NIET groepje
maandag 28 september 2009 om 13:09
maandag 28 september 2009 om 14:29
maandag 28 september 2009 om 14:44
T zijn gewoon nare mannen Dian, puur evil enzo
Maar goed, sommige mannen willen dan wel weer uit eten. Helaas moet er dan wel een ander stel mee, omdat we bang zijn voor pijnlijke stiltes aan tafel, maar het begin is er
( Oh nee, ik ben hier niet, ik ben aan het poesten .
Keuken, huiskamer, gang en wc, check. 3 wassen gedraaid en opgehangen, zowaar. Bedden opgemaakt. Met kind gespeeld. Gehaakt.
Zometeen naar de winkel, dan heb ik toch wel een aardige dag gehad.
)
Maar goed, sommige mannen willen dan wel weer uit eten. Helaas moet er dan wel een ander stel mee, omdat we bang zijn voor pijnlijke stiltes aan tafel, maar het begin is er
Keuken, huiskamer, gang en wc, check. 3 wassen gedraaid en opgehangen, zowaar. Bedden opgemaakt. Met kind gespeeld. Gehaakt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 28 september 2009 om 14:49
quote:borodini schreef op 28 september 2009 @ 14:44:
)
Wow, een supermegasnelle reactie, boro!
grootste deel van de werkdag zit er hier ook weer op, maar uiteraard is er vanavond een vergadering, hoera!
Maaruh, ik ga niet mee naar Mika, maar ik wil best mee uit eten hoor!
Knufjes voor ieder Nietje, ik ga lekker weer een bak koffie halen!
Wow, een supermegasnelle reactie, boro!
grootste deel van de werkdag zit er hier ook weer op, maar uiteraard is er vanavond een vergadering, hoera!
Maaruh, ik ga niet mee naar Mika, maar ik wil best mee uit eten hoor!
Knufjes voor ieder Nietje, ik ga lekker weer een bak koffie halen!
maandag 28 september 2009 om 15:39
Die van jou is helemaal erg Marels .
Ik wilde sperciebonen eten. Hebben ze in de koelkast tegen de achterwand aangelegen en waren ze bevroren... na het bevriezen waren het sperciebonen drapjes geworden
Dus nu maar een broccolie geslacht. Lekker burgerlijk met een varkenshaasje, gekookte aardappeltjes een een champignon sausje
Dian , have fun met vergaderen vanaaf.
Ik wilde sperciebonen eten. Hebben ze in de koelkast tegen de achterwand aangelegen en waren ze bevroren... na het bevriezen waren het sperciebonen drapjes geworden
Dus nu maar een broccolie geslacht. Lekker burgerlijk met een varkenshaasje, gekookte aardappeltjes een een champignon sausje
Dian , have fun met vergaderen vanaaf.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 28 september 2009 om 15:43
Mijn kat is aan het zeeeeeiiiiken zeg! Het is nog geen etenstijd, beest!
Misschien heb ik ook wel varkenshaas vanavond, of ik vries hem zo in, een van de twee. Ik heb bloemkool die op moet. Met varkenshaas is leuk of niet?
Ik heb ook zo'n viscuisine, die wil ik eigenlijk, maar is dat niet raar bij bloemkool?
Misschien heb ik ook wel varkenshaas vanavond, of ik vries hem zo in, een van de twee. Ik heb bloemkool die op moet. Met varkenshaas is leuk of niet?
Ik heb ook zo'n viscuisine, die wil ik eigenlijk, maar is dat niet raar bij bloemkool?
668, the neighbour of the Beast