ik heb hem gister een e-mail gestuurd dat we het hierbij moeten houden, omdat ik het op deze manier niet trek. Zelfs de vriendschap waarvan ik dacht dat ik die wel wil, heb ik van de baan geschoven. Hij heeft niet gereageerd en ik heb het gevoel dat hij dat ook niet meer gaat doen. Pffft ik ga nu maar even mijn aan diggelen geslagen ego bij elkaar schrapen en zien welke stukjes nog passen .
Goedenmorgen Frizz

Jij bent vroeg wakker , als ik bekijk hoe laat je erin ging...

En tja kan me voorstellen dat je behoefte aan analyseren vergaan is wbt MX....

Ben jij vrij vandaag ?

EN ja ik zal eens gaan peilen hoe hij er over denkt maar ik denk wel net zo als ik ....
Ahhh Pom....Mijn knuffel smiley werkt niet ..

Maar even een knuffel van mij ..

Wel verstandig van jezelf,en goed dat je het in de gaten hebt dat zelf de beoogde vriendschap niet gaat werken,en dat het hebben van geen contact meer beter is ..

Knuff vanuit hier
Ach ja het komt uiteindelijk allemaal goed.
Pommetje...

Kan niks zeggen meissie, behalve dan dat ik je heel sterk vind.

Dit getuigt van een staaltje verstand gebruiken en goed voor jezelf zorgen.

Gaat het een beetje?
Ik heb onrustig geslapen en was voor de wekker wakker.

Komt omdat ik niet tot rust was gekomen gister vóór ik was gaan slapen.

Maar ik moet zeker wel werken hoor, ik begin om 12.00 vandaag.
quote:Pompiedoe schreef op 23 september 2009 @ 09:57:

Pffft ik ga nu maar even mijn aan diggelen geslagen ego bij elkaar schrapen en zien welke stukjes nog passen .

Hoe fantastisch deze zin is dringt nu pas tot me door!

*staat op van de grond en gaat weer op haar stoel zitten, zorgvuldig haar lach wegstoppend*

Maar goed, gaat het Pom?
Hoi.

Frizz, wat een nachtbraker was jij weer vannacht zeg. Maar niet helemaal onverwacht natuurlijk. Errug jammer dat je je rijkunsten niet kon vertonen aan je mannelijk harem, maar ja, weer een reden om nog eens terug te gaan, he

En MX....tsja, ja, hm... ik ben trots op je dat je de eer aan jezelf hebt gehouden en bij je standpunt bent gebleven. Maar...nog steeds blijf ik het tricky vinden allemaal. Jij wil geen vriendschap+, maar kon hem geen antwoord geven op wat je dan wilde. Dat maakt je wel kwetsbaar he? Dat zal MX ook wel door hebben. Maar het volgende positieve vind ik dan weer dat je zijn nummer niet hebt! Houden zo! Laat die vent toch zweten Frizz! You're worth it. (of maak 'm jaloers en pap aan met zo'n andere gast van zijn werk, hehe )

Pommetje, lieverd. Wat gebeurt er veel he. Kan helemaal snappen dat het je kop weer even totaal tot een chaos maakt. En ik snap het ook echt, hij raakt je gewoon nog te diep!

En ik vind het echt super dapper van je dat je die mail hebt gestuurd naar hem. Dat moet moeilijk zijn geweest.

Hoe voelt het vandaag voor je? Voelt het als De Afsluiter of hoop je nog op een bepaalde reactie?

Nou, je bent in elkaar geval erg trouw aan jezelf

Summeke: spierpijn ja?! Dat is goed! Spierpijn is een van de lekkere pijnen vind ik. Dan weet je tenminste dat je echt iets hebt gedaan.

Ik ben weer aan 't werk. Heb sinds gisteravond niks meer van SJ gehoord, wat op zich kan en mag natuurlijk, maar wat me wel weer lichtelijk zenuwachtig maakt. (sorry )
Whuahahahahhahaa Kym!

Die 'sorry'...

Wat ben je toch een schatje, en wat ben je lief voor Pom!

Mag ik even vragen, je hebt sinds gisteravond niks gehoord, maar hoe laat is het nu bij jou dan?

Mijn mannelijke harem!

Ik moet erom lachen, maar een beetje gelijk heb je wel ja.

Heb ze voor het uitkiezen daar, dat werd gister nog even benoemd.

Maar ik heb heel stoer gezegd dat praktisch élke vrouw het voor het uitkiezen heeft wat seks betreft, dat ik pas in een luxe-positie zou zitten als er eentje met me zou willen trouwen.

Toen ging er één op zijn knieën natuurlijk.

Volgende week laat ik me na rijles afzetten bij mijn zusje, scheelt mij ook weer! :-D

Hmmmm ik voelde me niet echt kwetsbaar gister eigenlijk, was echt op die goeie flow zeg maar...

Dat had MX juist wel door, die nog wel wat testjes erin gooide om te kijken hoeveel ruimte hij nog bij me had, maar die was er niet.

Heb em ook nog gezegd dat hij moet oppassen met wat hij zegt mbt relaties, want daarmee wekt hij de verkeerde indruk.

Ging ie zich helemaal verantwoorden en verontschuldigen, maar ik zei: 'Ja nu maakt het toch niet meer uit hoor, na je actie van vorige week is de lust mij wel vergaan.'

En wat ik wél wil weet ik niet, omdat ik kosten wat het kost geen gezeik meer wil.

En als dat inhoudt geen seks, dan maar niet.

MX is iemand die ik sowieso veel tegen zal komen, tenzij ik echt bepaalde plekken ga vermijden, en dan nóg kom ik hem op straat ed tegen.

Kunnen we het beter gezellig houden, en dat is ook mogelijk in mijn ogen.
Pommetje, daar ben je gelukkig!

*gaat helpen zoeken om de puzzel van Pom's ego weer enigzins kloppend te krijgen*

Ik vind je dapper, stoer en getuigen van een grote liefde voor jezelf!

*daar mag op gedronken worden hi..ha...ho...*

Maar ik snap wel dat het onwijs rottig voelt in je hoofd.

Frizz, zou het niet zo kunnen zijn dat je wel degelijk weet wat je eigenlijk zou moeten maar er gewoon niet aan wilt?

Beetje onder het mom van , geen keuze is ook een keuze?

Kym....relaxxxxxxxx

Laat hem nou even.

Stel dat hij meent wat hij allemaal heeft gezegd, dan moet hij dat misschien ook wel allemaal een beetje een plekje geven in zijn hoofd.

Wij vrouwen staan erom bekend dat we dat nou eenmaal watr sneller kunnen dan de mensen met een piemel..

Geen hem een beetje tijd....

Ik ga weer verder...en heb zóóóóóóóó geen zin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven