De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Hai!

Nou, lief had nachtdiensten, wat een drukte dan. Ik merk dat ik dat soms een beetje vervelend vind, dan ben ik echt alleen 's ochtends tot 's avonds met de kids, das best druk. Daarbij had Kaatje een ik klim uit bed en kom naar beneden of kruip in het grote bed fase en Mini brult van twee tot vier 's anchts de boel bij elkaar. Vannacht was ik zo moe, dat ik hem huilend in bed heb gemikt en zo zelf in slaap ben gevallen. om 7 uur werd ik wakker, zaten Kaatje en Mini samen in bed te spelen! Kaatje klimt dan bij mini in bed, heel schattig! Maar er komt een haakje op de deur, ik was vanmorgen, nadat ik vertederd was, ook wel geschrokken, brrr, straks gebeurt er wat, probeert ze hem uit bed te halen ofzo.

En we hebben spruw, man zeg, wat doet dat zeer! Van het weekend op de dokterspost verdaagd en een zalfje gekregen. Ik hoop dat het snel minder is!

En ik ben vandaag naar een tattooshop geweest en heb samen met een vriendin een date geregeld, over twee weken krijgen we een tattoo! Ik poep in mn broek van angst, spannend! Lief vindt het afschuwelijk, moeders noemt me aso, maar goed, ik krijg eindelijk een tattoo!

Nik, wel goed naar je lichaam luisteren hoor! Eng he, een hele dag geen leven voelen, ik heb dat met Mini gehad, dat was echt een door hert in mn buik, vooral omdat Kaatje zo'n beweeglijk ding was, ze sliep toen al nooit. Ik heb toen enorm tegen mn buik gedrukt en gewiebeld en toen bewoog hij weer. Maar een volgende keer el ik meteen de vk! Hoelang moet je nog werken tot je verlof ingaat?

Wat lekker dat M zich zo goed gedroeg op de bruiloft!

Wij hadden laatst ook een bruiloft, Kaatje deed het daar ook wonderbaarlijk goed,zo fijn! (Vooral omdat ik laatst bij mn tante was, haar zoon trouwde, en dat Kaatje daar zo stierlijk vervelend was, dat haar buurvrouw van twee huizen verderop van ellende binnen is gaan zitten.:$) Dus ik was heel blij met het goede gedrag van mn kinders!

Mida, kus voor jou! Ik hoop dat het heel snel raak mag zijn. Frustrerend en ook gewoon verdrietig is het dan he. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou! Ik ken het vakantieplaatsje trouwens niet, ik had zelfs nooit van de plaats gehoord.:$

Kik, gevallen in het zwembad? Dat heb ik helemaal niet meegekregen! Gelukkig dat alles goed was!

Jaimie, druk he, twee blagen, werken en alles regelen! Wat goed dat je uiteindelijk toch de plek voor je kinders hebt kunnen behouden! Wat ik me afvroeg, omdat S zo goed doorslaapt, krijgt hij nog bv?

Zo, ik ben weer even bij! Oh, vergeet ik helemaal, Mini trekt zich op aan de tafel en loopt langs de randjes! Knap ding! Als je je hand uitsteekt, stapt hij zo naar je toe en hij staat los! En hij krijgt twee tanden! Zo, ik heb even genoeg opgeschept!

Ik moet woensdagochtend met Kaatje naar het CB, ik vind het wel erg spannend, ik ben heel benieuwd wat ze weegt, hoelang ze is enzo!  

Zo, ik ga heerlijk douchen en even tutten!

Tot later!
Zo Jaimie, we krijgen vast een enorme lap tekst van jou!

;)
Goedemorgen!
Goedemorgen Cola! Wie het laatste eindigt mag 's morgens beginnen!

Jouw Kaatjes is nog steeds zo'n klauterkabouter.

Ik pas op neefje, maar pfffff die is een beetje gefrustreed hij is nu 15 maanden en kan niet kruipen niet lopen of bewegen, maar hij wil het wel zeer vermoeiend!
hey meiden!

ik heb niet zoveel te vertellen hoor.Ga zo even naar mijn ouders, broeken korter laten maken daar bij een naaiwinkeltje. Eindelijk geslaagd dit weekend. 2 broeken van Queen mum. Ik kon niet slagen voor shirtjes dus ik ben de esprit in gelopen en heb gewoon een maat groter shirtjes gekocht. Resultaat totaal 200 euro armer.:$ Maar goed ik kan er weer even tegenaan. 2 broeken, 2 shirtjes en een soort spencer. Vooral die broeken waren lekker duur, maar ja ik was allang blij dat ik iets vond.

Cola, wat is kaatje toch een boefje! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent dat ze zo bij mini zat. Hoe doe je dat als je gaat douchen?

En een tattoo? neeeeee dat meen je niet. Wat laat je zetten? Wel stoer hoor, ik zou het niet durven. En Mini al zo aan het rondkeutelen, wat gaat het toch hard, maar hij gaat dan ook al richting de 1 natuurlijk.

Recentelijk nog geslaagd voor kleding voor hem?

Ik merk het wel dat ik even niet werk, scheelt een hoop kleertjes haha. Hoorde al van de buuf dat nieuwe collectie noppies binnen was, is maar goed dat ik dat niet kan checken.

Nikki, wat lekker dat M zo lief was. En zo maar in de buggy slapen, lekker zeg. Dan moet ze wel heel moe zijn geweest. Hoe gaat het slapen in het juniorbed? Ga jij nu niet je laatste weekje in voor je verlof?

Jaimie, wat lekker dat sje zo goed gaat. Heb je nog wat over die heupfoto's gehoord? of heb ik dat gemist?

En drie dagen werken? is dat standaard of om de week? pittig hoor. Kan me voorstellen dat je dan weer een nieuw ritme te pakken moet krijgen.

Ik ben vandaag al weer 15,3 weken, begint wat te worden!
Ik moet nog 3 weken werken, ik stop met 36 weken. Dus nog even doorzetten.

Fijn dat je eindelijk geslaagd bent Kikkie, Queen Mum is volgens mij ook een heel duur merk. Maar ja als je op den duur niks kan vinden moet je wat.

Neefje word zo opgehaald, ben het ook wel een beetje zat van dat alleen bij mij op schoot willen zitten.
Hoi meiden,

Jaimie, gelukkig hebben ze jullie auto overgeslagen, maar het lijkt me wel een enge gedachte. En weer helemaal aan het werk, ik kan me voorstellen dat het tegenvalt. Daan is wel vanaf het begin (12 weken oud) naar het kdv gegaan en dat was geen probleem. Als ze zo klein zijn merken ze er zelf nog zo weinig van, ik denk juist dat het moeilijker is als ze al wat ouder zijn en beseffen dat ze ineens bij "vreemde" mensen achterblijven. Maar ik snap je ook wel een beetje hoor. Goed van je dat je het kdv terug hebt gebeld en die overplaatsing niet doet. Je weet vast nog wel hoe moeilijk Daan het heeft gehad toen hij over ging naar een ander kdv, dat zou ik niet meer gemakkelijk doen.

Nikki, lief hoor dat M zich zo goed heeft gedragen op de bruiloft! Ze is wel echt moe geweest dat ze in de buggy ging slapen.

Daan fietst wel goed op een driewieler en op zijn tractor en toen we zaterdag bij vrienden waren zat hij ineens ook al op het fietsje van zijn vriendinnetje (12 inch met zijwielen), dus we zijn nu ook aan het rondkijken om een fietsje te kopen voor hem. Ik weet nog niet of we een nieuwe kopen of dat we er 1 van marktplaats kopen.

Cola, wat een avontuurlijk meisje heb je toch ;), zomaar in het bed van haar broertje klimmen. Gelukkig blijft Daan nog gewoon in zijn ledikantje liggen en die staat niet eens in de laagste stand! Hij is al wel een paar keer in zijn bed geklommen, maar dat vind ik minder erg. Een tattoo, stoer hoor! Weet je al wat en waar je hem laat zetten? Ik vind het (meestal) wel mooi, maar niet voor mij, je moet er een type voor zijn en aangezien ik niet zo stoer ben laat ik het maar aan anderen ;).

Knappe Mini, al rond de tafel lopen! Hoe oud is hij nu? Ik merk in mijn omgeving vaak dat de 2e juist iets minder vlot is in de ontwikkeling, misschien omdat de aandacht verdeeld moet worden en er dus minder tijd is om te stimuleren. Maar die kleine van jou is wel lekker vlot!

Kikkie, fijn dat je nog bent geslaagd! Pfff 200 euri's, niet mis zeg :P.

Ik heb verder niet zo veel te melden, dus ik denk dat ik maar eens ga proberen om wat aan het huishouden te doen, dat valt echt niet mee de laatste tijd :$:?.
Goedemorgen!

Had ik helemaal nog niet op gereageerd maar wow een tattoo wat voor een word het, ik vind zelf tattoo's wel mooi, niet alle natuurlijk, ik zou het zelf ook wel willen maar ik durf echt niet. Nikkiman heeft er wel 3, aan de binnenkant van zijn onderarm heeft hij M in het chinees en hij heeft een groot tribalteken op de buitenkant van zijn onderbeen. En nog een op zijn schouderblad. Nu komt er straks natuurlijk nog 1 bij met de naam van de andere baby, maar dan is het wel gebeurd hoor. Volgens mij raak je er aan verslaafd.

Goed idee Mida om te kijken op MP voor een fietsje, ze heeft wel 1 maar die hebben mijn ouders dus voor haar gekocht bij hun, dus tja om die dan te gebruiken, ik zal ook eens rondkijken op MP. Had zelf vroeger altijd een Loekie fiets. Ja dat ik dat nog weet hihi

Nou ik ga me even douchen en dan aankleden en dan werken, het is retedruk bij ons dus tussendoor buurten zit er voor mij echt niet in vandaag.
Hai!

Nou, vanmorgen naar het cb geweest met Kaatje, ze was heerlijk zichzelf! Ze weegt 15 kilo en is 93,5 cm lang! Hartstikke goed dus, ze was welbespraakt en een heerlijk kind, nou, dat wil iedere moeder toch wel horen!

Zal ik meteen even biechten, ik heb iets heel ergs gedaan gisteravond. Kaatje was zo driftig dat ze helemaal paars aanliep en haar lippen haast zwart werden. Ik kreeg haar niet uit haar driftbui, dus na een half uur was ik zo woest, toen heb ik haar zo pardoes onder de koude douche gezet.:$ Erg he,maar ze was er wel uit. Op het cb zeiden ze dat het een hartstikke goede methode is, maar goed, ik vind het nogal drastisch en voel me er nog lullig om.:( Misschien had ik gewoon een kopje water moeten pakken...

Nou, tijdens dat ik dit bericht typ, hoorde ik een raar bubbelend geluid en Kaatje reageerde met poep!:? Dus jullie raden het al, wederom hebben ze hier beiden spetterpoep, waren ze er net vanaf...

En ik heb de kinders van mn vriendin hier, de kleinste zit in de racekar en de oudste en Kaatje hebben beide hun dag niet, hoor ik gegil uit de keuken, heeft Kaatje Vriendje met zijn hoofd tegen de muur gebonkt omdat, zag ik achteraf, hij haar een bloedlip heeft geslagen. Lekker stel, ik heb ze beiden even op de gang gezet!

Kaatje zag er vanmorgen ook uit op het b, onder de blauwe plekken, ik schaamde me dood! Gister was ik ook vast naar boven gegaan met Mini, om hem te voeden en Lief zou Kaatje meenemen. Nog geen twee tellen later komt hij boven met een gillende Kaatje, die probeerde om van de glijbaan af te springen ipv te glijden, dat mislukte dus. Haar arm helemaal dik. Dus op het CB vanmorgen maar aan de arts gevraagd en ze heeft een gekneusde arm. Als ze er morgen nog last van heeft, maar even naar de huisarts. Ze gebruikt haar armpje wel, dus dat is wel positief.

En de tattoo, het worden twee vlindertjes, een paarse/roze met kleurverloop en een lichtblauw naar donkerblauw, eentje staat voor Kaatje, de ander voor Mini. De roze wordt iets groter dan de blauwe. Maar goed, ik poep echt in mn broek, ik val al flauw als ik een naald zie, dus ik ben benieuwd! Ik zal straks een plaatje op de groep neerzetten van het plaatje dat ik heb uitgezocht.

Nu heb ik zoveel geschreven dat ik niet meer weet wat jullie hebben geschreven, sorry!:$

Ik ga er nu vandoor, Kaatje staat op het aanrecht.

Toedels!
Cola ik denk ondanks dat het wel drastisch is wel een goede methode is van de koude douche, vrienden van ons hebben ook een meisje die vaak in haar driftbui of krijsbui wil blijven hangen en hebben die methode ook wel eens gedaan. Op den duur weet je toch ook niet meer wat je zelf moet doen om haar eruit te krijgen.

Spannend hoor je tattoo, zelf hou ik niet zo heel erg van kleur tattoo's maar dat is ook persoonlijk natuurlijk. Vind de betekenis wel heel mooi, ik ben benieuwd hoe het gaat en of het nou ook echt pijn doet.

Zo ik ga vanavond even druk bezig voor de bruiloft van mijn zusje, komt nu wel dichtbij en ga samen met mijn moeder nog even wat leuke dingen regelen.
Trouwens iemand nog leuke tips over wat je op een bruiloft kan doen, had al bedacht om een gelukswensen doos te maken, maar als jullie nog meer ideeen hebben, graag!
Hèhè, daar ben ik weer eens. Ik ga eerst eensch even bijlezen.

Nik, jou laatste post, daar weet ik wel wat op. Bij mijn vriendin en haar man, hadden ze (de ceremoniemeesters) voor de bruiloft de wc deur uit de scharnieren gelift(zonder dat t paar t wist). Op t feest kon iedereen zijn wensen voor t paar  op de "binnenkant"van de deur schrijven. Als ik bij haar ben, is er dus altijd wel wat te lezen op de wc :D

ff bijlezen
hi nikki,

bij onze bruiloft had de ceremoniemeester iedereen aangeschreven of ze wat over ons wilden schrijven, hoe ze ons hebben leren kennen etc,  op een A4 tje en zelf leuk maken etc.  We hebben een heel boekwerk met leuke A4tjes die we in onze huwelijksnacht hebben zitten lezen. Sommigen hadden er echt een kunstwerk van gemaakt, met foto's van vroeger etc.

Kikkieman staat al dagen/weken in de file en in een keer zegt ie "nou mop zullen we dna toch maar naar canada emigreren" (dat is mijn grooootste wens) dus zit nu even lekker weg te dromen achter de computer samen met kikkieman, banen zoeken, huisje zoeken.

Alsof het er ooit van komt haha.
Cola, wat een acrobaten kind heb jij zeg! Flirty is altijd zooo voorzichtig, echt niet normaal. Eerst 20 keer kijken of t wel gaat en dan bij de 21e keer heel voorzichtig proberen. wat ik dan ook heel zielig vond, was dat ze zondag zo lief aan t spelen was bij de ouders van vrienden in de tuin, en dat ze omviel en toen t smeedijzeren hekje tegen dr voorhoofd kreeg. Je snapt t al, dikke tranen en brullen....én een blauw zwart ei op dr voorhoofd. Nu is ie groen-geel aan t worden. Dus er zit verbetering in.

En dan een tatoo....ik wilde altijd een navel piercing :$. Alleen heb ik niet echt t strakke buikje ervoor (ook nooit gehad trouwens  :D)

Kik, meen je dat? Emigreren naar canada? Pfoe, niet echt mijn ding. wel stoer dat je dat wil. Wat is de reden dat je dat zo graag zou willen?

Jaimy, flirty ging naar de creche toen ze, ff tellen, zo'n 3,5 maand was. Wel fijn dat ze samen op de zelde groep kunnen blijven. Is t een verticale groep? Fijn dat t met sje zo lekker gaat bij de ostheopaat.

Mida, jammer dat t deze maand weer niet gelukt is! Ben je van plan om naar de ha te gaan. Je bent nu volgens mij al een tijdje bezig, toch?

Ik heb t onderwerp baby in huize snico ook maar eens voorzichig in de groep gegooid. En.......nico was positief! Ik weet nog niet vanaf wanneer we er voor gaan. Ik heb nog een ring in huis en misschien daarna.... Bij flirty duurde t best lang, vond ik. Eerst 3 mnd wachten tot ik eindelijk eens ong werd en toen nog eens een half jaar.

Ik hou jullie op de hoogte.

Morgren ga ik met flirty naar een homeopaa die ook aan bioresonantie doet. Ik ga dr laten "uitlezen". Ze heeft een mega grote (witte) pigmentvlek op dr rug/borstje (na-weeën van een schimmel of exceem zegt ha) en een exceemachtig plekje in dr gezichtje. Ben benieuwd of dr iets uitkomt.

Ik heb t koud, ik ga eens lekker onder de zonnebank!

tjuus, X
jaimie, gaat lekker bij jou in de buurt he, nu weer een pinautomaat!;)
Kik, die plaats ligt hier wel in de buurt mar dan zo'n 30 km verderop. Ik snap wel je verwarring, de naam lijkt errug veel op dat plaatsje wat hier dichtbij ligt!

Nou dat valt tegen dan hè die lange lap tekst! Sje kwam tussendoor en voor ik het wist is het al weer donderdag ;).

Straks naar het bureau voor de 2e serie prikjes. Mijn papa is ook nog jarig vandaag dus ik hoop dat hij er weinig last van heeft! Die willen natuurlijk graag showen met hun kleinkind!

Zucht waarom laten kindjes van 2 je nou nooit eens even rustig typen?? Ze ruiken het echt als je iets doet voor jezelf!!
hello,

mida ga je deze maand er helemaal niet voor? Hou je je cylcus wel in de gaten of dat ook niet? En ga je de vakantie nog boeken die je zag?

Jaimie, ja nu je het zegt denk ik oh ja:$ hihi sorry. Ik ken dat van die twee jarigen, die willen dan teletubbies of nijntje op de computer kijken omdat papa er filmpjes op heeft gezet.

Snico, canada trekt me enorm. Ik heb het er al jaren over dat ik er best zou willen wonen. Of het er ooit van komt dat zal wel niet hoor, maar ik kan er best bij wegdromen. We hebben er nu twee keer een maand rondgereisd (rockies) en ik ben echt verliefd geworden op de ruimte, de natuur en de mensen. Alles is daar zo gemoedelijk, zelfs in een grote stad. Je zal er bijna geen papiertje op de grond tegenkomen, zo netjes. We hebben toen we daar reisden wel eens naar huizen gekeken en daar heb je voor 100.000 euro een vrijstaande villa met twee badkamers, en je woont dan aan een meer. Waaaaaah, ik dwaal af.

Cola wanneer laat je je tattoo zetten? Klinkt erg goed.

Ik heb 7 aug de 20 weken echo bij de vk in het ziekenhuis. Iemand een idee of zo iemand dan wil zeggen wat het wordt?
Kik, begrijp je laatste zin niet helemaal :$. Bedoel je of wij willen raden wat het word?

En naar Canada emigreren, zover weg is niks voor mij ik zal alles hier mijn vrienden en familie veelste veel missen. Maar 100000 euro voor een mega huis met 2 badkamers is wel heel leuk.

Snico navelpiercing vind ik ook leuk, maar ik ben ook helaas niet gezegend met een plat buikje dus tja dan houd het op, tenminste ik vind dat je er wel een strakke buik voor moet hebben. Dat van die wc deur is een leuk idee, maar ze hebben hun huis te koop staan dus tja dan word het een beetje lastig. Kikkie haar idee vind ik ook wel heel leuk.
ik bedoel of het normaal is dat je kan verwachten dat een vk in het ziekenhuis, die de 20 weken echo maakt, ook zal zeggen wat het wordt.
Hai,

Nikki, we hebben net een (nieuw) fietsje voor Daan gekocht via internet, als het goed is wordt het begin volgende week bezorgd. Op marktplaats stond niet echt onze smaak, of het was nog vrij duur.

Wij waren laatst op een bruiloft en iedereen had 2 kaartjes opgestuurd gekregen en daar moest je een persoonlijk "iets" op maken, een foto, tekening of tekst. En dan 2 dezelfde zodat ze een memorie spel hadden, erg leuk bedacht.

Cola, wat is Kaatje groot, of Daan is gewoon klein en mager ;), volgens mijn eigen groeimeter is hij nu 90 cm en 11,5 kg. En oh wat erg zo'n driftbuien, ik ken dat gelukkig helemaal niet, maar ik vind het wel een goede opossing om haar onder de douche te zetten. Als ze al helemaal paars aanloopt lijkt het me beter om haar zo weer rustig te krijgen. Wat een brokken piloot zeg! Je hebt er zo je handen wel aan vol zeg, is mini ook zo temperamentvol? Die tattoo klink mooi, ik hou wel van gekleurde tattoos. Ik zag een tijd geleden een moeder op het cb met allemaal gekleurde bloemetjes op haar bovenarm, klinkt een beetje vaag maar ik vond het heel mooi.

Oh Kikkie, verhuizen naar Canada , ik heb hetzelfde met Amerika. Ik zou er niet permanent willen wonen hoor, ik vind de sociale voorzieningen nu niet echt geweldig daar en ik ben niet zo stoer dat ik alles hier achter me zou kunnen laten. Maar als we ooit nog eens een paar miljoen zouden winnen ;), dan wil ik wel een vakantiehuis in de VS. Canada staat trouwens met stip op 1 als eerste verwegbestemming voor vakantie (maar dat komt er de eerste jaren niet van).

Ik hou mijn temperatuur gewoon weer bij deze maand en ik wilde deze maand eens proberen om het zwanger worden helemaal los te laten, om weer eens gewoon spontaan te kunnen vrijen zonder dat er een achterliggende gedachte is (en zonder te weten wat mijn vruchtbare dagen zijn). Want dat vind ik toch moeilijk blijkbaar.

De vakantie is nog niet geboekt, maar dat gaat deze week wel gebeuren, ik ben er nog niet helemaal over uit wat het gaat worden maar wat ik hier had gezegd is nog wel favoriet.

Ik heb mijn 20-wekenecho niet in het ziekenhuis gehad, maar bij een diagnostisch centrum en daar werd ook over verteld dat ze het niet zouden zeggen, maar ze vertelden het gewoon toe we aangaven dat we het graag wilden weten. Ik zou zeggen vraag het gewoon.

Snico, leuk dat jullie ook binnenkort voor een 2e gaan en wel goed dat je er al rekening mee houdt dat het wel wat langer kan gaan duren, dan valt het niet meer zo tegen als het idd wat langer duurt. Ik denk niet dat ik naar de dokter ga (hoewel we nu dus al 1 jaar bezig zijn voor de 2e) ik ben natuurlijk in de tussentijd wél zwanger geweest en volgens mij doen ze dan toch niets. En we hebben het er wel eens over gehad dat we zowiezo niet de MM in willen, dat lijkt me zo'n gestress dan maar geen 2e. Maar ik geef de moed niet zo snel op hoor :P.

Hoe was het bij de homeopaat, is er nog iets uitgekomen?
Kikkie als je het vraagt zeggen ze het wel volgens mij. Dus je wilt het graag weten?

Mida, ik zou ook niet de MM ingaan denk ik, maar ja het is voor mij moeilijk te zeggen omdat ik natuurlijk nu snel zwanger ben geworden. Maar net wat je zegt ik zou dan gewoon blij zijn met mijn 1e kindje. Ik denk dat het bij jou nu ook mede komt dat je cycles nog niet helemaal op regel is. Ik hoop het zo voor je!

En die tattoo klinkt vaag, vriendin van mij heeft allemaal bloemen achter op haar onderrug laten tattoeren, een soort van rozenstruik zeg maar. Lijkt ook heel apart.

Zo ik ga even boodschappen uitpakken en dan gaan we even voor een fiets kijken. Nikkiman is zo'n merkengek, die wil voor M dan een gazellefiets kopen, ik vind dat zo'n onzin. Die fiets kost 170 euro. Dus we gaan eerst even verder kijken. En als we dan niks kunnen vinden dan doen we die fiets wel, maar daar ga ik niet vanuit, uiteraard! :D
Jamie hoe is het afgelopen met de 2 prikjes? Hebben opa en oma nog met hun kleinkind kunnen showen?

Snico, leuk dat jullie ook voor een 2e gaan, was jij of Snico nou die het in 1e instantie bij 1 kind wou laten?

Het is hier prachtig weer dus we gaan vandaag lekker zwemmen met M en vrienden met hun zoontje!
Hoi meiden,

Even snel profiteren, Daan slaapt nog :o.We zijn gisteren bij vrienden in Den Helder geweest, heerlijk even naar het strand geweest. En Daan heeft het er zo naar zijn zin gehad, zij hebben een zoontje van 3,5 en ze hebben erg fijn samen gespeeld. Ze zaten natuurlijk helemaal onder het zand, dus daarna samen in bad en hij kon weer helemaal schoon mee naar huis ;). We zijn om 20.00 uur aangereden (want toch ruim 2 uur rijden) en ik dacht die heeft zo gespeeld, hij valt als een blok in slaap, maar toen we om 22.10 uur thuis waren zat meneer nog steeds lekker te kletsen en in zijn nieuwe Bumbaboekje te kijken. Dus ik ben wel blij dat hij nu een beetje uitslaapt. Ik was het om half 9 zat in bed, dus ik ben er uitgegaan. Ik denk dat ik hem zo maar even wakker ga maken, het is nu wel laat genoeg :P.
mida, dat klinkt als een heerlijk dagje! En wat heeft ie het lang volgehouden zeg! Lekker dat ie even uitslaapt. Zal je altijd zien dat je dan al wakker bent.

Hier was het gister niet echt supermooi, best nog een flink windje.

We zijn even naar de kinderboerderij geweest en hebben daar een ijsje gegeten, was ook een heerlijk relaxd dagje. Nu is kikkieman met r naar het zwembad, samen met een vriend en zijn zoontje.

Nikki, ben je nog geslaagd voor een fietsje anders dan de gazelle?

Jaimie, kan je een beetje een ritme vinden zo met het werken?

Cola, kaatje is inderdaad groot zeg! Welke maat zit ze? R.. is 88cm, hihi een echt kleintje.

Snico, wat leuk dat jullie toch ook zo langzamerhand voor een tweede willen proberen te gaan.

ik ga even douchen
Daan heeft het echt wel lang volgehouden, is altijd zo denk je van ze vallen in slaap doen ze het niet en andersom.

Wij zin idd geslaagd voor een fietsje en het is geen Gazelle geworden. We hebben wel een 16 inch fietsje gekocht, ze hadden ook 12 inch (de kleinste) maar die man van de fietsenwinkel zei dat dat hooguit nog een half jaar was en dat die dan te klein zou zijn. Dus hebben we gelijk maar een groter gedaan, ze kan er ook prima op fietsen. En hadden we net de fiets betaald en fietsenmaker brengt hem ons nadat hij rijklaar is gemaakt. Zegt ze doodleuk dat die fiets niet leuk is, en ook niet mooi! Raar kind, ze had natuurlijk gewoon pech want die fiets ging wel gewoon mee.

Het weer was vandaag niet zo mooi als dat ze hadden gezegd, jammer hoor. Krijg zo steeds minder vertrouwen in Piet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven