Help! Mijn kat probeert me te vermoorden!!

27-09-2009 08:43 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik maar denken dat MuiZ zo'n schatje was!! Blijkt hij me gewoon te willen vermoorden!!

Doe de test om te kijken of jouw kat ook plannen heeft!!

KattenTest
87%...

vraag me wel af welke van mn 5 het eerst gaat toeslaan
Wellicht kunnen we dit topic naar Psyche laten verplaatsen. Ik vind dit best een grote klap...
85 %

Ik wist het eigenlijk wel, maar sluit er al jaren mijn ogen voor. Ben er dus toch wel van geschrokken.

Mijn kat neemt dus serieus sinds kort kleine hapjes van mijn vingers of hand, ik denk dat ze dus aan het voorproeven is.

Brrr
85%..

Maar we hebben maar 1 kat en we zijn met z'n 2en. Dus uiteindelijk maar 42,5% kans dat ie mij pakt
When in doubt, add glitter.
83%, maar ik heb er vier, dus dat wordt 332% kans tot een roemloos einde.

Vaarwel, mijn lieve forumvrienden, vaarw....

(*stemgeluid wordt zachter terwijl Iris meegetrokken wordt door haar huisdieren richting kelder......*)
98%..... en ze zijn met 4-en...
For sale: Guitar. No strings attached.
Hahhah arme jullie ^_^

(en jullie maar denken dat Kabouter dit allemaal tiept.. mwuahahahah!! -MuiZ-)
Die kattenquiz doet het niet maar ik ben er wel achter gekomen dat ik 18% kans heb om een lintworm te krijgen
80%... en ik heb maar een kat, dus ik geloof dat ik redelijk safe ben!!
Zo net terug van het asiel, had 98% kans en ik vind dat ik dat risico met twee kinderen in huis niet kan lopen. Pfff, TO dankjewel, je hebt zojuist mijn/ons leven gered.

Ze zag er altijd zo lief uit en net als één van de voorgangers dacht ik dat ze die dode vogeltjes kwam brengen om haar bijdrage te doen aan de huishoudpot.

Moet nu even de junioren gaan troosten.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
ik heb niets geopend, maar kan me zo voorstellen dat het voor een kabouter ook niet slim is, een kat te nemen
Later is nu
Heb het bij gebrek aan kat op het konijn getest en 89 % kans dat Gijs me de das om wil doen! Leg ik straks het loodje door een Vlaamse Reus...denk dat ie binnenkort onderdeel van een stoofpotje wordt.
En daarom heb ik geen katten, ik heb ze nooit vertrouwd! Maar als ik dé test doe voor mijn cavia, blijkt dat ik alsnog 83% gevaar loop... Ik voel me niet meer veilig in mijn eigen huis

*rent naar het caviahok en doet dat deurtje dicht dat altijd open staat*
quote:Jaffa schreef op 27 september 2009 @ 13:44:

Heb het bij gebrek aan kat op het konijn getest en 89 % kans dat Gijs me de das om wil doen! Leg ik straks het loodje door een Vlaamse Reus...denk dat ie binnenkort onderdeel van een stoofpotje wordt.

Hier alvast een receptje voor je (gevonden op Smulweb en de eters zijn erg enthousiast)

Stoofpotje van konijn

Ingrediënten voor 4 personen

Konijn (op schaal) peper zeezout 1 grote ui 4 tenen knoflook

± 1 flinke theelepel sambal 1laurierblad 2 kruidnagels 2 grote tomaten

± 4 eetlepels balsamico 1 flesje bier ± 1 ons roomboter

± 1 eetlepel maizena ± 10 pruimen (gedroogde)

Hulpmiddelen

Oven of braadpan

Voorbereiding

Het konijn (in delen snijden in dien nodig)

afspoelen en drogen .Peperen en zouten .

De ui de knoflook en de tomaten klein snijden .

De pruimen ontpitten .

Bereidingswijze

Het konijn aanbraden in de roomboter ,na een paar min. alle ingredienten er bij doen even doorgaren en afblussen met het bier. Garen in ± 2 uur in de oven of braadpan.

Indien nodig de jus binden met de maizena.

Serveertips

Lekker met kastanje puree en rode kool of spruiten.
Wisten jullie trouwens al dat goudvissen ook levensgevaarlijk zijn? 64% kans, deksel nu maar op de kom gedaan. Snap nu waarom die erbij geleverd werd. En junioren mogen ze niet meer voeren.
Bedankt Noanne, voor het recept! Ben de messen al aan het slijpen. Konijn kijkt me vanuit de tuin bloeddorstig aan, dus de grote vraag is: Wie krijgt wie het eerst te pakken? (Ik hoop dat ik nog van me laat horen...)
Sterkte Jaffa, als ik om 14:30 niets meer van je gehoord heb, mail ik Sanne.
Whahahah! Nou ik hoop dat jullie allemaal nog leven!
Heel oud, maar wel leuk.
76% en ja ook twee 'killer' katers
quote:Brummetje schreef op 27 september 2009 @ 10:24:

There is a 89% chance your cat is plotting to kill you.

Mochten jullie me binnenkort weer missen...

85%

En ik denk dat ik ook al weet hoe ze dat wil gaan doen: Ze wil me uithongeren....De laatste tijd kan ik niks meer op het aanrecht laten staan, want ze vreet het op....Ze maakt zelf nog dichte chipszakken open om op te eten!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
haha 96%!!!! eng beest, ik heb het altijd al geweten!
Help!! 98%.... nooit geweten dat ik zo'n groot risico liep. Ik dacht nog wel dat het zo'n angsthaas was maar nu blijkt het allemaal tactiek te zijn!!
91%

Ze is pas 6 maanden...

Ze zit op dit moment op het aanrecht een bord af te likken. Ik durf er niet eens meer iets van te zeggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven