Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op hyves kun je de agenda invullen met verjaardagen Mal, das heel handig.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
O, en dan krijg je een mailtje ofzo?
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee die blijft dan de hele tijd in beeld staan op de groep.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Suze2 schreef op 29 september 2009 @ 09:53:

Star hoest? Beetje geslapen? En dus voorbereid op de visite van straks? Doe Cin de groeten!

Nacht weer ok, even uurtje bezig geweest met modeshow vannacht; kind is gek op spugen

Visite is weer op doortocht, hier een bom ontploft

Bedankt voor de kado's allemaal
Gefeliciteerd Tim

Ik ben het ook vergeten, heel onaardig
quote:Maleficent schreef op 29 september 2009 @ 10:45:

Amalia, ik heb je tip opgevolgd en ik ga volgende week naar de manueel therapeut! ik ben benieuwd.Wat goed!!
Heee, nog geen baby hier

Maar het goede nieuws is: nu gaat het echt niet lang meer duren. Volgende week ben je een happy moeder van 2!
Ja, wil echt graag van die rugpijn af. Het word allemaal vergoed door de verzekering en ik hoefde geen doorverwijzing van de huisarts, ideaal!
Stressed is just desserts spelled backwards
Nog geen beeb? Sjips Suus, het is je zo gegund! (Stukje over een hobbelige weg fietsen, touwtjespringen, trampoline?)

Kokos gefeliciteerd met Tim. Alweer een jaar! Wat gaat dat toch snel allemaal.

Mamax, wat goed zeg van je vader, echt supernieuws!

Star, alsjeblieft. En wat zielig dat spugen, heel veel of...

Mal, goed zeg dat je gaat misschien worden je spanningen in het algemeen dan ook wat minder. Wanneer mag je voor het eerst?
Ja veel spugen, echt in een boogje. Of over haar kleren
Nog geen baby Hier niet tenminste, vriendinnetje is zondag bevallen van een zoon.

Kokos, nog gefeliciteerd met Tim z'n verjaardag! Ook mij is het helemaal ontschoten

Vish, Max wordt 9 november 4, hij is met 32 weken geboren. Van wanneer is Nemo? Al wat gehoord van je huis? Ik zit heel heftig na te denken waar het staat, is L. een wijk of een plaats?

Mal, ik hoop dat die manueel therapeut voor jou ook de gouden tip is!

Moeders van meisjes, is een poppenserviesje een heel geijkt kado om bij de geboorte te krijgen? Ik heb er vanmorgen een gekocht, we gaan zaterdag op kraamvisite. Ze zei wel al dat ze heel veel kleertjes had gekregen, maakt de kans wel kleiner dat ze ook een poppenserviesje heeft toch?

Jin, hoe is je ballenbad? Was man er blij mee, of heb je hem nog niet staan?
Hoera voor Tim!!!! Gefeliciteerd!

Zielig Star, dat spugen. Kindje van mijn zus had dat ook zo erg. Ik vroeg me af of ze nog wel wat binnen kreeg, zoveel als er uit kwam. Maar gezien haar postuur wel

Sterkte!

Ga Laurens even ophalen, die is bij een vriendje. Snel, want Berend ligt op bed. Arme kind is opeens snotverkouden en flink aan het hoesten
quote:Star schreef op 29 september 2009 @ 13:45:

Ja veel spugen, echt in een boogje. Of over haar kleren En daar heeft ze ook vast te weinig van Zeker lastig om haar 3 keer per dag andere kleertjes aan te moeten doen ?
Kleertjes zat natuurlijk Maar bewegelijke drol steeds verkleden best lastig

Poppenserviesje leuk!!!!
Hier is bij vriendin vannacht wel de beeb geboren . Een jongetje, 50cm en 3200 gr (best klein nog voor 10 dagen over tijd, maar wel begrijpelijk ivm roken )

Gister nog lekker wezen zwemmen en L heeft het allemaal weer gadegeslagen en liggen lachen als T weer druppend boven hem kwam staan.

Vrijdagavond zijn we trouwens ook nog naar de film geweest, De Storm Ik kon er niet echt goed tegen, ik wilde wel naar het doek schreeuwen, (voor wie hem niet kent en niet gaat zien, rode draad is een missende baby tijdens de watersnood ramp)
Star, bij vriendin was dat ook bij de eerste, toen heeft 1 behandeling bij de osteo wel erg goed geholpen, het was niet helemaal over maar wel veel minder.
Leuk Enka, jij mag dus ook weer op kraamvisite! Hoe heet hij?

Hij is ook echt erg leuk Star, rood met witte stipjes.
Thomas en van jou vriendin?

Verder alleen nog maar gesmsssst dus weet niet hoe het gaat (zie witte tekst)

poppenservies, erg leuk!
Ik zou het gewoon geven Mamax, klinkt erg schattig!

Mijne was ook maar 3390 en ongeveer 49 cm en overtijd Enka;-)

Leuke naam gekregen het knullie?
Ah, Thomas dus
Thomas, leuk! De mijne heet Onno. Begin er al iets aan te wennen. Ik had de witte tekst gelezen. Tja, wat moet je er van zeggen. Ben wel blij dat ik geen vriendinnen heb die roken tijdens de zwangerschap, zou ik wel moeilijk vinden.

Voor Onno wil ik een stoeltje kopen en dan z'n naam op de achterkant zetten. Ze hebben al een hele berg kleertjes van ons gekregen, dus nog meer kleertjes vind ik een beetje raar.
Ja dat is waar, misschien heeft die gedachtengang van mij wel gewoo te maken met mijn aversie tegen roken tijdens de zwangerschap.
Hoi, nog bedankt voor de felicitaties meiden.

Suus, geen blijvende schade bij Tim, maar ik vermoed dat zijn voortandje iets naar achteren is geschoten. Het zit in ieder geval niet los.

Mal, ik had op Hyves gezien dat Bridges jarig was afgelopen week, vandaar dat ik haar op tijd een kaartje heb gestuurd.

Star, veel plezier met de kado's.

Spugen, vervelend voor Jeetje. Hopelijk duurt het niet al te lang. BV loopt goed toch?

Mamax, poppenserviesjes zijn leuk!

Enka, gefeliciteerd!

Ga weer; man had bedacht dat hij zo meteen koekjes gaat bakken met Lianne. Met zelfrijzend bakmeel etc. Ik ga kijken wat hij ervan bakt

Kokos, gezellig dat je man thuis is en koekjes gaat bakken! Heeft hij vakantie of heeft hij altijd op dinsdag vrij?

Bleegh, heb voor het eerst de verwarming aan. Vind het meteen muf en erg warm, terwijl ik hem maar een graadje hoger heb gezet dan dat het was in huis.

Ik wil de zomer terug!!!
quote:Kokos2 schreef op 29 september 2009 @ 14:42:

Star, veel plezier met de kado's.

Spugen, vervelend voor Jeetje. Hopelijk duurt het niet al te lang. BV loopt goed toch?

Ga weer; man had bedacht dat hij zo meteen koekjes gaat bakken met Lianne. Met zelfrijzend bakmeel etc. Ik ga kijken wat hij ervan bakt

[/fgcolor]

Ja die arme Suus. Hoogzwanger en dan nog een spugend Jeetje ook

Hahahahaha succes met man en koejes. Ben benieuwd, dat worden vast bakstenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven