Gezellige ecofabulous lady's gezocht in Amsterdam

19-04-2009 23:59 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej Meiden!

Drie jaar geleden ben ik vegetarier geworden en dat bevalt me super goed! Sindsdien ben ik ook veel bewuster in het leven gaan staan maar helaas word dit niet altijd door iedereen geaccepteerd en dat vind ik ontzettend jammer. Ik accepteer iedereen zoals die is maar kennelijk geld dat niet altijd andersom. Ik ben hierdoor zelfs een paar vriendinnen kwijt geraakt simpel weg omdat ze zich schuldig voelden als we uit eten gingen. Ik vind dit ontzettend jammer en ik mis gewoon het lachen en bellen zoals alleen meiden dat kunnen.

Het lijkt me ontzettend leuk om amsterdamse meiden te ontmoeten die ook Ecofabulous in het leven staan. Op wat voor manier dan ook. Het lijkt me super om een leuk vriendinnenclubje op te bouwen om samen te gaan stappen, lunchen, winkelen, te koken en etc.

Ben trouwens 23 jaar en ik hou van yoga, aerobics, reizen, lezen, koken, dansen, musea, geschiedenis, winkelen en elke zaterdag en liefst ook vrijdag de voetjes van de vloer

Ik ben benieuwd!!

Liefs,

Loes
OMG, heet dat 'ecofabulous' tegenwoordig?! Brrrrr!

Lucky, ik eet al sinds mijn 16e geen vlees maar als ik mezelf nu opeens 'ecofabulous' moet gaan noemen bestel ik vanavond toch het liefst een kippetje.

("MissChicken, kom er maar in!")

Succes met je oproep.

xZoete
niemand zegt toch dat je je zo MOET noemen??

ik ben sinds heel kort ook vegetarier en dat bevalt me prima, maar als je je principes al overboord wilt zetten omdat iemand er een naamkaartje aan hangt??

(en waarom het opeens een nieuw onderwerp is geworden, is heel vreemd :p
Hoi,

Beetje late reactie, maar goed..

Ik ben 26 jaar en woon in Noordwijkerhout. Is geen Amsterdam, maar zo ver is het nu ook weer niet.. Ik ben vegetarier sinds mijn 18e en denk dat ik wel op dezelfde manier in het leven sta als jij.

Hou van winkelen, lezen, musea, paarden en wil ook yoga weer gaan oppakken. En ben sinds kort vrijwilliger voor het wnf.

Het lijkt me leuk om iemand te ontmoeten die op dezelfde manier in het leven staat, dus hoop op een berichtje van je!

Liefs, maaike

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven