Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Lala, gisteravond was ik echt ziek. Had 39 graden koorts en erg rillerig en hoofdpijn.

Gelukkig zakte de koorts snel.

Hiero mogen we nog niet seksen. Ivm de hechtingen in totaal 6 weken wachten.

Dus nog 3 weken.

Maar vind ik nog niet erg, heb er nog weinig behoefte aan en durf ook echt nog niet.

En het was lekker herfstig weer in de Efteling? Hier was het echt klote weer.

Hard waaien. Niet normaal!

Pipi, hoop dat Prinsje weinig last van krampjes meer heeft.

Nou, meer ontlasting kwam er bij Essie.

Ze heeft vandaag in totaal 4 keer gepoept. Net ook echt d'r kleren helemaal onder.

Haha, maar ben nog steeds blij met iedere poepluier.

Vandaag een heerlijk rustige dag gehad.

En morgen weer. Goed he?
Sex, check. Proberen kan geen kwaad toch. En als het dan nog lukt

{ipi: Wat fijn dat infacol werkt! Hier lijkt het alleen maar erger te worden met de krampen dus ik ga het morgen ook maar eens halen denk ik. Al haalt het de scherpe kantjes er voor hem af. Nu is het eten, dan een minstens een uur kramp en dan is hij wakker maar lukt het slapen niet meer. Gisteren is hij werkelijk waar net zoveel wakker geweest als ons. De wallen zaten onder zijn ogen.

Lala, ik moet hier precies op hetzelfde letten. Zit nu onder startgewicht maar het is zo lekker als je vrij bent. Even langs de bakker, op de markt een visje halen. En dan wordt een balansdag een balansweek

Efteling is super! Wil ik snel ook weer eens naar toe. Ga je vaak Lala?
Vandaag weer een heerlijke, relaxte dag voor de boeg.

Ik voel me iig niet meer ziek.

Alleen die plek blijft gevoelig. Maar heb het idee dat 'ie al wel minder hard is.

Heb iig nog wel een paar dagen het kuurtje.
Hi meiden,

Heb net mijn bevallingsverhaal geplaatst op hyves. Ben langzaam een beetje aan het opkrabbelen naar de gewone wereld En dit is ook weer zo een stap.

Ff kort reageren:

@ Nala: vervelend die borstontsteking. Ik hoop dat je snel opknapt! Wel heel goed dat Essie eindelijk beter poept! Was bij ons ook een gedoe om op gang te krijgen. Wij kregen trouwens de tip van CB en Kraamzorg om zijn flesje te verdunnen met 10 ml. Hierna ging het als een trein.

@ Inad: hoe is het met je moeder? Fijn dat zij er weer is!

@ Lala: wat lijkt me dat fijn als je zo dicht bij de Efteling woont! Heerlijke plek!

@ Pipi: wat goed dat de Infancol begint te werken! Vreselijk als die kleintjes zoveel krampen hebben. Dat vind ik een van de moeilijkste momenten!

@ voedingen: ik geeft fles ook op verzoek, maar stuur die iid ook bij als het beter uitkomt. Mini-Monkey slaapt namelijk maar een keer per dag 5 uur achter elkaar en die wil ik dan wel graag 's nachts Dat gaat gelukkig erg goed!

@ Gewicht: pfff... ik baal er een beetje van dat ik nog zoveel kilo's heb overgehouden... Ik heb net voor het eerst een rondje hard gelopen... nana... wat viel dat tegen. Mijn conditie is echt nul,nul. Maar goed heb ik iig iets om aan te werken

Verder gaat alles goed. Moet nog wel wat wennen aan mijn nieuwe 'functie', maar kan me aan de andere kant ook niet voorstellen dat het ooit anders is geweest!

Vandaag gaan we naar het bos en komen schoonouders weer langs.

Tot snel weer meiden!
quote:Nala24 schreef op 03 oktober 2009 @ 22:10:

Lala, gisteravond was ik echt ziek. Had 39 graden koorts en erg rillerig en hoofdpijn.

Gelukkig zakte de koorts snel.

Hiero mogen we nog niet seksen. Ivm de hechtingen in totaal 6 weken wachten.

Dus nog 3 weken.

Maar vind ik nog niet erg, heb er nog weinig behoefte aan en durf ook echt nog niet.

En het was lekker herfstig weer in de Efteling? Hier was het echt klote weer.

Hard waaien. Niet normaal!

Pipi, hoop dat Prinsje weinig last van krampjes meer heeft.

Nou, meer ontlasting kwam er bij Essie.

Ze heeft vandaag in totaal 4 keer gepoept. Net ook echt d'r kleren helemaal onder.

Haha, maar ben nog steeds blij met iedere poepluier.

Vandaag een heerlijk rustige dag gehad.

En morgen weer. Goed he?

Mag je 6 weken geen sex ivm met hechtingen? Hier zeggen ze dat niet hoor, mocht gewoon weer na een week of 4. Ik had wel oplosbare hechtingen, misschien dat dat verschil maakt?

Als Essie nou binnenkort weer zo'n moeite met poepen heeft zou ik trouwens wel even op het cb/ha vragen om iets als lactulose. Ik ben geen fan van medicijnen, maar verstopt zitten is voor zo'n baby'tje echt niet fijn en lactulose zijn enkel vezels die verder niet opgenomen worden door het lichaam.
quote:Aruba schreef op 04 oktober 2009 @ 09:50:

Sex, check. Proberen kan geen kwaad toch. En als het dan nog lukt

{ipi: Wat fijn dat infacol werkt! Hier lijkt het alleen maar erger te worden met de krampen dus ik ga het morgen ook maar eens halen denk ik. Al haalt het de scherpe kantjes er voor hem af. Nu is het eten, dan een minstens een uur kramp en dan is hij wakker maar lukt het slapen niet meer. Gisteren is hij werkelijk waar net zoveel wakker geweest als ons. De wallen zaten onder zijn ogen.

Lala, ik moet hier precies op hetzelfde letten. Zit nu onder startgewicht maar het is zo lekker als je vrij bent. Even langs de bakker, op de markt een visje halen. En dan wordt een balansdag een balansweek

Efteling is super! Wil ik snel ook weer eens naar toe. Ga je vaak Lala?

Ow wat rot dat de krampen steeds erger worden. Heb je toevallig het topic gelezen wat ik er vorige week over geopend heb? Staan ook heel veel huis tuin en keuken tips zonder medicijnen die je kunt proberen, misschien verlicht dat wat. Maar in elk geval een want het is erg vermoeiend.

Wij gaan heel vaak naar de efteling, zo'n beetje om de week. Hebben ook een abonnement en genieten zo super om daar lekker te wandelen en 1 of 2 attracties te doen, even koffie drinken, speeltuintje pakken en weer naar huis. Volgend jaar nemen wij zeker weer een abonnement.
Seks 6 weken is volgens mij meer een richtlijn. Gemiddeld vloei je 6 weken en zo lang mag je geen seks ivm infectiegevaar. Hechtingen zouden na een week of 6 echt weg moeten zijn hoor
Brrrr, heftig verhaal ook wel Aap!
Aapje, ik ga zo naar Hyves om het te lezen.

Nala, wat gek dat er niets uit kwam. Fijn dat de koorts weg is!

Aruba, hoop dat krampjes snel over zijn, zo zielig.

Fijn dat Infacol helpt, Pipi.

Hier nog steeds geen (afkloppen) krampjes gelukkig.

Moeders vliegtuig had paar uur vertraging, dus ze kwam vanmorgen. Was heel erg leuk, ze wachtte netjes haar babybeurt af, geen gesnatch

Mijn zus was er ook en die nam Chica nog paar uur mee voor lunch en speeltuin enzo, heb haar net opgehaald. Op de fiets, jaja gisteren ook al gefietst. Toen ging Chica met ex naar kermis en haalde ik haar daar op. A.s. zaterdag krijgen we de bakfiets. Ier is nog 1 week vrij maar daarna moet ik aan de bak(fiets ) qua Chica van school halen. Er is grappig genoeg een directe busverbinding maar heb hekel aan bus

Straks traktaties maken, Chica trakteert morgen lange vingers met muisjes

Toen Chica bij zus was zijn IEr en ik heel end gaan wandelen, was lekker om lang buiten te zijn. Heb ook al even buiten gevoed want na 1.5 uur in de wagen werd Miertje met honger wakker. Nu weer helemaal klaar voor de wereld. Was toch weer even spannend, voor t eerst echt naar buiten met luiers en billendoekjes mee en zo

Ik ben weer beetje gaan vloeien door al die beweging, was net weer over, maar is ook nog maar 2 weken na bevalling dus wel logisch ook.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat netjes van mama. Haar babybeurt afwachten

En een bakfiets, yoehoe wat gaaf!

En was het lekker buiten?

Over aankopen gesproken. Zojuist deze babydrager besteld.

http://www.babybio.nl/cat ... cta_Blue_Gothic_Rose.html

Ik heb er zo'n zin in!
Lala, ik heb ook oplosbare hechtingen, maar dit zeiden ze dus weer tegen mij.

Zo zie je maar weer. Er wordt tegen iedereen weer wat anders gezegd.

Maar al was het 4 weken, heb er nog niet zo'n behoefte aan.

Essie poept nu beter hoor. Gister na die ene harde ontlasting heeft ze nog 3 keer veel gepoept.

Dus het ziet er tot nu toe goed uit.

Anders had het CB idd al gezegd dat ik via de ha lactulose kon vragen.

Vanmiddag voor het eerst met Essie gedoucht.

Ze vond het volgens mij wel lekker.
nala ; borstontsteking.. wat vervelend!

sex, check. Was weer helemaal ok..

Heb ook wel even gewacht.Wist van de vorige keer dat eerder proberen geen succes was.

Gisteren was erg gezellig met al die kids in huis.

Man heeft zojuist een schuit van zo'n 18meter gekocht. Gaat tie opknappen, zodat we er mee op vakantie kunnen.

Heb wel gezegd dat het opknappen niet te lang mag duren..

morgen cb en eerste prik
Jee, 18 meter, da's een leuk bootje
Hello!

Nala balen van je borstonsteking maar gelukkig weer op zijn retour!! Essie heeft haar schade aardig ingehaald dus, gelukkig maar.

Sex met uitscheuren kan ik mij voorstellen dat je ergens over heen moet of inknippen brrr. Ik vind het ook eng met keizersnede achter de rug (gek he). Hier ook alleen nog vozen want vloei ook nog ietsje en geen risico's. Zal zo eens even googlen op keizersnede en sex, geen idee wat wel en niet mag.

Leuk zeg zo'n abonnement op De Efteling. Ben ook gek op de Efteling en sinds 2 jaar gaan we naar de winterefteling zo leuk. Kneuterig hoor.

Fijn Pipi dat krampjes minder zijn door spul (naam vergeten haha). Hopelijk straks over...

Oei trouwens Lala en dat aankomen. Kan mij zo goed voorstellen, ik beweeg ook nog veels te weinig want mag nog niet fietsen maar wil ook snel weer gaan sporten want het gaat hier ook veels te langzaam.

Pauwie ik ben trouwens ook1.80 m en draag ook rokken net boven de knie en onder de knie. Het verschilt per rok of het staat of niet maar ik vind niet dat het per definitie niet kan.

Aapje leuk om je te lezen en zal je verhaal zo eens lezen. hoe was het in het bos? Nieuwe functie is meer wennen dan gedacht he.

Hier verder alles oke. Lekker weekend gehad en voor Nesta is het nu ook een stuk relaxter dat het bezoek wat afneemt. Zo naar bed, ciao meiden!
Leuk Pauwie, schuit gekocht.

Maar hoe ga je daarmee op vakantie?

Want de echte schuiten zit tuurlijk niets op. Hier wel?
He Nala , hij gaat hem netjes opbouwen, zodat je in het woongedeelte kunt staan. Voorin komen kooien voor ons en de kids. Waarschijnlijk komt er zelfs een douche in !!

Aan de Lange watering liggen er een aantal die ook omgebouwd zijn.

De andere schuit die we hebben is een kale Westlander , daar zitten alleen dekluiken op. Met deze schuit kunnen we heel hard zeilen en aan wedstrijden meedoen.

Dier ; Ik vind ook niet dat het niet kan, maar de meeste rokken (onder de knie) die ik aan trek , staan als een vlag op een modderschuit. Heeft misschien ook met de vorm van je lichaam te maken. Ik ga het toch nog eens proberen, want er is op dit moment genoeg leuks.

Aapje ; Best pittig verhaal en veel details..

Vandaag eerste prikje voor Moppie, heeft iemand de eerste prik al gedaan? En zijn hier nog mensen die anti-vaccinatie zijn?

Ben ook benieuwd hoeveel ze gegroeid is.
Hier pro-vaccinatie, heb er veel over gelezen want aanvankelijk stond ik er kritisch tegenover maar helemaal om nu.

Mier is pas 2 weken dus duurt gelukkig nog even.

Leuk, van de boot

Veel succes met prikken zo, hopelijk heeft Moppie er niet veel last van.

Chica had er nooit last van, die ging er alleen heeeeeel lang van slapen, dus dat was wel lekker

Dier, denk dat het best kan, na keizersnede, maar wel uitkijken met hoeveelheid inspanning en niet teveel gewicht op je buik.
Vlag op modderschuit erg grappig vanwege boten;

liefde

Nooit bedacht dat dat als je heel lang bent niet zou staan.
Moppie al de eerste vaccinaties...hopelijk valt het mee! Wij mogen geloof ik over een week of 2 voor de eerste prikjes.

Dadelijk naar babymasssage, heb er zo'n zin in, even er lekker uit zijn en iets ontspannends doen met Elfje en weer eens wat andere klets dan de hordes kraamvisite hier. Hoe gaat het bij jullie met de visites? Komt er veel? Ik heb gisteren zitten tellen nav het aantal geboortekaartjes dat ik verstuurd heb, en wij krijgen waarschijnlijk nog 20x kraamvisite.
Ow...nog even verliefd moment met Elfje gisteren lag ze met haar buik op mijn buik, ging ze zicht met haar armpjes opdrukken en naar me lachen met rimpelig neusje en al, 2x achter elkaar...zooooo lief!
Nog geen prikken hier, kreeg wel van de week de kaarten van het RIVM binnen. Raar hoor, post met naam van je kind er op

Aaaaaah schattig Lala, ze kunnen je echt zo bewonderend aankijken inderdaad
Diereman is licht dus moet goedkomen Inad

Vlag op modderschuit vind ik sowieso mooie uitdrukking, die hou ik erin . Gewoon proberen ja, dat was eigenlijk de clou van mijn verhaal

Leuk hoor opknappen van boot, leuke uitjes worden dat.

Volgens Nesta staat Bob de bouwer voor deur met Lifty zal de deur even open doen!

Wat schattig Lala vooral dat rimpelige neusje is te cute! Hier vallen de visites best mee. Het loopt wel door maar houden ook bewust dagen vrij anders is het echt te druk. Heb geen idee hoeveel ik nog kan verwachten maar loopt vast wel los.

Vanochtend echo gemaakt nav galsteenaanval of iets. Moest er om 8.00 uur zijn dus ben nu al een tijd klaarwakker...lekker zo'n lange ochtend!
Ooooo had je galstenen??? En wat wees echo uit?
Dier: Ik heb van het ziekenhuis een folder meegekregen waarin staat wat wel en niet mag. In deze folder staat dat je pas weer sex mag hebben nadat je op controle bent geweest bij de gynecoloog. Bij mij duurt dat nog 2,5 week, maar ik moet zeggen dat ik ook nog geen behoefte heb, dus ik vind het niet erg dat ik nog even moet wachten.

Aapje: Wat knap van je dat je al weer bent wezen hardlopen. Zelf heb ik mij al wel aangemeld voor de beginnerscursus bij de vereniging waar ik lid van ben, maar ik moet er niet aan denken om nu al te gaan hardlopen (de beginnerscursus start in maart). Sowieso moet je na een keizersnee rustig aan doen en duurt het volledige herstel een half jaar en laat dat half jaar nou precies in maart voorbij zijn.

Hier verder alles prima. Kabouter slaapt 's nachts nog steeds goed. In het weekend heeft hij zelfs 2 keer tot half 10 geslapen. Vandaag was hij weer om half acht wakker en toen heeft hij nog geslapen bij mij in bed tot half negen. 's Nachts komt hij 1 keer tussen 4 en 5 en slaapt hij daarna weer verder. Ik hoop dat het voorlopig zo blijft of anders dat hij 's nachts nog langer door gaat slapen.
En jawel net toen ik had geschreven dat infacol leek te werken, en Prinsje had wakker gemaakt voor voeding is hij met kramjes tot 2 uur wakker gebleven. Ik heb wel het idee dat infacol de scherpe kantjes er voor hem vanaf haalt en dat hij soms ook weer even een kwartiertje slaapt in zijn huilperiode. Maar hij laat ons nog niet voor 1 a 2 uur slapen . Behalve dan de eerste avond dat we ermee gestart waren.

Lala, nee ik heb je topic niet gelezen. Ik ga zo even op zoek. Maar Elfje heeft dus ook veel last van krampjes? En is ze dan ook elke dag uren achter elkaar wakker? Prinsje is elke avond nacht wel 4 tot 8 uur achter elkaar wakker en huilerig.

Nala, hier ik heb ook geen sexbeperking gehad. (maar ook nog geen behoefte aan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven