Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zaterdag 26 september 2009 om 23:03
zondag 27 september 2009 om 10:59
zondag 27 september 2009 om 18:53
Het is echt enorm interessant saai om je verslag van steek tot steek te lezen, ouwe sokkenbreister van me. Ik ben plaatsvervangend trots, want ik heb he-le-maal niets met handwerken.
Naaien doe ik wel, op de masjien, hè. Mijn maagdelijkheid wens ik uiteraard gaarne nog even te behouden. (pfff... moet er niet aan denken, voel ik me nog veuls te jong voor)
Naaien doe ik wel, op de masjien, hè. Mijn maagdelijkheid wens ik uiteraard gaarne nog even te behouden. (pfff... moet er niet aan denken, voel ik me nog veuls te jong voor)
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 27 september 2009 om 18:58
Hmmm... het is misschien een brutale, zelfs ongepaste vraag.
Maar ik vind het eerlijk gezegd best belangrijk, nu ik er zo over nadenk.
Puur om te bepalen of ik me hier wel echt thuisvoel/thuishoor: jullie zijn toch allemaal nog maagd, hè?
Niet dat ik hier -onbewust- met een paar sl*ttebakken aan het schrijven ben.
Ik weet namelijk dat je erg makkelijk beínvloed wordt door de mensen met wie je veel omgaat. En eigenlijk hecht ik zeer aan mijn maagdelijkheid en ook hecht ik zeer aan hoge normen & waarden.
Ik kan me niet voorstellen, hoor, begrijp me niet verkeerd, dat jullie geen maagden meer zouden zijn. Heb eigenlijk ook geen enkele gegronde reden om dat te denken, maar voor de zekerheid vraag ik het maar even.
Maar ik vind het eerlijk gezegd best belangrijk, nu ik er zo over nadenk.
Puur om te bepalen of ik me hier wel echt thuisvoel/thuishoor: jullie zijn toch allemaal nog maagd, hè?
Niet dat ik hier -onbewust- met een paar sl*ttebakken aan het schrijven ben.
Ik weet namelijk dat je erg makkelijk beínvloed wordt door de mensen met wie je veel omgaat. En eigenlijk hecht ik zeer aan mijn maagdelijkheid en ook hecht ik zeer aan hoge normen & waarden.
Ik kan me niet voorstellen, hoor, begrijp me niet verkeerd, dat jullie geen maagden meer zouden zijn. Heb eigenlijk ook geen enkele gegronde reden om dat te denken, maar voor de zekerheid vraag ik het maar even.
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 27 september 2009 om 21:36
kiekeboe
yeeaaahh 1tje al af.
maar is die voor doesie of voor mij????
zooooo ik heb een lekker wijntje.heb ik verdiend vind ik.
jemig maagd zijn...jaaaa hoor tuurlijk
*bedekt haar langwordende neus*
ben een echte weegschaal hoor.
morgen is ut zo ver....bbq-feestje met piepkleine drive-inn-show.de DJ is nl 11 jaar en nu nog goedkoop
yeeaaahh 1tje al af.
maar is die voor doesie of voor mij????
zooooo ik heb een lekker wijntje.heb ik verdiend vind ik.
jemig maagd zijn...jaaaa hoor tuurlijk
*bedekt haar langwordende neus*
ben een echte weegschaal hoor.
morgen is ut zo ver....bbq-feestje met piepkleine drive-inn-show.de DJ is nl 11 jaar en nu nog goedkoop
zondag 27 september 2009 om 22:09
Het eerste paar is voor Doessie (had eerder besteld en bestellingen worden in volgorde van binnenkomst behandeld...)
Lekker, zo'n wijntje. Ik heb net pizza gegeten en een sloot cola erbij.
Een 11 jarige DJ, dat is kinderarbeid (weet niet of ik hierover kan zwijgen hoor).
Lekker, zo'n wijntje. Ik heb net pizza gegeten en een sloot cola erbij.
Een 11 jarige DJ, dat is kinderarbeid (weet niet of ik hierover kan zwijgen hoor).
Snjókorn falla, á allt og alla