Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
SS is volgens mij niet als engel weg.

Ik zou even de defintiieve vulling afwachten Age. In je mond kan het wel voelen als een ruimte van een centimeter, terwijl het in werkelijkheid heel klein is. En gewoon even vragen als je weer terug moet . Kan al heel anders voelen met een definitieve vulling.

Moos, wat gaaf van Oerol! Ik heb juist bedacht dat ik volgend jaar óók naar Oerol wil, dus als jij daar dan met projecten bent, vind ík dat heel leuk
Peas on earth!
De B. te B, inderdaad Vinyl. Gaan jullie mee anders? Ik ken eigenlijk maar 1 iemand van het groepje waarmee ik ga, vink wel gezellig als jullie ook gaan

Nee Age, niet JM (had ik je gemaild ook, die doet het echte programmeren niet). Ik durf nog niet helemaal los te gaan qua dansjes enzo, maar het ziet er goed uit. Hoor volgende week of het definitief doorgaat voor project 1 (waar ik zakelijk/productioneel inzit) en de BM komt kijken naar mijn eigenste film-project, heeft-ie gezegd (terwijl ik me al bijna schuldig voelde dat ik dat meteen ook maar even in het gesprek sneakte, terwijl de afspraak naar aanleiding van het andere project was. Maar dat vond-ie helemaal niet erg)
Age, je tong is heel gevoelig (google eens op homu(o?)nculus dan kun je zien wat voor een groot stuk van de hersenen het gevoel van de tong bepaald) dus ik kan me voorstellen dat sommige dingen als een enorm gat voelen terwijl dat niet zo is.
He Moos die vriendin wiens gegevens ik je heb gegeven, die is dus barhoofd op Oerol. (nog wat aan gehad trouwens?)
En het zou heel stoer zijn van Oerol Moos!!
Brothers in Bunnik, Drift. En het is Classics Cafe vanavond, lekker dixo en foute eightiesliedjes.
quote:Moosey schreef op 25 september 2009 @ 20:42:

De B. te B, inderdaad Vinyl. Gaan jullie mee anders? Ik ken eigenlijk maar 1 iemand van het groepje waarmee ik ga, vink wel gezellig als jullie ook gaan

Had het wel leuk gevonden maar na een vermoeiend weekje ben ik echt kapot op. Heb me net in bed gevlijd en ga vroeg slapen + dat ik weer vroeg op moet morgen... (nou ja, moeten... eigen schuld, pak een dagje sauna).

Maar volgende keer: leuk!
Ik maak me meer zorgen dat die kies nu recht is, zonder profiel dus. En ik heb het ook in de spiegel gezien... bah bah bah...

Ok, ik moet er niet meer aan denken, word er alleen maar misselijk van...

Even bord naar de keuken brengen en me helemaal op GV gaan richten!

Oh ja, echt zó lief! Had een kaartje van m'n zusje gekregen, dat ze me sterkte wenst met m'n gebit. Hoe lief!!

Heb direct een sms gestuurd om haar te bedanken, ik hou wel van mensen die attent zijn!

Zat ook nog een ander kaartje in de envelop: een uitnodiging voor z'n sexspeeltjes-party Euhm... moet ik daar zeker naast m'n moeder gaan zitten?
Oh, Brothers. Klinkt wel als een leuk feestje trouwens!

Lekker Vinyl, dagje sauna.
Nog niet gemaild Keessie, kwam er naar aanleiding van een ander topic hier achter dat ik dingen eerst voor mezelf nog iets beter op een rijtje moet zetten, om exact te weten wat ik wil weten, zeg maar Maar ik ga dat wel even doen, even zien of ze sowieso degene is die ik nodig heb.
Age, een tijdelijke vulling heeft nooit profiel. Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Dit is alleen maar omdat het een tijdelijke vulling is.

Wat lief van je zusje trouwens! Heel attent
Peas on earth!
Ga dan meehee, Drift

Lekker Vinyl, naar de sauna morgen!

Sex-speeltjes-partij bij jullie thuis Age!? Hehe, ik zie mijn moeder al
Ik had trouwens tot vandaag niets van al dat relgedoe meegekregen. Net maar eens wat een gelezen, maar inderdaad: mensen maken zich soms wel érg durk.
Peas on earth!
Ander keertje Moos. Wil graag eens met je aan het bier, maar vandaag gaat dat echt niet meer lukken

Ik zag gisteravond al wat relgedoe maar heb het maar zijdelings gevolgd.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 september 2009 @ 20:47:

Age, een tijdelijke vulling heeft nooit profiel. Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Dit is alleen maar omdat het een tijdelijke vulling is.

Wat lief van je zusje trouwens! Heel attent

Oh... dat had de tandarts wel even mogen zeggen!

Vind het echt heel naar! En kwam er pas achter nadat de praktijk dicht was, dus kon ook niet meer bellen. En hij de randjes ook wel even mogelijk bijvijlen. Bah!

Sexspeeltjesparty is bij zusje thuis. Maar dat is bij mama om de hoek

Oh nee, wacht even... zusje heeft een klein huis dus volgens mij is het toch bij mama thuis!

We hebben ook al eens zo'n sieraden-party gehad Oh, en een Oriflame-party...

Dus ja, deze ontbrak nog...
Haha! Die Evert toen Martin binnenkwam: "Je komt als geroepen"
Ik heb zojuist besloten dat ik vandaag een kokosmakroon verdiend heb

Mijn lijstje wordt dan:

- O: yoghurt+cruesli

- L: 1 wrap met kipfilet, 1 wrap met gegrilde paprika (en verder philadelphia, sla, komkommer)

- T: paar mentosjes

- A: gebakken aardappeltjes, magere beefburger, sla, lepeltje yogonaise

- T: kokosmakroon
Peas on earth!
Ik heb helaas ervaring met tijdelijke vullingen en vind ze erg naar, omdat ze ook nogal stroef voelen. Is inderdaad vervelend.

Sexspeeltjesparty zou niet zo míjn ding zijn geloof ik
Peas on earth!
Mooie relativering, moet je in het "ik vind het oprecht.." topic p.5 eens lezen wat Zespri is overkomen. Nou dat je dan nog niet stopt met forummen dat is wel petje af zeg!

Heb ook al het gerel niet al te actief gevolgd, tja dit heeft niet zo veel betrekking op mijn forumbelevenissen, dus dan vind ik het ook niet zo boeiend.
Spaart je zusje feestjes Age?
Nog een vraagje, bij mijn Elle die ik gister kocht zat een gratis kaart voor een tentoonstelling over mode in het Boymans van Beuningen. Iemand die het leuk vind om mee te gaan? Kees vind dit denk ik net zo leuk als een wortelkanaal..
Mijn lijstje:

O: blue band bolletje met kaas

TD: eierkoek

L: 1 volk boterham met cervelaat, 1 witte boterham: 1x hagelslag en 1x vlokken. 1 soesje

TD: 10 reepjes nep-merci

A: 3 meergr. pannenkoeken met milnerkaas en halvajam of suiker

1 nespresso met opgeklopte melk

2 bekers melk

2 glazen roosvicee

Ik heb dus geen kokosmakroon verdiend
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 september 2009 @ 21:02:

Nog een vraagje, bij mijn Elle die ik gister kocht zat een gratis kaart voor een tentoonstelling over mode in het Boymans van Beuningen. Iemand die het leuk vind om mee te gaan? Kees vind dit denk ik net zo leuk als een wortelkanaal..Jaaaaaa!!! Ik zag idd al dat het was!!! Had zusje direct ge-sms't!!
Leuk!! Moeten we een keertje afspreken, hij loopt nog wel een tijdje, dus hoeft niet meteen volgende week.
Hoe eet jij 1 witte boterham 1x met hagelslag en 1x met vlokken op Age? Wel een goed trucje om calorieen te besparen

Ik dan ook maar lijstje:

bh kaas bh cervelaat

broodje filet, broodje kroket

1 handje pinda's

groentenlasagna met bescheiden hoeveelheid kaas

Op zich best netjes, maar ik heb zo'n vermoeden dat er nog wat bier of andere alcoholische versnaperingen bij komen vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven