Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 23 september 2009 om 18:31
@Olive01: Heb gister verteld dat ik een date zie zitten. Zij moest daar een nachtje over slapen dus ik verwacht daar vandaag wat van te horen.
@pop: Zoen-smileys en een flirt-tik zeggen naar mijn mening niet zo heel veel. zoiets sms je toch gauwer. Ik zou zelf nooit zulke dingen op hyves zetten behalve als het echt mijn vriendin zou zijn.
@pop: Zoen-smileys en een flirt-tik zeggen naar mijn mening niet zo heel veel. zoiets sms je toch gauwer. Ik zou zelf nooit zulke dingen op hyves zetten behalve als het echt mijn vriendin zou zijn.
woensdag 23 september 2009 om 20:11
Hallooo allemaal!
Hoe is het hier? Veel nieuwelingen zeg! Heb het geloof ik al gedaan, maar zeg nogmaals welkom!
Miran: ook weer in het land
Indi: Handjes, voetjes vast...in de meterkast (dat jong dan hè)
Xen: Waar ben je?? Gaat alles goed?
Olijfje: komt echt wel goed met je
Pop: Het is zoveel relaxter zonder hyves
Echt kijk er niet te veel op. Ik deed het ook en mede daardoor ben ik er af gegaan. Ben ook lastig gevallen daar en op het laatst weer rare berichtjes van mensen (mannen) die ik niet ken.
Zes: Ben ik van de group af? Kan niet inloggen
E: Lief dinnetje
Ben even m'n huisdier aan het verschonen...altijd weer uitkijken met die enorme tanden brrrrrrrrr
Hoe is het hier? Veel nieuwelingen zeg! Heb het geloof ik al gedaan, maar zeg nogmaals welkom!
Miran: ook weer in het land
Indi: Handjes, voetjes vast...in de meterkast (dat jong dan hè)
Xen: Waar ben je?? Gaat alles goed?
Olijfje: komt echt wel goed met je
Pop: Het is zoveel relaxter zonder hyves
Zes: Ben ik van de group af? Kan niet inloggen
E: Lief dinnetje
Ben even m'n huisdier aan het verschonen...altijd weer uitkijken met die enorme tanden brrrrrrrrr
woensdag 23 september 2009 om 20:23
woensdag 23 september 2009 om 20:41
woensdag 23 september 2009 om 21:22
Hahah, de mutsenbende hier?
Pop, hyves maakt meer kapot dan je lief is. Niet meer op kijken, dus!
Miran, wel nog iets meegekregen van die tropische bestemming?
Ik knutsel de laatste tijd weinig (niks meer dus), en met de mannen gaat het goed Mijn sv blijft een toppertje, zal ik maar zeggen.....
Zes, wat kut, zeg! Wat gaat er nu gebeuren?
Elve, mooi dat het lesgeven goed ging! Eerste keer was oefenen, hahaha.
Sanne, welkom.
Voor de rest even een zwaai, ik probeer al een dik anderhalf uur te werken, maar het lukt nog niet echt, ga mezelf dus nu een schop onder de kont geven!
Pop, hyves maakt meer kapot dan je lief is. Niet meer op kijken, dus!
Miran, wel nog iets meegekregen van die tropische bestemming?
Ik knutsel de laatste tijd weinig (niks meer dus), en met de mannen gaat het goed Mijn sv blijft een toppertje, zal ik maar zeggen.....
Zes, wat kut, zeg! Wat gaat er nu gebeuren?
Elve, mooi dat het lesgeven goed ging! Eerste keer was oefenen, hahaha.
Sanne, welkom.
Voor de rest even een zwaai, ik probeer al een dik anderhalf uur te werken, maar het lukt nog niet echt, ga mezelf dus nu een schop onder de kont geven!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 23 september 2009 om 23:15
woensdag 23 september 2009 om 23:23
Ik had me voorgenomen om vandaag voor 11 uur op bed te liggen.... helaas weer mislukt.
Vandaag lekker uit mijn werk rechtstreeks naar mijn ouders geweest en daar aangeschoven voor wat eten. Altijd fijn als ik niet zelf hoef te koken, heb er maar een hekel aan.....
Pop, nieuwe date al gepland?
MT, nog kunnen werken vanavond?
Zes, jee wat vervelend voor jou en je buurman....
Miranda, heerlijk hoor naar een tropische plek voor je werk... ook nog een beetje kunnen genieten van de omgeving en het zonnetje?
Kuyt, al bericht terug of ze wil afspreken? Hoe lang heb je al contact met haar omdat ze er even over na wilde denken?
Vandaag lekker uit mijn werk rechtstreeks naar mijn ouders geweest en daar aangeschoven voor wat eten. Altijd fijn als ik niet zelf hoef te koken, heb er maar een hekel aan.....
Pop, nieuwe date al gepland?
MT, nog kunnen werken vanavond?
Zes, jee wat vervelend voor jou en je buurman....
Miranda, heerlijk hoor naar een tropische plek voor je werk... ook nog een beetje kunnen genieten van de omgeving en het zonnetje?
Kuyt, al bericht terug of ze wil afspreken? Hoe lang heb je al contact met haar omdat ze er even over na wilde denken?
woensdag 23 september 2009 om 23:35
Appel, ik had je advies eerder moeten horen...
Heb geen sms terug van date, maar wel op zn hyves gezien dat hij zn leven erg leuk vind (een wwwtje). Dus wel daar tijd vor, maar niet om mij terug te smsen? Grrr......
Maar verder heerlijk gegeten bij een vriend, lekker bijgekletst. Hij heeft een nieuwe vriendin en ik had hem al een poosje niet alleen gesproken!
Zes, das balen van je afvoer!! Moet er veel gebeuren?
Jola, lekker he, zon drukke agenda?
Kuyt, al wat gehoord?
Ik moet echt nodig naar bed, maar heb nog geen zin!
Heb geen sms terug van date, maar wel op zn hyves gezien dat hij zn leven erg leuk vind (een wwwtje). Dus wel daar tijd vor, maar niet om mij terug te smsen? Grrr......
Maar verder heerlijk gegeten bij een vriend, lekker bijgekletst. Hij heeft een nieuwe vriendin en ik had hem al een poosje niet alleen gesproken!
Zes, das balen van je afvoer!! Moet er veel gebeuren?
Jola, lekker he, zon drukke agenda?
Kuyt, al wat gehoord?
Ik moet echt nodig naar bed, maar heb nog geen zin!
woensdag 23 september 2009 om 23:38
Pop...wat leuk dat ie teruggesmst heeft en vervolgafspraakje wilt...goed teken! En NIET op hyves kijken...maak je jezelf alleen maar gek mee. Heeft ie al datum voorgesteld?
Kuyt...jammer dat ze over een date na moet denken, klinkt niet echt enthousiast?
Jola...hoe lang ben je nu vrijgezel? Je zal het vast geschreven hebben maar mijn geheugen laat me in de steek momenteel Als je een relatie hebt, doe je toch andere dingen dan wanneer je single bent. Hoewel ik wel vind dat je wel je eigen dingetjes moet kunnen blijven doen.
MissT...heb je jezelf nog schop onder je kont gegeven en je werk af? Wanneer ga je nu ook alweer naar NY (dat geheugen van mij..grrrr)
Sanne...je single-leven bevalt je goed begrijp ik?
Zes...hoe gaat met je neefje? Lief he zon klein frommeltje?
Miran...ben je voorlopig weer in den lande? is die vervelende collega inmiddels al weg? En met ZB...ja ik heb het hier al geschreven, misschien heb je het al gelezen waarom het over is? Heb jij nog gedate lately?
Appeltie...dikke knuf terug!!
Kuyt...jammer dat ze over een date na moet denken, klinkt niet echt enthousiast?
Jola...hoe lang ben je nu vrijgezel? Je zal het vast geschreven hebben maar mijn geheugen laat me in de steek momenteel Als je een relatie hebt, doe je toch andere dingen dan wanneer je single bent. Hoewel ik wel vind dat je wel je eigen dingetjes moet kunnen blijven doen.
MissT...heb je jezelf nog schop onder je kont gegeven en je werk af? Wanneer ga je nu ook alweer naar NY (dat geheugen van mij..grrrr)
Sanne...je single-leven bevalt je goed begrijp ik?
Zes...hoe gaat met je neefje? Lief he zon klein frommeltje?
Miran...ben je voorlopig weer in den lande? is die vervelende collega inmiddels al weg? En met ZB...ja ik heb het hier al geschreven, misschien heb je het al gelezen waarom het over is? Heb jij nog gedate lately?
Appeltie...dikke knuf terug!!
woensdag 23 september 2009 om 23:41
Heerlijk zo'n drukke agenda.... mijn moeder zei in april ofzo (na de laatste scharrel van 6 weken) dat ik helemaal geen tijd heb voor een nieuw vriendje... volgens mij heeft ze wel een beetje gelijk. De weekenden in oktober zitten nu al bommetje vol maar heb toch een eerste date gepland vrijdag.
En vanaf nu niet meer kijken op zijn hyves....
En vanaf nu niet meer kijken op zijn hyves....
woensdag 23 september 2009 om 23:41
quote:pop1980 schreef op 23 september 2009 @ 23:35:
Heb geen sms terug van date, maar wel op zn hyves gezien dat hij zn leven erg leuk vind (een wwwtje). Dus wel daar tijd vor, maar niet om mij terug te smsen? Grrr......!
Het is een man/jongen he...ik zou daar echt geen conclusies aan verbinden. Het is ontzettend herkenbaar en echt iets van ons vrouwen geloof ik? Dat we ons daar druk over maken....
Maar hij wil je graag nog keer zien....hij komt heus wel met een voorstel voor een datum maar hij was nu effe aan het hyven....multitasken is mannen vreemd
Heb geen sms terug van date, maar wel op zn hyves gezien dat hij zn leven erg leuk vind (een wwwtje). Dus wel daar tijd vor, maar niet om mij terug te smsen? Grrr......!
Het is een man/jongen he...ik zou daar echt geen conclusies aan verbinden. Het is ontzettend herkenbaar en echt iets van ons vrouwen geloof ik? Dat we ons daar druk over maken....
Maar hij wil je graag nog keer zien....hij komt heus wel met een voorstel voor een datum maar hij was nu effe aan het hyven....multitasken is mannen vreemd
woensdag 23 september 2009 om 23:47
quote:Erykah schreef op 23 september 2009 @ 23:41:
[...]
Maar hij wil je graag nog keer zien....hij komt heus wel met een voorstel voor een datum maar hij was nu effe aan het hyven....multitasken is mannen vreemd Ja das waar Erykah, maar toch vind ik het STOM!
[...]
Maar hij wil je graag nog keer zien....hij komt heus wel met een voorstel voor een datum maar hij was nu effe aan het hyven....multitasken is mannen vreemd Ja das waar Erykah, maar toch vind ik het STOM!
woensdag 23 september 2009 om 23:48
woensdag 23 september 2009 om 23:50
woensdag 23 september 2009 om 23:54
quote:Jola schreef op 23 september 2009 @ 23:48:
Ik hoorde vanmorgen dat multitasken helemaal niet bestaat.... wel het snel kunnen switchen tussen dingen, maar dingen tegelijk doen niet. En mannen zouden daar beter in zijn dan vrouwen....
Ben al 2 jaar single.... en idd via internet die date, maar niet de eerste date via internet.
Oh die kwaliteiten is ook al niet meer van ons...multitasken? Ik kan het trouwens niet hoor, 2 dingen tegelijk. Denk wel dat het zo is, als man ergens mee bezig is...dan daarmee bezig is en het switchen naar het sturen van een smsje sturen effe niet in hem opkomt. Bedoelt hij niet slecht ofzo maar is gewoon met iets anders bezig.
Spannend die date....wel verslag hier uitbrengen he? Heel veel plezier a.s. vrijdag!
En nu ga ik echt naar bed!!
Ik hoorde vanmorgen dat multitasken helemaal niet bestaat.... wel het snel kunnen switchen tussen dingen, maar dingen tegelijk doen niet. En mannen zouden daar beter in zijn dan vrouwen....
Ben al 2 jaar single.... en idd via internet die date, maar niet de eerste date via internet.
Oh die kwaliteiten is ook al niet meer van ons...multitasken? Ik kan het trouwens niet hoor, 2 dingen tegelijk. Denk wel dat het zo is, als man ergens mee bezig is...dan daarmee bezig is en het switchen naar het sturen van een smsje sturen effe niet in hem opkomt. Bedoelt hij niet slecht ofzo maar is gewoon met iets anders bezig.
Spannend die date....wel verslag hier uitbrengen he? Heel veel plezier a.s. vrijdag!
En nu ga ik echt naar bed!!