Good Luck
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:56
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:04
Enka, heb je nog appels geplukt vorige week?
Bridge, fijn dat het zo leuk was met zusje! Fijn ook dat moeder er positief tegenover lijkt te staan voor meer contact, hoop dat dat echt lukt!
Meiden met de Vtech Smile, er is nu een nieuwe, de Motion, zijn de spelletjes hetzelfde? Of koop ik met de Smile eentje waar binnen korte tijd geen spel meer voor te krijgen is?
Bridge, fijn dat het zo leuk was met zusje! Fijn ook dat moeder er positief tegenover lijkt te staan voor meer contact, hoop dat dat echt lukt!
Meiden met de Vtech Smile, er is nu een nieuwe, de Motion, zijn de spelletjes hetzelfde? Of koop ik met de Smile eentje waar binnen korte tijd geen spel meer voor te krijgen is?
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:05
Enka, wees blij dat die buizerd een duif pakt ipv je huisdier. Ik weet nog dat poes D kitten was, vloog er een Sperwer op haar af sta je ook mooi te kijken als dat nog lukt ook
Bridge, ik heb weer even wat op de groep gezet. Ik wil jullie ook niet steeds heel erg belasten.
Bridge, ik heb weer even wat op de groep gezet. Ik wil jullie ook niet steeds heel erg belasten.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:11
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:27
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:29
O, hou op over dieet. Ik wil zelf zo graag 1 of 2 kilo kwijt en dat lukt me gewoon niet. Dus ik haal nu expres geen lekkere dingen meer in huis want anders pak ik het gewoon toch wel. Maar nu is het zaterdag en ik zit echt te snakken naar iets lekkers. En voor jullie zeggen; jij bent slank, dat weet ik wel maar mijn broeken zitten zo vreselijk strak, en dat vind ik zonde en het zit ook niet lekker.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:40
zaterdag 3 oktober 2009 om 22:47
zaterdag 3 oktober 2009 om 23:10
zondag 4 oktober 2009 om 08:34
Ik wilde gaan roepen: Mal, kom d'r maar in met je slaapkopsmiley met de koffie maar men, half 6 is echt te vroeg....... Straks een dutje doen neem ik aan?
Was Jonathan ook zo vroeg wakker?
Zou, wat zullen we op deze wonderschone zondag eens gaan doen? Ik geloof dat er pompoenfestival in het Zeisterbos (ja ja ja ja, daar gaan we weerrrrrrrr) is. Eens kijken of er voor kabouters ook wat leuks te doen is.
En ook hier een middag dut natuurlijk want morgen een drukke dag voor de boeg (al weet ik uit ervaring dat het op een ruggenprik ook heerlijk slaapt ).
Ouwehands is ook leuk maar dat is misschien wat overdreven? Dierentuin als je bijna 42 weken bent??
Mamax, jij bent taarttechnisch goed bezig! Ik zoek ook iemand die mijn taarten wil bakken bij feestjes
.
En Mal, stoofschotel ziet er goed uit. Lekker op tijd opzetten komt het vast helemaal goed!
Was Jonathan ook zo vroeg wakker?
Zou, wat zullen we op deze wonderschone zondag eens gaan doen? Ik geloof dat er pompoenfestival in het Zeisterbos (ja ja ja ja, daar gaan we weerrrrrrrr) is. Eens kijken of er voor kabouters ook wat leuks te doen is.
En ook hier een middag dut natuurlijk want morgen een drukke dag voor de boeg (al weet ik uit ervaring dat het op een ruggenprik ook heerlijk slaapt ).
Ouwehands is ook leuk maar dat is misschien wat overdreven? Dierentuin als je bijna 42 weken bent??
Mamax, jij bent taarttechnisch goed bezig! Ik zoek ook iemand die mijn taarten wil bakken bij feestjes
En Mal, stoofschotel ziet er goed uit. Lekker op tijd opzetten komt het vast helemaal goed!