Good Luck
zondag 4 oktober 2009 om 22:11
Star, wat lief je kleine moppie zo opgekruld op schoot.
Amalia, het werkt dus allemaal. Hoe gaat het vandaag met B?
Mal, heeft J nu alweer zoveel last? Misschien stomme vraag maar zou een tabletje Echinae force junior bij J helpen? (mag hij dat uberhaubt met de andere medicijnen? Ik geef T nu iedere morgen eentje en die is nog niet echt verkouden geworden (na zijn eerste dan, die heet hij aan mij gegeven)
Amalia, het werkt dus allemaal. Hoe gaat het vandaag met B?
Mal, heeft J nu alweer zoveel last? Misschien stomme vraag maar zou een tabletje Echinae force junior bij J helpen? (mag hij dat uberhaubt met de andere medicijnen? Ik geef T nu iedere morgen eentje en die is nog niet echt verkouden geworden (na zijn eerste dan, die heet hij aan mij gegeven)
zondag 4 oktober 2009 om 22:55
Suus: enorm veel succes morgen! Spannend! Lekker op tijd heen en snel een mooi moppie in je armen! Komt goed hoor!
(hier wordt ook gewerkt, maar ga proberen te spieken...)
Mal: hier ook alweer 2 snotters hoor. Zo irritant vind ik het, al is het voor jullie helemaal vervelend met de aanvallen natuurlijk!
Star: fijn dat Eetje ok is... Blijft toch kwetsbaar, zo'n kleintje... Ziet er leuk uit dat feest! Is dan niet ook die vivameeting? Ging jij toch ook heen?
Amalia: ah leuk hebbedingetje! Leuk! En L. in gave auto, stoer!
Ik heb leuk gegeten net met vriendinnetjes. Was ook gezellig. Net thuis dus zo maar bedje in.
(hier wordt ook gewerkt, maar ga proberen te spieken...)
Mal: hier ook alweer 2 snotters hoor. Zo irritant vind ik het, al is het voor jullie helemaal vervelend met de aanvallen natuurlijk!
Star: fijn dat Eetje ok is... Blijft toch kwetsbaar, zo'n kleintje... Ziet er leuk uit dat feest! Is dan niet ook die vivameeting? Ging jij toch ook heen?
Amalia: ah leuk hebbedingetje! Leuk! En L. in gave auto, stoer!
Ik heb leuk gegeten net met vriendinnetjes. Was ook gezellig. Net thuis dus zo maar bedje in.
maandag 5 oktober 2009 om 08:56
Voor de meiden met kleine mannetjes & kleine meisjes, de racebaan van Littlepeople is nu bij Bartsmit online 15,- . Misschien een leuk sinterklaaskadootje!
Ik denk dat ik hem koop voor mijn petekindje voor sinterklaas, al kan hij er nu nog niks mee. Dilemma, Dilemma
Ik denk dat ik hem koop voor mijn petekindje voor sinterklaas, al kan hij er nu nog niks mee. Dilemma, Dilemma
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 05-10-2009 09:14
Reden: excuse me!11 niet zo op de teentjes he ;)
Reden: excuse me!11 niet zo op de teentjes he ;)
% gewijzigd
maandag 5 oktober 2009 om 09:18
quote:Star schreef op 04 oktober 2009 @ 21:23:
Even om Mamax te plagen; ik ga zo aflevering 1 van seizoen 6 van House kijken (en hij ziet er niet uit met gemilimeterd haar )
Wat flauw!!! Hoe kom je daar aan? En waarom heeft hij z'n haar zo kort?!
Ik vind het ook helemaal niet erg hoor dat de winter er weer aankomt. Altijd mooi weer zou me denk ik toch wel vervelen. Lekker gordijntjes dicht, kaarsjes aan...
Suus, te laat om je nogmaals een fijne bevalling te wensen, maar ik denk wel al vanaf 7.30 uur aan je!
Ben nog een beetje in shock na het spaarbuffer topic. Bij ons is het echt wel op, na de nieuwe ketel, auto en vouwwagen dit jaar. Vullen we wel weer aan, maar voor we 20.000 euro op een spaarrekening hebben...
Even om Mamax te plagen; ik ga zo aflevering 1 van seizoen 6 van House kijken (en hij ziet er niet uit met gemilimeterd haar )
Ik vind het ook helemaal niet erg hoor dat de winter er weer aankomt. Altijd mooi weer zou me denk ik toch wel vervelen. Lekker gordijntjes dicht, kaarsjes aan...
Suus, te laat om je nogmaals een fijne bevalling te wensen, maar ik denk wel al vanaf 7.30 uur aan je!
Ben nog een beetje in shock na het spaarbuffer topic. Bij ons is het echt wel op, na de nieuwe ketel, auto en vouwwagen dit jaar. Vullen we wel weer aan, maar voor we 20.000 euro op een spaarrekening hebben...
maandag 5 oktober 2009 om 09:20
quote:Kokos2 schreef op 05 oktober 2009 @ 09:17:
Morguh,
Spannend! Ik heb Suus net nog ge-sms't. Als de baby in het vruchtwater heeft gepoept, dan moet het toch snel geboren worden? Ik zet in: vóór 12.00u
Star, hoe was het bij de dokter?
Volgens mij moet de baby er dan wel redelijk snel zijn idd, maar als ze het goed doet laten ze het denk ik op de natuurlijke manier z'n gang gaan.
Alles goed met Eetje, gewoon fikse kou.
Morguh,
Spannend! Ik heb Suus net nog ge-sms't. Als de baby in het vruchtwater heeft gepoept, dan moet het toch snel geboren worden? Ik zet in: vóór 12.00u
Star, hoe was het bij de dokter?
Volgens mij moet de baby er dan wel redelijk snel zijn idd, maar als ze het goed doet laten ze het denk ik op de natuurlijke manier z'n gang gaan.
Alles goed met Eetje, gewoon fikse kou.
maandag 5 oktober 2009 om 09:21
quote:mamax schreef op 05 oktober 2009 @ 09:18:
[...]
Sparen? Wasda? Laat ik aan mijn vader over
Flauw hè?
Wordt op Sky (Engelse zender) al uitgezonden, gisteren begonnen
Dat van dat haar kan ik niet vertellen
[...]
Sparen? Wasda? Laat ik aan mijn vader over
Flauw hè?
Wordt op Sky (Engelse zender) al uitgezonden, gisteren begonnen
Dat van dat haar kan ik niet vertellen
maandag 5 oktober 2009 om 09:22
Oeh, het is al spannend bij Suus! Ben bang dat mijn chocolade/walnoot taart niet op tijd klaar is om over de tribune te gaan. Appeltaart wel, maar die staat al bij mams. Sorry
Star, fijn dat het niks raars was bij Eetje, bij zo'n kleintje zou ik ook altijd even laten luisteren.
Gisteren bij vrienden geweest, wat een prachtig ventje zeg! Hebben ze goed gedaan.
Star, fijn dat het niks raars was bij Eetje, bij zo'n kleintje zou ik ook altijd even laten luisteren.
Gisteren bij vrienden geweest, wat een prachtig ventje zeg! Hebben ze goed gedaan.