Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
*schenkt Darly koppie koffie in*

10 uur slapen klinkt als heel goed. Had je mijn smsjes al gezien?

Mims leuke afspraak hoop ik. Fijne dag, jammer dat je er niet bent vanmiddag.

Marie, mooie shopscores. Lekker is dat he als je zoveel leuke dingen vindt.

Tila MK helemaal opgewonden van voorpret?

Het is ook lastig om nu nog drie maanden gemotiveerd te blijven. Hopelijk vind je snel iets anders en kan je eerder vertrekken.
Oh ja Mims, hier ook wel interesse in de parfumdeal.
Hee leedies

Suup, wat leuk dat de date leuk was (is)

Ik loop beetje klem in de autoloze logistiek hier, vrees dat ik übervinex inderdaad niet ga halen. Wel is al het kindervolk relaxt vandaag, dat is lekker. Zoon heeft Dot vanochtend alle duplo geschonken - dat is echt Heel Veel Duplo, het stond allemaal op zijn kamer en hij speelde er samen met de lego ook nog wel mee, dus het is echt wel een ding dat hij dat overgedragen heeft. Ze hebben het eendrachtig naar haar kamer gesjouwd en de beperkte hoeveelheid vloeroppervlak daar is nu volledig volgebouwd met bizarre duploconstructies . Ze zijn lekker bezig zo.
Jammer Lil.

Wel fijn dat de kindjes zo lief zijn
Parfumdeal? Parfumdeal? Parfumdeal? En daar kom je nu mee, nu ik net gisteren een godsvermogen heb uitgegeven aan parfum? Grappig trouwens: ik had mijn nieuwe geur op, loop door het huis en de Freule vraagt waarom het zo naar bellenblaas ruikt. Loop ik boven, komt Oudste Zoon vragen wie er bellenblaas geknoeid heeft. Ergo: ik heb 80 euro uitgegeven aan Bellenblaas by Dior. U snapt; ik ben zeeeeeeeer geinteresseerd in een parfumdeal en vooral ook erg benieuwd wat voor luchtjes dat dan zijn en waarom ze zo goedkoop zijn.

Tila: veel plezier vandaag!
.
LOL M'anas :-)

Jammer dat je niet kan komen Lil!
Whaha Béllenblaas???

Is het leuk, Tila? En Suup wat fijn dat je het leuk hebt! Was zijn zoon thuis dan of moest hij hem ophalen vanmorgen? Wat zal hij blijbrak langs de lijn hebben gestaan vanmorgen...

Mims' parfumdeal is heel fijn, bij sommigen kun je zelfs feromonen laten doen zodat je onmiddellijk mensen verliefd maakt. Enige nadeel vindt ik dat de geuren niet zo lang blijven hangen als de echte maar dan spuit je voor dat geld gewoon nóg een keer.

Fijne dag gehad vandaag; Oudste met vriendinnetje naar de studio geweest voor de opnamen van een kindershow, ik met Jongste naar een auto gaan kijken die ik misschien ga kopen, daarna met haar naar de bios en genoten van mooi koppie op mijn schouder. MM is nog met zijn ouders en broer in Maastricht; er was vandaag een informatiedag van een operatie die zijn vader wil ondergaan en nu zijn ze gezamelijk uit eten. Vind ik Goed van hen, dat ze dit samen doen. De operatie is geenszins zonder risico nl en dat maakt het wel belangrijk er samen achter te staan.

Dar, ik heb nog niet gereageerd op jou! Sorry! Ik vind ook dat je de tijd moet nemen om eea te verwerken en weer vertrouwen te vinden dat je werk weer leuk wordt. En misschien alsnog om je heen gaan kijken naar wat je nog meer leuk vindt en waar je dan graag zou willen werken?

De Aso heeft vanmorgen gebeld met MM en mekkerde weer over dat ik zo respectloos was om te lachen tijdens het wachten in de hal ( ?? wat moet ik dan? En Gerard Spong kwam binnenlopen waar MM goeie grappen over maakte ) en dat hij helemaal niet gehoord was door de rechter (goh, wat denk je dan als je zonder advocaat zit en steeds een antwoord geeft op een andere vraag dan die je gesteld is?? ). MM heeft gezegd dat hij niet wil dat hij hem belt en dat hij het met mij moet regelen maar dat helpt geen biet, vrees ik.

Waste of breath.

Ik kijk nu naar Junior Songfestival met de Bloesjes.
Net nog bij Suup een grote bak thee gedronken en nu weer bij mezelluf op de bank! Wat een goed feestje was dat Tila! En ik ga meteen volgende week je pesto namaken :-)

Aso is zeker een waste of breath, maar ik ben nu wel benieuwd naar die goeie grappen over Spong :-)
Was inderdaad een goed feestje Tila.

Ben erg benieuwd naar de zoenfoto van de twee mannetjes (ow wat zijn ze toch leuk).

Van scharreldate nog niets gehoord, maar is druk met de kids vermoed ik of ook compleet ingestort na korte nacht dus dat zal vast nog wel komen. Ik leg in de kelder nog wel wat uit Bloes.

Fijne bona dag zo. Kan me het mooie koppie van de jongste helemaal voorstellen. En de aso sucks, maar ja dat wisten we al. (waste of breath inderdaad)

Marie Bellenblaas tja zo kan je Dior natuurlijk ook omschrijven .

Ik ga zo maar eens bedje in. Voel me een onwijze bakvis, met alle onzekerheden die daarbij horen. Zucht
Kan je er ook bellen mee blazen, M'anas?

Bloes, wanneer kunnen we Oudste op tv zien? Vertel eens?

Het was een heerlijk feestje. Met een heel huis vol, met een speelgoedwinkel aan mooi meisjesgeluk - MK gaat je nog bellen, Mims, voor het prachtige cadeau dat per post kwam en waar haar ogen helemaal groter van werden - en er was snoep en taart en hapjes en eten en allemaal mooie leuke mensen en toen Jom naar bed was heeft MK nog bijna een uur enorm geconcetreerd met haar nieuwe liddelpetsjuphuis gespeeld, en Nichtje en haar vent bleven nog hangen en dat was ook leuk, en nou ben ik opeens ontzettend ongesteld en projectielbraakte Jom z'n bed vol.

Dat was wat minder, die laatste twee. Jom toch maar geen slagroom meer laten proeven. Of niet meer ongelimiteerd laten snaaien. Kan ook schelen.

Ik ga op de bank, restje hapjes opeten. Ik had weer eens te veel
Fijn dat het kleine spul zo genoten heeft Tila .

Hoe is het vandaag?

Iedereen beetje uitgeslapen?

Ik moet helaas zo de compu weer inleveren, maar met beetje mazzel kan ik hem morgen weer meenemen vanaf mijn werk.

Koffie iemand?
Ik heb er weer 10 uur slaap op zitten :-) Melatonine werkt volgens mij wel, Suup :-)

Nu een beetje in huis frutten en dan hondje knuffelen want het is tenslotte dierendag!!!!
Kom je oogsten, D,ik heb heeeel erg veel!

Broer, schoonzus & kinders waren er, en dat was zowaar erg gezellig. MK & Jom zijn wel wat moe - en dus klierig - maar nieuw speelgoed maakt een hoop goed, geloof ik

Ik lust koffie. Ik heb het nodig ook
*Zet koffie voor Tila neer*

En voor Mims ook, aan de berichten in de kroeg te lezen kan je het gebruiken .

Darly fijn dat je zo lekker hebt geslapen. Knuffelse met de hond.

Mijn kat moet ik helaas voor het hogere doel alleen laten. Werk gerelateerde avond voor de boeg.
Nu aan werk, Suup? Succes!

MK mochgt langer opblijven dan Jom. Want Jom Was Moe. Dus moest er gespeeld. Met het nieuwe speelgoed. De Barbies, dit keer. Waaromkrijgen zelfs leutermeisjes van die lodderige ogen bij de aanblik van een glimmende jurk en lange haren?

("Langhaarder heeft een pràchtig paard, mama, en een pràchtige jurk! Ik wou dat ik zo'n jurk had. En een echt paard.

Maar dan wel roze, een echt paard. Hmmm. Echte paarden zijn niet roze. Dan wil ik wel een echt paard met een roze zadel")

Om vervolgens gelukzalig glimlachend haar bed in te gaan ze is echt zo blij

Was een goed weekend. Morgen nog het eerste kinderfeestje overleven en dan zijn we weer klaar
Volgend jaar een pony voor haar verjaardag, Tila? Een echte? Je tuin is groot genoeg
quote:tilalia2 schreef op 04 oktober 2009 @ 19:48:

Nu aan werk, Suup? Succes!

MK mochgt langer opblijven dan Jom. Want Jom Was Moe. Dus moest er gespeeld. Met het nieuwe speelgoed. De Barbies, dit keer. Waaromkrijgen zelfs leutermeisjes van die lodderige ogen bij de aanblik van een glimmende jurk en lange haren?

("Langhaarder heeft een pràchtig paard, mama, en een pràchtige jurk! Ik wou dat ik zo'n jurk had. En een echt paard.

Maar dan wel roze, een echt paard. Hmmm. Echte paarden zijn niet roze. Dan wil ik wel een echt paard met een roze zadel")

Om vervolgens gelukzalig glimlachend haar bed in te gaan ze is echt zo blij

Was een goed weekend. Morgen nog het eerste kinderfeestje overleven en dan zijn we weer klaar Leutermeisjes, dát zal de verklaring zijn.....
En dat kinderfeest is wel aan jou toevertrouwd, Tila! veel plezier!!!!
Schattig Tila.*Ik had smeltmoment met neef die even wilde praten over dierendag. In nederlands/duits dat alle dieren vandaag geburtstag haben. Dus ik vertel dat ik ook een feestje aan het vieren was, maar dat vond neef vlak voor (zijn) bedtijd een beetje raar. Het is zu spat nu fur kuchen, ja? *smelt*

Nu naar bed bij papa-suup. Morgen drukke dag.
wat liehief!
ik ben een beetje bang voor pony's en paarden, dus die komen er niet in

Goeiemorgen!

Mijn meisje is 5

Iemand koffie?
Joepie!

Van harte Tila met je grote kleine meid!

Wow jij bent alweer vijf jaar mama.

Daar moet op gedronken worden. Koffie dus!
En jij ben t vijf jaar mama lieve Tila: KUSKUSKUSKUSKUS!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven