NIET groepje
dinsdag 29 september 2009 om 06:36
dinsdag 29 september 2009 om 06:40
ja, ik dacht al dat je weer druk verder ging met je website
leuk hoor, ben erg benieuwd, en ga er vaak van koken
ik heb vrij na al die diensten...
ik moet eerst even een thingstodo lijsje maken voor deze week en dan daaraan beginnen, overdag nuttige dingen en 's avonds leuke dingen doen
ik hoef gelukkig niet te poetsen want de schoonmakers komen morgen
en de was is ook aardig bij
ga van de week ook weer eens een brood bakken had ik bedacht! lekker wat nieuws proberen
leuk hoor, ben erg benieuwd, en ga er vaak van koken
ik heb vrij na al die diensten...
ik moet eerst even een thingstodo lijsje maken voor deze week en dan daaraan beginnen, overdag nuttige dingen en 's avonds leuke dingen doen
ik hoef gelukkig niet te poetsen want de schoonmakers komen morgen
en de was is ook aardig bij
ga van de week ook weer eens een brood bakken had ik bedacht! lekker wat nieuws proberen
dinsdag 29 september 2009 om 06:46
dinsdag 29 september 2009 om 08:00
Die zijn zo lekker Smurfin!!!! Vraag maar aan Roos, die heeft ze ook al gemaakt. Tip nog, goed kruiden, je denkt van nou dat is wel veel maar geloof me, de smaak is flauwer na het bakken. Vraag me niet hoe dat kan maar het kan wat kruiden hebben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 29 september 2009 om 08:04
Goedemorgen schatzi's.
Dian, wat ongelofelijk balen zeg!! Daar mag je het even helemaal van gehad hebben! En wel langer dan eventjes. Voel je je weer iets happier of heb je vandaag gewoon ook nog lekker een baaldag?
Elo, lijkt me klote, zo'n jetlag. Ik geloof niet dat ik voor nachtdiensten gemaakt ben.
Infoooo, werkze!
Verder, haai! Ik moet vanmiddag werken en dan tot zeven uur en vanmorgen moet ik de badkamer schoonmaken.
Dian, wat ongelofelijk balen zeg!! Daar mag je het even helemaal van gehad hebben! En wel langer dan eventjes. Voel je je weer iets happier of heb je vandaag gewoon ook nog lekker een baaldag?
Elo, lijkt me klote, zo'n jetlag. Ik geloof niet dat ik voor nachtdiensten gemaakt ben.
Infoooo, werkze!
Verder, haai! Ik moet vanmiddag werken en dan tot zeven uur en vanmorgen moet ik de badkamer schoonmaken.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 29 september 2009 om 08:09
Heeft iemand nog een tip wat ik met een blok spek kan doen? Ik lust het niet en de katten ook niet. Had het gekocht voor Bo voor bij de opnamens maar hij wil het niet. Beetje zonde om zo weg te gooien. Kan je er nog iets anders mee doen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.