**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Meldt zich! Nog niets aan het handje hier hoor. Sorry dat ik vandaag nog niet heb geschreven, maar voel me vandaag echt niet lekker. Heb zo wat hele dag in bed gelegen.

Ga even bijlezen en reageren.

Las nog wel snel dat Sax haar slijmprop heeft verloren. Ga je helpen hopen!
Owwwwwwwww Sax... Ik hoop het ook voor je!!!

Hou je ons op de hoogte? Linda ook nog niks?
Zo tijd om te reageren.

Lieselotje: Ben blij met tip over de tuniekjes van de Vero Mode. Als het morgen nog kan wip ik daar even naar binnen. De leggings van Miss Etam zitten die goed? Dan wil ik er daar ook nog 1 van halen. En als ik dan mijn laarzen weer aan kan...heerlijk me weer een beetje vrouw voelen.

Linda: Begrijp ik het goed dat je ook "stief" kinderen (naar woord) hebt? Hier heeft mijn vriend ook 2 jongens die vrijdag komen. Ik vind ook hoor dat dat gewoon door moet gaan omdat ze erbij horen. Gelukkig staat hier hun moeder wel stand by dat mocht het gebeuren ze naar haar kunnen. Wel fijn dat oma bij jullie stand by staat.

Nog niets bij je? Heb je wel al last gehad van het strippen?

Sax: Kruiskrampen? Mocht je steken bedoelen die er af en toe flink doorheen schieten dan herken ik ze. Anders geen idee

Hoop zo voor je dat het verliezen van de slijmprop inhoudt dat het gaat beginnen bij je.

O wat ben ik jaloers op de meiden met een bad. Wij hebben er nu geen 1, maar wat mis ik die. Vond het altijd zo relaxt.

Vanmorgen bij VK geweest. Alles was goed en geen bijzonderheden. Dinsdag weer terug als de kleine er dan nog niets is gaat ze strippen. Hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten.

Voor de rest, net wat ik al melde, een dag dat ik mij totaal niet lekker voelde. Gelukkig knap ik nu weer wat op, moet echt niet denken om nu ziek te worden.
Hè jammer, Lynx, ik gokte er echt op dat je aan het bevallen was! Dus jij ook 2 "stief"kinderen. Mijn man heeft ook 2 kinderen, die kwamen ook al ruim 3 jaar bij ons over de vloer ondanks allerlei opruiende acties van de ex. Maar toen zij hoorden van mijn vorige zwangerschap was het van het een op andere moment over. Ze zijn nooit meer geweest. Erg vervelend voor mijn man. Zo onnodig ook. De eerste zwangerschap heb ik daardoor ook niet zo bewust meegemaakt, omdat we wel wat anders aan ons hoofd hadden. Is nu gelukkig wel anders. Hij heeft natuurlijk nog erg vaak moeilijke momenten, maar het is wel iets gesleten nu. Kunnen nu wat meer genieten.

Linda, nog niks aan de hand?

Hier ook nog niks aan de hand helaas. Ik heb mijn man wel geinstrueerd dat hij vanavond bij de repetitie van zijn band niet teveel biertjes drinkt, omdat hij misschien nog moet rijden

Die "kruiskrampen" heb ik met name als ik ga staan of tijdens het lopen. Misschien zijn het gewoon mijn banden.

Nou, ik ga mijn zoontje in bad stoppen en daarna naar bed brengen.

Lynx, lekker vroeg je bedje in vanavond, want je moet wel uitgerust zijn als je morgen bevalt......
Allemaal samengestelde gezinnen dus

Ik heb ook 2 kinderen uit een vorige relatie. Mijn huidige man had geen kinderen en wilde die nog heel graag.

Lynx: tuniekjes waren 26.95 en ik geloof de leggings bij Miss etam 12 euro ofzo. echt lekker goedkoop. Je moet wel de zwangerschapslegging kopen he?! Die knellen niet af op je buik, want die blubbert natuurlijk nog een tijdje Deze zitten dan nog lekker hoog

Nou Sax: ik hoop het voor je.
Morgen mogen Silje en ik naar huis! Heerlijk! Kan niet wachten om thuis in mijn eigen bedje met haar te knuffelen. Op zich was het ook wel fijn om in het ziekenhuis te zijn waar ik alle hulp kon krijgen met de moeilijke voeding en mijn vragen kwijt kon als onzekere kerseverse ouder, maar ben nu wel klaar voor om weer naar huis te gaan met ons poppetje. Kan ze voor het eerst in haar eigen bedje slapen.

Vanaf morgen heb ik ook weer een computer ipv iPhone dan zal ik stoppen met die ego berichtjes typt wat beter op een normaal toetsenbord.
Fijn, Visje, dat jullie naar huis mogen! Weet je al hoe lang je nog kraamhulp krijgt thuis?
Meld met baby in de buik. Niks aan de hand hier helaas.
He wat jammer nou Sax. Had echt gehoopt dat je was begonnen. Hier ook niks. Wel lekker geslapen en weer een stuk fitter. Zucht het schiet ook niet op he....
Ik kan wel janken :(...... Vannacht weer een uur opgelopen met stevige krampen. En weer gestopt. Ben vanmogen ook in staking gegaan. Ben net pas mijn bed uit, heb iedereen alles zelf uit laten zoeken. Gisterenavond liep ook iedereen al met een flinke boog om me heen. Ben om8 uur in bad gegaan en daarna naar bed gegaan. Wat een slecht mens ben ik op dit moment voor mijn naasten hahahahaha

Jammer Sax..... maar slijmprop zegt inderdaad niks :(

Visje: je mag lekker ego zijn hier toch?! Geeft niks hoor. Hoop ook dat je snel naar huis mag, heerlijk lijkt me dat.

Kom ik je niet opzoeken in het kinderziekenhuis

Zag dat Sophie Hillbrand ook bevallen is. Een meisje Robin, had ik ook voor een meisje....
Jeetje Lieselotje dat schiet ook niet op. Vind het zo balen voor je. Knuf!

Laat het dan aub doorzetten! Je mag best even janken hoor. Doe ik hier ook wel eens en lucht soms enorm op.

Onze kindjes zijn allemaal wel eigenwijs he?

Visje: wat fijn dat je lekker naar huis mag! Heerlijk genieten in je eigen omgeving. Ga maar lekker genieten je hebt het verdiend!

Ik ga straks even de stad in naar de Miss Etam en naar Vero Moda. Vind dat ik het wel verdiend heb. Voor de rest weer eens niets op de planning.
Winkelse

Wat zal ik eens gaan doen vandaag?.... Heb een zeer lege agenda de komende tijd. Had nl. verwacht al met mijn baby te liggen nu .........
Linda???? Zou het je echt gunnen meid! Wordt tijd voor een verse baby
Hier niets aan het handje hoor. helemaal niets!! helaas...

lynx ik heb idd 2 "stiefkinderen". Maar ze horen er helemaal bij als ze er zijn. Dus jullie zijn op betere hand met hun moeder?

sax wat naar dat die kinderen nooit meer komen. hoe oud zijn ze? ik weet hoeveel stres het kan geven als ze dwars ligt. ja en amen is het enige wat je eigenlijk kan zeggen. Dus je moet zorgen dat je haar te vriend houdt. Hoe moeilijk het hier ook is.

visje: wat super dat je eindelijk naar huis mag! Kan je eindelijk thuis gaan genieten.

Lieselotje: jouw kinderen waren al wat groter he? Wat vind hun vader ervan? Volgens mij liggen mannen niet zo dwars.

je mag je best rot voelen hoor!! Gooi de frustratie er hier maar uit!

Ik heb ook een lege agenda..ga vandaag ook helemaal niets doen...behalve de kinderen uit school halen dan...

voor morgen heb ik nog een bezoekje aan iemand van de gym gepland. ga ervan uit dat de baby vannacht niet spontaan zal komen...

x
Sax, ik verloor op maandag mijn slijmprop, maar begon op woensdag met bevallen. Dus morgen mag jij.

Visje, wat fijn dat jullie naar huis mogen! Echt super goed nieuws!

Lies: ik zou ook voor je willen dat het doorzet, wat een gedoe met dat wel/niet/wel/niet. Pfff...

Ik ben vandaag zo actief als een natte dweil. Gelukkig gister het hele huis schoongemaakt en vandaag hoef ik lekker helemaal niets. Ik lig nog in bed, Miniemeis in haar ledikantje en ik heb alleen nog maar gedoucht vandaag, verder niets. Ga zo eens een ontbijtje zoeken en de vogels uit hun kooien laten.
Je zit nog in je kraamtijd Minie!! Dus rustig aan doen en alleen maar genieten van je prachtige meisje

Linda: met hun vader is het op en aan. Redelijk moeilijk typje, maar wij zijn naar de kinderen toe altijd makkelijk, die hoeven nergens de dupe van te worden. Nou zijn ze bij mij dan ook 14 en volgende maand 11, dus heel vaak gaan ze niet meer. Hij heeft inmiddels ook een dochter met zijn nwe vrouw en op haar ben ik ook stapelverliefd, dus nee.... wij doen niet moeilijk over de rug van de kinderen. Maar ik zeg niet dat het altijd even makkelijk is. Vaak heeeeeeeeeeel veel slikken en denken: laaaaaaaaaaaaaat maaaaaaaaaaaaar !!!
Mijn man heeft echt de cliché- ex. Vreselijk mens die er jarenlang alles aan heeft gedaan om haar ex-man kapot te maken. Uiteindelijk is dat dus gelukt toen ik zwanger werd. De kinderen van mijn man waren tijdens mijn 1e zwangerschap 11 en 14. Zij vonden dat ze hadden mogen meebeslissen of ik en mijn man een kindje zouden krijgen. Zien jullie het voor je: 2 snotneuzen die bepalen of een volwassen vrouw kinderen krijgt? Dat hadden ze natuurlijk ook niet zelf bedacht.

Hoe oud is het dochtertje van je ex Lieselotje?

Linda, jammer dat het strippen niks teweeg heeft gebracht.

Ik heb een gruwelijke baaldag. Voel me verre van fit en zoon vraagt veul aandacht! Misschien ga ik zo toch ook maar even mijn bed in. Tot nu toe is het me nooit gelukt overdag te slapen, maar wie weet vandaag wel.
Zij is nu 3,5. Ik merk wel dat nu zijn nwe vriendin dus ook een kindje heeft zij mijn kinderen een beetje "vergeten". Maar het kan natuurlijk ook met de leeftijd te maken hebben. Ten tijde van de hun bevallign waren ze nog kleiner en zij zijn er ook bij geweest.

Die baaldag herkennen we wel hoor Sax!! Mag allemaal!!!
Zijn ze bíj de bevalling geweest?! Lijkt me heftig.
Neuhhhhhhhhhhhhh..... Ze zijn opgehaald toen ze bijna moest bevallen. Ze hebben gewacht tot ze eruit was en mochten toen na een paar minuten naar binnen.
*ligt nog steeds in bed, honger te hebben maar geen zin om eruit te gaan en te ontbijten*

Wel goed eten hè Minie en drinken want anders is t niet zo goed voor je borstvoeding.... Zei ze terwijl ze net pas haar ontbijtje naar binnen heeft geschrokt. Mmmm, cheesecake+bagel carpaccio+vers fruitsapje+watertje bij Bagels & Beans!

Vanochtend lekker rustig aan gedaan, ff gestadt (kon niks vinden bij Vero Moda helaas, wel leuke grijze laarzen+rokje+bloesje+truitje bij esprit gekocht). Net Tom gevoed achter in B&B en zit nu in t zonnetje buiten te wachten op mijn mochacchino : it's a beautiful day!!!

Mooie dag om te bevallen dames?!?

Later meer, krijg lamme arm....
Grrrrrrrrrrrrrr Choca!!! Ik word hier echt krengerig van!!!

Ik wil dat ook allemaal zo graag

Zit je in Breda? Waar zit die Bagels en Beans? naast Van Ham?
Yep! Best wel lekker hiero maar je moet wel geduld hebben want ze zijn niet zo snel...

Anders kom je ook nog ff?

Sorry trouwens dat ik krengerig gedrag veroorzaak Maar ik was ook drie dagen overtijd hoor

Wat voor tuniekje had jij nu gescoord? Kon zelf net bij VM niet echt wat leuks vinden...
En niet teveel grote dingen kopen hè! Want ik zit alweer bijna op gewicht, wel btje flubbie-buikje maar dat gaat ook wel weer goedkomen...

Mbt het hechtingenverhaal: vk's hebben het om de dag gecontroleerd en kraamhulp had 2e keer met vk meegekeken en zij zei dat het er toen al zo uitzag dus dat ze dacht dat ik t al wist...

Ga er nog wel de vk op aanspreken maar denk niet dat ik voor pl.chirurgie ga: schijnt echt heul veul pijn te doen en ik hoef toch niet in de playboy en nog veel belangrijker: manlief vindt me zo ook nog heel mooi & lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven