pff......mot ik hier nou weer mee dan??!!!

29-09-2009 12:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal...

nou weer eens een verhaaltje van mij...

Heb een tijdje geleden een man leren kennen via de voetbal, we staan vaak gezellig te kletsen, maar nu was het afgelopen zondag zo ver dat we na de wedstrijd nog een borrel gingen drinken, bij mij thuis belandde en de rest kun je wel raden denk ik zomaar...

Feit is dat ie enorm leuk is, maar ook zo ontzettend getrouwd!!!

Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is.

Hij heeft mij zondag gezegd dat ie verliefd op mij is en gisteren smste hij me dat ie hoopt dat ie de ballen heeft om het door te kunnen zetten en dat ik zijn lichtpuntje op dit moment ben waardoor ie hoopt dat het allemaal wat makkelijker wordt voor hem.

Ik heb daarna eigenlijk niets meer van hem gehoord, ik heb hem vanmorgen gebeld om te horen hoe het met hem is, hij voelde zich rot, ook lichamelijk, hij had vanmorgen overgegeven en hij gaf aan dat zijn kop helemaal vol zit met dingen waar hij over nadenkt, had zeker geen spijt van zondagavond in tegendeel zei hij.....

Gisteravond had ie rustig avondje gehad vertelde hij....dan denk ik waarom niet even een sms als je zegt dat je verliefd op me bent...of zit zijn hoofd te vol dat ie het allemaal ff niet meer weet...

heb het hem wel gezegd net dat het in ene zo stil was op de lijn en hij gaf toen wel aan dat het hem allemaal ff te veel wordt enzo en dat ie dan geen zin heeft om 'onzin' dingen te sturen...of tenminste onzin...(letterlijk zijn woorden)

Ik zit te twijfelen of ik hem een sms moet sturen met de inhoud:

Ben er helemaal niet blij mee, maar je zit sinds je zondag bij me weg bent gegaan zit je steeds in mijn gedachte. Mag ik deze blijven koesteren of wil je dat ik afstand neem?

Wat vinden jullie? aan de ene kant denk ik laat nog maar ff rusten, aan de andere kant weet ik liever nu gelijk waar ik aan toe ben in plaats van dat ik straks in een situatie waar ik niet moeilijker uit ga komen......
quote:chocoladereep schreef op 29 september 2009 @ 16:55:

oef ik geloof dat hij de verkeerde te pakken heeft gehad. Dit is een gevalletje freakend neukertje geloof ik...jij gaat ervoor zorgen dat zn vrouw erachter komt..voor zekerTO... ik zou - voordat hij komt - Basic Instinct nog een keer kijken!
OMG hoe ontzettend dom kun je zijn zeg?! Je hoeft nergens over te praten of op te lossen. Het was sex, niets meer en niets minder. Waarom moet hij langskomen? Waarom zou je hem een hak willen zetten?

Neuken jullie trouwens wel veilig? Je bent namelijk vast niet de eerste naast zijn vrouw.
yep
Meid, wat verlaag jij jezelf zeg. On-ge-lo-fe-lijk! WAT zal die vent lachen. Stuur m vooral nog meer sms'jes. Weet straks de hele vereniging hoe wanhopig jij achter hem aanloopt. Het bewijs daarvan werp je hem zelf nog in zijn vieze schoot ook.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Mmm... Hele topic gelezen en ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat jij de aandacht van hem kicken vindt en helemaal niets wil "oplossen" maar nog even verder wil gaan met dit dramagedoe.

Niet afspreken, geen wraak nemen, luisteren naar de dames hier. Is het enige verstandige wat je kan doen, maar heb zo het idee dat je toch wel doet waar je je zinnen op gezet hebt.
Ik zit dan ook vanavond en morgen aan mijn laptop gekluisterd hoor!
haha geweldig al jullie reacties!!!

ik heb mijn besluit genomen....mocht ie langskomen wat ik betwijfel dan zullen alle kleren aan blijven....en geloof me als ik dat zeg dan is dat zo...

ik zal hem uitleggen dat het een fout is van mijn kant, ja ik had het inderdaad ook per sms kunnen doen, maar ik wil hem ook duidelijk maken dat ik wil dat niemand op de vereniging weet dat er iets gebeurd is tussen ons...

heb echt na het lezen van jullie reacties spijt van zondagavond...en per sms is wel heel afgezaagd om dat te sturen...wil het met grote NADRUK tegen hem zeggen...

en nee niet om wraak te nemen, maar om duidelijk te zijn..

niet dat ie een sms leest met die inhoud en dat ie denkt...tja dat schrijft ze wel, maar ze meent er toch niets van...

wil het hem met KLEMTOON zeggen dat ik er echt spijt van heb en dat ik geen gelazer en gedoe wil hebben op de vereniging......
Meid, give it up. Hij komt echt niet hoor. Hij komt pas weer als ie jou weer zover heeft dat je de horizontale mambo met hem gaat dansen...... En als ik je wanhopige reacties zo lees, zal ie dat waarschijnlijk nog vrij snel voor elkaar gaan boksen ook. Je staat helemaal niet sterk in je schoenen t.o.v. hem. Zo komt het op mij althans niet over.......
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
laat je weten hoe het gegaan is???? Hoop dat je je aan je voornemen houdt!
misschien kom ik niet over als dat ik sterk in mijn schoenen sta...maar ik hoop toch echt wel dat als ie voor mijn neus staat dat dat wel zo is.. en dat hoop ik niet alleen, dat gaat gebeuren ook...

Inderdaad het was just sex...dat ga ik hem duidelijk maken als ik hem zie of dat nu vanavond is of morgen...dus ff voor de verduidelijking, dat hij er ook niets meer achter moet zoeken...

ook niet van mijn kant...

ok ik ben naief geweest zondag, maar ik ben zo blij dat ik deze berichten van jullie gelezen heb!! nogmaals mijn dank is groot...!!!
Toch denk ik dat je dat echt niet voor elkaar krijgt, dat hij er niets over zal zeggen. Ik heb het gevoel dat het daarmee voor hem mogelijk zo (positief) beladen wordt, dat het een vorm van trofee voor hem gaat worden.

Ik zou eerder zoiets hebben van 'pff, eigenlijk niks gebeurd', er totaal geen aandacht meer naar hem toe aan besteden, en mocht hij zijn klep opentrekken op de voetbal, en mensen met jou erom willen smoezen, gewoon hartelijk lachen en zeggen 'o dat? Als het nou nog wat wás...'. Afgang voor meneer compleet. Nu niet.

Het leed is nl toch al geschied, beter ga je er zelf op een relaxte en nonchalante manier mee om. Nu wordt het door jouw uitnodiging en willen beklemtonen allemaal juist erg niet-relaxt allemaal...
tia.dalma wijzigde dit bericht op 29-09-2009 18:25
Reden: wat een tikfouten... :(
% gewijzigd
Ik hou me ZEKER WETEN aan mijn voornemen!!!

HEEE zo leuk is ie ook weer niet...wel lekker, maar er lopen meerdere lekkertjes rond die wel vrijgezel zijn!! Vooral dat laatste is errruuuggg belangrijk!!!

ben gewoon een praattype, dat is mijn mankement...maar ik weet dat als ik hem op de voetbal tegenkom dat ik me anders geen houding weet te geven en dan komt iedereen er alsnog achter door mijn gedrag...

als ik er vandaag of morgen met hem over praat..nogmaals alleen praat....dan is het voor mij goed verder en even goede vrienden op de voetbal....
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 18:22:

Inderdaad het was just sex...dat ga ik hem duidelijk maken als ik hem zie of dat nu vanavond is of morgen...dus ff voor de verduidelijking, dat hij er ook niets meer achter moet zoeken...

ook niet van mijn kant...

waarom kan je dit niet gewoon in je smsje zetten??
denk ook dat je gelijk hebt Tia Dalma...

ik weet het eigenlijk ook niet zo goed meer....

pff lastig ditte...

hij stuurde net wel eens sms hoe laat hij mocht komen????!!!!!

blijft leuke woordspeling!! hahahhaha

gelukkig kan ik er inmiddels ook weer om lachen...

zie wel of ie nog komt vanavond of niet...

en zo ja....nou dan blijven de kleertjes aan en dicht!!!

hou jullie zeker op de hoogte!!
wat een eikel zeg....yek
Als over elke wip (na)geluld zou moeten worden, dan was de wereld 1 grote vergaderzaal.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 29 september 2009 @ 18:36:

Als over elke wip (na)geluld zou moeten worden, dan was de wereld 1 grote vergaderzaal.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hahha....very cherry...geweldig!!! Quote van de dag!!!

ben het zeker met je eens...ben nu eenmaal een prater....

niet altijd makkelijk nee...

maar met praten schep je wel duidelijkheid voordat hij allemaal dingen in zijn hoofd gaat halen!!!
en nog iets...als ik hem niet meer tegen zou komen bij de voetbal...zou ik zeker niet meer met hoeven praten...

het nadeel is ook nog eens dat ik een zeer belangrijke taak heb bij de voetbal en ik nog wel wil dat ze me daar nog serieus nemen en ik hoop dat hij in iedere geval nog een beetje het fatsoen in zijn donder heeft om daarvoor respect op te brengen en het dus niet gaat rond lopen bazuinen...
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 18:41:

hahha....very cherry...geweldig!!! Quote van de dag!!!

ben het zeker met je eens...ben nu eenmaal een prater....

niet altijd makkelijk nee...

maar met praten schep je wel duidelijkheid voordat hij allemaal dingen in zijn hoofd gaat halen!!!

Hij??? projecteer je nu niet jou ding op hem???

Jij hoeft niet voor hem te denken hoor.... als hij wat in zijn hoofd haalt hoor je hem vanzelf.... ik denk jij je dingen in je hoofd haalt als hier over nog gesproken moet worden...

ik zou er geen woorden meer aan vuil maken...
realiseer me almeer dat het geen slimme zet is geweest zondag....pfffff...mijn functie bij de voetbal.....jemig de peeemigggg!!!
Het is ook wel handig daar eerst over na te denken en dan pas met iemand het bed in te duiken.
Het is ook wel handig daar eerst over na te denken en dan pas met iemand het bed in te duiken.
.
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 18:26:

denk ook dat je gelijk hebt Tia Dalma...

ik weet het eigenlijk ook niet zo goed meer....

pff lastig ditte...

hij stuurde net wel eens sms hoe laat hij mocht komen????!!!!!

blijft leuke woordspeling!! hahahhaha

gelukkig kan ik er inmiddels ook weer om lachen...

zie wel of ie nog komt vanavond of niet...

en zo ja....nou dan blijven de kleertjes aan en dicht!!!

hou jullie zeker op de hoogte!!Yeah right. Deze TO verplaatst eerdaags naar het minnaressentopic, wedden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven