Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar bios in London? Cultuurbarbaren In London moet je naar een musical gaan.
Gaat Fieke huilen dan Bridge? Als ze lief aan het spelen is, gewoon laten spelen toch?
Amaal, die foto waar je op gereageerd hebt, dat is Ceetje
Ja huilen tot je erbij bent. En als je niet komt steeds harder. Tot je wel komt. In ons bed hele bed door, aan je haren trekken, aan je gezicht pulken etc. in eigen bed huilen en roepen (drinken drinken) dus beetje water, maar na een slokje niets meer willen. Het is gewoon een spook.
Hmmm dat klinkt inderdaad wel erg spokerig. Wordt Ties er niet wakker van?
Nee tot nog toe gelukkig niet. Dit had ze als baby ook echt maaaaanden, elke nacht van 1 tot 3 of zo. Hoop dat het deze keer snel over gaat. Tsja. Ik overdrijf niet eens als ik zeg dat het een lekker klein spookje is, haha!
Hmmmm dat klinkt niet echt hoopvol, dat maaaaaaaaaaaaaaaaaaanden. Hopelijk is het snel beter idd!
Ik vind dat het snel over gaat. En anders wordt het vast niet zo erg als toen, want toen heeft het echt maand of 3 a 4 geduurd, (oké maaaaanden is 3 a 4, maar toch...) dus komt goed. We zitten pas op 3 nachten, dus waar hebben we het over haha!

Heb net zoonlief voor tv gezet en 3 kwartier oogjes dicht gedaan, dus ben er weer!
Mal, Happy Hardcore op 3FM
Bridge, slaapt ze tussen de middag nog of stel ik nu een hele domme vraag
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had toch geschreven van Eetje met die ogen precies op Ceetje lijkt bij die foto? Of staat er iets heel raars?
Wat een moppie! En echt, die ogen! Precies Ciara toch? Heel mooi.

Dit staat er. Bij een foto van Ceetje
proest!

Is die foto op jouw hyves Star?
Ja, eerste foto in het rijtje, staat ook BabyCee boven
Zo dames, ik heb een productief dagje gehad....

Vanmorgen bij het opstaan bekken volledig op slot dus ik loop nu als een oud wijf en kan zelf bed niet meer uit komen (dat wordt nog lachen vannacht voor de meneer, plassen gemiddeld 4x per nacht ).

Verder vanmorgen vk: ze kon er in met 1 vinger . Geen ontsluiting nog maar ze kon wel woelen. Direct daarna ook idd menstruatiekrampen. Goed te doen maar irritant zeg maar.

Vanmiddag gyn: eerst ctg waarop al duidelijk pieken te zien waren, zo om de paar minuten. Vorige keren helemaal vlak dus verschil was duidelijk. Nog geen "echte" weeen maar leuk oefen werk zeg maar. En met resultaat: gyn 3 vingers en ook weer wroeten.

Verder naar huis met de mededeling dat wij het mogen zeggen: inleiden op verzoek is vanaf 41 weken hier (cool!!!) dus het kan. Wij even staan denken: morgen is wel snel, laten we het tot vrijdag geven. Helaas dan geen plek dus uiterlijk maandag gaat het gebeuren.

Nou zal ik morgen vk nog bellen voor eventueel extra strip poging vrijdag en dan hopen we maar dat ze er voor maandag vanzelf uit komt!
Oh ja, de schatting blijft maximaal 4 kilo. Echt minder overdreven groot dan ik in mijn hoofd had dus gelukkig .

Ik lees straks bij. Moet nu even Jeetje begroeten enzo...
Dat klinkt allemaal heel positief Suus, hopelijk zet het vannacht vanzelf door
quote:Star schreef op 30 september 2009 @ 17:28:

Wat een moppie! En echt, die ogen! Precies Ciara toch? Heel mooi.

Dit staat er. Bij een foto van Ceetje

Nou, dat klopt dan toch, als het Ceetje is

Niet echt opgelet, ha ha.
Pff, lekker irritant Bridges. Anderhalf uur is ook nogal lang zeg maar. Hmm, wat moet je daar nou weer aan doen? Hopelijk is het een hele korte fase!
Hahahaha ja dan klopt het wel ja
Dat hotel heeft geen 3 persoonskamer (of iig niet in die periode). Jammer, ziet er wel mooi uit! Ik ga nog even kijken voor een 2 en 1 persoons, maar dat komt dan meestal weer reteduur uit. Maar ik ga bij bookings.com wel even in dat buurtje zoeken.
Ook niet echt gezellig natuurlijk als 1 iemand alleen moet slapen.
Het K+K Hotel George bevindt zich op een centrale, doch rustige plaats in de Royal Borough van Kensington. Het kijkt uit over een grote, eigen tuin. Het hotel ligt op slechts 2 minuten lopen van het metrostation Earls Court en het expositiecentrum.

K+K Hotel George ligt op slechts 3 blokken van Kensington High Street en is ideaal voor winkelen en sightseeën in Londen. Het Olympia-theater ligt op slechts 10 minuten lopen vanaf het hotel

Star, hoe is dit qua locatie? Ze hebben nl 3 losse bedden op 1 kamer

Nouja, 2 en een slaapbank...
Klinkt goed allemaal zeg Amalia, leuk leuk.

Ik ga zo shoppen bij We ze hebben een extra koopavond, krijg je 25 procent korting op het assortiment, ook op de uitverkoop. Dus dat is de moeite wel waard om even te gaan kijken
Dat is zeker de moeite waard Bam! Ga je voor jezelf of voor Juul (en man)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven