Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies, ben even wat minder hier. Ik wil niet meer zoveel overdag achter de computer zitten. Ik lees 's avonds wel even bij hoor, en spiek af en toe wel natuurlijk of er al weeënactiviteit is

Groetjesss!
Wat zijn je plannen dan overdag geworden Amalia?
Werken?

Je werd al vermist Amaal!

Jeumig Suus, woensdag pas weer afspraak. Schiet heerlijk op.
Heb stukje op Ak geschreven over werk...

Amaal: huh? dat kan toch zomaar niet... overdag wegblijven

Hel: fijne werkreis!!!

Star: leuke foto's van Ceetje op site! Wat een mooi haar heeft zij toch!!!

Vish en Kess, kom erbij joh, gezellig!!! (als jullie maar goede voorspellingen geven en niet alle lekkere drankjes opdrinken... )

Suus: freule geen pannenkoeken? Dat is balen! Mijn kids zijn er net zo gek op als ik, gelukkig! Woensdag pas weer... Ze zouden toch inleiden met 41 weken?
Hmm jammer Amalia, vind het altijd gezellig. Wie weet bedenk je je weer als je ons heel erg mist.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en ik wil best een nieuw plaatje bovenin maken!
Ja Ceetje moet haren tot haar kont, jeugdtraumaatje van mij
En mocht je het nou toch per ongeluk afknippen... Mag ik het dan hebben voor mijn meisje met nog steeds alleen maar vlashaar?
Wat mijn plannen zijn, hmmm... ha ha.

Nee, ik ben dus naar die manueel therapeut geweest en de laatste keer heeft het zo geholpen! Ben eindelijk dat duffe, afwezige, ongeconcentreerde gevoel kwijt. Heerlijk! Dus voor niets bloed laten prikken en bloeddruk laten meten. Maargoed, ben he-le-maal blij!

Ik voel me dus helemaal fris en wil daar -samen met dit weer- optimaal gebruik van maken. Daarnaast heeft Berend ook besloten dat ie niet meer wil slapen tussen de middag en dat geeft wat meer bewegingsvrijheid. We zijn dus veel buiten, spelletjes doen, lezen, trein leggen. Nouja, dingen die ik altijd ook wel deed natuurlijk, maar nu langer en meer. En daarnaast mag Laurens ook geen tv meer kijken (want uit ellende van mezelf met dat duffe gevoel plantte ik hem daar maar neer), en die tijd moet ik nu wel heel leuk invullen. Naar de hei, bos, speeltuin.

En omdat ik dus niet wil dat hij tv kijkt vind ik het ook niet 'eerlijk' als ik dan wel achter de computer ga zitten.

Ik spiek wel even af en toe hoor, als ze aan het spelen zijn. Dat dan weer wel.

Vandaar.

Misschien beetje warrig verhaal. Komt eigenlijk gewoon neer op:

Meer energie--> minder tv-->minder pc --> nog meer aandacht voor de kinderen.
Fijn dat het zo goed heeft geholpen zeg! Zat je nek dan helemaal vast ofzo dat dat energie vrat? Hoe werkt dat dan?
quote:Maleficent schreef op 24 september 2009 @ 21:14:

Fijn dat het zo goed heeft geholpen zeg! Zat je nek dan helemaal vast ofzo dat dat energie vrat? Hoe werkt dat dan?

Kennelijk ja. Het sluipt er natuurlijk een beetje in, ik voelde me niet op een dag opeens niet meer fit.

Weet ook niet meer wanneer het precies begonnen is. Ik weet wel dat toen ik op de psz werkte, ik echt gesloopt thuiskwam. Is ook wel intensief, maar toch... Ik dacht dat het kwam omdat ik geen rust had: 's ochtends werken en dan meteen door tot de kinderen op bed lagen.

En tja, 2 kleintjes is natuurlijk ook energievretend, maar dat ik daar nou zooo moe was was. Dacht zelfs heel voorzichtig aan een lichte overspannen situatie

Maargoed, die MT heeft flink aan mijn nek lopen trekken (2x, de 2e keer werkte het pas goed), en kennelijk was het dus een verkeerde wervel die inderdaad een en ander afknelde.

Wil niet zeggen dat het nu niet terug komt. volgens hem is je lichaam voorgeprogrammeert en heb je altijd een voorkeurshouding. Maar nu ik weet dat ik niet afgeschreven ben en bij hem even een 'reset' kan halen ben ik echt heel blij!
Hmmm dat wil ik ook wel... Klinkt zowat te mooi om waar te zijn! Fijn voor je!
Eigenlijk wel hè Bridges? Het is niet zo dat ik neit meer moe ben hoor, ha ha. Maar ik ben dus wel van de nekpijn en duf gevoel af. Ik denk dat die nekpijn erg veel energie kostte.

Maar hij was zelf ook verbaasd hoe snel ik erop reageerde.

Pff, ik ga nu een proMT praatje houden; maar volgens die man kan elke klacht bij hem behandeld worden. Als je bv last van je pols hebt, kan dat een uiting zijn van een verkeerde rugwervel. Of aanhoudende verkoudheid.

En baat het niet, schaadt het niet. Je hoeft geen rare medicijnen ofzo te slikken. Misschien is het ook wat voor jou Bridges, jij voelt je toch ook niet helemaal top? Wie weet...

Maar dat kraken... eng hoor...
Maar voelt het ook lekker of is het echt een beetje een soort van eng?
Bij mij schieten spanningen altijd meteen in mijn rug namelijk. En dat houdt dan dagen aan, ook als ik geen spanning meer heb. Ik heb eigenlijk bijna chronisch rugpijn. Zou dat wat voor mij zijn dan zo'n MT?
Beetje soort van eng.. maar niet pijnlijk. Als iemand je hoofd heen en weer wiegt en zegt: ontspan maar en dan RATSJ KRAK KRAK KRAK. Best eng ja...

Ja, is dan ook wel wat voor jou. En het wordt ook vergoed, dus je kan toch eens langsgaan? En dan gaat ie ws ook niet aan je nek trekken hoor
Hmm, ik heb er 1 gevonden dichtbij die ook met mijn verzekering werkt. Morgen maar eens bellen dan!
Suus, wer bist du?
Goehooeeedemohohohorgen

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Lig je nog lekker te slapen Suus, of ben je druk ?

Amalia, fijn dat je eindelijk van je nekpijn af bent! Slaap je nu ook beter? Iedereen aan de MT!
Edelweiss, edelweiss........ en bedankt Vish
Hakt er lekker in op de nuchtere maag he!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wat is het overal gezellig op het forum met die ouwe-koeien-uit-de-sloot topics die nu als paddestoelen uit de grond springen. Not.

Gelukkig zijn jullie wel allemaal lief
Ik vond het wat dat betreft ook geen handige zet van Sanne.

Ik ben me nog steeds aan het verbazen over de leeftijd van die Jennifer Jason Leigh, of hoe ze ook mag heten. Is die echt al 47 en zwanger van d'r eerste?!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven