De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
nikki,

effe vraagje, ga jij nog voor een dubbele wagen? ik dacht eerst van niet, maar als ik nu af en toe zie hoe r. niet mee wil lopen.....
Hallo,

Nou ik heb Daan gisteren om half 10 wakker gemaakt, wat een luxe zeg! Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat hij zo goed zou uitslapen. Gisteren weer een drukke dag want zaterdag waren de opa's en oma terug gekomen van vakantie, dus zijn we weer de hele dag op pad geweest. Gelukkig maakt het Daan niet uit waar we hem in bed leggen hij slaapt overal goed, dus heeft hij gisterenmiddag bij opa en oma geslapen, scheelt weer een ritje op en neer (mijn ouders en schoonvader wonen bij elkaar in de straat). Ik heb nu 2 weken vakantie (verplicht,ons bedrijf sluit 2 weken) en ik heb net Daan wel gewoon naar het kdv gebracht, ik merk dat het beter is om hem gewoon in zijn ritme te laten. Dus ik heb vandaag een dagje voor mezelf, nou ja voor mezelf....... ik heb me voorgenomen om eens flink aan de poets te gaan. Met dit weer kan ik dat beter dan als het slecht weer is . Hier is het (nu nog) mooi weer, maar ik hoorde net al op de radio dat het in het westen erg onweert, hoe is het bij jullie?

Kikkie, heeft R het leuk gehad gisteren op het zwembad? Waren ze naar een binnen of buitenbad geweest?

Loopt R nog zo weinig omdat je aan een dubbele wagen denkt? Ik neem voor Daan nooit meer een buggy mee, alleen als we naar een pretpark gaan ofzo. Is zo'n plankje achter de wagen niets? Dan hoeft hij toch niet te lopen

Nikki, gisteren was het hier echt prachtig weer. Is N ook al zo groot dan dat een 12 inch fietsje nog maar een half jaar meekan? In onze vriendenkring zijn een paar kindjes van (bijna) 4 die nog steeds goed op een 12 inch fietsje rondfietsen. Dus ik heb er niet eens aan gedacht om voor een grotere te kijken. Vind ze haar fietsje nu wel mooi, of nog steeds niet?
Mida, ik weet eigenlijk niet hoe groot M is, maar ze kan wel op de 16 inch fiets komen niet zo makkelijk als de 12 inch maar ik denk dat ook nog ze er nog wat mee moet oefenen. Maar ik vond dat je wel goed kon zien dat ze op die 12 inch niet zo lang op kon fietsen. Trouwens lekker hoor een hele dag voor jezelf, heb ik ook wel zin in.

Kikkie, wij hebben dus al een duo wagen, maar ja dat komt dus mede dat wij destijds een voor schoonmoeder hadden gekocht als ze op neefje en m ging passen. Anders had ik het niet gedaan.
quote:

Trouwens lekker hoor een hele dag voor jezelf, heb ik ook wel zin in.

Hééérlijk, ik heb vanmorgen al meer gedaan als anders in 3 dagen. Ik heb de bovenverdieping al helemaal gepoetst, ramen gewassen en de (vouw)gordijnen van de bovenverdieping gewassen én alweer opgehangen. Dat is zo'n rotklus en het gaat al helemaal niet als er nog zo'n ondernemende peuter rondloopt. Nu ga ik de was opvouwen en strijken (lekker voor de tv, het nutige met het aangename combineren) en dan ga ik eens een vriendin bellen die vrij is op dagen dat ik normaal werk, dus dat komt er ook niet zo vaak van. Dan is de dag weer om en kan ik Daan weer gaan halen ;)
hi mida, goh wat heerlijk dat daan zo lekker lang heeft uitgeslapen. Makkelijk ventje hoor! Hier onweer het inderdaad behoorlijk. Ik moest er net doorheen voor een verjaardag maar was best nog even plannen wanneer ik de deur uitging haha. Uiteraard zijn we nat geworden.

R. loopt wel maar als ie er geen zin meer in heeft, dan moet ik hem tillen. En als ik dat niet doe, dan stort ie ten aarde. En daar heeft mama geen geduld in, als we halverwege naar de supermarkt zijn, om nog boodschappen te gaan doen. Ik ben dus bang dat dat straks ook zo zal gaan. Maar goed ik heb nog even hoor, maar ik moet natuurlijk een beetje de aanbiedingen op mijn werk in de gaten houden haha.

Nikki, volgens mij is M. dan ook best wel groot. R. kan echt nog niet op zo'n fietsje. Alle kindjes gaan hem voorbij in lengte.

Ik was net op een verjaardag en dan vraagt iedereen naar mijn bloeddruk. Heel lief bedoeld allemaal. En daarna de vraag of ik dan nog werk. Zo niet dan valt het gesprek stil. En ik voel me dan zo opgelaten. Wil dan bijna in de verdediging waarom niet en wat de risico's zijn. Moet echt proberen het me niet aan te trekken.

Komt namelijk ook dat ik een rare werk geschiedenis heb, twee reorganisaties meegemaakt, toen mijn baan met r. kwijtgeraakt en nu weer dit. Dan denk ik gelijk dat mensen van alles over me denken, van oh zij heeft weer wat met haar werk.

Nou weer even genoeg geklaagd.:$
quote:

quote: nikki81 reageerde

Trouwens lekker hoor een hele dag voor jezelf, heb ik ook wel zin in.

Hééérlijk, ik heb vanmorgen al meer gedaan als anders in 3 dagen. Ik heb de bovenverdieping al helemaal gepoetst, ramen gewassen en de (vouw)gordijnen van de bovenverdieping gewassen én alweer opgehangen. Dat is zo'n rotklus en het gaat al helemaal niet als er nog zo'n ondernemende peuter rondloopt. Nu ga ik de was opvouwen en strijken (lekker voor de tv, het nutige met het aangename combineren) en dan ga ik eens een vriendin bellen die vrij is op dagen dat ik normaal werk, dus dat komt er ook niet zo vaak van. Dan is de dag weer om en kan ik Daan weer gaan halen ;) ooooh lekker! dat wil ik ook wel. Wat kan je dan lekker doorgaan he!
Kik, kan me voorstellen dat je dan even denkt van wat zullen anderen wel denken, maar jij doet het beste voor je kindje en dat is veel belangrijker!

Hoe is het met R. heeft hij nog koorts, las op hyves dat hij zomaar koorts had. Hier is het nog steeds zonning, M ligt op bed ze wou zelf even slapen, ik hoord haar eerst nog zingen maar nu is het rustig. Ga ik even het voorbeeld van Mida overnemen en rustig de was opvouwen voor de tv!
Hé Kikkie,

Ik herken het wel hoor Daan wil ook wel eens gedragen worden, maar ik probeer daar zo weinig mogelijk aan toe te geven. Ik laat hem wel eens gewoon op de grond liggen en roep dan heel hard Dáááág Daan mama gaat weg hoor! en meestal komt hij me dan wel achterna.

Goh vervelend hè dat de mensen zo raar reageren, maar ik denk dat ze het niet verkeerd bedoelen. Je verwacht gewoon niet dat iemand zo vroeg in de zwangerschap al thuis is, je denkt nu gewoon aan de gezondheid van je kindje dat is het belangrijkste en dat zal iedereen wel begrijpen.

Zo de was is klaar, vriendin is niet thuis en het is te vroeg om Daan al te gaan halen, dus ik denk dat ik maar eens ga shoppen ;). Ik voel me echt een beetje een profiteur :$, maar zo vaak gebeurt dat niet dus ik moet er maar gebruik van maken.
goedemorgen!

bedankt voor de opbeurende woorden, doet met goed.

Mida, dat klinkt als een heerlijk dagje voor jezelf. En heerlijk vakantie nu, heb je verder nog plannen? Zit een meeting er nog in? Ik denk dat het voor jou nikki, nu best belastend wordt?

Nikki, ben je al bezig met de voorbereidingen voor de verhuizing? Moet je nog dingen uitzoeken voor het nieuwe huis?

Ik ben ent naar de vk geweest. Alles is goed. Bloeddruk was 75 dus dat was keurig, ben helemaal bij. BEn nog niets aangekomen, joepie. Maar goed heb ook wel wat reserves, dus hopelijk blijft het ook nog even zo.

Ik word vandaag gebeld door het uwv. Hopelijk bellen ze een beetje optijd anders zit ik straks weer de hele dag binnen....
Hallo,

Kikkie, fijn dat alles goed was bij de vk, zo zie je maar dat het gewoon goed voor je is om lekker rustig thuis te blijven als je bloeddruk nu goed is. Hopelijk gaan ze dan nu niet zeuren van het UWV. Nog niets aangekomen, super! Ik sprak afgelopen weekend een vriendin (36 weken zwanger) die was nog maar 7 kg aangekomen :o, om jaloers op te worden.

Ik durfde al niet meer over een meeting te beginnen, Nikki is natuurlijk iedere week weer een beetje verder bij de uitgerekende datum. Tegen de tijd dat zij net een beetje gewend is aan de 2e ben jij zover en dan zijn we weer bijna een jaar verder ;).

Ik heb eigenlijk niet echt plannen, ligt ook een beetje aan het weer. Ik wil iig een keer uitgebreid naar de stad (als Daan naar het kdv is) dat is echt al zó lang geleden en nu is alleen de bovenste etage van mijn huis goed gepoetst, blijven er nog 2 etages over, die moeten ook nog een goede beurt hebben.

Vanavond gaan we bij mijn zusje eten en daarna door naar de kermis, ik ben benieuwd hoe Daan het vindt, het is de eerste kermis dit jaar waar we naar toe gaan.

Zo nu ga ik het hier maar een beetje opruimen,

Doei.
quote:Ik durfde al niet meer over een meeting te beginnen, Nikki is natuurlijk iedere week weer een beetje verder Ik bedoelde natuurlijk dichter ipv verder bij de uitgerekende datum. Tegen de tijd dat zij net een beetje gewend is aan de 2e ben jij zover en dan zijn we weer bijna een jaar verder ;).
Oh ik moet bekennen dat mijn zoon een watje is :$, ik kreeg hem met moeite in de draaimolen en van de vliegtuigjes, autootjes en andere kinderattracties moest hij helemaal niets hebben. Ja, touwtje trekken en ballengooien vond hij wél leuk, maar dan krijg je steeds van die goedkope meuk die na 2 minuten al kapot is. Maar hij heeft zijn ogen uitgekeken en ik ga morgen met oma nog een keer terug, misschien gaat het dan beter als hij weet wat het is.
hihi zeker jongens eigen, ken er hier nog een. Dikke tranen in de draaimolen. (is al weer 2 maanden terug ofzo). Nu de kermis er niet meer staat en we lopen langs het veldje heeft ie wel praatjes voor tien "waar draaimolen nou" "draaimolen naar huis?" "draaimolen lief"
upperdepup
Hi ladies,

Ik denk dat een meeting voor mijn bevallingsdatum er niet meer in zit, heb eigenlijk niet meer zo'n zin in een lang stuk autorijden. Ik moet nog 1 keer naar Amersfoort voor mijn verlof voor het vrijgezellenfeest van mijn zusje. Maar Kik, jij bent toch in januari uitgerekend. We kunnen dan heus wel een keer afspreken gezien Kik toch waarschijnlijk niet zo ver hoeft te rijden als dat ik dat zou moeten waar we ook heen gaan.

En ik ben moe en heb zin in verlof, ik werk maar 2 dagen maar heb het helemaal gehad, waarom heb ik ook alweer gezegd dat ik tot 4 week voor die tijd zou stoppen met werken.
nikki begrijpelijk hoor dat je er geen puf meer voor hebt een meeting.

Kan je op je werk niet aangeven dat je toch eerder wil of gaat dat niet ivm overdracht etc?

Ik ben in december uitgerekend en waarschijnlijk gaan ze het met 37 weken al inleiden/halen indien het kindje er klaar voor is. Dus volgens de vk is het kindje er voor de kerst.:)
Rustig hier zeg..............

Snico, Cola, Jaimie?????

Ik heb eigenlijk ook niet zo veel te vertellen, vandaag weer een dagje voor mezelf. Daan zit nu lekker in de zandbak op het kdv en ik moet gaan poetsen maar heb geen zin :$. Voor mijn gevoel "moet" ik de dag een beetje nuttig besteden als Daan naar het kdv is, anders had ik hem net zo goed thuis kunnen houden. Gisteren heb ik de 1e verdieping gedaan (ook weer die pokke-vouwgordijnen), behalve de badkamer en die stond voor vandaag op de nominatie. Vanmiddag ga ik dan nog boodschappen doen en even met mijn moeder naar de markt, daar kom ik eigenlijk nooit meer omdat ik op donderdag altijd werk en de markt weer bijna is opgeruimd als ik ben afgewerkt.

Volgende week (ook nog vakantie) wil ik dan beneden, vooral de keuken eens goed aanpakken en dan heb ik het hele huis weer gehad en dan is meteen mijn vakantie weer om.

Zo ik denk dat ik maar eens de radio heel hard aanzet en maar eens aan de slag ga .
Hé ik zie nu pas de 2 laatste posts van gisteren .

Nikki, ik had ook al niet meer verwacht dat het er nog in zou zitten, geeft niets hoor ik snap het wel!

Kikkie, waarom gaan ze inleiden, zijn ze bang voor zwangerschapsvergiftiging? Wil je trouwens weten wat het gaat worden?? En mogen wij het dan ook weten, please please?
hi mida,

pittig ben je voor jezelf hoor met al dat poetsen! Ik lees nergens "genieten van het zonnetje nu het kan":P

Ze gaan inleiden/ks doen omdat ik met r. een ks heb gehad. Daardoor mag de bevalling niet spontaan beginnen, omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Daarnaast ben ik rond de kerst uitgerekend en een hoge bleoddruk, dus ze willen niet het risico lopen dat ik spontaan in het ziekenhuis beland met weeen terwijl ze de bezetting er niet voor hebben of andere dingen die op het eind kunnen gebeuren. Dus volgens de vk zullen ze rond de 37 weken gaan kijken hoe ik er voor sta! Maar ja eerst zien dan geloven.

Tuurlijk mogen jullie weten wat het wordt!
Een meeting in november zou dus kunnnen als Kikkie zich goed voelt. En dan in de buurt van Kikkie?

Mida wat heerlijk actief! Maar ook van de zon genieten he!

Ik ga even boodschappen doen, de laatste spulletjes voor de baby kopen, hydrofiel luiers luiers, flesvoeding enz. Heb een lijstje gemaakt. Best apart bij M had ik dat allemaal allang in huis. Maar ben er nu wat lax in.

Heb trouwens ook een proefdruk van ons geboortekaartje gekregen, en al zeg ik het zelf hij is heel leuk geworden!
Haha, nou zo streng ben ik niet voor mezelf hoor, want ik zit hier nog steeds met de laptop op schoot :D.

Maar met naar de markt gaan bedoel ik ook lekker op mijn gemak even shoppen en van de zon genieten.

En nu ga ik echt wat doen **geeft zichzelf een schop onder haar kont**
Hoever ben je al met poetsen?

Zo alles is nu wel in huis denk ik, M had alleen geen zin om te luisteren in de winkels dat was wel een beetje jammer, en zeer vermoeiend.
De badkamer blinkt weer :D.

Ik heb in de tussentijd een oude videoband van Take That opgezet :$, dan kan ik lekker meebléren dat poetst wat prettiger (we hebben boven geen cd-speler vandaar de video).

Ik zit nu weer fris gedoucht een boterham te eten en dan ga ik over een half uurtje. Schoonvader komt vanavond eten, dus ik ga hier beneden nog maar even snel de grootste rommel opruimen en dan hou ik het weer voor gezien voor vandaag.

Daan zijn fietsje is gisteren binnen gekomen, Midaman heeft hem gisterenavond in elkaar gezet en vanavond krijgt hij hem. Ik denk dat hij helemaal uit zijn dak gaat, want hij wilde gisteren in de draaimolen ook alleen maar op het fietsje en vanmorgen was het eerste wat hij zei, ik wil ook een fietsje!
Nikki, vervelend hè als ze in de winkel niet willen luisteren.

Wat voor een stijl geboortekaartje heb je uitgezocht?

Wij hebben voor Daan zelf een geboortekaartje ontworpen,

ik zal hem wel eens op de groep zetten.
Wij hebben ook zelf een geboortekaartje gemaakt ik zal hem ook eens op de groep zetten, of in ieder geval de foto die er op komt.

Ben benieuwd hoe de reactie is van Daan, misschien leuk om foto's van zijn reactie te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven