Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat goed trouwens dat het app van Hel waarschijnlijk verkocht is.

door dezelfde als waardoor het eerder op afgeketst is?

Ik ga wel even naar Hyves, geloof ik.

da's toch wel een nadeel van vakantie. Je mist echt vanalles ;)
Star: Hoe is het daar bij jou. We hadden wel gesmst maar dat zijn ook maar korte berichten.

En al volgegooid met kado's?
Foto staat op 1 of 2 pagina's terug op deze goodluck.

Fijn dat de vakantie leuk was bam!!!

Nee, het bloed stroomt er niet dus het zal wel meevallen. Het voelde alleen even heel venijnig en nu klopt het ook wel eenbeetje maar dat is normaal dus. Haha, ik ben echt een mietje hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, fijn dat je er weer tegenaan kan!

O doet Amaal moeilijk? Waaaaaar? Even lezen. Parkeren in de straat klinkt als iets heel bekends.
Wie gaan er nu allemaal weg dan Star; SarahScott, Livre, IvyRosa?

Niet leuk!!!
quote:bambino schreef op 25 september 2009 @ 18:57:

Star: Hoe is het daar bij jou. We hadden wel gesmst maar dat zijn ook maar korte berichten.

En al volgegooid met kado's?

Ja dat kletst niet zo lekker via de sms natuurlijk, zeker niet hele bevallingsverhalen ofzo

Gaat goed, tafel staat vol met kado's en kaarten al
quote:Maleficent schreef op 25 september 2009 @ 18:59:

Wie gaan er nu allemaal weg dan Star; SarahScott, Livre, IvyRosa?

Niet leuk!!!En Skytje. Snap er niks van dat SS gaat.
Ik snap het ook niet. De eerste reactie op de blog van Sanne was van S en daar staat: Whooohooooh! *Geeft bak popcorn aan Sanne en gaat zitten*

dat vond ik al heel raar. Misschien heeft ze daar nu ook wel spijt van... Vond die miskraamopmerking van Digi naar Sanne ook verschrikkelijk. Dan kun je nog zo gekwetst zijn, maar dat zeg je niet. Weer een paar dieptepunten van het forum de afgelopen dagen.
SS leek de laatste tijd sowieso zichzelf niet helemaal, beetje te serieus en 'streng' voor haar doen. Misschien zit ze wel niet lekker in haar vel en was dit de druppel.

Digi is weer verdwenen ook volgens mij, heb haar niet meer gezien na die nacht.
Op ons vlindertopic was ze dan juist wel heel leuk en gezellig. Ik baal er echt van. En van Livre en IvyRosa ook. De anderen ken ik niet zo goed die weg willen.
Hopelijk loopt het met een sisser af. Vind dat er wel enige reactie van kant van Sanne mag komen.
Ja, dat vind ik ook wel. Ik vind het echt stom dat hele jubileum. Het blad was al een aanfluiting, veel te weinig belicht wat er leuk is om hier te schrijven. En dan komt er een blog alleen maar over de ergste dingen. Nou, gezellig hoor. Maar na die miskraamopmerking zou ik er zelf ook wel klaar mee zijn als ik Sanne was.
Dat is 1 persoon, ze heeft nog meer mensen gekwetst.
Zwaai Bam!! Wat gezellig dat je er weer bent!

Star, Mal, waar kan ik dat vinden? Ik mis weer een heleboel...
Ik heb niet alles gelezen en volg haar eigen topics sowieso niet zo erg. Maar zij heette vroeger toch met een P?
quote:Star schreef op 25 september 2009 @ 19:00:

[...]

Ja dat kletst niet zo lekker via de sms natuurlijk, zeker niet hele bevallingsverhalen ofzo

Gaat goed, tafel staat vol met kado's en kaarten al

Haha idd.

heb je je bevallingsverhaal al ergens getypt?
Ja, heeft ze getypt Bam! Prachtig verhaal.

Ben jij weer helemaal opgeknapt???

Bah, tweede bommelding op man zijn werk vandaag. Bah, ik wil dat ie thuis komt!
Getver Jin, dat is ook niet prettig (understatement)
Gatver Jinny, Dan zou ik hem ook thuis willen
Mal, wil je die info weghalen? Is iets teveel . Op het eerste wat je schrijft. Stom werk.
He Suus Met Dikke Buik! Zwaai! Hoe gaat het? Wanneer heeft Kess nou eens gelijk?
Maandag zegt ze... Maar Star zegt zondag. Het zal dus wel 4 oktober inleiden worden
Nou die jank toestand is wat overdreven. Ben er klaar voor maar que sera sera, what even will be will be, nietwaar?

Wanneer verwacht je man thuis dan? Nog wel vandaag?
Rond een uur of twaalf vanavond, maar hij had wat vertraging opgelopen geloof ik.

Gosje, wat zijn jullie toch allemaal lang zwanger. Ik zal nog even een weeendans inzetten.

Mal, dank!
Amalia, wat fijn dat je je zoveel helderder voelt! Ik voel me sinds een paar weken ook veel beter, kan meer hebben en zo, maar dat ligt aan de gebroken nachten die iets minder gebroken zijn.

Kokos, mannen.... Wees maar blij dat je ook een dochter hebt .

Och, oudste is gisteren voor het eerst naar de gym geweest (waar ik hem dus bracht en hij alleen met kindjes en de juf ging sporten en naderhand heb ik hem weer opgehaald). Het was zijn gymjuf van de kita en een gedeelte van de kindjes was ook van de kita. Ik vond het zo knap van hem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven