December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Nurse, gefeliciteerd!! Gezellige dag!

Floddertje, goed man!!

Ik hoop dat het mee valt met Floortje haar oor...

Sannie, lekker zo'n rustig dagje!!

Oef, gelukkig dat de zorgen weer weg zijn!

Tinus, er staat me iets bij van 400 euro, maar zou het echt niet zeker weten.

Mette, balen van de onrustige nachtjes....

fijn zo'n luchtalarm in huis!

coupe is hetzelfde gebleven alleen een beetje korter, want dat was wel hard nodig!

KM, hoe was het kraambezoek?? Nog wat horen rammelen?

Succes met de studie!

En ik hoop dat je snel aan de slag kunt in je huisje!

Heb vanmorgen al gepost op HM!
Zo...heb eigenlijk geen tijd maar toch even een knuf voor jullie allemaal...misschien heb ik straks nog even tijd! (en anders morgenochtend wel even...)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hoi meiden,

brak achter de computer, ik heb amper kunnen slapen vannacht..

Flodder, wauw! wat knap zeg, leuk hoor! Hoe is het met Floortje haar oor?

Oef; Noof was dracula, ze was ten eerste laat met tanden en toen in een heule rare volgorde. Ik dacht echt dat ze geen voortanden had, haha!

Tinus; ik heb ook 2x medisch gehad, dus ik zou het niet weten..

Nursie; gefeliciteerd!! Nog uit eten vanaaf?

Sannie; lekker zo'n dagje rust.

O er komt iemand aan.

x
Hee meiden,

Nou wilde steeds komen reageren, maar de baas hield me bezig!

Vanavond ga ik lekker babysjoppen bij de extra koopavond van Prenatal. Leuk!! Hoop dat mijn schoonzusje zich zo goed voelt dat ze meegaat, anders moet ik alleen. Is ook niet erg, maar met zn tweetjes is gezelliger.

Kus
Tinus; en geslaagd ??

Mette; waren de kids in de weer ??

Pepijn is vandaag wezen wennen op het kdv. Ging heel goed. Kon eigenlijk gelijk bij binnenkomst al naar bed. Heeft gegeten en kon eigenlijk al weer slapen. Maar is wakker gebeleven tot P kwam. Volgende week weer.

KM; hoe gaat het in je huisje ?? Als ik ga verhuizen en spullen `over' heb moet ik het dan nog laten weten ?? Ik heb bv nog een 2-persoons bankje staan. Als je een grote grand faullair (aaaaaahhhhh hoe schrijf je dat nou weer ?!?!?) koopt kan ie nog prima mee.....of je moet van bloemetje houden :-)
Hee niemand meer geweest?!

Ik kom net terug van Prenatal: lekker wat zooi gekocht voor 't meiske en het kamertje (roze natuurlijk). Het kamertje wordt dan lime groen met roze (vanwege de vele groene spullies die ik nog van Manuel had). Vindt het wel een leuke kleurencombi.

Schoonzusje was ook mee: waggelkip hahaha! En mijn vriendin was daar zichzelf aan het promoten voor de babymassagecursus die ze geeft. Gezellig avondje dus!

Wel sneu, Manuel moest huilen toen ik wegging en volgens JP was hij nog heel lang verdrietig. Dat hele papa's-kindje van een paar maanden geleden is er nu echt wel af.

Nurse: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Lekker een avondje uit eten samen?

Mette: Hoezo heb je zo slecht geslapen? Jij niet lekker, of je kindjes?

Marloes: Ja 400 euro? Das best veel! Ik ga morgen wel even met mijn verzekeraar bellen. Wil het even zeker weten.

Ik had je post op Hm van zonet gelezen!!

Manu was ook met medische indicatie, dus toen werd het gewoon vergoed. Toen wilde ik ook thuis bevallen maar is helaas niet gelukt.

Kus!
Hee Flodder!! Fijn dat het zo relaxed ging met Pepijn!
Ik wil zeggen; niemand geweest ?!?!?

Zit lekker aan een baco. Heb ik echt verdiend al zeg ik het zelf :-)
Tinus; idd lekkere kleurencombi. Hou ik wel van lekker pittig :-)

Leuk dat het zo geslaagd was. Was Manu niet gewoon moe ? Dan kunnen ze hier ook ineens overdreven verdrietig worden....

Stiekum vind ik die mama fase wel lekker. Hier is het nl nog steeds vaak papa.....

Heb trouwens niks meer gezien in Floortje haar oor ?? T zal wel.....

Ze is vandaag met het kdv naar een boerderij geweest. Dat is hun thema deze maand. Leuk hoor.

En vrijdag gaan we naar Duinrell. Ook leuk :-) Ik ga met vriendin, Floortje, Timo en zijn vriendje. Vriendin had 4 vrijkaartjes gewonnen. Altijd leuk :-)
oeps, verbinding viel weg, mag het opnieuw..

leuk tinus. mij staat bij dat het zo'n 100-150 euro, maar al had ik het gewild, bij ons waren het toch steeds thuisbevallingen geworden. (want ze gaan bij 8 cm vaak niet meer rijden)

klinkt allemaal leuk flodder.
bleeeegh ik zit al weer vanaf half 7 voor nick jr.. Alle kinderen hebben heel onrustig geslapen vannacht.

Maar even bijlezen hier dan voor mij.

Gister op het cb was alles ok. Ook met de tandjes natuurlijjk.

fijne dag!
Hey Oef
Goeiemorgen nursie ook weer vroeg erbij
Goedemorgen!

Wij zijn hier net uit bed... *sorry Oef*

Ik heb sinds gisteren electriciteit in mijn nieuwe huis... vandaag wordt het water aangesloten... nu het gas nog

Mijn oma heeft gisteren 4 uur in een leeg huis gezeten op een stoel voor het raam om te wachten op de meneer van het water en toen zei die waterman dat er niemand thuis was... en nu zit mijn oma weer in mijn huis voor die kerel van het water...

(Ik ga zo naar school toe) maar vind het heel erg lief van mijn oma.

Nurse nog gefeliciteerd met je trouwdag!!

Ik ben verliefd!!! op een computertje

we gaan even eten hier
Moge.

Wij zijn ook net wakker zeg maar. 7.30 uur. Timo wordt nu door P naar school gebracht. Floortje en ik gaan straks naar de gym.

Hier zijn ze ook allemaal een keer wakker geworden. Pepijn had gister geen pap op (vergeten te kopen) en die dacht om 4.30 uur dat hij ineens toch wel weer trek had. Floortje werd denk wakker van het gerommel en Timo had een keer dorst. Dus hier ook een licht brakkerig goevoel :-)
KM; wat een superoma !!
Kijk, alweer wat aanloop geweest zo 's ochtends

A. en Y. hier ook net uit bed.

Ben net lekker gedoucht, heel mn lijf gescrubt... heerlijk.

A. roept nog niet om een voeding (1:00 laatste keer geweest) dus ik zit hier, inmiddels behoorlijk volgelopen met melk, en als ik alleen maar denk dat ik hem zo ga voeden krijg ik een tsr

KM:

Idd erg lief van je oma!!

En het is zeker een mooi laptoppie... maar die zal vast niet voor niets zijn...

Flodder:

Nog gefeliciteerd!!!

En gym-ze straks!!

Oef:

Nog plannen voor vandaag?

Ah kijk, onze jongen begint te piepen. Aanleggen die hap.

Kuss!
Nou wij hadden ook alweer zo'n vroege vogel: 6.30! Dat was een tijdje geleden alweer.

Klets: Wat een superlieve oma heb jij zeg!! Dat wordt zeker wel een grote doos bonbons?

Leuk putertje, dat roze! JP heeft ook net een laptop gekocht voor 300 euro, kon via zijn werk. Geen geld, toch?

Floddertje: Gelukkig dat het niks was met Floortjes oor dan.

Was de baco lekker? Ik mis de rosé nu wel hoor...

Weet niet of Manuel moe was of dat hij gewoon verdrietig was. Misschien beetje allebei...

Sannie: Ik hoopte dat het meer dat bedrag was wat jij noemde ja... Ga vanmiddag ff bellen.

Jij was het toch die het had over dat boek 'wij gaan op berenjacht'? Ik heb het maandag uit de bieb gehaald en het is meteen helemaal favoriet bij Manuel!! Er zit ook een dvd in met het boek als animatie en die heeft ie al een keer of 10 gezien.

Wij gaan zo even de markt op: onderbroeken kopen voor het kleine meneertje!
Gek he, heb je er al weer een halve dag opzitten :-)

Nurse; komt A zelf nog voor die voeding om 1 uur ?

Tinus; struinze :-)

Pasgeboren baby Indonesië bijna negen kilo

JAKARTA - Een Indonesische vrouw is bevallen van een baby van 8,7 kilogram zwaar. Het 62 centimeter lange jongetje werd maandag geboren door middel van een keizersnede, meldden de dokters woensdag.

Het is de grootste baby die ooit in het land is geboren, aldus de artsen.

De baby, die nog geen naam heeft gekregen, is gezond. Volgens de artsen was het een zware operatie in een ziekenhuis in Noord-Sumatra.

''Het gewicht van de baby maakte de operatie zeer zwaar, vooral het deel waarbij de jongen uit de baarmoeder werd gehaald. Zijn benen waren zo groot'', aldus gynaecoloog Binsar Sitanggang.

Suikerziekte

De baby was zo flink doordat zijn moeder suikerziekte heeft. Het komt vaker voor dat moeders met diabetes grote kinderen ter wereld brengen. De baby groeit te hard in de baarmoeder, doordat het kind te veel glucose krijgt.

De vorige baby die het record in handen had, werd in 2007 geboren in Jakarta en woog 6,9 kilogram. Normaal gesproken weegt een baby tussen de drie en vier kilo bij de geboorte.
Zo....had even nu.nl gekeken en was toch wel lichtelijk geshockeerd!

Maar goed...nu even mijn forumvriendinnetjes verblijdden met een berichtje!!!

Heb eigenlijk niet zo heel erg veel tijd, moet nog afwassen, hond uitlaten, brood halen, kolven en een collega ophalen....moet 11:25 uur weg uiterlijk! Hebben een dagje uit van de stichting.... (soort cursusdag van het werk) is altijd wel gezellig, beetje reunie met de collega's...

Hier een redelijk rutig nachtje gehad, Meike was geloof ik rond 6 uur wakker voor haar speentje, en Joeri werd even tegen 7 uur wakker en is er uiteindelijk 07.30 uur uitgekomen. Ik heb ze net weggebracht naar het kinderdagverblijf en nu is het even mamatijd!

*pakt nog even een bakkie senseo...*

Maandag heb ik de jaloezien besteld, kreeg gisteren een mailtje dat het iets langer gaat duren....baalbaal! Nu hebben we ze waarschijnlijk half oktober.

Tinus

leuk he dat roze-shoppen! Ik vond het zo leuk! (nu nog trouwens, hahaha!) Ik heb in Meike haar kamer lichtroze met fuchsiaroze en rood. Wij hebben voor haar toch een neiuwe commode en kast besteld, de oude staan nog bij Joeri en blijven daar voorlopig ook staan.

Floddertje

ik had van de week rosé, ook zo lekker! Veel plezier morgen in Duinrell! En pap vergeten te kopen doen jullie niet gauw meer! Hahaha!

Oefje

knuf voor jou en succes vandaag....na zo'n nacht vind ik het toch altijd wel weer een prestatie de dag door te komen!

Kletsmajoortje

ik zal ook eens kijken wat we eventueel aan spul hebben voor je....enneh, je weet het, ik heb het al meerdere keren aangeboden, maar ik wil je best helpen verhuizen van de spulletjes hoor! En zeker een lieve oma!

Nursie

nog een voeding om 01.00 uur???? Ik zou gek worden!

Nou, dit even posten en dan maar beginnen met de afwas....
Knor:

Das niet normaal!!

Ja Flodder, om 1:00 vannacht kwam ie zelf.

Ik voed nog steeds volledig op verzoek.

Meestal slaapt ie door maar de laatste paar avonden/nachten niet.

Overdag komt ie om de 4 uur, soms langer, soms ook na 3 uur al.

Oh, ik word geroepen, ga even mee verven

xx
Mette, ik hoop dat je afgelopen nacht een betere nacht gehad hebt??

Floddertje, lekker dat het wennen goed ging!!

Leuk een dagje Duinrell!

Gelukkig is alles weer goed met Floortje haar oor!

Tinus, klinkt gezellig dat avondje shoppen!

Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor qua prijs...sorry voor de hartverzakking dan!

Wat een vroege vogels vanmorgen!

Oef, fijn dat alles weer goed was gisteren!

KM, wat een gedoe voor alles aangesloten is...super dat je oma bij springt! Leuk laptoppie!

Knorretje, jeetje dat is gelijk een peuter!!!

Je hebt mooi weer voor een uitje!

Balen van de jaloezien...

Nurse, jij ook al aan het verven, ik heb vanmorgen ook al voor picasso gespeeld!!

Vanmiddag lekker naar mijn nichtje!!! en dan werken (mocht later beginnen) dus kan morgen pas verslag doen...
350 euro Nurse 350 euro... dat laptopje.

Ik zit er over te denken om hem te gaan kopen ja.

Ik had nog een bedrag van mijn moeder staan voor een nieuwe pc... Ik heb een klasgenootje die iets met het moederbord van mijn oude pc kan doen... en dan deze voor erbij als ik ook mn scriptie moet gaan schrijven etc...

Maar ik denk voorlopig nog even rustig verder tot ik alle kosten die nu via dat huis gaan komen goed weet...

Ik ga nu niet schilderen, niet behangen... alleen dat laminaat is noodzakelijk en de rest komt later wel... eerst die studie!

Ik ga trouwens een soort workshop volgen met sollicitatietraining etc. Ik moet straks z.s.m. werk vinden!

Leuk Knorrie een roze lapje...

Lief aanbod van je. Ik vind het alleen niet zo makkelijk te accepteren. Ik kijk even hoe ver ik kom nu

Ik heb zo een presentatie... brrrr

Tinus: 300 euro voor een normale pc is natuurlijk niet zo veel... ik ben al jaren aan het kijken naar een laptop maar het komt er natuurlijk nooit van.
Dit is hem!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven