Good Luck
vrijdag 25 september 2009 om 18:57
Foto staat op 1 of 2 pagina's terug op deze goodluck.
Fijn dat de vakantie leuk was bam!!!
Nee, het bloed stroomt er niet dus het zal wel meevallen. Het voelde alleen even heel venijnig en nu klopt het ook wel eenbeetje maar dat is normaal dus. Haha, ik ben echt een mietje hoor.
Fijn dat de vakantie leuk was bam!!!
Nee, het bloed stroomt er niet dus het zal wel meevallen. Het voelde alleen even heel venijnig en nu klopt het ook wel eenbeetje maar dat is normaal dus. Haha, ik ben echt een mietje hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 25 september 2009 om 19:00
quote:bambino schreef op 25 september 2009 @ 18:57:
Star: Hoe is het daar bij jou. We hadden wel gesmst maar dat zijn ook maar korte berichten.
En al volgegooid met kado's?
Ja dat kletst niet zo lekker via de sms natuurlijk, zeker niet hele bevallingsverhalen ofzo
Gaat goed, tafel staat vol met kado's en kaarten al
Star: Hoe is het daar bij jou. We hadden wel gesmst maar dat zijn ook maar korte berichten.
En al volgegooid met kado's?
Ja dat kletst niet zo lekker via de sms natuurlijk, zeker niet hele bevallingsverhalen ofzo
Gaat goed, tafel staat vol met kado's en kaarten al
vrijdag 25 september 2009 om 19:04
Ik snap het ook niet. De eerste reactie op de blog van Sanne was van S en daar staat: Whooohooooh! *Geeft bak popcorn aan Sanne en gaat zitten*
dat vond ik al heel raar. Misschien heeft ze daar nu ook wel spijt van... Vond die miskraamopmerking van Digi naar Sanne ook verschrikkelijk. Dan kun je nog zo gekwetst zijn, maar dat zeg je niet. Weer een paar dieptepunten van het forum de afgelopen dagen.
dat vond ik al heel raar. Misschien heeft ze daar nu ook wel spijt van... Vond die miskraamopmerking van Digi naar Sanne ook verschrikkelijk. Dan kun je nog zo gekwetst zijn, maar dat zeg je niet. Weer een paar dieptepunten van het forum de afgelopen dagen.
vrijdag 25 september 2009 om 19:16
Ja, dat vind ik ook wel. Ik vind het echt stom dat hele jubileum. Het blad was al een aanfluiting, veel te weinig belicht wat er leuk is om hier te schrijven. En dan komt er een blog alleen maar over de ergste dingen. Nou, gezellig hoor. Maar na die miskraamopmerking zou ik er zelf ook wel klaar mee zijn als ik Sanne was.
vrijdag 25 september 2009 om 19:26
vrijdag 25 september 2009 om 20:03
Amalia, wat fijn dat je je zoveel helderder voelt! Ik voel me sinds een paar weken ook veel beter, kan meer hebben en zo, maar dat ligt aan de gebroken nachten die iets minder gebroken zijn.
Kokos, mannen.... Wees maar blij dat je ook een dochter hebt .
Och, oudste is gisteren voor het eerst naar de gym geweest (waar ik hem dus bracht en hij alleen met kindjes en de juf ging sporten en naderhand heb ik hem weer opgehaald). Het was zijn gymjuf van de kita en een gedeelte van de kindjes was ook van de kita. Ik vond het zo knap van hem!
Kokos, mannen.... Wees maar blij dat je ook een dochter hebt .
Och, oudste is gisteren voor het eerst naar de gym geweest (waar ik hem dus bracht en hij alleen met kindjes en de juf ging sporten en naderhand heb ik hem weer opgehaald). Het was zijn gymjuf van de kita en een gedeelte van de kindjes was ook van de kita. Ik vond het zo knap van hem!