**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Las op hyves dat Linda vannacht flink bezig was.

Goed zo Linda, denk echt dat je nu met je baby ligt

Lynx volgens mij ook!

Nou... dat houdt in dat er nog 1 over is.... IK :( (had eigenlijk dat huilende poppetje gewild, maar ik kan geem smileys meer zetten)

Heb vannacht beneden gezeten, kon niet slapen. Heb gisteren ook 2 flinke huilbuien gehad. Ben het echt zo zat :(

Maar goed.. ik ga nie zielig zitten doen, we gaan eerst even cheeren voor de nwe babies!! Ben zeer benieuwd.

Ook hoe het met willeke gaat eigenlijk. En wisten we de naam al van Shoshiva??
Arme Lieselotje

Kan me voorstellen dat je het zoooo beu bent!!!

Nog plannen voor vandaag?

Ik ben vandaag eerste hele dag alleen met onze twee kids thuis, heel misschien visite maar verder geen plannen! Behalve lekker spelen dan En de Rendang maken want gisteren wilde ik beginnen met koken en toen zag ik dat het lang moest pruttelen dus heb ik maar boerenkool gemaakt: ook lekker!

Weet iemand of die rendang pittig is of is het goed te doen voor dochter van twee - ze houdt wel van best veel dingen, eet ook gewoon saté enzo.. Maar heel pittige dingen eet ze niet, zegt ze 'au'

Die snik smily is volgens mij = : ' - ( zonder spaties
Gisteren trouwens nog ff naar buro geweest om te wegen: al 4170!!! (geb.gew. 3545) dus al ruim 6 ons aangekomen in 17 dagen!!! Met die bv zit het dus wel goed, toch altijd lastig dat je niet precies weet wat er in gaat (wel wat eruit gaat )

Toen ook nog ff geklaagd dat ik nog niets had gehoord en een uur later werd ik gebeld dat ze maandag langskomen...

Kwimmie, wat schattig hoe je vertelt over je mooie levenswerkje! Geen muurtje bouwen hè? Wel gewoon veel knuffelen

Bieteltje, was jij dat vh inbakeren en de puckaboo (of zoiets)? Vriendin heeft die puckaboo en die is er erg blij mee want daar ook overgestapt na het inbakeren - wilden ze niet op het kdv en bij schoonloeder... Haar kindje moest ff wennen maar na strakker instoppen was het goed!

Welke draagdoek had jij nou trouwens? Ik die van draagdoek.nl , gewonnen want vond 'm veel te duur om te kopen! Hij is best fijn! Had ook de minimonkey maar dat werkte niet fijn met kleine dochter, misschien dalijk bij zoon wel..eens proberen binnenkort!

Fijn om van jou te horen / lezen Shiva! Fijn dat je zo heerlijk aan het genieten bent! Hier ook soms om de twee uur voeden, komt allemaal goed hoor! Had dochter ook en na een klein maandje zat er al een mooie regelmaat in. Gewoon lekker aan overgeven en genieten van alles.....

Ik ga ff wat eten, vergeet ik soms de laatste dagen!
Lynx, jij ook veel succes met puffen!!!! of misschien en hopelijk lig je al lekker met je kleintje te genieten!!
spannend hoor Linda en Lynx. hopelijk lees ik snel dat jullie je mooie jongetjes in jullie armen hebben!

en jij ook natuurlijk Lies!
Oh ik heb me aangemeld. Ik ben die met MG begint, met 3 vrienden.

Nu kan ik zometeen ook namen en nieuws lezen!
Hoi allemaal,

Hier ook even een melding van mij....

20-09 is onze dochter geboren opnieuw via een keizersnede. Gewicht 3105 en lengte 52 cm.

Bevalling was snel en redelijk pijnloos want kreeg al snel een ruggeprik om te ontspannen... :-)... helaas kwam ik weer maar tot 8 cm ontsluiting, het hartje ging weer niet goed en opnieuw ging het hoofdje het geboortekanaal niet in... dus vrij snel besloten tot een nieuwe keizersnede...

Maar goed ook want bleek later dat ik al een partiele ruptuur had van litteken in de baarmoeder van de vorige keer..

Mocht ik nog een kindje willen (NOT) dan moet ik zowieso via een geplande keizersnede zonder wee-en bevallen.

Op zich ging het allemaal goed. En ben nu weer net wat beter op de been dus kan ook weer wat met zoonlief doen (want dat is het frustrerende)..... De kleine meid groeit ook goed op mama's melk dus gelukkig loopt dat allemaal lekker.

Iedereen gefeliciteerd die in de tussentijd ook mama is geworden... :-)
Ha eindelijk nieuws van JoJo! Gefeliciteerd meid met jullie dochter!
JoJo: gefeliciteerd met je dochter!!! Klinkt relaxed zo bevallen. Al is keizersnede natuurlijk ook niet alles.

Zie ook maar het voordeel van het ziekenhuis in nu. Krijg ik ook een ruggeprik, daar hoor ik toch iedereen wel over. Maar ja.. dat zou na volgende week woensdag pas zijn. Laten we hopen dat meneer ietsjes eerder komt

Wel valt het me op dat er redelijk veel keizersnedes zijn geweest hier.

Ik ga es ff op hyves spieken en zo even mijn bedje in!
Voor alle meiden die bevallen zijn, van harte gefelicteerd met jullie kindjes!

Ik lees wel mee, maar heb meestal de tijd en de puf niet om te reageren, sorry.

Luuk heeft heel erg veel last van krampjes en slaapt dus niet of nauwelijks. Daardoor komt er bij mij ook maar verrekte weinig uit m'n handen en het beetje tijd dat ik heb, gaat meestal op aan de dingen die MOETEN gebeuren. Als we een goede nacht hebben gehad zonder krampjes, dan is het overdag nog wel redelijk te handelen, maar owee als we een rotnacht hebben gehad, dan kan ik eigenlijk alleen maar meehuilen....

We hebben alles al geprobeerd. Sinds vandaag gaan we de ABC Dolphius proberen en hopen we heel hard dat dat helpt, want dag in dag uit een krijsend kind, nee, dan is er van een roze wolk GEEN sprake....

@ Lies, zet 'm op meid, lest best zullen we maar zeggen!!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Jojo: gefeliciteerd met je dochter!

Wat een bevalling, toch apart dat het dus hetzelfde was als de vorige

keer... Hopelijk herstel je snel en kun je heerlijk gaan genieten van je elkaar!

Nadine, leuk kraamfeest gehad? Of was dat niet afgelopen wknd?

Balen zeg van die krampjes: had je oudste er ook last van? Geef je trouwens bv? Kan me voorstellen dat je weinig puf hebt door die slechte nachten... Hier wat betere nachten maar doe overdag ook niet echt veel, probeer maar te denken dat genieten en er zijn voor de kleintjes mijn hoofdtaak is en de rest dat ik gedaan krijg zijn extraatjes!

@ Lies, je hebt nog ruim tien uur om een september-baby te krijgen: doe je best! Tonic/bitter lemon/ananasharten/hobbelige weg/sex
Jojo, hoe heet ze trouwens? Of staat dat al op Hyves? Kreeg allemaal errors net op Hyves
Gefeliciteerd Jojo, ik geloof dat we allemaal al het vermoeden had dat je kleine meid geboren was . Geniet er maar heel erg van. Balen dat het toch nog een keizersnee geworden is, maar zo te lezen achteraf wel goed. Hoop dat je er vrede mee kunt hebben.

Ik heb me inmiddels ook aangemeld op hyves
Zag net op hyves dat linda bevallen is. Naam staat daar ook. Volgens mij heeft iedereen hyves nu toch???

Ik ga ff naar de bios. Ladiesnight. Mijn vriendinnen zijn alleen bang dat mijn vliezen breken midden in de film hahahahahaha

Ach..... Ik zie wel
Gefeliciteerd, Linda!!!

Wat een leuke stoere naam weer

Wel een redelijk zware bevalling zo te lezen, hopelijk ben je de pijn snel vergeten... Nu lekker genieten samen!

X Choca
@ lieselotje: heb je een kraammatje in je tas voor op de bioscoopstoel?

Veel plezier vanavond!! Naar welke film ga je?
Even kort egoberichtje: ik ben thuis met een pracht van een zoon. Helse bevalling, maar dat verhaal volgt nog wel (had de dag na mijn bevalling het afdelingshoofd aan mijn bed zitten om excuses aan te bieden, dus dat zegt misschien genoeg). Ik heb postspinale hoofdpijn door een klein duralek, dus moet eigenlijk hele dagen plat liggen. Dat lukt natuurlijk niet, dus ik denk: ik type toch ff stiekem een kort berichtje.

Jojo en Linda: proficiat!

Lynx en Lieselotje: ik leef met jullie mee. Het is niet leuk om als laatste te bevallen hè?!
Hoera, ook Sax is thuis! Nu even rusten en we "spreken" je later wel weer hoor. Kalm aan!!

Linda: Gave naam en super gefeliciteerd.

Hup Lynx nu jij en Lies: bevallen in de Bios dat verdient een oscar dus zet hem op haha
Superfijn dat je thuis bent Sax!!!

Balen dat je zo'n rotbevalling hebt gehad en dat je nu nog hoofdpijn hebt (kans van 1% las ik laatst)

Doe je wel een btje rustig aan want advies om plat te liggen geven ze natuurlijk niet voor niks..?!

Maar snap helemaal dat het lastig is: ben ook niet zo'n stilzitster. Wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar neem je tijd!
Wel veel rotbevallingen in ons groepje... Besef ik maar weer hoeveel geluk ik heb gehad (al deed het bij mij ook soms wel zeer hoor)...
Sax, welkom thuis weer . Lekker uitrusten en genieten van jullie kleine man met een wel hele leuke naam

Linda, gefeliciteerd! Je hebt er even op moeten wachten, maar nu kun je eindelijk gaan genieten.

Choca, ik geloof ook dat ik niet mag klagen hoor. Het ging dan wel heel snel bij mij en werd ik niet blij van het feit dat de gyn mijn bekkenbodemspier weg ging drukken. En de pijn tja dat weet je, maar met pijn alleen valt goed te leven. Kortom stuk voor stuk zijn we toppers en de meiden met een zware bevalling nog net even een beetje meer
Welkom thuis Sax! Heerlijk hè, zo weer in je eigen omgeving. Ben benieuwd naar je verhaal, maar kom maar even rustig bij. Inderdaad veel nare bevallingen in ons groepje.

En lies, zijn je vliezen nog gebroken in de bios? Naar welke film ben je geweest?

Hier gaat alles z'n gangetje. We beginnen langzaamaan ons ritme te vinden. Silje rommelt nog wel met haar eten. Wacht nu op een belletje van de lactatiedeskundige, hopelijk kan ze vandaag nog komen. Verder is silje een schat van een baby. Ze huilt maar weinig en eigenlijk alleen als ze honger heeft. Kan echt uren naar haar kijken, ze is zo mooi. Kan bijna niet geloven dat ik (samen met mijn vriend natuurlijk ) haar gemaakt heb.
Meld!! niks aan het handje hier

Ben gisteren naar The ugly truth, heb zo hard zitten lachen dat ik dacht dat ik de baby er uit zou schudden. Aanradertje.. heel grappig.

Sax: klinkt wel heel heftig jouw bevalling weer. De eerste ging ook niet makkelijk volgens mij toch??

Ik heb trouwens wel 2 makkelijke bevallingen gehad. Maar ja.. deze zwangerschap loopt zo anders dat ik geen idee heb hoe deze bevalling zal gaan... Wil het wel graag weten, dus hup.. snel bevallen dan maar :(

Lynx zal toch ook wel bevallen zijn nu. Die meldde zich altijd heel netjes.
Zag net dat Lynx ook bevallen is, alleen noggeen naam gezien, gefeliciteerd! En nu Lies dan nog als laatste der mohicanen van September 2009..........
Lynx: gefelciteerd meid!! Kan ook geen naam vinden inderdaad.

Maar ook op de valreep nog een septemberkindje.

Tja..... ga ik niet meer redden :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven