Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat moet je je melden morgen?
Even heel kort:

Juud, grappig van die auto. Ik heb precies dezelfde voor mijn jongste gekocht (voor kerst, sint, verjaardag, weet nog niet). Ik had em maandag al gekocht met shoppen.

Suus, heel veel succes morgen!!!! Je kunt het!!!!

Bridges, wat leuk dat het een succes was en wat fijn dat het met Fieke en Ties ook zo goed ging samen!
Half 7 bellen of er niet net een babyboom geweest is en if not dan 7 uur melden. Wekker op 6 uur dan maar :-).

Ik verwacht de man dan rond half 9 (die brengt Jeetje eerst naar kdv) maar hopelijk zit infuus er dan al gewoon in. Ik zeg niet treuzelen, opschieten met die handel! Lig ik 's avonds tenminste weer in mijn eigen bed .

Senks Jin, spiek af en toe maar even vanaf werk, ik hou jullie wel op de hoogte....
Spannend Suus. Lekker slapen vannacht en morgen kun je je moppie bewonderen!
Stressed is just desserts spelled backwards
O, de stoofpot smaakte erg lekker. Jonathan is weer verwend want die had de Nijntje Duplo kist gekregen van Opa en zijn vriendin.
quote:Suze2 schreef op 04 oktober 2009 @ 19:40:

Half 7 bellen of er niet net een babyboom geweest is en if not dan 7 uur melden. Wekker op 6 uur dan maar :-).

Ik verwacht de man dan rond half 9 (die brengt Jeetje eerst naar kdv) maar hopelijk zit infuus er dan al gewoon in. Ik zeg niet treuzelen, opschieten met die handel! Lig ik 's avonds tenminste weer in mijn eigen bed .

Senks Jin, spiek af en toe maar even vanaf werk, ik hou jullie wel op de hoogte....Ik hoop het zoooooo morgenavond in eigen bed, vind het zo spannend voor je
Ik ook!

(net natuurlijk ruzie met de vent over de rotzooi hier.. Ik ben een beetje nerveus zeg maar ).

Ik ga in bad en naar bed. Hou jullie op de hoogte!
Lief Suusje, heel veel succes morgen, werp dat kind maar snel
Zet em op Suus, ik vind het ook heel spannend voor jullie!!!!! (en, morgen vrij jippie, dus ik spiek af en toe even als het lukt!). Ik ga in ieder geval één ding doen morgen en dat is echt heel erg hard aan je denken!

Star, wat fijn dat het "maar" een verkoudheid is. En geen longontsteking oid. Brrr.
Nee precies Jin, daar dacht ik idd ook meteen aan. Longontsteking of RS virus ofzo. Mijn broertje lag ook zijn eerste kerst in het ziekenhuis met een dubbele longontsteking, ze hebben het zo te pakken die ukkies.
Ja typ dit via de iPhone! Geweldig! Su heeeel veel succes morgen. Het gaat eindelijk gebeuren, hoera!
Wat lachen zeg, die Touch. Ben even heel blij hoor
Star, vertel mij maar niks over een longontsteking, stukje klaplong en zo (ik vrees nu al voor een koude winter). Brrr, ik word al akelig. Ben heel erg opgelucht voor jullie, echt waar. Dat arme mopje.

Amalia, .
Zeg Amaal, die iPhone was toch voor je pa?

O ja, die klaplong. Dat was afgelopen winter hè?
Ik sms wel anders als er babynieuws is Jin
Er ligt trouwens een lief klein kikkertje op mijn borst te slapen nu
Even om Mamax te plagen; ik ga zo aflevering 1 van seizoen 6 van House kijken (en hij ziet er niet uit met gemilimeterd haar )
Zo dus.

Oh wat lief zo´n klein slapend wezentje, smelt.

Dank voor sms, ik ga bovenop mijn mobieltje zitten.
Dan hoor je 'm niet

Ja mijn andere wezentje is ook heel lief, maar jee, wat is die zwaar ineens
Ja, worden ze groot he? Ik merkte het vandaag ook weer.

En nu ga ik in bed de ontknoping lezen van Lineke Dijkzeul, de nieuwe.

Trusten allemaal, en Suze, slaap extra lekker.
Veel plezier met boek!
Hebben jullie dat ook, geen zin in de winter? Merk dat ik dat eigenlijk vooral door Jonathan niet meer heb, omdat hij zoveel ziek & verkouden etc is in de koudere maanden. Hij heeft nu al weer zijn eerste verkoudheid te pakken. Het moet gewoon eeuwig zomer zijn he Jinny!
Ik heb er juist wel zin in, had het zo gehad met dat warme weer.

Zou het nu dit jaar niet beter gaan met mr J omdat ie nu verse buisjes heeft?
De buisjes helpen alleen maar oorontstekingen te voorkomen, maar in de winter is het gewoon een snotfabriek. Het SCHIJNT wel dat het minder wordt als ze 4 zijn geweest (telt de maanden af). Maar hij herstelt door zijn ziekte gewoon trager.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven