Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Inad

Ga straks even kijken Kess. Nu eerst even haarverf uitspoelen (schijnt nu heel rood op )
Peas on earth!
Goed plan Erwt! Ik ga ook even in de verf straks, eerst opruimen want bom ontploft.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Kess schreef op 26 september 2009 @ 22:16:

De rest is denk ik 'klaar'.Mwa, als het aan Starman ligt niet. Die heeft het nu al over een derde
Oh, dat heb ik dan verkeerd begrepen. Dacht juist dat Starman 1 kindje wel voldoende vond en Eetje eigenlijk meer haar eigen plan had getrokken. Mar goed, jij bent dus ook nog volop in de race.
Loretta is De Mol. Punt.
Welke boeken moet ik mee? Heb er nog zoveel ongelezen in de kast staan, oa: Knielen op een bed violen, De Passievrucht, Nieuwe buren, De vliegeraar of De buitenvrouw
Ik ken van dat rijtje alleen de Passievrucht en Nieuwe buren. Allebei lekker leesvoer. Volgens mijn moeder is Knielen op een bed violen ook een aanrader, maar mijn moeder en ik hebben niet altijd/bijna nooit dezelfde smaak qua boeken. De vliegeraar heeft veel goede recensies en staat nog wel op mijn to-read-list. Ook een lekker tijdschrift inpakken voor het even-tussendoor-lekker-relaxed-lezen.
Loretta is De Mol. Punt.
Heb de rendang op het vuur staan pruttelen en heb alvast 3 vacatures uitgezocht waar ik morgen op ga reageren.

Wasmachine draait, droger draait, gaat weer helemaal goedkomen hier.
Dan leg ik de buren en het fruit bij mijn spullen, zijn ook niet zo dik.
Ik heb ook een leuke vacature gezien, maar ik ben net gewend aan de luxe van het thuiszijn.
Loretta is De Mol. Punt.
Dat andere niks geworden dus Kess?
In nov moet ik weer naar UWV en mag ik aangeven of en wat voor cursus/opleiding ik eventueel zou willen doen.

Ik ben er bijna uit: budgetconsulente/budgetcoach! Volgens mij is dat gewoon op mijn lijf geschreven én ook niet onbelangrijk; kan het bij een bedrijf doen maar ook zelfstandig!

Vraag me alleen af of ik dit plan nu al zou mogen deponeren bij mijn contactpersoon bij UWV dan hoef ik niet zinloos door te solliciteren nu.
De vliegeraar is mooiiiii!
Peas on earth!
Lijkt me best een plan om dat nu alvast te droppen, Vish! Leuk, jij bent natuurlijk best wel ervaringsdeskundige en inderdaad eventueel zelfstandig te doen. Leuk!

Nee, dat ene is niks geworden. Nu twijfel ik of ik zal solliciteren. Niet door gewend zijn aan luxe thuiszitten hoor , maar meer door reistijd die het met zich meebrengt. Ik zou dan iedere dag zeker weten heen én terug in de file staan. Getver!
Loretta is De Mol. Punt.
Misschien mag ik dan wel met John Williams op stap in het volgende seizoen
Hoe lang in de file?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 september 2009 @ 16:17:

De vliegeraar is mooiiiii! Ja uhhh jeetje die is de kast alweer ingevlogen. Misschien krijg ik op vakantie wel weer de smaak te pakken van het lezen, mag die als eerste na thuiskomen!
Half uur rijden + half uur file, gok ik.

Ik zou niet met John Williams op stap willen, hoor! Ieuw!
Loretta is De Mol. Punt.
Pffff uur onderweg is te lang idd.
Jaaa Vish de hort op met John W. Beter dan die Annemarie met haar eeuwige panterprintje
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 27 september 2009 @ 15:27:

Oh, dat heb ik dan verkeerd begrepen. Dacht juist dat Starman 1 kindje wel voldoende vond en Eetje eigenlijk meer haar eigen plan had getrokken. Mar goed, jij bent dus ook nog volop in de race. Vond hij ook, maar beren waren ineens allemaal afgeschoten. Maar Eetje kwam idd net voor ik met de pil zou stoppen idd
quote:Vishnu schreef op 27 september 2009 @ 16:17:

In nov moet ik weer naar UWV en mag ik aangeven of en wat voor cursus/opleiding ik eventueel zou willen doen.

Ik ben er bijna uit: budgetconsulente/budgetcoach! Volgens mij is dat gewoon op mijn lijf geschreven én ook niet onbelangrijk; kan het bij een bedrijf doen maar ook zelfstandig!

Vraag me alleen af of ik dit plan nu al zou mogen deponeren bij mijn contactpersoon bij UWV dan hoef ik niet zinloos door te solliciteren nu.

Lijkt me idd wel een handige oplossing, zou wel stom zijn als het niet zou mogen.

Wat houdt dat in Vish? Ga je dan bij een dubbeltje op z'n kant ofzo werken?
Handig typen zo met kind aan borst. Nou ja, dat gaat nog wel, maar muizen met links is lastig

Ben nu ook naar banen aan het kijken (er maar even vanuit gaande dat ze mijn verzoek voor ouderschapsverlof ook naast zich neer gaan leggen), maar is best ruk op het moment idd.
De Vliegeraar is zwaaaaaaaaar overschat.

Kess, wat is het probleem als je thuis blijft? Geen toch volgens mij?
Nee, eigenlijk is er ook geen probleem. Maar deze baan is wel heel leuk, dus een optie. Maar niet als ik zoveel reistijd heb. Conclusie: ik ga alleen werken als ik een leuke baan tegenkom met minmale reistijd.
Loretta is De Mol. Punt.
Lijkt me prima uitgangspunt toch Kess? Dat is ook relaxed zoeken, lijkt me

Ik vond de vliegeraar wél mooi trouwens! Heb dat andere boek niet gelezen.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven