Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
whaha deel 3 al weer

nou hier zit een single man ;)

het is zondag en ik mocht om 8 am op de zaak verschijnen om te werken... verders heb in vandaag een schoonmaak avondje ingeplaned kijken of ik dit topic nu wel bij kan houden
Goodmorning!

Iedereen fris en fruitig?
Rage; Deel 3 onder deze naam De meeste meiden schrijven al een stuk langer. Succes met werken!

Appel & MP: WOW jullie hebben wilde TP's gezien! De BEO-clan was dus goed vertegenwoordigd.

Maar een zeil?

Elve: Een weekje afstand is misschien wel ff goed. Succes dinsdag!

Indi: Lekker druk jij! Sterkte op school deze week?

Reiz: Wat Ingel zegt is wel een goede. Je gaat straks lekker op reis, kijk hoe het daarna is eventueel.

Ingel: Ben je je nachtje nog doorgekomen? Veel plezier op 't feestje vanmiddag.

Ik ga zo meteen naar mijn opa en oma. De familie is daar een tuinhuisje in elkaar aan het zetten.

Morgen weer aan het werk... Ik ben er wel klaar voor maar ga wel rustig aan beginnen. Ik heb dinsdag waarschijnlijk een gesprek over hoe het verder gaat met mij op werk, en wat ze kunnen doen om het wat minder zwaar te maken voor me.

Woensdag ben ik een dag 'vrij'. Dan moet ik naar het ziekenhuis voor de MRI van mijn schouder. Ik schijt nu al 7 kleuren voor die contrastvloeistof... Ben een bietje bang voor naalden
Oh shit, Olive, naalen en schouders...

Ik heb ooit zo'n verdovingsprik in mn schouder gehad, was tegen een slijmbeursontsteking. Ze moeten dan precies in de slijmbeurs prikken. Ik was verdomd zenuwachtig, maar uiteindelijk viel het heel erg mee. Ken je de verdovingsprik bij de tandarts? Zo'n tandarts-prik doet bij mij 5 keer meer pijn dan de schouderprik.

Maar ik weet natuurlijk niet hoe het met contrastvloeistof is. Wees blij: het duurt maar heel even. Leid jezelf af door het alfabet in je hoofd achterstevoren op te zeggen of zoiets...

Leuk dat je het nieuwe topic hebt geopend!

Meiden, jammer van dat feest! Maar op zich is mensen kijken op zo'n feest wel erg leuk! Wat voor feest was het? Een soort singles-party?

MP, was er iets engs gebeurd in de wijk?

Reiz, tja, lastig. Ik vind dat hij wat mixed signals afgeeft. Als hij nu wel voor je zou gaan, dan was hij op het feestje wel naar je toegekomen ipv te zwaaien. Net als de anderen zou ik me op je reis storten en daarna verder kijken.

En wat betreft mijn doelloosheid: dat is niet op mn werk gericht. Dat is leuk en dat doe ik graag. Maar soms kom ik thuis en dan weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen. En hoe ik mn dagen wil invullen.

Was wel met vriend overeen gekomen dat ik weer eens wat andere mensen op moest zoeken en prompt krijg ik gisteravond een smsje van een vriendin van me. Die heeft het altijd heel erg druk, sport heel veel, en compenseert haar saaie werk door heel vee sctiviteiten s avonds op te zoeken. Dus ik heb haar al een tijdje niet echt gezien. En nu smste ze me gisteren dat ze me eigenlijk wel miste. Dus we gaan eens goed aan de planning met zn tweeen wanneer en wat en hoe. Vond ik zo fijn!

Ragecorp: ga je dan ipv bijhouden ook vaker meeschrijven?

Zes, ik denk dat je je niet teveel zorgen moet maken. Ik denk dat je refereerde naar Mozz, die ook vaak twijfelde over PD en haar gevoel, of niet? Als jij blij wordt van Aap, en je hem ziet als leuke aanvulling, dan is het toch goed? En ik waardeer heel erg dat je niet alleen maar over Aap schrijft! Ik vind het lief dat je rekening houdt met onze gevoelens.

Xen, waar ben je??
@pop

wat wil je dat ik vaker meer schrijf??

ik heb soms zin om te forumen en dan zie je ook posts van me verschijnen maar zo nu en dan heb ik gewoon geen zin in een forum... als je dan een paar dagen later in logt dan zie je dat het topic behoorlijk vol is en heb je geen zin 20 pagina's door te lezen:P

en dit is eigenlijk wel een vaag topic... ik weet dan niet eens wat ik moet replyen:P
Ha een nieuw topic!

@olijfje: Ai..ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor woensdag! Sterkte alvast!

Fijn dat je een gesprek op je werk hebt dinsdag..

@Pop: De doelloosheid die je beschrijft herken ik wel een beetje...ik ben heel druk met mijn werk, maar 's avonds weet ik ook nooit zo goed hoe of wat en eindigt het meestal in een avondje bankhangen..Als ik zo druk ben heb ik daar meestal wel vrede mee..maar soms knaagt het ook wel..

Ik ben lekker naar de radio aan het luisteren en een beetje aan het rommelen in huis..straks naar mijn oom en nichtjes..
Indi: Misschien moet je ook even dit testje doen... schrikbarend! katten-topic

Die doelloosheid van jullie ken ik ook wel een beetje. Ik ga nu vaker richting een vriendin of familie oid 's avonds, en dat bevalt echt goed. Dan kom ik ook los van mijn werk, wat voor mij belangrijk is.

Pop: Wat leuk dat die vriendin weer contact op heeft genomen!

Owwww, die naalden, bah bah bah. Ik heb geen idee hoe dat in z'n werk gaat eigenlijk. Pop, ben wel blij te horen dat het minder pijn doet dan een tandarts verdoving.

Rage: tsssss... vaag topic

Ik zit nog ff aan de koffie en vertrek zo richting m'n opa en oma. Eens kijken wat voor noeste arbeid mijn vader en ooms zich op aan het storten zijn... Zo lekker zittend, bij opa en oma, biertje, en kijken hoe mensen werken. Leuk!
Olive!

Ik had ook 85%... We wonen samen met terroristen!
Ik denk het ook

Ik ga maar eens even onder de douche ofzo...
hmm de katten van tegenwoordig

waarom nemen jullie dan ook geen andere huisdiertjes? :P
Douchen met de deur dicht he! Laat die killers er niet in!
Rage: Onze katten zijn daarentegen lieverdjes vergeleken bij het huisdier van Appeltje!
bedankt voor de waarschuwing.. ik zal nooit bij appeltje naar binnen gaan :P
Inderdaad Rage...en ik heb ook nog mijn killerkonijn Piet!
hmm waarom hebben vrouwen toch van die huis diertjes die enorm geneigd zijn te knabbelen/bijten/krabben???

ik was laatst bij een vriendin thuis die had een poezenbeest... en omdat ik dat beestje geen aandacht gaf, besloot die maar mij te bijten :S om me vervolgens weer kopjes te geven van aai me aai me :S
quote:RageCorp schreef op 27 september 2009 @ 13:14:

bedankt voor de waarschuwing.. ik zal nooit bij appeltje naar binnen gaan :P

Nee doe maar niet...

Olive...chicken

Nee hoor geintje...gewoon niet kijken als de naald erin gaat en zucht een diep of zing een liedje in je hoofd...of zoiets.

Idd lief van Zes dat ze rekening houdt met de singles. Vind het meestal wel leuk hoor de verhalen van de niet-meer-single-singles, maar soms heb je ook momenten dat je er niet op zit te wachten.

Reiz heb je je route al uitgestippeld? Weet je al waar je gaat slapen e.d.? Hostels of ga je een camper kopen of huren? Ben benieuwd...krijg heimwee
Mijn katten (jaja, BEIDEN!) willen we met respectievelijk 83% en 85% vermoorden. Ik sluip nu snel onder de douche om me vervolgens klaar te maken voor een vlucht naar het stadion :D

Ik vind het best fijn om te horen dat Olive en Indi ook wel last hebben van die doelloosheid. Niet dat ik het fijn vind voor jullie, maar dat jullie er ook last van hebben geeft me het gevoel dat ik helemaal niet raar ben! Maar ja, binnenkort kan ik me eens goed storten op mn verhuizing en zal ik waarschijnlijk hier gaan lagen over hoe druk ik het heb!

Fijne dag allemaal!
@iedereen...

ik verveel me dood op me werk...

er is geen ene klote te doen en ik zit een vrouwen forum te spammen.. lolz
Pop & Appel .. weer lief van jullie dat jullie mij lief vinden

Ik moet mij ook geen zorgen maken , maar soms dan komt er een beetje onzekerheid naar boven.

Aapje zou ik gisteravond bellen , maar ik kwam thuis en ben t vergeten , ben mijn bed ingedoken en gaan slapen. Dat Aapje mij 3x heeft gebeld heb ik niet gehoord. Rond 2uur stond hij naast mijn bed dat ie zich grote zorgen maakte , dacht dat ik een ongeluk had gehad ofzow. LIEF !!
quote:Zespri79 schreef op 27 september 2009 @ 13:34:

Pop & Appel .. weer lief van jullie dat jullie mij lief vinden

Ik moet mij ook geen zorgen maken , maar soms dan komt er een beetje onzekerheid naar boven.

Aapje zou ik gisteravond bellen , maar ik kwam thuis en ben t vergeten , ben mijn bed ingedoken en gaan slapen. Dat Aapje mij 3x heeft gebeld heb ik niet gehoord. Rond 2uur stond hij naast mijn bed dat ie zich grote zorgen maakte , dacht dat ik een ongeluk had gehad ofzow. LIEF !!
Apppeltje idd dan smelt ik ook..

vanmorgen wel onze 1e *ruzie* gehad hehe...

Ik stond nog op RP , welliswaar met profiel op deactiveren. Hij zat achter mijn laptop en keek op IE. (zelf gebruik ik altijd firefox). Zag hij daar dat de meest bezochte site RP was. Tja dat was toen ik nog geen FF had deed ik alles met IE.

Nooit meer IE gebruikt tot vandaag Aapje m gebruikte en zag dat RP nog als meest bezochte site stond.. Tja niet zo gek dan natuurlijk als dat blijft staan omdat je nooit meer andere paginas hebt gekeken op IE. Maar Aapje vroeg zich wel af hoe leuk ik hem nou eigenlijk vind. Schattig !

Uiteindelijk ook gelijk maar RP profiel verwijderd.
Pop: Je bent alles behalve raar hoor!! Sterkte met je killers

Zes: Wat LIEF van Aapje!! En ik moet zeggen dat ik het niet erg vind als je het over hem hebt... Zolang het niet alleen over hem gaat

Aan de andere kant kan je hier wel al je vriendje-frustraties kwijt. Daar is een forum ook voor toch!? (Weten wij weer waarom we single zijn )

Appeltje: En bedankt he! Tssssss

Rage: Die beestjes zijn representatief voor onze karakters. Als wij geen aandacht krijgen gaan we ook bijten.

Ow, en nu ga ik écht weg!

Laters dames!
@olive01.... katten slapen 18 uur per dag.. willen dat alles voor hun wordt gedaan.. en als toppunt als ze hun zin niet gaan krijgen gaan ze bijten....

hmmm ik denk dat ik verweg blijf van dit topic :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven