Theehuis
zaterdag 26 september 2009 om 22:00
zaterdag 26 september 2009 om 22:11
zaterdag 26 september 2009 om 22:16
quote:Vishnu schreef op 26 september 2009 @ 22:13:
Of misschien raak ik wel bevrucht in het zwembad!Wauw JA, grote kans! Egyptenaren of Turken, 1pot nat . Ik zou die zwembaden dus maar mijden! Voor de zekerheid de zee misschien ook. Die staat in verbinding met Egypte tenslotte, dus dan is de kans NOG groter
Of misschien raak ik wel bevrucht in het zwembad!Wauw JA, grote kans! Egyptenaren of Turken, 1pot nat . Ik zou die zwembaden dus maar mijden! Voor de zekerheid de zee misschien ook. Die staat in verbinding met Egypte tenslotte, dus dan is de kans NOG groter
Peas on earth!
zaterdag 26 september 2009 om 22:16
Tja, wie zijn er dan in de race....?
- Inad inderdaad, die wil er 3 of 4
- Erwt zal ook wel een keertje overstag gaan, gok ik
- LaLuna wil ook nog een 4e en/of 5e
- Vish, jij kunt op vakantie zomaar de liefde van je leven tegenkomen. En daar hoort dan een liefdesbaby bij. Toch?
De rest is denk ik 'klaar'.
- Inad inderdaad, die wil er 3 of 4
- Erwt zal ook wel een keertje overstag gaan, gok ik
- LaLuna wil ook nog een 4e en/of 5e
- Vish, jij kunt op vakantie zomaar de liefde van je leven tegenkomen. En daar hoort dan een liefdesbaby bij. Toch?
De rest is denk ik 'klaar'.
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 26 september 2009 om 22:27
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 september 2009 @ 22:16:
[...]
Wauw JA, grote kans! Egyptenaren of Turken, 1pot nat . Ik zou die zwembaden dus maar mijden! Voor de zekerheid de zee misschien ook. Die staat in verbinding met Egypte tenslotte, dus dan is de kans NOG groter Ik blijf wel thuis dan.
[...]
Wauw JA, grote kans! Egyptenaren of Turken, 1pot nat . Ik zou die zwembaden dus maar mijden! Voor de zekerheid de zee misschien ook. Die staat in verbinding met Egypte tenslotte, dus dan is de kans NOG groter Ik blijf wel thuis dan.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 27 september 2009 om 08:37
whahahaha wat een discussie. Zee mijden
Ik vind kraampakket een goed idee. Ik wil wel 2e Miertje, maar zoals Vish zegt, voorlopig waarschijnlijk niet bevruchtbaar. BV geven geen zekere vorm van a-c, maar in mijn geval denk ik wel. Ik ga Miertje daarom ook ongeveer een jaar voeden en niet weer 2. Niet dat ik 2 te lang vind, juist goed, maar aangezien ze met 1 toch ook al halfvolle melk mogen en joghurt en zo, is dat wel een goede stop-leeftijd. En dan op voor Miertje 2 = kind nr 3. Ik wil er idd best 4 Kess, maar Ier niet 3 ook oke.
Leuk dat jurkje, Vish!
Ik vind kraampakket een goed idee. Ik wil wel 2e Miertje, maar zoals Vish zegt, voorlopig waarschijnlijk niet bevruchtbaar. BV geven geen zekere vorm van a-c, maar in mijn geval denk ik wel. Ik ga Miertje daarom ook ongeveer een jaar voeden en niet weer 2. Niet dat ik 2 te lang vind, juist goed, maar aangezien ze met 1 toch ook al halfvolle melk mogen en joghurt en zo, is dat wel een goede stop-leeftijd. En dan op voor Miertje 2 = kind nr 3. Ik wil er idd best 4 Kess, maar Ier niet 3 ook oke.
Leuk dat jurkje, Vish!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 27 september 2009 om 10:48
Ja, is echt een heel leuk jurkje, Vish! Super ook, die voorpret. Het zal hier volgende week wel rustig zijn, want Don en ik zijn ook samen weg. Wel 5 hele nachten, zolang ben ik nog nooit zonder mijn bloedjes geweest! Heb er heel veel zin in, maar om die reden zie ik er toch een beetje tegenop.
Ik bedenk me nu ook dat qua leeftijd 4 kinderen wel krap wordt, of niet Inad? Heb jij voor jezelf een uiterste 'houdbaarheidsdatum'? Ik vind zelf namelijk (puur voor mezelf dus) 37 echt the limit. Er komt geen kind meer, maar als ik 37 ben, wil me laten steriliseren.
Ik heb een Stickertje op schoot! Typt lastig, want kind wil zich er steeds mee bemoeien.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 27 september 2009 om 11:40
Ik ben nu 34 Kess, dus 3 kan zeker nog. 4 wat mij betreft ook, maar gebeurt dus sowieso niet. Of hij moet zich bedenken..
Lekker, samen op vakantie! En lief, Stickertje
Ben ook benieuwd waarheen.
Nu offline want Ierenouders zijn onderweg hierheen en zussen komen zo ook. Hebben grote lunch met iedereen
Lekker, samen op vakantie! En lief, Stickertje
Ben ook benieuwd waarheen.
Nu offline want Ierenouders zijn onderweg hierheen en zussen komen zo ook. Hebben grote lunch met iedereen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook