Good Luck
vrijdag 25 september 2009 om 09:48
vrijdag 25 september 2009 om 09:56
Goedemorgen
Allemaal lekker gegeten gisteravond? Ik zag het 1 en ander voorbij komen
Ik had gisteravond een typisch 'zucht..... MANNEN!!! ' moment. Vroeg aan M. of hij met Lianne wilde douchen.
'Maar ik heb wat verdraaid en ik wil lang onder een hete douche'
-'Ja... en?'
'Ja...eh.... dan wordt het een beetje moeilijk, met Lianne douchen'
-zucht..... (telt tot tien) Als je haar onder de douche zet, nee niet samen, alleen Lianne. Dan kun je dáárna douchen.
'Dat is wel een goed idee'
- zucht......
Star, best wennen hè, een peuter en een baby
Rechtzaak: mijn moeder was vrij emotioneel, haar heb ik een grote knuffel gegeven en een dikke kus. Mijn pa zei:"Ik dacht er toch niet meer aan"> ik dacht:"Ja, ja, doe maar stoer (van mijn mams hoorde ik nl. andere verhalen (jullie weten waar het over gaat).
Nu nog een schadevergoeding gestort op de rekening en daarmee is het eindelijk afgesloten.
Amaal, wat fijn dat de manuele therapie werkt. Ik snap wel dat je hier minder wilt zijn; ik ben hier altijd tegen 10 uur (hè Mal? ), en dan zie je me niet meer. Ik heb tenslotte wel een peuter en baby beneden.
Moet trouwens wel hard lachen om je uitleg hoe je gekraakt wordt.
Vish, lachen van die opmerking. Heerlijk.
Suus is toch potje pies wegbrengen vanwege steken onderin?
Ga weer!!
Allemaal lekker gegeten gisteravond? Ik zag het 1 en ander voorbij komen
Ik had gisteravond een typisch 'zucht..... MANNEN!!! ' moment. Vroeg aan M. of hij met Lianne wilde douchen.
'Maar ik heb wat verdraaid en ik wil lang onder een hete douche'
-'Ja... en?'
'Ja...eh.... dan wordt het een beetje moeilijk, met Lianne douchen'
-zucht..... (telt tot tien) Als je haar onder de douche zet, nee niet samen, alleen Lianne. Dan kun je dáárna douchen.
'Dat is wel een goed idee'
- zucht......
Star, best wennen hè, een peuter en een baby
Rechtzaak: mijn moeder was vrij emotioneel, haar heb ik een grote knuffel gegeven en een dikke kus. Mijn pa zei:"Ik dacht er toch niet meer aan"> ik dacht:"Ja, ja, doe maar stoer (van mijn mams hoorde ik nl. andere verhalen (jullie weten waar het over gaat).
Nu nog een schadevergoeding gestort op de rekening en daarmee is het eindelijk afgesloten.
Amaal, wat fijn dat de manuele therapie werkt. Ik snap wel dat je hier minder wilt zijn; ik ben hier altijd tegen 10 uur (hè Mal? ), en dan zie je me niet meer. Ik heb tenslotte wel een peuter en baby beneden.
Moet trouwens wel hard lachen om je uitleg hoe je gekraakt wordt.
Vish, lachen van die opmerking. Heerlijk.
Suus is toch potje pies wegbrengen vanwege steken onderin?
Ga weer!!
vrijdag 25 september 2009 om 11:35
Goeiemorgen,
Wat een gezelligheid hier overal.
Is het bij jullie wel gezellig?
Nog geen Suzebaby? Pff.. duurt lang zeg. Even dansen dan maar?
Ik had gister een gigantische dip, ruzie met mn vent, voelde me stom, niet leuk enz enz. Ik heb de sportschool opgebeld en heb gelijk een afspraak gemaakt voor een dieet. 10 weken onder begeleiding. En dan elke week terugkomen. Ik hoop dat dat dan voor mij help om iig een begin te maken, zodat ik straks zelf verder kan. Want ik kan het niet, ben eigenlijk gewoon te zwak.
Wat een gezelligheid hier overal.
Is het bij jullie wel gezellig?
Nog geen Suzebaby? Pff.. duurt lang zeg. Even dansen dan maar?
Ik had gister een gigantische dip, ruzie met mn vent, voelde me stom, niet leuk enz enz. Ik heb de sportschool opgebeld en heb gelijk een afspraak gemaakt voor een dieet. 10 weken onder begeleiding. En dan elke week terugkomen. Ik hoop dat dat dan voor mij help om iig een begin te maken, zodat ik straks zelf verder kan. Want ik kan het niet, ben eigenlijk gewoon te zwak.
vrijdag 25 september 2009 om 12:20
Ik ken dat hoor Naatie. Nu hoef ik gelukkig niet af te vallen, maar elke vrijdag een uurtje sporten vind ik al een hele opgave.
Welke kleur vinden jullie mooier, wil er de hele huiskamer/keuken mee schilderen.
Ik twijfel tussen Dune en Sand (linkerrij 3e en 4e van boven). Ben zelf bang dat Sand te donker wordt.
Welke kleur vinden jullie mooier, wil er de hele huiskamer/keuken mee schilderen.
Ik twijfel tussen Dune en Sand (linkerrij 3e en 4e van boven). Ben zelf bang dat Sand te donker wordt.
vrijdag 25 september 2009 om 12:23