**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Haha, die fles champagne kijkt me ook nog steeds aan Ivm veel voedingen en 's avonds moe nog niet gedurfd... Misschien vanavond!

Zijn vanochtend lekker in 't (Lies)bos geweest (auto bij die friettent lieselotje) en klein uurtje gelopen..was lang genoeg voor dochter! Helaas geen kastanjes gezien, wel veel bomen Dochter wees ongeveer naar elke boom en zei dan elke keer heel blij "boom" zo schattig Tom sliep lekker in de draagdoek, heerlijk zo warm tegen me aan!

Daarna koffie gedronken in eetcafe met speeltuin en dochter lekker trampoline gesprongen...nou ja gesprongen, meer gevallen en gelachen dan echt gesprongen: leek wel een dronken droppie

Nu lekker tukken, manlief gaat naar de Appie: wij eten vanavond die snelle stroganoff uit de Allerhande...alhoewel pizza of Mac me nu ook wel erg lekker lijkt!

Tot laterrrrr!
Wat vinden jullie van forummers die geneeskunde doen dan?
Bij mij heeft het strippen misschien wel wat geholpen, had ook al wat ontsluiting (1-2 cm) maar toen ook al lichte weeën: daarna kwamen de weeën wel meteen goed op gang dus was misschien meer het laatste zetje?!?

Jullie klinken allemaal trouwens wel wat vrolijker: omdat t bijna wknd is? Dan worden de meeste kindjes geboren hoorde ik laatst...weet niet meer waarom (zeef nog steeds) maar hopelijk geldt t ook voor jullie en staat maandag iedereen in hetzelfde rijtje!
Minie: die geven tenminste advies en dan nog gratis ook

Choca: VInd het zo'n leuke foto van je mannetje

Lekker he die frietjes bij het liesbos. Wij waren er niet afgelopen weekend maar het weekend daarvoor. Afgelopen weekend zijn we bij de Christ geweest. Die heeft toch wel de allerlekkerste frietjes hoor!!! Liesbos staat op 2 bij mij Ach... ik ben net een vuilnisbak, vind alles lekker.

Ben wel benieuwd naar die snelle stroganoff, had hem ook gezien. Laat jet het even weten?
Ik heb dat ook gelezen Choca, over dat de meeste kindjes richting of in het weekend geboren worden en de minste op ma t/m woe. De verklaring was dat de meeste kinderen in het weekend verwekt worden. Volgens mij is het klinklare onzin, want dat zou betekenen dat de meeste kindjes ook een "heel aantal weken" in de buik zitten. Hmmmm, beetje vreemd omschreven zie ik nu, maar begrijpen jullie wat ik bedoel?

Ik zal het voor je navragen, Lieselotje, van dat strippen bij ontsluiting Of misschien weet Minie het inderdaad?

De penne rigate ricottadoperwtensaus uit de Allerhande is ook al geen aanrader. Ik heb deze keer echt de verkeerde recepten eruit gehaald. Of misschien kwam dat meer omdat ik gisteren toch al niet zo'n topdag had

Het fijne van het weekend vind ik vooral dat ik de zorg voor onze oudste aan mijn man kan overlaten en zelf wat meer aan mijn rust kom.
Lieselotje; ik heb gehoord dat een bananen milkshake zijn werk wel eens kan doen...

spannend een nieuw huis! wel erg leuk, maar ook erg druk met z'n kleintje...zijn jullie beiden een beetje handig??

jojo is vast bevallen...en ik wil de geluksvogel vandaag wel zijn...al gebeurt er tot nu toe niets..wie weet wat de vk straks zegt. er komen 3 dagen weekend aan..wie weet...

lynx: dat zijn de minder leuke dingen van het leven...pff...sterkte.

sax wat jammer dat de vk niets wilde regelen..ik ga straks wel zeggen dat ik er meer dan genoeg van heb....wat mij betreft is hij groot genoeg!!

vanmorgen thee gedronken bij iemand vand e gym..wat een schatje....inmiddels al 3 weken oud...sliep heerlijk tegen mij aan...wil ik ook!!

de angst van het bevallen is wel een beetje op de achtergrond geraakt bij mij....al heb ik die wel echt gehad...

geen gooise vrouwen vanavond??? dat kijken wij trouw elke week!

x
Hihi bijzondere zoon hebben wij dan, die is lekker eigenwijs op dinsdag geboren, maar goed eigenwijs is ook wijs .

Wij hebben vandaag een kleine roadtrip met z'n 3en gedaan, met een stop bij de Mac (sorry Lieselotje) ik had zo'n zin in een mc chicken en een aardbeienshake . Was daarna wel moe trouwens, maar een dutje doet wonderen.

Maandag gaan we even naar de v&d, ff shoppen voor vriendlief. Eens kijken hoe dat gaat.

Bij mij trokken ze tijdens t strippen de vliezen kapot trouwens, dus misschien dat ze dat bij jullie ook wel doen. Laten we het hopen.

De buikgriep was hier trouwens maar 1 dag en vriendlief heeft er het ergste last van gehad, ikke iets minder en onze kleine Finn helemaal niet. Woehee t is nu al een sterk kereltje.

Ik ga nu alles klaarleggen en onze kleine man aan papa aangeven onder de douche, vind ie lekkerder dan het badje.
He balen Linda! Hij had een chocolade en aarbeienmilkshake meegenomen :( En ook een McChicken Kwimmie Was heeeeeeeeeerlijk.

Verder blijf ik ruzie zoeken hier. Sfeer wordt er niet gezelliger op. Ben zo vreselijk kort voor de bocht en opvliegerig. Valt ook helemaal niet op dat ik het zat ben

En jaaaaaaaaaaaaa Gooische vrouwen vanavond. Effe lachen. Maar eerst even in bad. Want stel je voor dat ik vanavond ga bevallen, dan moet alles wel lekker fris ruiken

Ik neem trouwens Gooische vrouwen op, want mijn dochter krijg ik rond die tijd nog niet in bed en ik vind haar te klein om mee te kijken... Dus wij kijken het altijd wat later op de avond. Eerst even met zijn viertjes risken. Dat is wel leuk trouwens met oudere kinderen, dan doe je dus echt spelletjes alsof het volwassenen zijn. Hard tegen hard hoor!

Linda: ik hoop dat het doorzet voor je nu!

Fijne vrijdagavond allemaal enne..... dit weekend wordt het vast een bevalling voor 1 van ons. Dat kan toch niet missen.......
Hoe was het bij de VK, Linda. Had je al wat ontsluiting? Of heeft ze je vliezen net als bij Kwimmie kapot getrokken (lange nagels?), want dan moet je binnen 24 uur bevallen

Kwimmie, hoezo shoppen voor je vriend? Voor jou toch zeker!!!

Ik krijg ook spontaan zin in een chocolademilkshake, hmmmm. En dat krengerige herken ik wel hoor Lieslotje. Ik heb man 2 uur niet aangekeken, omdat hij na zijn werk mog een biertje met zijn collega's heeft gedronken, terwijl ik hem had gevraagd vroeg thuis te komen.

Morgen heeft hij namelijk een uitje met zijn werk en dat betekent dat ik morgen weinig tijd voor mezelf heb. Daarom vond ik dat-ie best vandaag vroeg kon zijn.

Ik word een beetje simpel van de "kruiskrampen". Doet gewoon echt pijn in mijn schaamlippen als ik opsta of als ik bijv een broek aantrek. Er is maar 1 remedie: het hele weekend lekker in bed blijven liggen!
Kruiskrampen zegt me echt niets.

Ik heb wel het gevoel helemaal vast te zitten. Heel stijf ofzo. Ben echt een waggelende eend nu. Mijn buik rommelt ook best. Geen weeen ofzo, maar gewoon vervelend straktrekkend gevoel. Kan ook nergens lekker zitten.

Nou ja Krengetje..... dit krengetje gaat even thee zetten en proberen de boel een beetje gezellig te houden hier

Linda: go go go go go girl!
Net een heel verhaal getypt: foetsie! Zelfs dat kan ik niet meer, hahaha.

Ik zal dan maar voor mezelf spreken wat dat krengerige aangaat Ik heb zo'n enorme gymbal waar ik op zit, dat gaat nog het beste. Als ik morgen bevallen ben, dan laat ik hem leeglopen en stuur ik hem naar je op Lieselotje.

En Linda, al actie? Of bij jou Lynx?
Nope hier nog niets en sluit me bij jullie aan. Humeur hier ook tot beneden het nulpunt. Erger me overal aan!

Popstars kan me ook al niet boeien. Gooische vrouwen en de pfaffs opgenomen voor morgen.

Gelukkig dat de buikgriep maar 1 dag heerste bij jullie Kwimmie.

Kruiskrampen lijken me erg vervelend Sax. Heb wel regelmatig steken, maar volgens mij niet zoals jij omschrijft. Hoop dat het snel beter wordt.

Linda????
nee hoor niets........

zondag terug komen bij vk.....en dan dinsdag...en dan donderdag vliezen breken...dus ik ga mijn tijd nu uitzitten denk ik....

Fijn weekend!

x
Genieten he Lieselotje

Eerst gaan we voor vriendlief shoppen Sax. Kwimmie's tijd komt nog. Ik heb namelijk een missie. Nog 2,7 kilo tot het gewicht voor ik aantelde en eigenlijk wil ik eronder duiken en het gaat in rap tempo nu

Zwangere meiden nog even doorzetten enne jullie omgeving vergeeft jullie het gemopper vast wel
zucht en weer niets

Jammer dat weer niets is geworden Linda. Het schiet ook niet op met onze babies. Wat een eigenwijsjes!

Hoe is het nu Sax?

Lieselotje?
Jammer zeg!

Was ook weer ff snel aan t kijken voordat de kraamvisite zo komt... Vanmiddag ook weer dus drukke dag!

Tot later en succes allemaal, ik ga nog even snel voeden voordat het bezoek er is!
Niks.

Ook niet echt lekker geslapen!

Even om een beeld te vormen: Ik werd vanmorgen wakker, zette de kussens in mijn rug en ging rechtop zitten met mijn armen strak over elkaar en met een gezicht als een oorwurm. Had het zelf niet in de gaten hoe vreselijk sjaggie en boos ik eruit gezien moet hebben. Ik riep ook echt : G.dV.erD.mm!! Weer niks.... Op dat moment keek manlief op en begon echt keihard te lachen... Toen kon ik een beetje naar mezef kijken en moesten we allebei wel heel hard lachen. God.. wat was ik nors vanmorgen hahahahah

ALlebei de kinderen de slaapkamer in vanmorgen: en ook echt zo heel teleurgesteld: ah mam... weer niks!!!

Nou ja... niks dus... Ga maar weer even in bad. Tot later xx
Oh Lieselotje arme jij!

Zo zat ik ook op 09/09 's avonds en manlief lachte me toen ook uit...

Voor de kids duurt het ook lang hè? Zijn er natuurlijk al lange tijd mee bezig! Hopelijk begint t nu toch snel... Leuke plannen nog dit weekend?
ik blijf jullie volgen, kijk bijna iedere dag of er al een nieuwe baby is maarre........ wat duurt het lang??!!??
Nou, het duurt inderdaad lang nu. En dan zijn er nog een paar die ruim een week langer lopen dan ik.

Ik ga vanavond Sushi eten in Breda denk ik. Heb ik trek in, en ik vind dat ik het verdien haahahahaha... Of anders aan de haven iets eten.
Bij die nieuwe tent aan t water?

Nog niet geweest... Ik eet ook geen vis dus weet niet of er dan iets aan is?!?

Wij gaan met de middagvisite frietjes eten, niet bij jouw adresjes maar hier dichtbij (friet enzo). Waar zit de christ eigenlijk? Kan soms echt merken dat we niet van hier zijn

Heb al zin in morgen: komen mijn ouders Man en pap gaan naar Nac (vs Fey) en mam en ik gaan lekker mutsen met de kids: héérlijk!

Net weer wat leuke dingen besteld bij esprit.nl, leuk gebreid jurkje dat ze niet in de winkel hadden en nog wat dingetjes: ben goed bezig!

Maar "moet" ook wel want kast is zo leeg, alle zw.kleding eruit gehaald. Zal ze ws niet meer nodig hebben want manlief vindt twee kids genoeg! Och we zien wel: eerst lekker genieten van onze kleine man!!!

Ik ga nog ff de muisjes wegstofzuigen volgende visite komt er zo aan!
Ff gegoogled en weet het nu: is idd lekkere friet!

Maar ligt nu minder handig omdat ze laatst die straat tussen ons en friture (v mierlostraat vlgs mij) hebben dichtgegooid...

Krijg spontaan trek! Gisteren schransdagje gehad dus moet vandaag btje rustig aan doen want anders kan ik dalijk nog niet in al mijn nieuwe kleren
Ik denk El Mundo aan de haven, maar heb ik ook wel trek in Singaradja of Gong.... Gewoon honger dus

Christ gevonden dus? Ik heb daar zelfs met mijn bruiloft in mijn trouwjurk effe snel een patatje gehaald hahahahaha. We moesten toen even schuilen omdat het zo vreselijk hard regende. Zijn daar toen opgehaald door een taxi. Was echt geen gezicht. Wij helemaal opgedoft bij zo'n frietkotje hahahah

Hmmmmmmmmmm.. Nac - Feyenoord morgen?? Nou.. dan zal manlief ook wel gaan of hij zit hier voor de tv Nou ja... ik kan toch niet veel meer.... Misschienben ik wel bevallen dan.
vanmorgen voetbal gekeken van de jongste..met de oudste zijn opa en oma meegegaan...je weet immers maar nooit...

Maar helemaal niets aan het handje...baby of buik waren gisteravond bij het naar bed gaan erg druk...maar vanaf 4 uur doorgeslapen.

de kinderen zitten idd te wachten...pfff..wanneer komt ie nou???

morgenvroeg de vk maar weer bellen hoe laat ik kan komen.

Morgen verjaardag van neefje....

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven