Good Luck
woensdag 23 september 2009 om 11:22
Ha, ik word gemist. Maar ben alweer weg, meisje ophalen van psz. Ben de hele dag/avond AM (ja, ook niet werkende moeders overkomt dat weleens )
Lianne zag een hondje lopen:"Kijk mama, een hondje met een schapenvacht".
Van de week: Lianne ga maar even je handen in de wc wassen (ik was groenten aan het wassen in de gootsteen). Loopt ze met M. naar de WC, doet ze de deksel open Mama had tenslotte gezegd dat ze haar handen IN de wc moest wassen
Lianne zag een hondje lopen:"Kijk mama, een hondje met een schapenvacht".
Van de week: Lianne ga maar even je handen in de wc wassen (ik was groenten aan het wassen in de gootsteen). Loopt ze met M. naar de WC, doet ze de deksel open Mama had tenslotte gezegd dat ze haar handen IN de wc moest wassen
woensdag 23 september 2009 om 14:03
Oh lof, goed idee wel.
Oh nee, ik heb nog gehakt dat op moet. Wat zal ik er mee doen?
Zo, ik g zo maar eens wat doen want dat is er vandaag nog niet van gekomen . Net nog lekker gelegen en zo naar vk. Kan ik daarna mooi boodschappen doen dus roep even een recept dames .
Star, mooi! Niks aan de hand dus ws. Je moet gewon wat rustiger aan doen dus doe dat dan ook
Mamax, goed bezig! Hoe is het gisteren gegaan?
Kokos, Lianne is grappig en wat heerlijk dat ze zo goed luistert ()
Oh nee, ik heb nog gehakt dat op moet. Wat zal ik er mee doen?
Zo, ik g zo maar eens wat doen want dat is er vandaag nog niet van gekomen . Net nog lekker gelegen en zo naar vk. Kan ik daarna mooi boodschappen doen dus roep even een recept dames .
Star, mooi! Niks aan de hand dus ws. Je moet gewon wat rustiger aan doen dus doe dat dan ook
Mamax, goed bezig! Hoe is het gisteren gegaan?
Kokos, Lianne is grappig en wat heerlijk dat ze zo goed luistert ()
woensdag 23 september 2009 om 14:06
woensdag 23 september 2009 om 14:11
quote:Suze2 schreef op 23 september 2009 @ 14:10:
Oh, ordinaire macaroni klinkt eigenlijk wel erg ok.... Gewoon met rode saus dan Mal?
Ja, gewoon met rode saus en ik doe er dikke boterhamworst in stukjes nog bij dat vindt Mr J helemaal lekker. En dan kaas erop.
De campingversie.
Oh, ordinaire macaroni klinkt eigenlijk wel erg ok.... Gewoon met rode saus dan Mal?
Ja, gewoon met rode saus en ik doe er dikke boterhamworst in stukjes nog bij dat vindt Mr J helemaal lekker. En dan kaas erop.
De campingversie.
Stressed is just desserts spelled backwards