Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ik kan GGG wel gebruiken vanavond. Vind het echt té hilarisch!

Ben in m'n werk al cultureel genoeg bezig, dus ik hartje platte tv
Daarom ga ik ook Popstars kijken
Peas on earth!
Als ik Sjors was ging ik echt wel met Danny zoenen!
Jaaa ze gaan zoenen!
Peas on earth!
Toe dan!
Peas on earth!
Whoehoe!! Misschien ben ik Sjors wel
Ik heb zin om te huilen...
Die Lucas toch
Van ontroering of vanwege je kies Age?

Wel schattig, Sjors en Danny

Maandag wordt ook leuk, met Lucas die zichzelf aanbiedt
Peas on earth!
Ik ben nog niet helemaal er doorheen maar ik geloof dat de rellen nogal uit de hand zijn gelopen.. Allerlei forumsters die weg gaan
Vanwege kies... Moet er telkens met m'n tong aan voelen.

Echt gek, er is wel een paar milimeter af, en is gewoon recht dus zonder ribbeltjes enzo.

En als ik m'n kaken op elkaar doe dan zit er gewoon een gat tussen, de bovenkies raakt de onderkies dus niet

Vind het héél raar!
Ja, ik heb dat ook allemaal gemist, net even klein stukje gelezen. IvyRosa weg, Sarah Scott weg, Livre weg. Nog meer dan?
Peas on earth!
Zit er nu een tijdelijke of definitieve vulling op die kies Age?
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 september 2009 @ 20:32:

Ik ben nog niet helemaal er doorheen maar ik geloof dat de rellen nogal uit de hand zijn gelopen.. Allerlei forumsters die weg gaan

Wie dan? Ach... zo af en toe wordt dat nou eenmaal geroepen.

Ruimt lekker op
Ts, stelletje TVmutsen. Ik heb tenminste net heel nuttig de hele rel over het blog van Sanne zitten lezen

En ik ga straks uit, naar zo'n grote discotheek bij een durp (wel vlak bij gelukkig) waarvan ik denk dat er alleen maar boeren komen Wel een 25+feestje gelukkig. Ben wel benieuwd.

Oh ja, collega: Ik vond juist het gebrek van enthousiasme op mijn hint (nou ja, hint..) dat het voor mij toch wel meer mocht wezen tussen ons nogal pijnlijk. Denk niet dat er nog veel gaat gebeuren.

Maargoed, gelukkig heb ik een heel vruchtbare afspraak met Belangrijke Meneer gehad vandaag (de kans dat ik volgend jaar met 1 en heel misschien zelfs wel 2 projecten op Oerol sta is behoorlijk groot ) en ik voel me wel weer ok.
Zover was ik net ook, nog wel een stel geloof ik.. SS is toch ook engel, moeten ze daar dan ook een nieuwe voor? En wat is dan precies de reden ? (worstelt wat sneller door 20 blz heen)
SS ook weg?! Oh, dat is wel raar... en Ivy en Livre ook... Hmmm... ach, ik heb ook wel eens geprobeerd om weg te blijven maar dat kan helemaal niet als je eenmaal een actieve forummer bent geworden

Is nu een tijdelijke vulling, maar de 'randjes' laten ze toch altijd wel zitten? Nu is alles weg!
Ik vind het ook wel bizar wat er de laatste dagen zoal gebeurd is op het forum. En dat allemaal naar aanleiding van een blog van Sanne over 10 jaar viva.nl
Moos! Wat goehoehoed van Oerol!!!
quote:Moosey schreef op 25 september 2009 @ 20:36:

En ik ga straks uit, naar zo'n grote discotheek bij een durp (wel vlak bij gelukkig) waarvan ik denk dat er alleen maar boeren komen Wel een 25+feestje gelukkig. Ben wel benieuwd.

Ga je naar B. in B.? En is daar een bijzonder feest vanaaf?
Sarah blijft gewoon engelen!
Ah Moos! BM = JM? Stoer!
Age, misschien proberen er niet te veel met je tong aan te zitten?

Moooooos, waar ga je heen vanavond?
Age, de tandarts heeft ervoor gestudeerd, ik zou er vanuit gaan dat-ie weet wat-ie doet als ik jou was

Tja, die rellen... Ik weet het niet, vind het altijd wel boeiend om te lezen maar ik vind dat mensen zich wel heel erg druk maken, eigenlijk.
Iets te veel afkortingen voor mij hoor. Zo snap ik het niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven