Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk Enka!
Polletje op de groep
Goeiemorgen!

Zijn de kids uit logeren ben ik gewoon al om 9.00 uur wakker, hmm. Maar ik kan ook altijd erg genieten van de stilte in huis en zo maar lekker boekie lezen in bed. Gister zat er iets teveel knoflook in de gerechten bij het etentje, zo smerig de volgende ochtend. Dus ik moest mijn bed wel uit om iets te eten en drinken.

Bridge fijn dat het zo geslaagd was! Zou super zijn als ze mag komen logeren. Ik ben nu 4 kilo kwijt maar ik sta een beetje stil ondanks het lijnen. Ben nu begonnen met rennen met evy, kijken of dat wat wordt.

Recept ziet er heerlijk uit Mal! Dat is wel weer het fijne aan de herfst/winter, komen al die lekkere stoofpotten weer op tafel.

Suus spannend morgen! Ik duim voor je dat het allemaal vlot loopt. Is het al zeker dat je een ruggenprik krijgt of beslissen ze/je dat morgen? Ik beval echt nooit meer zonder ruggenprik, wat een heerlijkheid!

Ooh en ik wil je taarten wel bakken hoor, moet je ze alleen zelf op komen halen .

Nog even naar de groep en dan weer lekker naar bed .
Oh ja heeft er iemand nog een opgezet dier waar ie niks mee doet? Ik heb wel interesse
quote:Juud_ schreef op 04 oktober 2009 @ 09:58:

Oh ja heeft er iemand nog een opgezet dier waar ie niks mee doet? Ik heb wel interesse Want?!?!
Juud, ruggenprik is op verzoek (van mij, ik vermoed dat verzoek er wel komt ). Voordeel van ingeleide bevalling in dagsituatie dat het ook snel kan....
Als je bij een pretpark hier in de buurt een opgezet dier inlevert (voor een tentoonstelling) krijg je een jaarkaart gratis.
Ohhhhhh, dan is het goed. Ik vreesde al dat je hem in je woonkamer ging zetten
4 kilo schiet wel lekker op trouwens. Als je nu even minder gaat is bewegen idd goed volgens mij, dan geef je stofwisseling weer een zet toch?
Mal, lekker mag ik bij je eten? Ziet er goed uit!

Ik heb wel een stukje van de T en T marathon gezien. Lag hier nl kotsmisselijk op de bank. Eten verkeerd gevallen ofzo, hing echt boven een emmertje. Gelukkig ging het later wel weer (niet gespuugd, heb ik zo'n hekel aan! Ik kan niet overgeven zeg maar ha ha). Maar ik vond T en T helemaal niet meer leuk. vroeger was het om te gieren maar nu... kweetnie, beetje flauw. Misschien had ik langer moeten kijken en met mijn zus ofzo.

Kinderen lekker aan het kleien, man aan het racen en ik een hoofd vol snot. ach, de zon schijnt dus ik ben al blij.

Even naar de Ikea site. Heb bedacht dat ik een vloerkleed wil voor de winter. Onze vloer ligt gewoon op de stenen vloer en het is zooooo koud. Dus ik dacht: leuk een kleed voor de wintermaanden. En dan zomers in de opslag (lees zolder). Maarja, is het handig met morsende kinderen?

Suze, ik had jou niet verwacht hier hoor...
Ik HAAT Theo en Thea. Heb dus niet gekeken
Ik bedoelde Mamax op Hyves, niet Bridges in het sorry topic van Suze.

Beetje stomme verwarring, pardon!
Wij gaan zo met Eetje naar de HAP; het kindeke rochelt als een oude vent en gezien haar leeftijd toch wel prettig als er even geluisterd word vind ik.
quote:amalia schreef op 04 oktober 2009 @ 10:28:

Ik bedoelde Mamax op Hyves, niet Bridges in het sorry topic van Suze.

Beetje stomme verwarring, pardon!Dat dacht ik al, vroeg me al af waar je Bridge ineens vandaan haalde.
Gevonden

Bridges, wat ontzettend fijn dat je zusje er was!

Vish, fijne vakantie!

Star, ha, ha, Koen als Sinterklaascadeau. Geen slecht idee

Enka, gaat lekker met die buizerd

Juud, lekker een dag voor jezelf.

Suus, mocht ik je hier niet meer zien; veel sterkte morgen!
Niks aan de hand met Eetje. Had het ook niet echt verwacht, maar toch wel fijn dat dokter even naar longen geluisterd heeft.
Waarom rochelde Eetje dan zo Star?

Net weer even bijgeslapen. Man, WAAROM verzint Jonathan altijd dat als ik mag uitslapen hij normale tijd wakker wordt en als man mag uitslapen dat half 6 een prima tijd is. Nou ja, nu nog even dweilen en dan op het gemakje douchen enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat is flauwe inderdaad Mal. Pff, half 6. Ik vind het nog nacht dan.

goed dat je even bent langsgegaan Star. Fijn dat het niets. Maar waar komt het roggeltje vandaan?

Ha ha, lief is met zijn broertje racen op een circuit in Lelystad. Ik ging even met de kinderen kijken. Laurens wilde ook wel een rondje mee. Ik vond het maar eng, maar Laurens vond het geweldig! Zei: 'het was net skieën mama, we gingen helemaal schuin!'

(ook zo grappig dat die anderhalve dag skieën vorig jaar in Sauerland zo'n indruk heeft gemaakt!).
He Star, je kan met zulke kleintje nooit te vaak gaan vind ik ook hoor! Fijn dat alles ok was....

Zo, wij zijn naar Zeist. Bis later dan maar weer....
Heb Ceetje net ingeschreven voor: http://www.olmenhorst.nl/ ... alloweenfeest_2009_01.pdf

Misschien zijn er nog meer geinteresseerd?
Ze rochelt zo omdat ze ontzettend verkouden is. Eerst zat het alleen in haar neus, maar het werd hoe langer hoe erger en je voelt het helemaal reutelen in haar borstje als je haar vasthoudt, maar het zit allemaal los dus

Flaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw die Mr J van jullie Mal

Veel plezier in Zeist Suus!
Zo, brownies en boterkoek gemaakt. Voor morgen, voor tijdens de live bevallig
Echt jammer dat ik geen wifi heb he? Maar de meneer heeft een blackberry, daar kan ik ook mee internetten, toch?
Ik stop voor de zekerheid mijn laptop toch maar in de tas ok? Je weet het niet.....
Ja zeg, geen wifi? Dan maar de Blackberry van meneer gebruiken inderdaad Vorige keer heb je me ook nog per sms een update gegeven meen ik me te herinneren. Toen zat de ruggeprik er net in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven