40 dagen zonder forum

26-09-2009 09:42 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
*schraapt keel*

Ik ben MissMara en ik ben *kuch* forumverslaafd.

Ik forum te vaak en te lang. En toen ik het een tijd rustig had was dat alleen maar gezellig. Maar naast mijn gezin en fulltime baan is er nu eigenlijk geen tijd meer voor het forum. Tot nu toe wist ik het hier rondhangen, slap ouwehoeren en stevig discussieren te legitimeren door te zeggen dat ik het nou eenmaal leuk vond, dat het ontspanning was. Maar met dat gezeik van de afgelopen dagen heeft dat argument zijn waarde verloren.

Voor altijd stoppen, zoals gisteren aan aantal forummers aankondigden, dat wil ik niet (en kan ik misschien ook niet). Maar ik wil mezelf de uitdaging stellen om iig een tijdlang niet te forummen. In navolging van Arie Boomsma's programma 40 dagen zonder seks heb ik voor de termijn van 40 dagen gekozen. Vanaf vanmiddag 12:00 tot eh... do 3 november als ik goed tel, ga ik hier niet schrijven maar ook niet lezen.

Wat denken jullie, gaat het mij lukken?

Zou het jou lukken?

Wat is makkelijker voor jou?

Totaal aantal stemmen: 100

40 dagen zonder forum (23%)
40 dagen zonder seks (77%)
Dag, MM... veel succes!

Enneh... maak je voor- en nafoto's van jouw huis, want die moet er na 40 forumloze dagen wel heel anders uit zien,
Wat wilde ik nou toch typen?
.
.
Welkom terug Miss Mara, ja, want als het goed is lees je dit pas op 3 november om 12:01. Om te voorkomen dat je dan een 'hebben jullie mij gemist'-topic moet openen, ja, we hebben je gemist.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:noanne schreef op 26 september 2009 @ 12:14:

Welkom terug Miss Mara, ja, want als het goed is lees je dit pas op 3 november om 12:01. Om te voorkomen dat je dan een 'hebben jullie mij gemist'-topic moet openen, ja, we hebben je gemist.
Succes MissMara, en ik doe met je mee!! (Niet dat dat iemand boeit, want ben niet zo'n actieve poster, maar wel een veel te verslaafde mee-lezer). Dus ik keer terug op 3 november en dan om 13:00.
quote:mamzelle schreef op 26 september 2009 @ 10:54:

Dreamer, mens, wil je geloven dat ik tot 2005 wist te leven zonder computer. En nog vijf zwangerschapsverloven gehad ook

Volgens mij kon ik me ook best vermaken, zonder forum en internet, maar ik vind het wél leuk met

(zie, ik ben wel een paar uur weggeweest!!)
Later is nu
quote:noanne schreef op 26 september 2009 @ 12:14:

Echt waar, is het alweer de 3e? Dan mag ik als de donder achter mijn pc vandaan komen en een douche gaan nemen!

* noot aan zelf: tanden poetsen, schone onderbroek aantrekken, kijken waar mijn katten uithangen, werk even bellen dat ik iets later ben *
Volgens mij was MM trouwens niet echt schoon geworden van die douche

Refrechen gaat sneller met F5 MM, dat weet je toch he?

dreamer wijzigde dit bericht op 26-09-2009 12:48
Reden: verkeerde smiley, ken ik ze nóg niet uit het hoofd
% gewijzigd
Later is nu
quote:MissMara schreef op 26 september 2009 @ 11:56:

*verwijdert bookmarks*Wuift nog na met snotterig zakdoekje vaarwel MaraMijn tot in november... tot in november*
.
Vind het een hele uitdaging die je aangaat!

Ik klik zelfs viva nog aan al kom ik om 03.00u s`nachts thuis.

Ben ook te veel hier eigenlijk voor het goeie in mijn dagelijks leven. Tóch nog even lezen en oh ja daar ook nog even. Voor ik er erg in heb ben ik gewoon úren verder.

Tot 3 november MM, kzal oe miessen op ut A B Nee d`r langs to pik >>> joe lest noemerlijk so leker wech.
quote:Solomio schreef op 26 september 2009 @ 10:35:

Ok, mijn 40 minuten gaan nu in.Nou, dat ging makkelijk, 't werd 5 uur.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wat stoer zeg! Ik hoop dat je het volhoudt!
Nou nou Solomio.. op naar de 40 uur dan maar!
quote:Jumpsje schreef op 26 september 2009 @ 16:26:

Nou nou Solomio.. op naar de 40 uur dan maar!

Nee, Solo, niet doen.

Babystapjes.... babystapjes...
Known to cause insanity in laboratory mice
Wat zeg je nou voor saaie dingen, Maar? Jeetje!

Maar ik geef je gelijk hoor. Ga je maar even focussen op de echte belangrijke dingen en dan zien we je snel weer terug toch?

Wel jammer hoor!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Lys schreef op 26 september 2009 @ 16:31:

[...]

Nee, Solo, niet doen.

Babystapjes.... babystapjes...

Ik moet nu weer extra forummen, om mijn afkickverschijnselen weer weg te werken.

Vannacht ga ik proberen 8 uur niet te forummen.

David Dunning
Ghehe.. ja. Ook een optie.

Hoewel, 's avonds laat en 's nachts is viva toch best een leuk excuus om nog maar even niet je bed in te rollen..

Succes!
Ik zou beter 40 dagen zonder seks kunnen, dan 40 dagen zonder forum. Ik heb tot nu altijd meegelezen.

En seks vind ik toch niks aan.
.
quote:Brummetje schreef op 26 september 2009 @ 16:46:

En seks vind ik toch niks aan.Dankje voor de ontzettend waardevolle informatie Brum.
Ik heb nog niet gestemd want ik weet het niet. Echt niet. Heel misschien vermoed ik dat het dan toch eerder 40 dagen zonder forum gaat worden. Maar dat is ook weer afhankelijk van Mr. Zwieber;s verslaving want sex met zijn tweeen zonder hem is geen optie.
quote:Zwieber schreef op 26 september 2009 @ 16:55:

Ik heb nog niet gestemd want ik weet het niet. Echt niet. Heel misschien vermoed ik dat het dan toch eerder 40 dagen zonder forum gaat worden. Maar dat is ook weer afhankelijk van Mr. Zwieber;s verslaving want sex met zijn tweeen zonder hem is geen optie.Als jullie nou maar hetzelfde stemmen. Ook lullig als hij liever 40 dagen zonder seks is en jij 40 dagen zonder forum.

David Dunning
Dat zou lastig worden ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven