Het (r)emigrantentopic - still going strong!

20-09-2009 23:16 3149 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine

FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Ga je morgen gezellig mee, Disco? Moet je straks even het vliegtuig pakken en haal ik je vannacht nog op.

Wat voor kleur is je haar nu?
[quote]Anais01 schreef op 03 oktober 2009 @ 17:19:

Disco, als je mannen die uit willen slapen omdat ze weer veul te laat naar bed zijn gegaan, eruit probeert te krijgen dan levert dat mega chagrijnige exemplaren op waar jij als vrouw vervolgens mee opgescheept zit.

[quote/] LOL

Heb daar hier minder last van, vanmorgen heerlijk rond half zeven elkaar wakker gemaakt ..........

Hier geen chagrijjnige mensen, gaan zo naar een oude klant van mijn toe. Had haar beloofd om wat licht armaturen te veranderen en zij zou voor Sfo-vrouw en mij een heerlijk ontbijtje klaar maken.

Zal vanavond eens kijken of ik uitgebreider kan posten, zoals jullie zien vermaak ik mij inderdaad ook ondanks de f*cking 5 dagen vakantie per jaar.

@Cara go for it.
Ja maar Sfo, jij bent ook een bijzondere man, geen standaard exemplaar, dat weet je toch?
quote:caramella2 schreef op 03 oktober 2009 @ 14:28:

***NEWSFLASH***

CC is sinds donderdagavond vrijgezel

***END OF NEWSFLASH***

Zet 'm op, collega-sloerie!!! Pak em!
@ anais, foto op mn FB!

@ sfo helemaal eens met anais, je bent ook een uitzonderlijk exemplaar! :D en elkaar wakker maken is altijd wel leuk toch?

@ ine nog nieuws op het architecten/ buurmannen front?
Net gezien, Disco en het staat je geweldig!
Oh ja, Ine, over sloeries gesproken. Hoe is het met de architect en de buurman? Vertel - vertel! Nog kans dat buurman met je mee naar NL gaat?
quote:caramella2 schreef op 03 oktober 2009 @ 17:07:

Bovendien, hij is 39 - bijna bejaard Houd toch op . Buurman is maar liefst 45!
quote:Anais01 schreef op 03 oktober 2009 @ 17:58:

Oh ja, Ine, over sloeries gesproken. Hoe is het met de architect en de buurman? Vertel - vertel! Nog kans dat buurman met je mee naar NL gaat?

Wie, ik??

Oh, ik. Ja, is waar ook .

Nou, eigenlijk niets geen nieuws aan de horizon. Zoals gewoonlijk duurt het weer jaaaaren voordat er enig bericht komt.

Maandag ga ik bij de buurman langs in de bank, zal weer eens een lijntje uitgooien.

Ziet er gaaf uit trouwens! Mooie foto's en een heerlijk uitje. Ik ben jaloers.

Ainne, het lijkt wel alsof er klushormonen ;) rondwaren. Ik ben druk aan het verven geweest, wordt best mooi! Gewoon dezelfde kleur, maar je kan echt verschil zien.

Ennnnnne.. -8!
Die leeftijd van CC is ook een vet excuus van Cara, Ine. Maar daar prikken we gewoon doorheen.
Disco, dat is juist 't probleem... Hij werkt voor zichzelf, maar er is bijna geen werk...
Ine, gefeliciteerd met je forummerschap van de maand op ons topic. Ik heb begrepen dat je niet gewonnen hebt als Vivaforummer. Als ik thuis ben ga ik je interview opzoeken.

Ik heb gezien dat Rubis weg is bij ons. Rubis, dat vind ik heel erg jammer. Wil je alsjeblieft af en toe even terug komen?

Ik zit nu in Texas. Het is heel erg warm hier met af en toe een flinke onweersbui. Het zwembad is nog steeds 37 graden.

De laatste dag in New York heb ik de 'tas der tassen' gekocht. Ik moest alleen even op mijn knieeen voor Lapinlief .

We gaan zo even lunchen, zal wel een hamburger worden

Dag meisjes en man. Tot snel.
Ainne, ben je al klaar met klussen met je hubbie. Ik wist niet dat jullie nog een mini wilden. Ook wel een beetje ordi om dat zo op het forum te knallen. We hoeven toch niet ALLES te weten van jullie beweegredenen om van bil te gaan?

Domme Lapin, ben jij soms ook een beetje (te)blondttt, net als ik? Natuurlijk heeft onze Ine WEL gewonnen als forummer van de maand bij Viva, wat dacht je nou, dat er iemand was die haar kon verslaan? Echt niet...

Wanneer ga je weer naar huis en heb je je credit card al over de kop getild? Nog veel plezier daar.
quote:Anais01 schreef op 03 oktober 2009 @ 17:19:

Disco, als je mannen die uit willen slapen omdat ze weer veul te laat naar bed zijn gegaan, eruit probeert te krijgen dan levert dat mega chagrijnige exemplaren op waar jij als vrouw vervolgens mee opgescheept zit.Ha,ha! Je snapt 't helemaal, Anais! Tja, ik weet ook dat 't mijn probleem is... Maar ik wordt hier chagrijnig van! Anyway, nu hou ik erover op.
Goed zo, Ine! Leuke week voor je: onze forummer vd maand, Viva FvdM, -8 en nog lekker aan 't klussen ook! Nu de architect nog...

SFO, jij bent speciaal!
Het is gewoon ongezellig soms, Saby, zeker als je alleen het weekend samen thuis bent. Wij werken allebei vanuit huis dus heb ik hem de rest van de dag (de hele week )al om me heen. Maar afgelopen week heb ik er toch wat van gezegd, toen hij weer aangaf zo moe te zijn elke dag - * de zeikerd*.

Ik riep:"Logisch, je lijf snapt er niks meer van dat je overuren blijft maken en geen normaal ritme meer hebt."

De volgende dag kwam hij met een braaf hoofd om 09.00 uur uit bed en was vervolgens toch een partij chagrijnig. Ik stelde direct voor dat hij zijn bed weer in zou gaan en ik miste het alleen zijn en de rust op de vroege ochtend. Hij reageerde beledigd met de woorden:"Het is ook nooit goed, ben ik er vroeg uit, stuur je me weer terug!" Klopt:-)

Ik heb gewoon een pesthekel aan chagrijnige mensen. Wil hem best graag vroeg om me heen hebben maar dan wel een beetje vrolijk. Kortom: eerder naar bed en dan vrolijk er weer uit de volgende ochtend. Of ben ik nou te veeleisend?
Nee hoor, Anais, vind ik niet veeleisend!
@ lapin: foto foto fotoooo van het tassie!!

@ anais, lastig is dat als je zelf super vrolijk bent 's ochtends en andere mensen zijn chagerijnig... ik heb altijd echt wel een paar uur nodig om wakker te worden en 'te landen' als er dan vrolijke/ wakkere mensen om me heen zijn word ik nog chagerijniger :-)
quote:Saby schreef op 03 oktober 2009 @ 19:19:

Nee hoor, Anais, vind ik niet veeleisend! Wil je mijn beste vriendin worden, Saby?
Weet je Disco, als Tb gewoon op tijd naar bed gaat (voor 01.00 uur) komt hij zingend zijn bed uit de volgende dag, maakt geintjes, is gezellig en vrolijk. Gaat hij later naar bed dan is het de volgende ochtend net een dreinende kleuter met slaaptekort waar de gemiddelde Viva mama een topic voor opent op de kinderpijler.

Zelf ben ik ´s morgens heel actief, energiek, vrolijk en heb zin in de dag die voor me ligt. Ik ga lekker fietsen, vers brood halen, geniet van zingende vogeltjes en chagrijnige mensen pakken mij dat af, zoiets... Ik geloof er ook in dat hoe je de dag begint, bepalend is voor de rest van de dag en de ervaring leert dat het in mijn geval klopt.

Wat doe jij, Disco, om goed wakker te worden of zoals je zelf omschrijft, een goeie landing te maken in de ochtend?
ik trek eerst een uur uit voor het opstaan

rustig douchen, aankleden, ontbijtje maken, cappuchinootje erbij, beetje bijlezen op de vele forums.

dan rustig make-upje opdoen, haartjes doen, spulletjes pakken en in de auto, eigen muziekje, naar het werk

het liefste haal ik dan thee, zet mn computer aan, lees de mail, lees updates, ruim het een en ander op, zet het een en ander recht

dat alles doe ik het liefste zonder dat iemand tegen me praat en vooral zonder me 'in de weg te lopen' als ik niet mijn vaste routine kan hebben dan raak ik uit balans...

bovendien ben ik 's ochtends erg misselijk en gaap ik veel, als mensen dan gaan 'bemoeien' dat ik eens op tijd naar bed moet, word ik nog chagerijniger...

maar goed, ieder mens is anders. je kunt mij gerust 's avonds om 22h op de beste ideeen betrappen.. ben echt een avond mens
Dat doe je goed, Disco. Zelfinzicht... je weet dus prima wat je wel en niet nodig hebt om de dag goed te beginnen.

Een avondmens of ochtendmens... ik ben beiden. Best maf eigenlijk. Ik ben ook benieuwd of anderen dat herkennen?
quote:Anais01 schreef op 03 oktober 2009 @ 19:56:

[...]Wil je mijn beste vriendin worden, Saby? Haha, ik geloof dat wij wel een beetje hetzelfde denken!
Het enige maar dan ook echt het enige wat ik echt mis van toen we nog geen kinderen hadden, is het ongestraft laat naar bed gaan en dan onbeschaamd tot 14 uur in bed liggen in het weekend.

Da's echt iets van het verleden. En dan zijn wij "gezegend" met twee vroege vogelmeisjes, als die na 7 uur wakker worden dan is dat al bijna uitslapen. Dat uitslapen, men wat mis ik dat.

We hebben dan wel om de beurt "vroege dienst" in het weekend, maar het is toch niet hetzelfde. Vanmorgen mocht ik uitslapen (lees: 10 uur eruit) maar voor die tijd ben ik echt al tig keer wakker geweest, van een jankerd beneden of een vechtpartij tussen de twee, of Vent die buldert dat ze ergens niet aan mogen zitten.

Productieve dag gehad vandaag. Alle deurkozijnen en het hout langs de traptreden en nog wat andere dingetjes met witte glossverf bewerkt, is al erg mooi geworden (vergeleken met het roze magnolia dat er tot nu toe op zat). Dan morgen gaat Vent de plafonds witten en misschien dat we een begin maken met de muren - soort van roomwit aan de bovenkant en een grijsachtige kleur aan de onderkant. Tot twee dagen geleden zat er bordeauxrood reliefbehang aan de onderkant en dan behang met japanse tekens daarboven :puke: dus echt een groot verschil. Volgend weekend uiterlijk is het wel af.

Voor vandaag wel genoeg geklust, ja Anais, verder ook niet hoor, ben moe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven