Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
weten jullie wat er vanmorgen hier gebeurde... weer een duif door een buizerd uit de tuin geplukt. Zucht, volgens mij is onze tuin favoriet jachtgebied geworden. Leuk hoor natuur. T zag het ook "mama wat doen die vogels"

"uuuuuhhhhmmm"

:-/
Iets met een verrekijker? En dan een eilandje met een snotterig, huilend, stampend ventje erbij?
Voor wie ben je eigenlijk Star? Bij K2/K3?
Enka, heb je nog appels geplukt vorige week?

Bridge, fijn dat het zo leuk was met zusje! Fijn ook dat moeder er positief tegenover lijkt te staan voor meer contact, hoop dat dat echt lukt!

Meiden met de Vtech Smile, er is nu een nieuwe, de Motion, zijn de spelletjes hetzelfde? Of koop ik met de Smile eentje waar binnen korte tijd geen spel meer voor te krijgen is?
Enka, wees blij dat die buizerd een duif pakt ipv je huisdier. Ik weet nog dat poes D kitten was, vloog er een Sperwer op haar af sta je ook mooi te kijken als dat nog lukt ook

Bridge, ik heb weer even wat op de groep gezet. Ik wil jullie ook niet steeds heel erg belasten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, doe niet zo gek, je belast ons helemaal niet!
Mal, ophouden hoor! Dat is nergens voor nodig die verontschuldigingen.

En ja je hebt wel gelijk liever een duif dan... maar om dat nu iedere week te zien hoe zo'n beest bij ons in de tuin geplukt wordt. Ze pakken ze nl dicht bij huis en gaan dan achter in de tuin lopen plukken
Mamax, nee we zijn niet meer geweest. Was voor ons anderhalf uur rijden en dan weer 3 kwartier naar mijn ouders en dan nog terug. vonden we toch net wat te veel. Jullie wel weer een goede oogst gehad?
Ja, al met al over 2 weken verdeeld zo'n 20 kg geplukt. Laatste keer voor paps een weckpotje jam meegenomen, peren met speculaaskruiden. M'n moeder vertelde vanmorgen dat hij schoon leeg was...
Enka, ja kan me voorstellen dat het niet echt fraai is hoor... En het is nog niet eens winter, dus als het kouder wordt, wordt het alleen maar erger.
Klinkt lekker perenjam met speculaaskruiden.

Wij hebben morgen eters en ik ben dit aan het maken:

Provencaalse stoofpot. Ik moest vanavond alles al in 1 pan doen en laten intrekken.
Oeh, klinkt goed! Ik heb net een appeltaart klaargezet in de koelkast, hoef ik morgen alleen nog te bakken. Maandag maak ik nog een walnoot/chocoladetaart. Mams is jarig en ik heb aangeboden de taarten te bakken.
Hmmm dat klinkt goed/ziet er lekker uit! Ik zit gewoon aan een borrel en een chippie. Na aantal weken aan de lijn ook errug lekker!
Ik hoop dat het smaakt! Meestal doe ik een recept eerst uittesten op onszelf voor ik het voorschotel aan de gasten. Dus ik neem nu wel eenbeetje een gok. Ik doe er puree bij en zelfgemaakte appelmoes en dan toe appelkaneel vla.
O, hou op over dieet. Ik wil zelf zo graag 1 of 2 kilo kwijt en dat lukt me gewoon niet. Dus ik haal nu expres geen lekkere dingen meer in huis want anders pak ik het gewoon toch wel. Maar nu is het zaterdag en ik zit echt te snakken naar iets lekkers. En voor jullie zeggen; jij bent slank, dat weet ik wel maar mijn broeken zitten zo vreselijk strak, en dat vind ik zonde en het zit ook niet lekker.
Hier ook chips, ziet er trouwens erg lekker uit Mal, ik heb even een SAS dag
Gaat er vanavond nog iemand voor de Theo & Thea marathon?

quote:enka schreef op 03 oktober 2009 @ 22:31:

Gaat er vanavond nog iemand voor de Theo & Thea marathon?

[afbeelding]Eeeeehhhh, nee. Vond ze vroeger al niet leuk, verwacht dat daar niks aan verandert is.
Ik was gisteren trouwens nog op kraamvisite bij vriendin. Boehoe L is groohoot.... Wat een beer is hij nu ineens, we hadden ze naast elkaar gelegd. Zit een half jaar tussen. Maar het was wel een erg lief klein moppie met lekker veel piekhaar.
Snap je hoor Mal! Ik heb nu gezond BMI, maar wil er ook gewoon nog net beetje af. En deze keer lijkt het eindelijk te lukken, maar heb hiervoor al meerdere mislukte pogingen gedaan...

Maar vandaag idd ook even SAS.

Neuh, hier ook geen theo en thea... Straks lekker slapen!
Leuk Enka, wij waren vandaag ook op kraamvisite (poppenserviesje viel in de smaak!) en morgen weer. Maar inderdaad, want zijn de kabouters dan alweer groot!
Ja onze kabouters zijn dan zeker groot. Dus ze waren blij met het serviesje.Leuk!

Zo ik heb T maar even gebruikt voor de poster, ik had laatst wat foto's gemaakt en toen ging hij gekke bekken trekken. Ik heb nu dit beeld

En nu dan nog even spelen met de tekst
nOU IK GELOOF DAT IK HEM BIJNA HEB HEB EN JULLIE BIJNA SLAPEN. fIJNE N grrrrr capslock

Fijne nacht allemaal
Boehoe, ik ben al weer wakker vanaf half 6

Leuk, die plaat van Thijmen zo!
Ik wilde gaan roepen: Mal, kom d'r maar in met je slaapkopsmiley met de koffie maar men, half 6 is echt te vroeg....... Straks een dutje doen neem ik aan?

Was Jonathan ook zo vroeg wakker?

Zou, wat zullen we op deze wonderschone zondag eens gaan doen? Ik geloof dat er pompoenfestival in het Zeisterbos (ja ja ja ja, daar gaan we weerrrrrrrr) is. Eens kijken of er voor kabouters ook wat leuks te doen is.

En ook hier een middag dut natuurlijk want morgen een drukke dag voor de boeg (al weet ik uit ervaring dat het op een ruggenprik ook heerlijk slaapt ).

Ouwehands is ook leuk maar dat is misschien wat overdreven? Dierentuin als je bijna 42 weken bent??

Mamax, jij bent taarttechnisch goed bezig! Ik zoek ook iemand die mijn taarten wil bakken bij feestjes :-).

En Mal, stoofschotel ziet er goed uit. Lekker op tijd opzetten komt het vast helemaal goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven