Afvallen met...
zondag 27 september 2009 om 10:45
Ik wou dat het al lunchtijd was, heb lekkere broodjes gemaakt!!
Een boulogne stokbrood afgebakken en deze in 4en gesneden.
Twee stukjes met schapenbrie, honing en rucola.
En twee stukjes met omelet, yogonaise en rucola.
Omelet gemaakt van losgeklopte eieren met beetje melk en de Fair Trade Afrikaanse Peper mix.
Hmmm, heb al een stukje omelet gehad.
Ben minimaal 2 uur aan het fietsen vandaag, jaja! De stadse meisjes gaan naar Landelijk Noord
Plannen op zondag... oh oh Vinyl! Wel fijn dat je lang & goed geslapen hebt!! Had je inderdaad wel verdiend
Een boulogne stokbrood afgebakken en deze in 4en gesneden.
Twee stukjes met schapenbrie, honing en rucola.
En twee stukjes met omelet, yogonaise en rucola.
Omelet gemaakt van losgeklopte eieren met beetje melk en de Fair Trade Afrikaanse Peper mix.
Hmmm, heb al een stukje omelet gehad.
Ben minimaal 2 uur aan het fietsen vandaag, jaja! De stadse meisjes gaan naar Landelijk Noord
Plannen op zondag... oh oh Vinyl! Wel fijn dat je lang & goed geslapen hebt!! Had je inderdaad wel verdiend
zondag 27 september 2009 om 10:47
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 september 2009 @ 10:45:
[...]
Hoe laat heb je je Date dan Fniel? Misschien kun je tegen 'm zeggen: 'hoi, ik ben dus Fniel en ik heb nog een foto-opdracht te doen. Kun jij even daar zitten en dan zus en zo bewegen, ja prima beetje die kant op kijken, hoofd omhoog, ja prima, mooi bedankt'.
Dat wordt dan heel erg ehm... persoonlijk, want het onderwerp van dit eerste deel is: 'hier voel ik me thuis'
[...]
Hoe laat heb je je Date dan Fniel? Misschien kun je tegen 'm zeggen: 'hoi, ik ben dus Fniel en ik heb nog een foto-opdracht te doen. Kun jij even daar zitten en dan zus en zo bewegen, ja prima beetje die kant op kijken, hoofd omhoog, ja prima, mooi bedankt'.
Dat wordt dan heel erg ehm... persoonlijk, want het onderwerp van dit eerste deel is: 'hier voel ik me thuis'
zondag 27 september 2009 om 12:16
ben d'r weer! Heb ik veel gemist hier? Zag dat Vinyl straks een date heeft, het is mooi weer om een lekkere wandeling te maken ofzo: helemaal goed toch? Veel plezier girl!
Ik heb een paar superdagen achter de rug. Woensdagavond met lief naar zus en aanstaande zwager gereden voor De Ontmoeting - moest even voor de bruiloft gebeuren. Ging helemaal goed. Daarna met zussen, nichtjes en andere getuigen de generale repetitie voor de openingsdans van de trouwceremonie gedaan. Zus en zwager wilden iets luchtigs om de ceremonie te openen en waren helemaal geinspireerd door een filmpje op youtube hierover. Dus er is hard gestudeerd en woensdagavond was de generale. Was een enorm succes
Donderdag al heeeeel vroeg opgestaan om met zus en nicht naar de kapper te gaan. Waren om 11.30 uur terug, toen moest iedereen nog in de make-up voordat zwager om 12.30 uur met limo voor de deur zou staan. Allemaal prima gelukt, uiteindelijk met z'n 8-en in de limo op weg naar Roffa om foto's te maken. En toen met toeters en bellen (zo gaaf - politiebegeleiding!) op weg naar de trouwlocatie. Een kwartier voor aankomst was ik ineens stiknerveus - gelukkig was er wodka aan boord die ik onder lichte dwang genuttigd heb. Werkte uitstekend, de dans ging uitermate soepel
Daarna de speech - die ging helemaal goed. Zus en zwager hebben veel gelachen en het ook tijdens de moeilijke momenten droog gehouden. Ze vonden 'em gelukkig heel mooi! Op één klein huilmomentje na (neefje zat stralend naar me te lachen toen ik 'em op schoot had en ineens realiseerde ik me hoe erg ik aan het wurm gehecht ben) was het een dag vol kleine geluksmomentjes.
Eén keer raden wie het bruidsboeket gevangen heeft
Ook heel bijzonder: lief zou niet bij het avonddeel van de bruiloft zijn - dat wilde ik niet omdat hij en mijn vader nog geen kennis hadden gemaakt. Vind ik niet kunnen, zeker niet bij deze gelegenheid. Hebben die twee elkaar na afloop van de trouwceremonie getroffen en kennis gemaakt en bleken ze het prima met elkaar te vinden... waarop mijn vader voorstelde zijn eten te delen met mijn lief, zodat hij ook kon blijven. Daar hadden we bijna jankmoment nummer 2!
Lief he?
Daarna bij nicht blijven slapen en tijdens uitgebreid ontbijt met zus en nicht nog even nagepraat en geevalueerd. Daarna lekker naar huis gereden en een enorme boswandeling (20 kilometer) gemaakt. Daarna lekker uit eten geweest. Gisteren op een terras zitten genieten van het heerlijke weer. En vanochtend heb ik alweer een rondje hard gelopen. Zo heerlijk met dit weer!
Nu moet ik echt even aan de studie, maar ik denk dat er ik na de afgelopen dagen wel weer de energie voor heb. MdK en Drift, bedankt voor jullie lieve sms-jes!
zondag 27 september 2009 om 12:21
zondag 27 september 2009 om 12:44
Ha Tien, klinkt als een geslaagde dag/ dagen. FIjn dat alles goed gegaan is! Zo zwager en schoonzus de deur weer uit, leuke guppen hoor maar dan kom je er pas goed achter hoe kindonvriendelijk je huis is.
Alle maisjes die naar buiten gaan veel plezier, ik ben net in discussie met lief , ik wil liever iets leuks doen, Kees wil klussen.
Alle maisjes die naar buiten gaan veel plezier, ik ben net in discussie met lief , ik wil liever iets leuks doen, Kees wil klussen.
zondag 27 september 2009 om 12:58
Ja hoor en gekregen fles drank ook en de bos bloemen die op de vloer stond ook. Moest alleen wel allemaal even buiten kinderhandjes bereik gezet worden. En we zijn maar even met ze richting speeltuin gegaan, konden ze mooi rauzen.
Kees heeft gewonnen, ik ga dus zo mijn kastje schuren en verven. (issie wel eindelijk klaar!) hoeven alleen nog eens de pootjes en de deurtjes in de blanke lak! Zal eens kijken of ik er dan een fotootje van kan doen.
Kees heeft gewonnen, ik ga dus zo mijn kastje schuren en verven. (issie wel eindelijk klaar!) hoeven alleen nog eens de pootjes en de deurtjes in de blanke lak! Zal eens kijken of ik er dan een fotootje van kan doen.
zondag 27 september 2009 om 13:40
Wat mooi om te lezen Tientje!
Een mooi moment om te koesteren (dat met lachend neefje)
Goedemiddag allemaal trouwens
Werd om 12.00u wakker gemaakt door vriend,halve dag al om...
Kreeg lekker koffie met mini stroopafeltjes op bed en nu frisgedoucht nóg een bakkie.
Het plan was om vandaag naar de dierentuin in Emmen te gaan maar dat heeft niet meer zoveel zin nu..jammer
In plaats daarvan rijden we maar even naar de Makro (kost vast weer veel geld
Vinyl,veel plezier vanmiddag!
En als je er niets van verwacht kan het natuurlijk alleen maar meevallen.
MdK klus ze!
Geniet allemaal van het mooie weer!
Een mooi moment om te koesteren (dat met lachend neefje)
Goedemiddag allemaal trouwens
Werd om 12.00u wakker gemaakt door vriend,halve dag al om...
Kreeg lekker koffie met mini stroopafeltjes op bed en nu frisgedoucht nóg een bakkie.
Het plan was om vandaag naar de dierentuin in Emmen te gaan maar dat heeft niet meer zoveel zin nu..jammer
In plaats daarvan rijden we maar even naar de Makro (kost vast weer veel geld
Vinyl,veel plezier vanmiddag!
En als je er niets van verwacht kan het natuurlijk alleen maar meevallen.
MdK klus ze!
Geniet allemaal van het mooie weer!
zondag 27 september 2009 om 16:52