Afvallen met...
vrijdag 25 september 2009 om 20:39
SS is volgens mij niet als engel weg.
Ik zou even de defintiieve vulling afwachten Age. In je mond kan het wel voelen als een ruimte van een centimeter, terwijl het in werkelijkheid heel klein is. En gewoon even vragen als je weer terug moet . Kan al heel anders voelen met een definitieve vulling.
Moos, wat gaaf van Oerol! Ik heb juist bedacht dat ik volgend jaar óók naar Oerol wil, dus als jij daar dan met projecten bent, vind ík dat heel leuk
Ik zou even de defintiieve vulling afwachten Age. In je mond kan het wel voelen als een ruimte van een centimeter, terwijl het in werkelijkheid heel klein is. En gewoon even vragen als je weer terug moet . Kan al heel anders voelen met een definitieve vulling.
Moos, wat gaaf van Oerol! Ik heb juist bedacht dat ik volgend jaar óók naar Oerol wil, dus als jij daar dan met projecten bent, vind ík dat heel leuk
Peas on earth!
vrijdag 25 september 2009 om 20:42
De B. te B, inderdaad Vinyl. Gaan jullie mee anders? Ik ken eigenlijk maar 1 iemand van het groepje waarmee ik ga, vink wel gezellig als jullie ook gaan
Nee Age, niet JM (had ik je gemaild ook, die doet het echte programmeren niet). Ik durf nog niet helemaal los te gaan qua dansjes enzo, maar het ziet er goed uit. Hoor volgende week of het definitief doorgaat voor project 1 (waar ik zakelijk/productioneel inzit) en de BM komt kijken naar mijn eigenste film-project, heeft-ie gezegd (terwijl ik me al bijna schuldig voelde dat ik dat meteen ook maar even in het gesprek sneakte, terwijl de afspraak naar aanleiding van het andere project was. Maar dat vond-ie helemaal niet erg)
Nee Age, niet JM (had ik je gemaild ook, die doet het echte programmeren niet). Ik durf nog niet helemaal los te gaan qua dansjes enzo, maar het ziet er goed uit. Hoor volgende week of het definitief doorgaat voor project 1 (waar ik zakelijk/productioneel inzit) en de BM komt kijken naar mijn eigenste film-project, heeft-ie gezegd (terwijl ik me al bijna schuldig voelde dat ik dat meteen ook maar even in het gesprek sneakte, terwijl de afspraak naar aanleiding van het andere project was. Maar dat vond-ie helemaal niet erg)
vrijdag 25 september 2009 om 20:42
vrijdag 25 september 2009 om 20:44
quote:Moosey schreef op 25 september 2009 @ 20:42:
De B. te B, inderdaad Vinyl. Gaan jullie mee anders? Ik ken eigenlijk maar 1 iemand van het groepje waarmee ik ga, vink wel gezellig als jullie ook gaan
Had het wel leuk gevonden maar na een vermoeiend weekje ben ik echt kapot op. Heb me net in bed gevlijd en ga vroeg slapen + dat ik weer vroeg op moet morgen... (nou ja, moeten... eigen schuld, pak een dagje sauna).
Maar volgende keer: leuk!
Had het wel leuk gevonden maar na een vermoeiend weekje ben ik echt kapot op. Heb me net in bed gevlijd en ga vroeg slapen + dat ik weer vroeg op moet morgen... (nou ja, moeten... eigen schuld, pak een dagje sauna).
Maar volgende keer: leuk!
vrijdag 25 september 2009 om 20:45
Ik maak me meer zorgen dat die kies nu recht is, zonder profiel dus. En ik heb het ook in de spiegel gezien... bah bah bah...
Ok, ik moet er niet meer aan denken, word er alleen maar misselijk van...
Even bord naar de keuken brengen en me helemaal op GV gaan richten!
Oh ja, echt zó lief! Had een kaartje van m'n zusje gekregen, dat ze me sterkte wenst met m'n gebit. Hoe lief!!
Heb direct een sms gestuurd om haar te bedanken, ik hou wel van mensen die attent zijn!
Zat ook nog een ander kaartje in de envelop: een uitnodiging voor z'n sexspeeltjes-party Euhm... moet ik daar zeker naast m'n moeder gaan zitten?
Ok, ik moet er niet meer aan denken, word er alleen maar misselijk van...
Even bord naar de keuken brengen en me helemaal op GV gaan richten!
Oh ja, echt zó lief! Had een kaartje van m'n zusje gekregen, dat ze me sterkte wenst met m'n gebit. Hoe lief!!
Heb direct een sms gestuurd om haar te bedanken, ik hou wel van mensen die attent zijn!
Zat ook nog een ander kaartje in de envelop: een uitnodiging voor z'n sexspeeltjes-party Euhm... moet ik daar zeker naast m'n moeder gaan zitten?
vrijdag 25 september 2009 om 20:46
vrijdag 25 september 2009 om 20:55
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 september 2009 @ 20:47:
Age, een tijdelijke vulling heeft nooit profiel. Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Dit is alleen maar omdat het een tijdelijke vulling is.
Wat lief van je zusje trouwens! Heel attent
Oh... dat had de tandarts wel even mogen zeggen!
Vind het echt heel naar! En kwam er pas achter nadat de praktijk dicht was, dus kon ook niet meer bellen. En hij de randjes ook wel even mogelijk bijvijlen. Bah!
Sexspeeltjesparty is bij zusje thuis. Maar dat is bij mama om de hoek
Oh nee, wacht even... zusje heeft een klein huis dus volgens mij is het toch bij mama thuis!
We hebben ook al eens zo'n sieraden-party gehad Oh, en een Oriflame-party...
Dus ja, deze ontbrak nog...
Age, een tijdelijke vulling heeft nooit profiel. Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Dit is alleen maar omdat het een tijdelijke vulling is.
Wat lief van je zusje trouwens! Heel attent
Oh... dat had de tandarts wel even mogen zeggen!
Vind het echt heel naar! En kwam er pas achter nadat de praktijk dicht was, dus kon ook niet meer bellen. En hij de randjes ook wel even mogelijk bijvijlen. Bah!
Sexspeeltjesparty is bij zusje thuis. Maar dat is bij mama om de hoek
Oh nee, wacht even... zusje heeft een klein huis dus volgens mij is het toch bij mama thuis!
We hebben ook al eens zo'n sieraden-party gehad Oh, en een Oriflame-party...
Dus ja, deze ontbrak nog...
vrijdag 25 september 2009 om 20:56
Ik heb zojuist besloten dat ik vandaag een kokosmakroon verdiend heb
Mijn lijstje wordt dan:
- O: yoghurt+cruesli
- L: 1 wrap met kipfilet, 1 wrap met gegrilde paprika (en verder philadelphia, sla, komkommer)
- T: paar mentosjes
- A: gebakken aardappeltjes, magere beefburger, sla, lepeltje yogonaise
- T: kokosmakroon
Mijn lijstje wordt dan:
- O: yoghurt+cruesli
- L: 1 wrap met kipfilet, 1 wrap met gegrilde paprika (en verder philadelphia, sla, komkommer)
- T: paar mentosjes
- A: gebakken aardappeltjes, magere beefburger, sla, lepeltje yogonaise
- T: kokosmakroon
Peas on earth!
vrijdag 25 september 2009 om 20:58
Mooie relativering, moet je in het "ik vind het oprecht.." topic p.5 eens lezen wat Zespri is overkomen. Nou dat je dan nog niet stopt met forummen dat is wel petje af zeg!
Heb ook al het gerel niet al te actief gevolgd, tja dit heeft niet zo veel betrekking op mijn forumbelevenissen, dus dan vind ik het ook niet zo boeiend.
Heb ook al het gerel niet al te actief gevolgd, tja dit heeft niet zo veel betrekking op mijn forumbelevenissen, dus dan vind ik het ook niet zo boeiend.
vrijdag 25 september 2009 om 21:02
Mijn lijstje:
O: blue band bolletje met kaas
TD: eierkoek
L: 1 volk boterham met cervelaat, 1 witte boterham: 1x hagelslag en 1x vlokken. 1 soesje
TD: 10 reepjes nep-merci
A: 3 meergr. pannenkoeken met milnerkaas en halvajam of suiker
1 nespresso met opgeklopte melk
2 bekers melk
2 glazen roosvicee
Ik heb dus geen kokosmakroon verdiend
O: blue band bolletje met kaas
TD: eierkoek
L: 1 volk boterham met cervelaat, 1 witte boterham: 1x hagelslag en 1x vlokken. 1 soesje
TD: 10 reepjes nep-merci
A: 3 meergr. pannenkoeken met milnerkaas en halvajam of suiker
1 nespresso met opgeklopte melk
2 bekers melk
2 glazen roosvicee
Ik heb dus geen kokosmakroon verdiend
vrijdag 25 september 2009 om 21:03
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 september 2009 @ 21:02:
Nog een vraagje, bij mijn Elle die ik gister kocht zat een gratis kaart voor een tentoonstelling over mode in het Boymans van Beuningen. Iemand die het leuk vind om mee te gaan? Kees vind dit denk ik net zo leuk als een wortelkanaal..Jaaaaaa!!! Ik zag idd al dat het was!!! Had zusje direct ge-sms't!!
Nog een vraagje, bij mijn Elle die ik gister kocht zat een gratis kaart voor een tentoonstelling over mode in het Boymans van Beuningen. Iemand die het leuk vind om mee te gaan? Kees vind dit denk ik net zo leuk als een wortelkanaal..Jaaaaaa!!! Ik zag idd al dat het was!!! Had zusje direct ge-sms't!!
vrijdag 25 september 2009 om 21:08
Hoe eet jij 1 witte boterham 1x met hagelslag en 1x met vlokken op Age? Wel een goed trucje om calorieen te besparen
Ik dan ook maar lijstje:
bh kaas bh cervelaat
broodje filet, broodje kroket
1 handje pinda's
groentenlasagna met bescheiden hoeveelheid kaas
Op zich best netjes, maar ik heb zo'n vermoeden dat er nog wat bier of andere alcoholische versnaperingen bij komen vanavond
Ik dan ook maar lijstje:
bh kaas bh cervelaat
broodje filet, broodje kroket
1 handje pinda's
groentenlasagna met bescheiden hoeveelheid kaas
Op zich best netjes, maar ik heb zo'n vermoeden dat er nog wat bier of andere alcoholische versnaperingen bij komen vanavond