Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja het is in Dalyan Mal! Oh wat leuk dat je dat kent.

Heb vroeger wel schildpadden gehad maar ben er nooit dikke vrienden mee geworden. Alleen het voeren vond ik leuk
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:bridges6 schreef op 29 september 2009 @ 21:24:

Doehoei? Hmmm is dat not done? Vrees dat dat hier ook wel eens gezegd wordt...

Denk aan druk spelende kinderen die ineens allebei tegelijk opspringen en heel hard 'DOEHOEI' roepen en al beginnen te zwaaien voor ik goed en wel mijn tas heb gepakt en gedag heb gezegd.
quote:Maleficent schreef op 29 september 2009 @ 21:36:

Tja, die trainer, ik zei het jullie al, dat wordt helemaal niks en ik spreek uit ervaring.Ik weet waar het over gaat en daar houdt het ook mee op. Mijn raam staat open dus als ze beetje geluid produceren kan ik het horen.
Hoeveel pagina's hebben jullie erbij zitten o-h-en sinds ik ging lunchen bij mijn moeder?!?!

Ik ga slapen dus bijlezen moet wachten tot morgen. Ben trouwens erg relaxed. Geen stress voor morgen (10.45 vk, 14.00 gyn). Nu nog even lekker slapen....

Trusten!
quote:Vishnu schreef op 29 september 2009 @ 21:37:

Ja het is in Dalyan Mal! Oh wat leuk dat je dat kent.

Heb vroeger wel schildpadden gehad maar ben er nooit dikke vrienden mee geworden. Alleen het voeren vond ik leuk Dat is een heel mooi gebied. Er zitten ook heel veel ooievaars (ben ik gek op). Er is daar een station waar ze verzorgd worden. En je hebt daar een stuk gebied met een soort van Biesbosch waar je met een bootje door kan en dan zie je de koningsgraven in de rotsen uitgehakt. En je kunt daar vlakbij ook een zwavelmodderbad doen. Dat vond ik wel lachen.
Stressed is just desserts spelled backwards
En wat lief dat je het me gunt Mal. Na het genegeer van Bridge en het engelengeroep van Star komt dat wel leuk over!
Ik ga met 1 hele en 2 halve turken dus ik ga ervan uit dat we heel wat leuke uitstapjes zullen maken. Ben er wel in de buurt geweest jaren geleden maar nooit echt in Dalyan zelf.
Vishnu, ik heb vroeger ook een schildpad gehad. Wel 18 jaar en toen weggegeven aan iemand die ze in de tuin hield, die had er heel veel en ze konden daar in de tuin en in de vijvers zwemmen. Was veel leuker voor haar dan bij ons te wonen. Maar ik vond het wel moeilijk hoor. Het was een roodwang.
Tsja die trainer hè... Maar goed, zet de mannen tenminste weer met beide benen op de grond hè!

Cin: ah ik snappum! (en krijg er ook beetje beeld bij) Klinkt goed
Good Luck morgen Suus!
RK heeft het bij mijn clubje ook aardig vernaggelt destijds.
Wij hadden een roodwang en een zaagrug. Die roodwang was echt een b*tch maar zaagrug was wel lief.

We gaven ze guppies en meelwormen en probeerden steeds ander levend voer. Maar dat schoonmaken elke keer pfffffffffff, onze zijn ook in een soort paradijsje terechtgekomen met andere soortgenoten.
quote:Maleficent schreef op 29 september 2009 @ 21:42:

Vishnu, ik heb vroeger ook een schildpad gehad. Wel 18 jaar en toen weggegeven aan iemand die ze in de tuin hield, die had er heel veel en ze konden daar in de tuin en in de vijvers zwemmen. Was veel leuker voor haar dan bij ons te wonen. Maar ik vond het wel moeilijk hoor. Het was een roodwang.Je hebt de tandjes nog in je vingers staan neem ik aan?
"we" hebben verloren begrijp ik?
Fijn dat je zo relaxed bent Suze, slaap lekker!!
Dank Vish, ik zat al heen en weer te bladeren of ik ergens wat gemist had. Klonk allemaal zo chinees in mijn oren, maar het ging over Voetbal. Tja, geen verstand van. Klinkt als een gave vakantie, ik wil ook! Wanneer hoor je of je het huis hebt?

Cin, oe, dat zou ik ook genant vinden! Ach, kinderen zijn daar sowieso erg makkelijk in. Ik was bijna in tranen omdat Max z'n vriendje naar de kleuterschool ging. Daar speelde hij altijd mee, waren door het dolle heen als ze elkaar zagen, dus ik vond het mannetje al heel zielig. Wat zegt hij, Oh, geeft niet hoor, dan ga ik met C spelen

Verder ben ik het kwijt. Ga nog even op vent wachten, die zou zo thuis zijn en dan kruipen we lekker naast het mannetje. Max was helemaal over z'n toeren want hij miste papa zoohoo. Die ligt nu lekker in ons bed dus . Tot morgen, Suus succes met bevallen!
Zeg hou eens op met dat gel*l over voetbal
Precies hier ben ik ook geweest. Dan kwamen we vanuit die soort Biesbosch zeg maar, naar de zee toe varen. En dan zou je dus schildpadden moeten zien maar die zitten daar niet echt veel in deze tijd van het jaar (sorry). Maar dat strand is echt heel mooi want dat ligt helemaal tussen bergen in. Echt een mooie plek.

Cin vond het niet echt echt genant hoor

Wat een excuus van Max Mamax om bij jou in bed te mogen
Goed hè, zo'n slim ventje. Vent belde net dat hij nog één biertje ging doen. Uhuh.

Dat snapte ik hoor Star, dat ze dat niet echt vond. Volgens mij is er maar weinig wat Cin genant vind
Onze Roodwang was wel leuk hoor! En slim ook. Mijn vader gaat 's avonds altijd even douchen en dan doet hij zijn pyama aan, en rookt hij nog even een sigaartje beneden in zijn uppie. Maar vroeger was dat dan even een moment om de huisdieren te vertroetelen. Dus als die Roodwang die streepjes zag dan werd hij al helemaal dol want dan kreeg hij nog wat te eten.

Ah, 1-0
Whoehahahahaha een slimme schildpad, briljant.

1 biertje. Yeah right
Ik ga 1 tukkie doen, trust!
Ik zal helemaal op het puntje van dat strandje gaan staan en dan zal ik aan jullie denken
Slaap lekker Star

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven