Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
In hotel is wel fijn, hele tijd op je lip wordt het vast snel minder gezellig

Tankini en leuk jurkje zijn binnen, koffer en onderwatercamera geleend; ik ben er klaar voor!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
*stopt vingers in oren en zingt heel hard lalalalalalalalla*
Wanneer ga je eigenlijk weg Vishie?
Peas on earth!
Leuk dat 't zo leuk is Inad!
Peas on earth!
Erwteke, had nog helemaal niet gereageerd op ogengedoe zie ik, maar jakkes, niet fijn allemaal

Hoe is het met groene poes trouwens?
Vish, hardstikke lekker hoor, en verdiend ook. En zing ook wel een heel klein beetje lalalalalaaa want jaloers

Wij hebben via Ierenouders het meest lelijke kraamkado ooit gekregen, van een vriendin van zijn moeder. Ik dacht dat mijn Spaanse familie wanstaltige smaak had, maar dit. Dit kun je gewoon niet bedenken, zo ontzettend wanstaltig. Ik ga een wedstrijd uitroepen op aug/sep. Wie heeft het lelijkste kraamkado gehad, wedden dat ik win

Komt ie..

Hou je vast..

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whoehahaahahahahahaha dat is echt wel heel erg lelijk zeg.
Kotsssssss! Lelijkkkkk! Jij wint vast!
Loretta is De Mol. Punt.
Ier en ik denken dat het doorgeefkado is en iemand nu dacht: mooi naar Nederland ermee, dan komt het hier zeker nooit terug
God, wat ben ik blij dat ik nooit meer ga bevallen! Naar mij gaat ie dus niet. Ook niet om welke andere reden dan ook.

Een Oma-award? Met Sinterklaas in een mooie surprise stoppen? Zullen wij haar dolgelukkige reactie vastleggen op film en foto, goed?

Btw; maandag I-family zien lijkt me geen goed plan. Nano is ziek en zielig, en aangezien hij nu 39.8 heeft en alleen maar hoest, slaapt en jengelt denk ik niet dat hij maandag gaat redden

(Haaaaa theedames! )
En dan geef jij het aan mij en ik aan mijn schoonmoeder en dan is het toch weer op the emerald isle
Aaaaaa zieke Nano, beterschap!

En wowww wat een lelijk kado

Wat vonden iErenouders er zelf van eigenlijk?

Star, dank voor ogenleed-medeleven. Xan meldde vanochtend dat bultje op ooglid groter wordt, dus ik vrees dat oogarts 'm eruit wil snijden

Met Groene Poes gaat 't goed . Zal GroenePoesMeisje weer eens even mailen, want ik heb haar nieuwe adres nog niet (ze is verhuisd), dan kan ik weer eens een GroenePoesPakketje sturen
Peas on earth!
Wat stuur je dan? Zelfgevangen muizen ofzo?

Aaaaah bummer, hoopte dat bultje niet groter zou worden.
Oh, das best ene goed idee. GrijsMonster is tegenwoordig namelijk wel van het muizenvangen. Die kan ik natuurlijk best opsturen . Meestal stuur ik pakketjes met zakjes katteneten, kattensnoepjes, flesje kattenmelk, kattenspeeltje en voor LiefGroenMeisje iets leuks (thee+koekjes, kaarsjes, maskertjes, etc). Paar keer per jaar
Peas on earth!
Ik probeer dat van dat bultje ook nog te verdringen. Heb mezelf net wijsgemaakt dat het eigenlijk wel meevalt. Ik kijk vooral zónder bril. Dan zie ik het minder goed
Peas on earth!
Miertje

Peas on earth!
Lief van je dat je ook wat voor LiefGroenMeisje stuurt

Hahahahaha dat zonder bril ken ik wel. Doe ik ook altijd als ik iets engs heb
Jaaa, maar ben nog steeds zó blij dat LiefGroenMeisje Groene Poes gered heeft! Wil eigenlijk nog een keer langs, maar dat komt er alsmaar niet van.

Fijn he, zo zonder bril
Peas on earth!
quote:Star schreef op 26 september 2009 @ 17:33:

En dan geef jij het aan mij en ik aan mijn schoonmoeder en dan is het toch weer op the emerald isle

Briljant!!!

En wie weet vindt het dan weer zijn weg, via via - six degrees of seperation - naar vriendin van Ierenmoeder.

Mille, ahh, beterschap voor Nanootje. Maar wel jammer als je ze helemaal niet ziet. Ze willen mijn speciale bevallingszus natuurlijk graag ontmoeten. Anders even alleen komen?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 september 2009 @ 17:45:

Wat vonden iErenouders er zelf van eigenlijk?

Ierenvader moest erg gniffelen om Ier's opmerkingen erover. Ierenmoeder zei niets, maar glimlachte wel stiekem. Volgens mij vinden ze het dus ook niet erg mooi
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 september 2009 @ 17:45:

Star, dank voor ogenleed-medeleven. Xan meldde vanochtend dat bultje op ooglid groter wordt, dus ik vrees dat oogarts 'm eruit wil snijden

Neeee niet quoten! Ik deed net weer alsof het niet zo was
Peas on earth!
Wij gaan Robin Hood kijken en dan vroeg nest in.

Mier ligt weer in de box. Hij was vanmiddag/avond wel bijna 2 uur aaneen wakker. Hij slaapt veel meer dan Chica deed, meestal issie dus maar over hele dag gezien bij elkaar opgeteld uur of 2, 2/5 wakker. Denk dat hij het gewoon zo uitgemikt heeft

We hebben hier trouwens een verschoonliedje, variant op deze van Phoebe:

smelly cat

Smelly kid, Smelly kid, what is she feeding you? zingt Ier dan

Ontstond eigenlijk meer vanwege aanblik dan geur
Sorry, Erwt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven