Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vish vanwege 9,5 kilo!
Peas on earth!
Misschien toch maar van de pony af?

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 24 september 2009 @ 22:00:

[afbeelding]

Deze is wel heel leuk. Kort, maar toch heel vrouwelijk.

Wat eng, snijden in je ooglid! Hoe gaan ze er nu achterkomen of het inderdaad een virus is?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 september 2009 @ 22:01:

Vish vanwege 9,5 kilo!Er moet ook nog steeds 9.5 af helaas
quote:Kess schreef op 24 september 2009 @ 22:01:

Ik ontbijt met cruesli en yoghurt, lunch met 2 boterhammen en avondeten schep ik wat minder op dat normaal. Alle tussendoortjes geschrapt. Ik eet alleen maar fruit tussendoor. That's it. Maar blijkbaar doe ik toch iets niet goed.Ik denk dat je misschien te weinig eet. Heb (met dank aan afvaltopic!) geleerd dat te weinig eten betekent dat lijf op de spaarstand gaat en dan juist alles vasthoudt. Dat bedoelde ik met mijn vraag over 'rigoreus afvallen'. Misschien toch iets meer aan tussendoortjes? Ik ben zelf niet zó calorie-tellerig, maar 't kan wel helpen om te ontdekken of je teveel/te weinig eet. Je moet eigenlijk wel minimaal 1500 calorieën binnenkrijgen om ervoor te zorgen dat je lichaam niet op de spaarstand gaat. Je kunt alles invoeren bij bijvoorbeeld: www.caloriechecker.nl . Dan kun je een beetje een idee krijgen.
Peas on earth!
Kess je eet te weinig en moet varieren in ontbijt en lunch.

Zo.
Oh dat dacht Erwtelien ook al.
quote:Vishnu schreef op 24 september 2009 @ 22:03:

[...]

Er moet ook nog steeds 9.5 af helaas

Wil je in totaal 19 kilo afvallen?

Ik moet over vijf weken terugkomen, dan kijkt oogarts hoe dat bultje eruitziet. Als het kleiner is, is het waarschijnlijk geen virus. Als het hetzelfde is, is de kans aanwezig. Dan zouden ze op zich een kweekje kunnen nemen, ware het niet dat ze het niet willen opensnijden zonder het weg te halen omdat kans op nieuwe ontstekingen dan te groot is. Grote kans dat ze het dan dus helemaal weg willen halen. Iew.
Peas on earth!
Te weinig? Ik dacht juist dat ik het maar een beetje half-half aanpakte! Maar jullie zeggen het allebei... heb nu de neiging om dan maar meteen naar de shell te rennen voor een dosis Milka.
Loretta is De Mol. Punt.
Vish en ik denken hetzelfde

En inderdaad meer varieren. Ik eet bijvoorbeeld per dag ongeveer (voor 't idee):

- onbijt: yoghurt+cruesli (of fruit)

- tussendoor: fruit of cracker

- lunch: 3 boterhammen met mager beleg (kipfilet, philadelphia)

- tussendoor: 2 rijstwafels, of cracker, of appel

- avondeten: redelijk normale hoeveelheid

Dus iets meer tussendoor dan jij denk ik.
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 24 september 2009 @ 22:06:

Te weinig? Ik dacht juist dat ik het maar een beetje half-half aanpakte! Maar jullie zeggen het allebei... heb nu de neiging om dan maar meteen naar de shell te rennen voor een dosis Milka.Euh... over Milka hadden we het dan weer niet
Peas on earth!
Heb je zelf het idee dat het bultje de afeglopen tijd gekrompen/gegroeid is? Zit het er al lang? O gets, hoop echt dat het geen snijwerk wordt!
Loretta is De Mol. Punt.
Geen Milka?!?!

Ja, jij eet iets meer tussendoor inderdaad. Verder let ik niet echt op magere producten. Ik doe maar wat. Smeer wel rustig duo penotti op brood. Ik ben eigenlijk gewoon niet echt in de wieg gelegd om te lijnen, denk ik.
Loretta is De Mol. Punt.
Probeer voor de grap om nooit hetzelfde ontbijt/lunch als de dag ervoor eten. En nooit dezelfde lunch als ontbijt.
Haha volgens mij kun jij best een reep Milka hebben trouwens.

Meer drinken kan ook helpen.
Maar wat lunchen/ontbijten jullie dan allemaal?

-fruit

-brood

-cruesli

en verder?
Loretta is De Mol. Punt.
Meer drinken is een goeie. Dat vergeet is vaak, gedurende de dag.
Loretta is De Mol. Punt.
Bultje zit er sinds begin augustus ongeveer (volgens de oogarts kan het er al langer hebben gezeten, maar kleiner/onzichtbaarder zijn geweest). Blijft nu hetzelfde, dus verwacht niet dat het kleiner wordt. Maar ik doe net alsof het kleiner wordt. Anders moet ik aan dat snijden denken

Ja, iets meer tussendoortjes. Denk dat het wel goed is om meer verantwoorde dingen te eten inderdaad. Voor mij werkt het tenminste, want dan kan ik wel redelijk dezelfde hoeveelheid eten, maar gezonder. Maar daar heeft Vishie misschien wel iets slims over te zeggen. Die heeft tenslotte al heel veel resultaat
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 september 2009 @ 22:05:

[...]

Wil je in totaal 19 kilo afvallen?

Toen ik zwanger werd woog ik 57.

Toen ik zwanger was woog ik 100 en nog een paar kilo

Nu weeg ik 69.5 en met 65 zou ik blij zijn maar met 60 zou ik heul heul blij zijn maar dat red ik niet zonder sporten dus goal staat nu op 65.
Ohja, meer drinken is ook een goeie inderdaad. En Milka kan best een keer. Ik eet vaak 's avonds bij de thee een stukje hele pure chocolade. Is niet zo slecht.

Ik ontbijt altijd met yoghurt, omdat ik gewoon geen brood weg krijg 's ochtends. Ik doe wel yoghurt met verschillende dingen: soms met banaan in plakjes, soms cruesli, soms fruit (uit zo'n diepvriesdoosje van de AH).
Peas on earth!
Hmmm, eigenlijk willen wij hetzelfde, maar moet ik van minder ver terug. Ik woog voor zwangerschappen 57, tijdens 80+ en nu 70. Wil naar 65, maar liever nog naar 63. Of heel praktisch, ik wil met mijn kont weer in maat 38 passen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 24 september 2009 @ 22:10:

Maar wat lunchen/ontbijten jullie dan allemaal?

-fruit

-brood

-cruesli

en verder?

Ontbijt:

Fruit

Yoghurt met Cruesli/Muesli/Fruit

Boterhammen/Crackers/Beschuit

Brinta/Havermout

Lunch:

Zelfde als ontbijt

Wraps met gerookte kip of zalm

Soep met een broodje

Tosti

Nog meer inspiratie nodig?
Ja, die diepvriesdoosjes heb ik ook. Ik maak bijna elke middag een smoothie. Zo lekker!
Loretta is De Mol. Punt.
Tosti? Dat is toch heul vet?

Ik krijg net als Erwt 's morgens geen brood weg. Voor mijn zwangerschappen bestond mijn ontbijt altijd uit een glas cola met een sigaret. Man, wat kan ik daar soms naar terugverlangen.
Loretta is De Mol. Punt.
Wraps met kip of zalm, hmmmm! Maar doe je daar dan ook een sausje over? Het moet wel een beetje smeuiig zijn, toch?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven