De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Mooie foto Nikki! Heeft M lang moeten "poseren" voor je de goede foto had? Ik neem aan dat je ze bij een fotograaf hebt laten maken, het ziet er erg proffesioneel uit.

Ik heb onze foto's van het geboortekaartje er net ook op gezet, vanmiddag lukte het niet snel genoeg :P.

De fiets is een GROOT SUCCES! Hij is er met geen stok vanaf te krijgen, het was net huilen met dikke tranen toen het bedtijd was. Hij fietst er ook al erg goed op. We hebben geen foto's gemaakt, doen we morgen wel. Dan zal ik ze meteen op de groep plaatsen.
Hey meiden, was ik weer eens effies!!

Vandaag met Dtje naar het cb geweest. Ze is nu 91,6 cm en 12,7 kilo. Het gaat heel goed met haar! Ze draagt nu sinds een week overdag geen luiertje meer, en dat gaat best goed. Je moet wel zelf vragen of ze moet plassen, en er gebeurd regelmatig nog een ongelukje maar vandaag gaf ze zelf al vaker aan dat ze moest en heeft ze geeneen ongelukje gehad! Trotse mama dus! Verder lach ik me krom om haar acties, en om wat ze uitkraamt. Het is echt een papegaai hoor, je krijgt alles wat je zegt vroeg of laat weer op je bord. Van de week ook zo gelachen, ze kleed zich de laatste tijd elke keer uit (tot in d'r nakie dus) en ze was in de tuin aan het spelen en ik hoorde haar ineens allemaal lachen. Zat ze, in d'r nakie, in de zandbak zand over onze kat heen te gooien.... Prachtig gezicht!!

Met Sje gaat het supergoed! Hij zit lekker in zijn velletje, ligt heerlijk te brabbelen en met zijn handjes te spelen. En.....jawel....hij slaapt door!! Zijn laatste fles krijgt hij om half elf/elf uur en de volgende fles is dan om half zeven!!!! Soms huilt hij 's nacht even en dan is het speentje erin en verder slapen. Hopelijk wordt dat ook nog minder zodat ik echt weer eens ouderwets een nacht kan slapen. Maar, Dtje is de laatste tijd ook regelmatig wakker 's nachts, kom je bij haar, zegt ze 'mama kroelen' en dan even kroelen en dan is het goed. En papa hoeft dan niet ete komen hoor, nee, mama. Ze noemt me ook mamietje haha. Sinds Sje er is hangt ze wel meer aan me hoor. (NIet verkeerd natuurlijk ).

Nikki en Kikkie wat gaan jullie zwangerschappen onwijs snel zeg voor mijn gevoel!! Nik is dat M op de foto??? Wat is ze al grooooot en wat een mooie lange blonde haren!! Wel heel mooi zo voor op het kaartje, en een mooie toepasselijke tekst. Weten jullie nog steeds niet of het eeen jongen of meisje is? Ik ben in ieder geval errug benieuwd!!

Kik wel een geruststelling denk ik dat je zo goed onder controle bent, en dat ze je niet al te lang laten doorlopen. Wordt het zoiezo een ks of hoeft dat niet? Wat wil je zelf liever?

Mida wat ben je heerlijk aan het poetsen!! Lekker gevoel als alles weer eens goed schoon is gemaakt! Ik herken dat wel hoor, dat je wat nuttigs wilt doen omdat Daan wel naar het kdv gaat. Zo lijkt het me van te voren heerlijk om eens met z'n 2tjes weg te gaan, maar puntje bij paaltje zitten we allebei heel hard onze kinders te missen :) Jaimieman nog meer dan mij zelfs :P. Ik kan dan nog wel genieten van de 'rust' . Maar ik zie ze dan ook veel vaker.

Snico wat leuk dat jullie ook aan een 2e kindje denken!

Ik ga trouwens toch Dtje naar de psz doen, morgen even informeren hoe of wat. IZe is er echt aan toe hoor om vaker met andere kindjes te spelen. Morgen gaat ze voor het eerst zonder luier naar het kdv, spannend!!!!
nikki wat een mooie foto! ziet er echt heel erg leuk uit. Mida ik zal zo even jouw foto's spieken, ben wel nieuwsgierig.

Ik word met de dag steeds misselijker:( Kon vanavond niets wegkrijgen. Kikkieman heeft nu net een broodje voor me gesmeerd kijken of dat wil.

Ik dacht dat het minder zou worden, ben nu 17 weken. Ik sta zelfs boven mijn eigen kind te kokken met een luier verschonen, dat vind ik zo erg, maar kan er niets aan doen.:$
Oh Mida wat leuk zeg dat Daan zo blij is met zijn fiets!! Kan hij zelf ook al trappen?
Hiiii Kik :) , wat vervelend dat je zo misselijk bent!!!!!
O jij vroeg nog over een dubbele wagen. Ik zou het niet doen, wij hebben er eentje staan en die wordt amper gebruikt. Ik heb nu via mp een kiddyboard en niet dat ze er altijd op wilt maar zo zie je in ieder geval je kind nog in de wagen liggen. En ze wilt ook vaak gedragen worden maar dat kan niet ivm rugpijn. Dus, of lopen of staan op het kiddyboard en er is geen andere optie. LUISTEREN naar je moeder :D
Dat is idd M op de foto, wij hebben de foto zelf gemaakt, althans schoonvader en met een fotoprogramma bewerkt. We hadden tegen M gezegd dat er snoepje in verstopt lag en dat ze die moest zoeken :D. Eerst lag er niks maar later wel, gelukkig heeft schoonvader een luxe camera waar je snel foto's achter elkaar kan maken. En zo waren er van de 20 3 die wel leuk waren en deze vonden we het leukst. Ben er zelf ook wel blij mee, misschien dat ik hem wel op canvas laat drukken.

Mida wat leuk dat Daan zo enthousiast was van zijn fiets. Leuk hoor! Ben benieuwd naar de foto's.

Jamie wat goed dat Dtje zonder luier kan, bij M ging het 2 dagen goed en toen liet ze het aldoor gewoon lopen ze deed niet eens meer de moeite heb het van de week nog een keer weer geprobeerd maar dan doet ze dus ook geen moeite. Vind het moeilijk wat ik daar nou mee moet. Of doorzetten of gewoon wachten totdat ze het zelf aangeeft.
Mida wat een leuk geboortekaartje van Daan, is ook leuk bedacht zeg!
Kikkie balen van die misselijkheid! Ik heb er zelf ook lang last van gehad. En is echt heel vervelend!
Goedemorgen!

Jaimie, knap zeg van Dtje dat ze al droog is overdag! Dat zie ik Daan voorlopig nog niet doen, ik ben al blij dat hij plast als ik hem op de wc zet. Hij loopt nog rustig een uur rond met een poepbroek zonder het te zeggen (als ik het niet zou merken). Goh en helemaal uitkleden grappig dat kindjes dat zo fijn vinden hè. Als Daan de kans kreeg zou hij ook het liefste bloot rondlopen ;).

Geweldig dat Sje al doorslaapt! Dat maakt het weer even wat rustiger. (ik zag je al reageren op het "bioritme"-topic, wat een idioot ) Daan ging rond de 5 maanden zelf zijn speentje pakken en vanaf die tijd was het weer heerllijk slapen.

Wij hebben het ook wel eens gehad oven een weekendje weg samen, maar ik denk dat ik dat nog niet kan, al word het wel steeds gemakkelijker nu hij zelf al kan aangeven wat hij wel en niet wil.

Kikkie, rot zeg dat je zo misselijk bent, daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Het is wel goed voor de kilo's moet je maar denken ;).

Nikki, ik had écht gedacht dat het een foto van een fotograaf was :o. Nu vind ik het nog knapper dat het zo'n mooie foto is! En inderdaad wat heeft M mooie lange blonde haren.

Ik ga zo meteen proberen of Daan naar de supermarkt kan fietsen, het ging gisteren zo goed dat ik zelfs bang ben dat ik hem niet kan bijhouden.
Mida, dat geeft de burger weer moed! Gewoon nog 2 maandjes wachten en dan pakt hij zelf zijn speen! Goed zeg van Daan dat hij zo goed kan fietsen! Dtje krijgt de pedalen niet rond.

Ik moet echt als de wiedeweerga gaan douchen, moet straks gaan werken en voor die tijd nog Sje in bad doen. Heb heerlijk gepoetst net (Dtje is naar het kdv).
Dank je Mida, vind de foto zelf ook wel goed gelukt. :$

Kon je Daan een beetje bijhouden?

Jamie ook alweer lekker gepoetst! Wat zijn jullie toch voorbeeldige vrouwen!
Haha, er zit wel een reden achter deze poetsbuien....

wij gaan ons huis verkopen!! Eindelijk, we gaan terug naar mijn geboorteplaats! Er moeten nog wat kleine dingen afgemaakt worden,e n dan gaan we naar de makelaar. Dus met het oog op eventuele kijkers ben ik alvast begonnen met De Grote Schoonmaak en opruimen :P. We wilden het allebei wel, maar ik wil het erg graag vóór Dtje straks naar school gaat. En nu kriebelt het zo erg, we gaan gewoon nu al actie ondernemen. Spannend hè.

Mida ook jouw kaartje vind ik erg mooi, echt een heel leuk idee ook!

Nog even eten en dan kan ik gaan werken. (Om 13 uur beginnen).
mida jouw kaartje vind ik ook erg leuk! Lijkt ook wel door een fotograaf gemaakt. En je honeymoon naar hawaii, wow:)

En hoe ging het fietsen naar de supermarkt?

Nikki, echt heel mooi je kaartje en wat is M. haar haar al lang! Echte dame is het al zeg.

Snico, einde van het schooljaar druk aan het afronden?

COla?

Jaimie, druk aan de poets ook al. Ik ga me zowat schuldig voelen met al die poetsende dames, want dat kan hier op het moment echt wel wat beter.:$ Dus toch het huis verkopen, wat spannend! Kom je dan wat dichter bij je ouders te wonen?

Ik ga nog even liggen voordat mijn kleine mannetje al weer wakker is.
Ik hoorde hier in de binnentuin ook al een paar bewonderende ouders met kindjes van Daan zijn leeftijd dat hij zo goed kon fietsen. Natuurtalentje waarschijnlijk (heeft hij vast niet van mij ;)). Het ging goed naar de supermarkt, op de terugweg langs de speeltuin terug en daarna was de zin over, maar toen was het nog 1 straat dus dat ging wel.

Jaimie, spannend verhuizen! Ik weet niet meer wat jouw geboortedorp was, is het wel in de buurt waar je nu woont? Tegen de tijd dat het te koop staat wel even een linkje plaatsen hè, ik wil ook wel eens bij jou naar binnen gluren :P. Werk ze!

Kikkie, niet schuldig voelen hoor, de reden dat ik nu zo fanatiek ben is omdat er hier normaal gesproken ook niet meer gebeurt als wat écht nodig is. Verder als een keer afstoffen, stofzuigen en de was kom ik normaal ook niet :$.

Leuk dat jullie ons kaartje ook mooi vinden, het was wel veel duurder dan een standaard kaartje, maar het heeft zo wel een extra betekenis.

En die huwelijksreis naar Hawaii **zucht** daar ben ik nog steeds zó van onder de indruk, ik zou het iedereen aanraden het is daar zó mooi.

Gelukkig zijn we vanmorgen nog veel buiten geweest, nu regent het hier :(. We gaan morgen BBQen met de buren, hopelijk hebben we dan een beetje droog weer.
Hallo lieve meiden!

Hihi kan t toch niet laten om weer ff te reageren......

Hier alles nog zijn gangetje, manlief heeft vandaag vakantie gekregen, dus kom maar op met het mooie weer! We gaan niet weg dit jaar, waarschijnlijk volgend jaar als twan 1,5 is, is ook veel leuker, dan kan die lopen enzo...

Over die beul gesproken, was laatst met 4 maanden, 8120 en 66 cm! Niet meer om te tillen joh..pffff en heeft dus al maatje 74..waar moet dat heen??

Marit idd peuterspeelzaal, nu 6x geweest en nu vakantie, ze vond het helemaal super, de laatste keer ging ze niet meer huilen, dus hoop niet dat de hele heisa straks weer begint na de vakantie...

Marit heeft ook een grote fiets gekregen!!! Ze scheurt ermee weg joh, niet bij te houden!!! Wat worden ze dan weer groot he!!!

Nou kreeg al mijn spullen van de LOI al binnen, dus ben maar alvast begonnen..t gaat erg goed, ook al is het wel plannen wanneer je wat gaat doen, maar t lukt wel, heb al 4 huiswerk opdrachten terug en allemaal een 8! jippie!

Owja we gaan de kids toch maar laten dopen, en dan allebei tegelijk..waren bij marit erg aan het twijfelen, maar nu willen we het toch, word waarschijnlijk september...ben benieuwd...

Nou iedereen die op vakantie gaat veel plezier!!!!!!!! Geniet ervan, tis snel voorbij!

xxxx
Hey mees, wat leuk om weer wat van je te horen, zo te horen gaat alles harstikke goed, en wat goed van je cursus! Allemaal 8en, goed bezig hoor.

Twan is idd een binkie!

Hier alles goed, ben bezig met soep maken, en komt mijn moeder hier eten en die neemt M mee, ze blijft daar slapen, we hebben een verjaardag dus lekker genieten van een verjaardag zonder M. Vind ik af en toe echt lekker.
Hai!

Ben ik weer, druk, druk, druk en ziekke koeters! ik word er nu een beetje niet goed van, Kaatje heeft nog steeds diarree, dat is toch niet normaal! We waren naar de dokter geweest en hij vertelde dat als je appelsap drinkt nadat je diarree hebt gehad, je slijmvlies in  je darm niet kan herstellen en de diarree blijft. Aangezien Kaatje alleen maar appelsap drinkt, zijn we daar mee opgehouden, maar geen verbetering hoor, ellendige zooi. Ik ga morgen meteen weer naar de huisarts, haar billen zijn stuk en het zit me gewoon niet lekker!

Mini blijft ook maar kwakkelen we waren vrijdag bij het cb en hij was maar 3 ons aangekomen! Maar goed, heeft deels natuurlijk te maken dat hij nu actiever is. Hij loopt langs de randjes van de tafel en stapt sinds kort over! Heeft twee tanden, kruipt de hele kamer door, man, die gaat zo snel!

En, het allerleukste, hij slaapt door, eindelijk! Al vier hele nachten! Hoezee!

Zo, kijken wat ik onthouden heb,

Mida, heerlijk dat je zo aan de poets bent! En Daan, op de kermis, ik heb enorm gelachen toen ik dat las, lijkt me heerlijk!

Jaimie, lekker zeg, terug naar je woonplaats! Ik ook bijna, over drie weken krijgen we de sleutel! Ik ga zo de foto's eens bekijken!

Nik, hoe is het nu, ben je nu klaar met werken? Ik vind je stoer hoor, tot 4 weken voor je bevalling werken! Valt het nog een beetje mee?

Kik, misschien laat, maar jezelf niet verdedigen hoor, bij onbegrip omdat je thuis zit. Als mensen tegen mij begonnen, vroeg ik ze gewoon of zij konden voelen wat ik voelde, gewoon laten kletsen!

Voor ik het vergeet, morgen krijg ik een tattoo!

Zo, ik ga beginnen met koken! Kus!
Hoi meiden,

Meesje, leuk om nog eens wat van je te horen. Wat en reus zeg die zoon van je! Dat belooft wat voor de toekomst.

Fijn dat alles goed gaat en dat je studie al zo goed van start gaat.

Nikki, ik kan ook soms zo genieten van een uitje zonder kinderen :$, je hoeft niet constant op te letten wat hij nu weer doet. Ik zit normaal altijd maar met 1 oor en 1 oog een gesprek te volgen met het andere oog en oor ben ik bij Daan en dat is soms erg onhandig.

Cola, k*t zeg dat die diarree nog niet over is. Ik had met Daan ook zó te doen toen zijn billen helemaal kapot waren. Ik heb zijn billen op een gegeven moment alleen nog maar met watjes en water schoongemaakt en iedere keer een dikke laag sudocreme gesmeerd, toen was het redelijk snel weer dicht. Ik weet niet of het toeval was of dat het echt helpt, maar het is het proberen waard. En als je nu iets anders als appelsap geeft kun je misschien Roosvicee stop proberen, dat helpt misschien ook wel een beetje.

SPANNEND, vandaag de tattoo! Plaats je binnenkort een keer een foto, ik ben erg benieuwd.

MIdaman was gisteren ziek :(. Hij had 39 graden koorts en alles deed hem pijn. Hij is 's middags tegelijk met Daan op bed gaan liggen en gisterenavond om 9 uur weer. Vannacht heb ik het bed staan te verschonen omdat alles nat was van het zweet. Nu is hij (natuurlijk) wel weer werken :?, zelfs nu hij ontslag heeft genomen wil hij zich niet een paar dagen ziek melden, mannen ik snap ze soms niet. Ziek is ziek en dan hoor je in je bed te liggen.

Vandaag is de keuken aan de beurt en vanmiddag ga ik even de stad in. Ik moet voor Midaman een verklaring van goed gedrag gaan halen op het gemeentehuis (voor zijn nieuwe baan) en dan ben ik toch in de stad dan kan ik er beter meteen gebruik van maken ;).
Arme Midaman, maar wel een bikkel hoor gewoon gaan werken. Niet verstandig met het oog op beter worden maar het getuigt wel van loyaliteit aan zijn baas en dat is natuurlijk wel positief!

Cola als wij Dtje appelsap geven heeft ze meteen diarree! Die kan daar ook niet tegen. Arme Kaatje, misschien moet je ze een tijdje zonder luier laten lopen, heb je misschien uit je kraampakket nog celstofmatjes of een zeiltje over voor op de bank? Succes met je tattoo! Spannend, de verhuizing komt al erg dichtbij dan!

Nikki ik kan er ook erg van genieten hoor, zo'n avondje 'vrij'. Net als wat Mida zegt, je zit altijd maar half erbij en dan is het weleens lekke rom onbezorgd te kunnen genieten!

Kik hoe gaat het met je? Wanner heb je de 20 weken echo?

Mees wat leuk dat je nog van je laat horen, Twan is groot hoor! En petje af voor je, een studie erbij en dan allemaal 8en halen!!

Ik ga nu info vragen over de psz, ik wil Dtje er toch naartoe doen waarschijnlijk! Tot straks, kom k nog even verslag uitbrengen
Nou ik krijg een inschrijfformulier opgestuurd. Het wordt waarschijnlijk de dinsdagmiddag en donderdagochtend. Maar, vanaf wanneer? Het mag al vanaf 2 jaar. Wat zouden jullie doen?NU meteen, of nog even wachten? Vanaf 7 september gaat Sje ook mee naar het kdv dus dat is al een verandering, of zou dat niets uitmaken?? MOeilijk hoor....
goedemorgen meiden!

Ik had even niet zoveel puf om te reageren, ben zo misselijk. Het zijn nu niet alleen meer geurtjes maar gewoon uit het niets, als ik even buk als ik iets doe, ik word er erg simpel van. Ik ben ook nog steeds niet aangekomen en nu zelfs weer wat afgevallen. Maar even aankijken hoe dit gaat lopen.

Nikki, hoelang moet je nog werken? Nog een weekje? of iets langer?

Meesje, wat leuk om je weer te lezen! Twan is echt een kanjer zeg. En wat doe je het goed met de studie! knap van je hoor.

Jaimie, hier morgen ze vanaf 2 jaar naar de peuterspeelzaal. r mocht vlak na zijn verjaardag maar ik had zoiets van dan is het zo vakantie en dan kan ie weer gaan wennen. Dus hij mag nu in september. Dan gaan ze in januari verhuizen naar een andere locatie (en de baby komt in december) dus dat zijn al weer genoeg veranderingen. En aanegzien je de vakantie wel door moet betalen, heb ik daar ook voor gekozen.

Ik heb de 20 weken echo, op 7 aug als ik 19,5 week ben.

Mida, mannen, niet te rijmen af en toe he. Wel geod dat ie gaat, maar ja als ie maar niet blijft kwakkelen natuurlijk. Voelde hij zich vandaag ok? Kikkieman heeft het ook wel eens en soms is een nacht flink zweten voor hem genoeg om weer opgeknapt te zijn.

Cola, he bah meisje nog steeds niet lekker. Dat zou me ook niet lekker zitten. Goed dat je er nog even mee naar de huisarts gaat. Hier ook het zelfde met appelsap, geheid dat er een dunne broek achteraan komt.

En vandaag de tattoo, spannend!

Wij hebben gister de bank van een vriend overgenomen. Hij ging samenwonen en deed zijn bank weg. Wij hadden een hele oude, die bijna uit elkaar viel. Ben er zo blij mee!
\He meisjesw,

Even snel, er is gister cola over de laptop gevallen en die doet nu niets meer, als jullie een tijdje niets horen, ligt het daaraan!

Kus voor jujllie en tot snel!
Jaimie, moeilijk hè zulke beslissingen. Maar wat Kikkie zegt vind ik wel een goede, hebben ze daar nog vakantiesluiting? Dan zou ik haar ook daarna laten gaan. Ik denk dat als Sje in september mee gaat naat het kdv alleen maar een leuke verandering is en dat dat geen negatieve invloed heeft.

Och Kikkie zo misselijk :(, ik kan je geen tips geven want ik heb daar gelukkig geen last van gehad (jij met R ook minder toch? Zou het dan een meisje worden ;)) Is R wel een beetje lief voor zijn misselijke moeder? Ik weet nog dat ik met mijn vorige zwangerschap een paar dagen ook niet zo lekker was en dat ik toen zó blij was dat Daan even lekker rustig voor de tv zat.

Midaman had vanmorgen nog wel verhoging maar niet meer zoveel als gisteren. Haha dat is telepathie :o, net toen ik dit typte belde hij om te zeggen dat het weer een stuk beter gaat. Dus ik hoef niet meer zo bezorgd te zijn (hebben jullie dat ook altijd? :$)
HAHA Cola je doet je naam eer aan :D.

Hopelijk is er niet te veel kapot, enneh snel laten maken hoor anders missen we je te lang!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven