Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Jammer geen madelon! Maar josje is ook leuk, gelukkig geen noa!
Jammer geen madelon! Maar josje is ook leuk, gelukkig geen noa!
Flashy is dubbel blij.
Die twee keken inderdaad niet blij. Ik had gedacht dat Noa zou winnen.
De eerste en enige aflevering die ik heb gezien, maar Josje heeft volgens mij verdiend gewonnen ! Alleen bij haar kreeg ik het K3-gevoel.
Vind die josje 3x niks,maar goed,dochterlief is er happy mee,en daar gaat het om he?
quote:hebri schreef op 03 oktober 2009 @ 22:45:

Ik werd even bang dat ze Noa gingen kiezen.. toen ze iets zeiden vna: we weten dat er veel niet op haar hebben gestemd, maar we weten zeker dta ze haar in hun hart kunnen sluiten, blablabla... maar gelukkig niet!! Joehoe! Go Josje!

Toen ze dat zei was het juist voor mij duidelijk dat Josje ging winnen. Want ik denk dat de meeste mensen op Noa hebben gestemd.

Ik ben blij met deze uitslag.
quote:hebri schreef op 03 oktober 2009 @ 22:45:

Ik werd even bang dat ze Noa gingen kiezen.. toen ze iets zeiden vna: we weten dat er veel niet op haar hebben gestemd, maar we weten zeker dta ze haar in hun hart kunnen sluiten, blablabla... maar gelukkig niet!! Joehoe! Go Josje!

Had dat ook gehoord, maar dat klopt eigenlijk niet dat ze dat zeiden.

Want Josje stond bij het publiek op 1. Zij had de meeste stemmen van de kijkers.

Noa op 2 en Madelon op 3.
quote:steph schreef op 03 oktober 2009 @ 23:08:

Flashy is dubbel blij.

Nee maar deed het met gsm gister!

Nu even een uitgebreide reactie:

Ik vind het echt jammer dat Madelon weg moest, komt het misschien doordat de stemmen evenredig getelt werden? al die belgen hebben op noa gestemd....... Ik vind josje wel heel erg puur en nog "vormbaar" qua plaatje vond ik madelon er het beste tussen passen, met Josje als een net niet nummer 2. Ik ben allang blij dat Noa het niet geworden is, en Josje gaat het vast wel goed doen!
Ja! Ik kan me alleen maar helemaal aansluiten bij bovenstaande reactie. Go Josje: je gaat het vast fantastisch doen! Alleen het is: polisie en niet politie he, hihi!
Zei Kristel ook tegen Noa dat ze hoopte dat ze vriendinnen zouden blijven? Ik heb het haar niet horen zeggen. Ik vond Noa vanavond nog alles meevallen en ze nam haar verlies sportief op.

Ik vind Josje de juiste 'lieve' uitstraling hebben voor K3. Past wel bij de Vlaamse meisjes. Ik denk ook dat ze gekozen is omdat ze kan acteren. Er komen immers nog een film en een musical aan.
Ik vind hier dingen van.
Die Belgen zijn zuur!!!!!! Op de belgische sites klagen ze steen en been, noa had moeten winnen want ze is van bij ons......

Daar gaat het toch niet om..... het moet passen!
quote:wendy1983 schreef op 04 oktober 2009 @ 09:14:

[...]

Had dat ook gehoord, maar dat klopt eigenlijk niet dat ze dat zeiden.

Want Josje stond bij het publiek op 1. Zij had de meeste stemmen van de kijkers.

Noa op 2 en Madelon op 3.Ik denk dat ze bedoelden dat de Vlamingen het misschien niet verwacht hadden, of hoopten op Noa, omdat zij de enige Vlaamse was die nog meedeed.
Ik ben heel blij dat het Josje geworden is, omdat ik haar gewoon het leukste vond.

Wel ben ik benieuwd hoe lang ze gaat blijven en hoe lang K3 uberhaupt nog zal bestaan.

Karen en Kristel zijn overduidelijk een stuk ouder dan de bloedmooie en frisse Josje. Het zijn echt 'oude meisjes' aan het worden (met alle respect hoor, niet rot bedoeld). Die kopjes gisteren bij elkaar, ik dacht echt; hoe lang zal dit blijven.

Josje vind ik een fantastische meid maar ik vraag me af of K3 voor haar niet slechts een opstapje zal gaan worden naar een heel andere carrière, ik zie haar dit niet heel lang doen. In dat opzicht hadden ze misschien beter voor Noa of Madelon kunnen kiezen.

Het is maar een idee hoor, want ik vind Josje (nogmaals) de allerleukste die er bij zat maar misschien blijkt ze een beetje te jong en té leuk voor K3 na verloop van tijd.

O en op welke site moet ik kijken voor de zure Belgen?
Ja, doe effe een link naar zure belgen!

Ik blijf denken dat K en K eigenlijk Madelon hadden gewild, ivm hoe ze naar elkaar keken toen Madelon eruit ging.

Ik vond ze op de beelden van vlak na de show (bij shownieuws) ook wat 'gemaakt blij' overkomen.

Maar misschien waren ze gewoon heel moe.

Dat kan ik me inmidddels ook best voorstellen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Wie de avond wil herbeleven: begin op pagina 66. Graag gedaan

Ik wil ook zure Belgen. Kom maar op met die links.
Ik vind hier dingen van.
www.nieuwsblad.be

Inmiddels zijn er een aantal zure reacties verwijderd trouwens, maar als je dan op reageer klikt, zie je vanzelf verschijnen.
Ik denk dat K&K zo keken toen Madelon eruit moest van: nu is de keus makkelijk gemaakt.

Volgens mij ging de keus bij hun tussen Madelon en Josje. En werden ze door de Belgische kijkers opgescheept met Noa.
Wat een huilies die Belgen
quote:misschicken schreef op 04 oktober 2009 @ 10:37:

Ik denk dat K&K zo keken toen Madelon eruit moest van: nu is de keus makkelijk gemaakt.

Volgens mij ging de keus bij hun tussen Madelon en Josje. En werden ze door de Belgische kijkers opgescheept met Noa.

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben; zij hadden van tevoren natuurlijk al doorgesproken waar hun voorkeur lag.

Scherpe analyse, mede-pluimvee-er.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
*kijkt trots*
Ze hebben toch ook een keer gezegd dat er 1 iemand was die voor hun afvalt. Ik heb altijd gedacht dat ze daarmee Noa bedoelen. Alleen tja, misschien onder grote druk van de belgen..... Ik denk dat Madelon 1 stond en Josje 2.
Ik denk dat Josje op één stond. Bij de uitslag zeiden beiden dan ook dat er steeds één naam weer opdook.

Wat een huilies inderdaad die Belgen. Het gaat ze om het feit dat het niet een Vlaamse is die heeft gewonnen. Hoe kinderachtig kun je zijn. Helemaal als je bedenkt hoe vaak K3 business heeft in Nederland.

Bah, nationalistisch gaan doen om een meidengroepje en omdat het er niet een is geworden uit je eigen landje, je verlies niet kunnen accepteren. Triest, wat een tunnelvisie heb je dan.

Wel schattig dat het steeds over de 'meisjes' van K3 gaat, terwijl Karen en Kristel toch een heel eind in de dertig zijn opgerukt. Het enige nog een beetje 'meisje' in de groep is Josje.
nog meer zure reacties:

het laatste nieuws
Ik vind hier dingen van.
Gelukkig is het Josje geworden. Noa heeft nu al last van stem problemen, en dat terwijl K3 aan het begin staat van een nieuwe tournee.

En Josje is natuurlijk gewoon de leukste en de beste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven