**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Idd Saxmania is bevallen van een zoon. Ze heeft mij gevraagd om het volgende te melden:

Vanmiddag om 13.49 uur is onze zoon geboren met een keizersnee. Hij weegt 4210 gram. In verband met de keizersnee moeten we nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven.

Op naar de laatste septemberbaby's. Nog even volhouden voor alle wachtende dames.
Gefeliciteerd Saxmania!!!

Wow, wat een flinke kerel & een erg leuke naam

Die ks was niet gepland voor zover ik weet dus hoop dat het niet teveel is tegengevallen... Hopelijk ben je de pijn al een btje vergeten en lig je lekker te knuffelen met je mannetje!

Tot snel!
Gefeliciteerd Sax met jullie zondagskindje . Hoop dat alles goed is ondanks de keizersnee. Geniet ervan.

Waar op hyves kijken jullie? Het is hier al vaker gezegd, en dan bedacht ik om te gaan kijken, maar dan dwaalde ik ergens weer af
Ow en gewoon weer een jochie he. Ongelooflijk gewoon
sax van harte!!!! Ik had het ook net gelezen op de hyves....zie haar eigen hyves...

de vk is net geweest. weer gestript..als er nu niets gebeurt moet ik dinsdag terug komen en dan prikken ze woensdag mijn vliezen door en ga ik donderdag bevallen. ongeacht wat.....duss we wachten af....

x
Sax van harte gefeliciteerd!! Hoop dat jullie het goed maken en eindelijk kunnen ook jullie gaan genieten.

Linda 3 x nu al gestript? Arme jij. Haalt het strippen dan helemaal niets uit?

Lieselotje hoe is het daar?

Hier niets! Hoe verrassend! Wel weer redelijk geslapen en nu maar weer proberen de dag door te komen. Morgen VK.
Meld.... niks aan de hand.!
Van harte gefeliciteerd Sax! Ik wens jullie een hele fijne kraamtijd toe! Nu heerlijk genieten van de kleine.
Jammer voor de andere dames... Jojo misschien wel al?

Hier vandaag een rustige dag, dochter is naar het kdv en man is voor de eerste keer weer werken dus we zijn met z'n tweetjes! Liggen nu samen in bed, lekker knuffelen

Straks even de stad in, ik heb gisteren de kast van dochter opgeruimd en ben er achtergekomen dat ze bijna niets meer heeft voor de herfst/winter! Maar vier shirts en twee broeken dus ik móet wel gaan shoppen!

Iemand nog een lekker kookidee? Waren jullie allerhande-recepten lekker?die stroganoff smaakte op zich prima, had alleen schnitzels gebruikt want vleesreepjes waren op en gewoon paprikapoeder want had geen pittig. Vond de stroganoff alleen meer iets voor de winter en ik heb het ook niet in 10 min op tafel gekregen .. Deed er 5 min langer over :-s

Tot later allemaal, gok op minimaal 1 baby vandaag

@ lieselotje: man nog naar Nac geweest?
Koken staat hier momenteel op een laag pitje. Normaal wel een grote hobby van me, maar nu ff niet. Inspiratie is weg en het staan vind ik een probleem. Dus maar zo simpel, maar wel gezond, mogelijk.

Hou je van rundvlees? Daar heb ik nog een lekker recept van en zelf vorige week gegeten.

Moet eerlijk zeggen dat ik de dagen nu wel erg lang vind worden. Weet gewoon niet meer wat te doen.

Denk dat Jojo inmiddels wel is bevallen.

Nog lekker aan het knuffelen?
niets.....

de laatste keer was het strippen minder prettig, maar ze zegt dat mijn lichaam het werk wel doet alleen rustig aan....dus hij neemt de tijd...

choca heerlijk dat jullie samen thuis zijn....lekker relaxen vandaag...

heb de boodschappen in huis...en ga vandaag verder niets doen...alleen de wc's even poetsen...

jullie verder plannen??

x
Behalve opgenomen series bekijken, lezen en wat rommelen in huis geen plannen. Het plan is om te bevallen, maar dat is het al een langere tijd en valt steeds in duigen......

Voor de rest ook geen nieuws hier.
Sax, gefeliciteerd!

Ik ga leren, Miniemeis heeft haar dagje niet zo en ze slaapt eindelijk. Over 2 weken tentamen!
Lynx, kom maar op met dat recept! Zit hier al tien minuten te verzinnen wat ik zal loken maar heb 0,0 inspiratie!

Ff wasje erin gooien en dan vertrek ik richting stad / AH...

Lekker ff naar buiten want hier binnen zie ik alleen maar dingen die ik moet opruimen (werkster kon niet vorige en deze week )

en ik heb geen zin....
Choca komt ie: Indische smoorvlees

Voor 4 personen (heb zelf de helft van alles genomen)

1,5kg rundvlees

3 tenen knoflook

4 uien (had lekker makkelijk gedaan en een zak gesneden uien gebruikt...of eigenlijk 2 zakken)

Conimex boemboem voor smoorvlees of Rendang vlees

2 blikken gepelde tomaten.

Vlees lekker bruin laten worden, knoflook en uien erin, boemboem toevoegen en de tomaten. Laat maar pruttelen op een klein vuurtje met de deksel half op de pan. Af en toe roeren. De tomaten vind je niet meer terug en ook de uien bijna niet meer.

Wij hebben het gegeten met rijst en boontjes (sajoer). Echt jummie!

Kijk maar of je er wat aan hebt.....
Yeahhhh Sax Eindelijk!! En wat een stoere naam!

Flinke jongen en dan ook nog een ks, hoop dat het meegevallen is en je nu heerlijk ligt te genieten. ff een paar dagen goed bijkomen in het ZH en dan lekker naar huis. Wel rustig aan doen hoor (zei zij die op dokters orders iets meer rust moet nemen en het standaard vergeet).

Nou, kom op Linda, Lynx en Lies, hophophop weeën ingalop!

Hier weer heerlijk bijgetrokken van de wijn. Gisteren een relaxte dag gehad. Rustig aan gedaan, daarna naar mijn ouders huis om daar te koken zodat ze lekker aan konden schuiven toen ze van Schiphol kwamen.

Verder weinig te melden, alles gaat hier zijn gangetje. Van de week heerlijk geshopt, naar mooie laarzen ook een 3 oktober trui voor de jongens. (uitleg: 3 oktober Leids ontzet en traditie is om dan de erste wintertrui te kopen die op 2 en/of 3 oktober als jas dient, vreems maar wel leuk)

Oh Choca: als je dan toch moet shoppen, bij name-it hadden ze erg leuke meidenkleding en ze hadden spijkerbroeken (echt gewoon leuke) voor 10,- in de uitverkoop. En wat koken betreft, de laatste weken van de zwangerschap ook weinig gedaan, nu weer volledig opgepakt. Voor snelle hap vind ik burrito's trouwens altijd fantastisch en als ik veel tijd heb een heerlijke goulash.

Oh een tip voor degene die de laatste zw.kilo's (of net als ik gewoon extra kilo's) kwijtwillen: het 365 dagen kookboek van weightwatchers. Staan hele lekkere (maar toch niet vette) dingen in. Hoeft er geen extreme ingrediënten te halen, zijn heerlijke maaltijden en je hebt niet het idee dat je op je lijn aan het letten bent (ik bedoel: coq aux vin..............ha lekker hoor!)

Nou, ga even wat facturen voor mijn lief maken en dan heerlijk boekj lezen!(jongens slapen yihaaa!)
Oh Lynx, zie dat jij niet zo ver van mij woont (gespiekt op hyves) grappig hoor!
Pff... Dat kleine kippetje heeft echt haar dag niet. Ze ligt nu te huilen in haar bedje, om half 2 haal ik haar eruit als ze nog huilt. Dan heb ik mezelf wel lang genoeg gemarteld dacht ik zo. Maar van leren komt niets.
Waar is linda eigenljik? Die heeft zich nog niet gemeld vandaag.

Zou het haar zo gunnen als ze bezig is. Ik ga ff op der hyves spieken

Kusje voor MiniMinie...
ja ik ben dr wel geweest al hoor vnadaag lies....had verder geen puf om wat te doen hier....heb na de lunch in bed gelegen. was op....

het recept klinkt erg lekker!

x
Wordt toch een pizzaatje vandaag want ben niet tot de AH gekomen, moet weer een btje wennen aan mijn nieuwe laarzen. Weken op slippers gelopen dus echt even wennen!

Morgen ga ik wel voor de indische rendang, klinkt heerlijk! Burrito's hebben we gisteren gehad, lekker!

Ook niet bij name-it geweest, klinkt wel goed: misschien morgen weer ff naar de stad maar dan op gemakkelijkere schoenen...

Miniemeisje weer stil geworden?

Zou Linda bezig zijn? Hoop het zo voor haar!

Wij gaan nu naar Gooische Vrouwen kijken, leuk! En vanavond begint Desp.housewives weer en de co-assistent, lekker tv-avondje

Tot laterrrrr!
Oh jammer Linda, had al goede hoop voor jou...
Choca: Je kan ook gewoon Rendang halen bij Singaradja... Superlekker indisch eten daar! Ook om mee te nemen.

Ik had van de week ook voor het eerst mijn laarzen aan, was ook niet echt een succes.

Ik ga ook voor de buis zo! Heb stoofpeertjes gemaakt, staan al heel de dag te pruttelen. Ga ze zo lekker eten: warme peertjes met koude gele vla... Echt zo lekker

Nou.. morgen naar de VK, ga toch maar vragen of ze me kan strippen. Begin ook moeite te krijgen met de grote stoelgang.... Nooit last van gehad maar de laatste dagen gaat dat niet echt lekker. ben ook bang voor aambeien. Heb ik nog nooit gehad....

Linda en Lynx: kom op he!!! We moeten wel gewoon september gaan halen toch!?
Bieteltje stuitert ook zo lekker door

Het moet toch heerlijk zijn om weer lekker te kunnen bewegen en lekker je dingetjes te kunnen doen. En vooral weer eens lekker wat eten en drinken (alcohol dan he?!)
Oh wat balen van je stoelgang, heb nooit aambeien gehad maar lijkt me vreselijk: zou het ook maar tegen vk zeggen en misschien nog iets verzinnen zodat ze je wil strippen (alhoewel we van Linda weten dat dat ook niet altijd werkt).

Waren de peertjes lekker?

Die Rendang bij Singaradja is dus ook lekker, mmm eens kijken of ik morgen een luie afhaalbui heb of een actieve kookbui. Ben nu helemaal kapot, lig met de kids op d bank naar Bumba te kijken en zou zo kunnen slapen. Ga ik ook zo doen en dan om half negen klaar voor G.A.!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven