Good Luck
woensdag 30 september 2009 om 22:01
Oh, heb Suus gemist zie ik.
Hai Compu! Hè bah, naar. Is nooit leuk om te zien. Wij stonden bij de ring met de fiets toen politie verkeer stond te regelen en er ambulance met sirenes en zo voorbij reed. Kinderen vonden het rete interessant natuurlijk, dus beetje erbij vertellen. Voelde me net ramptoerist. Was verderop iets gebeurd en leek niet helemaal goed te gaan voor mijn gevoel...
Schoolkeuze is gemaakt, wordt de E. Ben er erg blij mee, heb er zin in!
Jij nog steeds niets gehoord? Balen!
Hai Compu! Hè bah, naar. Is nooit leuk om te zien. Wij stonden bij de ring met de fiets toen politie verkeer stond te regelen en er ambulance met sirenes en zo voorbij reed. Kinderen vonden het rete interessant natuurlijk, dus beetje erbij vertellen. Voelde me net ramptoerist. Was verderop iets gebeurd en leek niet helemaal goed te gaan voor mijn gevoel...
Schoolkeuze is gemaakt, wordt de E. Ben er erg blij mee, heb er zin in!
Jij nog steeds niets gehoord? Balen!
woensdag 30 september 2009 om 22:09
woensdag 30 september 2009 om 22:12
Mag het dan nu ook Vish stad heten? Hoewel, als zij gaat verhuizen, dan ben ik de enige nog.
Leuk, E.!!!! Goed joh, dat je de stap hebt genomen. Vriend overtuigd of had hij weinig nodig? Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.
CV wil dus echt niet in Bridgesdorp... Jammer jammer jammer.
Volg. week openhuizendag, lekker kijken!
Leuk, E.!!!! Goed joh, dat je de stap hebt genomen. Vriend overtuigd of had hij weinig nodig? Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.
CV wil dus echt niet in Bridgesdorp... Jammer jammer jammer.
Volg. week openhuizendag, lekker kijken!
woensdag 30 september 2009 om 22:17
quote:Suze2 schreef op 30 september 2009 @ 17:39:
Zo dames, ik heb een productief dagje gehad....
Verder naar huis met de mededeling dat wij het mogen zeggen: inleiden op verzoek is vanaf 41 weken hier (cool!!!) dus het kan. Wij even staan denken: morgen is wel snel, laten we het tot vrijdag geven. Helaas dan geen plek dus uiterlijk maandag gaat het gebeuren.
Haha geweldig! Is het eindelijk zover, heb je groen licht, vind je het nog te vroeg . Toch wel spannend he als het dichterbij komt.
Zo dames, ik heb een productief dagje gehad....
Verder naar huis met de mededeling dat wij het mogen zeggen: inleiden op verzoek is vanaf 41 weken hier (cool!!!) dus het kan. Wij even staan denken: morgen is wel snel, laten we het tot vrijdag geven. Helaas dan geen plek dus uiterlijk maandag gaat het gebeuren.
Haha geweldig! Is het eindelijk zover, heb je groen licht, vind je het nog te vroeg . Toch wel spannend he als het dichterbij komt.
donderdag 1 oktober 2009 om 09:01
Was leuk kopen gisteren, korting op korting. Wordt ik wel blij van 
Zelfs 2 leuke vesten gescoord voor 6 euro, dat zijn toch echt wel koopjes. Werd er helemaal blij van, haha.
Als het vandaag nog droog wordt, ga ik met Juultje voor het eerst naar de bibiliotheek. Denk dat het nu wel leuk is voor hem om boekjes uit te zoeken.
Zijn er hier al meiden die naar de bieb gaan met de kinderen
Zelfs 2 leuke vesten gescoord voor 6 euro, dat zijn toch echt wel koopjes. Werd er helemaal blij van, haha.
Als het vandaag nog droog wordt, ga ik met Juultje voor het eerst naar de bibiliotheek. Denk dat het nu wel leuk is voor hem om boekjes uit te zoeken.
Zijn er hier al meiden die naar de bieb gaan met de kinderen
donderdag 1 oktober 2009 om 09:01
Goeiemorgen!
Suus, hoop dat je nu lekker ligt te bevallen! Alhoewel maandag ook een mooie dag is, dan is m'n moeder jarig.
Amalia, gaaf hoor, naar Londen! Gezellig ook met moeder en zus.
Bridge, elke nacht 1.5 uur wakker Ik zou echt niet amused zijn. Ben al lichtelijk chagrijnig dat het de laatste dagen elke ochtend om 6.15 alweer feest is.
Bam, was dat alleen gisteren? Jammer dat ik het gemist heb, heb de kasten van de jongens uitgemest en best veel nodig. Met name broeken en basic shirts met lange mouwen. Ben jij lid van de nieuwsbrief, of hoe wist jij het?
Suus, hoop dat je nu lekker ligt te bevallen! Alhoewel maandag ook een mooie dag is, dan is m'n moeder jarig.
Amalia, gaaf hoor, naar Londen! Gezellig ook met moeder en zus.
Bridge, elke nacht 1.5 uur wakker Ik zou echt niet amused zijn. Ben al lichtelijk chagrijnig dat het de laatste dagen elke ochtend om 6.15 alweer feest is.
Bam, was dat alleen gisteren? Jammer dat ik het gemist heb, heb de kasten van de jongens uitgemest en best veel nodig. Met name broeken en basic shirts met lange mouwen. Ben jij lid van de nieuwsbrief, of hoe wist jij het?
donderdag 1 oktober 2009 om 09:09
Goedemorgen,
Gisteravond weer een avondje theatersport gedaan, leuk, leuk, leuk.
Maar eerst: voor Suusbeeb. Kom maar!
Amaal, gaaf, naar Londen! Ben er wel geweest met M. maar niet met kerst.
Bridges, een kleine nachtbraker heb je.
Leuk voor je collega!
Bam, van die korting zou ik ook blij worden
Ik ga nog niet naar de bieb, heb er wel over zitten denken. Maar Lianne heeft al heel veel leesboeken en ze vindt ze nog heel leuk ook al hebben we ze al tig keer gelezen.
Compu, lekker dan, zo'n vechtpartij. Maar in ieder geval leuk geshopt.
Geen duizelingen meer?
Juud, hoi!
Cin, hoi! Werk ze.
Mamax,
Gisteravond weer een avondje theatersport gedaan, leuk, leuk, leuk.
Maar eerst: voor Suusbeeb. Kom maar!
Amaal, gaaf, naar Londen! Ben er wel geweest met M. maar niet met kerst.
Bridges, een kleine nachtbraker heb je.
Leuk voor je collega!
Bam, van die korting zou ik ook blij worden
Ik ga nog niet naar de bieb, heb er wel over zitten denken. Maar Lianne heeft al heel veel leesboeken en ze vindt ze nog heel leuk ook al hebben we ze al tig keer gelezen.
Compu, lekker dan, zo'n vechtpartij. Maar in ieder geval leuk geshopt.
Geen duizelingen meer?
Juud, hoi!
Cin, hoi! Werk ze.
Mamax,
donderdag 1 oktober 2009 om 09:11
donderdag 1 oktober 2009 om 09:16
Leuk Kokos, doe je dat allang?
Hier ook een wereld aan boeken, maar zoveel als de bieb er heeft, krijgen wij niet en verandering van spijs is ook wel goed voor die kleintjes dacht ik zo. en een leuk uitje zo in de wintermaanden
Kinderboekenweek komt er weer aan zag ik, dan koop ik ook altijd een paar boekjes.
Hier ook een wereld aan boeken, maar zoveel als de bieb er heeft, krijgen wij niet en verandering van spijs is ook wel goed voor die kleintjes dacht ik zo. en een leuk uitje zo in de wintermaanden
Kinderboekenweek komt er weer aan zag ik, dan koop ik ook altijd een paar boekjes.