Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Wow, Dushi. Jurkjes haken.

Deze hiel is niet zo moeilijk, net zoiets als een duim in een want breien (zelfde techniek). Ik heb bijna de eerste ster af. Bijna klaar dus (maar vandaag nog geen letter gelezen in m'n boek).
Wanten, sokken zo ver kom ik niet als ik brei. Gewoon een rechte lap that's it. Geef me maar een haaknaald en wat wol of katoen en ik produceer wel wat. Nog nooit sokken of wanten gedaan, raar eigenlijk.
Lieve Saaie meiden

Ik ga lekker onder de wol, fijne avond/nacht en tot dansen in het maanlicht.
Trusten Dushi, zoet gaan slapen hoor.
kiekeboe,zit te spelen met ut laptoppie van mn collega.over handvaardigheid gesproken, ik kan naaien,met EN zonder naaimachine....hhhhhh.

Snjo........is ie al klaar?
Ik ook desteny

Goedemorgen, ik ben bijna klaar met de eerste sok. Moet nog 1 ster op de wreef en dan de tenen nog en de hiel.
Wie kan er nu niet naaien. Zeker zonder naaimachine

Ik speel niet met lappie van collega, heb dr lekkur zelf een of nee twee maar een gebruik ik fanatiek de ander voor andere dingen zeg maar. (da's een oud beestje dus tikkie traag en da werkt nie lekkur)

Snjo jij bent echt rap met dat breien!
Brei uptodate: 1,5 ster af....
L-E-Z-E-N... steken minderen is moeilijk hoor. Ben bijna klaar en dan de hiel nog.
jemig je gaat echt snel

zo nu mag ik een dutje doen en straks nog ff paar uurtjes werken en dan 1hele dag vrij...yeeaaahhhhh!!!
Yeahhhh Dez. Snjo het hoeft niet morgen af he!
quote:Dushi74 schreef op 27 september 2009 @ 14:14:

Yeahhhh Dez. Snjo het hoeft niet morgen af he!Nee, deze moet vandaag nog af.......
Hij is leuk, en lekker warrum... Nu alleen de hiel er nog inbreien en dan afwerken. Ik ga me nu eerst maar eens aankleden...
Snjo je bent veelste druk om saai te zijn, ik waarschuw je maar even
Heb net even 2 bedden opgemaakt, krijg vrienden over voor 1 nacht. Zijn net geland. Sok is af (wat breien betreft), ben nu aan de afwerking bezig. Dat is saai werk dus mag ik hier op het forum blijven.
Hij is gaaaaaaaf. Ik weet dat ik niet enthousiast mag zijn maar ben het lekker toch. Traladie, tralada
Het is echt enorm interessant saai om je verslag van steek tot steek te lezen, ouwe sokkenbreister van me. Ik ben plaatsvervangend trots, want ik heb he-le-maal niets met handwerken.

Naaien doe ik wel, op de masjien, hè. Mijn maagdelijkheid wens ik uiteraard gaarne nog even te behouden. (pfff... moet er niet aan denken, voel ik me nog veuls te jong voor)
Known to cause insanity in laboratory mice
Hmmm... het is misschien een brutale, zelfs ongepaste vraag.

Maar ik vind het eerlijk gezegd best belangrijk, nu ik er zo over nadenk.

Puur om te bepalen of ik me hier wel echt thuisvoel/thuishoor: jullie zijn toch allemaal nog maagd, hè?

Niet dat ik hier -onbewust- met een paar sl*ttebakken aan het schrijven ben.

Ik weet namelijk dat je erg makkelijk beínvloed wordt door de mensen met wie je veel omgaat. En eigenlijk hecht ik zeer aan mijn maagdelijkheid en ook hecht ik zeer aan hoge normen & waarden.

Ik kan me niet voorstellen, hoor, begrijp me niet verkeerd, dat jullie geen maagden meer zouden zijn. Heb eigenlijk ook geen enkele gegronde reden om dat te denken, maar voor de zekerheid vraag ik het maar even.
Known to cause insanity in laboratory mice
Tja ik ontken of ik maagd ben of niet. Ben helaas niet in september geboren dus sterrenbeeld gaat niet op.
Uiteraard ben ik geen maagd, jullie weten sinds gisteren wanneer ik jarig ben en dan kunnen jullie ook verzinnen wat ik wel ben. Ik heb nu visite dus kan ik nog niet aan de tweede sok beginnen.
Vele saaie momenten van plezier met de visite Snjo.
Ik moet even goed opletten, over 2 weken ben ik getuige op hun bruiloft...
kiekeboe

yeeaaahh 1tje al af.

maar is die voor doesie of voor mij????

zooooo ik heb een lekker wijntje.heb ik verdiend vind ik.

jemig maagd zijn...jaaaa hoor tuurlijk

*bedekt haar langwordende neus*

ben een echte weegschaal hoor.

morgen is ut zo ver....bbq-feestje met piepkleine drive-inn-show.de DJ is nl 11 jaar en nu nog goedkoop
Het eerste paar is voor Doessie (had eerder besteld en bestellingen worden in volgorde van binnenkomst behandeld...)

Lekker, zo'n wijntje. Ik heb net pizza gegeten en een sloot cola erbij.

Een 11 jarige DJ, dat is kinderarbeid (weet niet of ik hierover kan zwijgen hoor).
De gasten liggen op bed (vermoeid na de reis + stress van vliegangst). Dus ben ik weer aan het breien geslagen. Hoe saai kan je zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven