Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17

maandag 5 oktober 2009 om 20:31
maandag 5 oktober 2009 om 20:32
quote:Summerdance schreef op 05 oktober 2009 @ 20:27:
Doet u mij maar een bitterbal bij die mosterd
@ Sum mafketeltje!
@ Sneeze, mocht het mij lukken zaterdag kan ik je eventueel oppikken op station Den Bosch (kom ik toch langs en pak ik wel even afslag A2) maar ik ben nog niet zeker of het gaat lukken ivm forse planningsverschuiving op het werk.
Doet u mij maar een bitterbal bij die mosterd
@ Sum mafketeltje!
@ Sneeze, mocht het mij lukken zaterdag kan ik je eventueel oppikken op station Den Bosch (kom ik toch langs en pak ik wel even afslag A2) maar ik ben nog niet zeker of het gaat lukken ivm forse planningsverschuiving op het werk.
Huts!
maandag 5 oktober 2009 om 20:48
Hm Sum, zit je op je telefoon te staren? Gaat ie lekker allemaal?
Zet het ding lekker uit en wordt morgen blij wakker joh
Later zou ik fanatieker worden, blijkbaar is dat vandaag. Paar heftige dingen hier dus ik ben er nog steeds niet helemaal goed bij met mijn gedachten. Xcuse me.
Even relativerend; verder is alles goed hoor. Ik ben ook door voor het volgende gesprek. Me go girl!
Zet het ding lekker uit en wordt morgen blij wakker joh

Later zou ik fanatieker worden, blijkbaar is dat vandaag. Paar heftige dingen hier dus ik ben er nog steeds niet helemaal goed bij met mijn gedachten. Xcuse me.
Even relativerend; verder is alles goed hoor. Ik ben ook door voor het volgende gesprek. Me go girl!

maandag 5 oktober 2009 om 22:45
Nou jaaaaaaaaaaaaaa zeg meiden, doe eens even lekker normaal zeg!]
Jullie zijn zelfs alletwee hastikke leuk!
*vreest wel een beetje voor de date met Char...twee van die onwijze kwebbels bij elkaar....zal de buren vasr waarschuwen*
En Pom, Pom is gewoon een ontzettende lieverd, haar stem klinkt precies als hier op het forum, lief en wijs.
Ik vind jullie lief!
Euhhh...Madhe, ik zat naar de telefoon te staren omdat ik op een beleltje van Pom zat te wachten hoor.
Ik ben RMM gezien heullllll Zennnnnnnnnnnnn
*heb net ook wel weer een lies smsje gehad dat scheelt ook wel weer*
Jullie zijn zelfs alletwee hastikke leuk!
*vreest wel een beetje voor de date met Char...twee van die onwijze kwebbels bij elkaar....zal de buren vasr waarschuwen*
En Pom, Pom is gewoon een ontzettende lieverd, haar stem klinkt precies als hier op het forum, lief en wijs.
Ik vind jullie lief!
Euhhh...Madhe, ik zat naar de telefoon te staren omdat ik op een beleltje van Pom zat te wachten hoor.
Ik ben RMM gezien heullllll Zennnnnnnnnnnnn
*heb net ook wel weer een lies smsje gehad dat scheelt ook wel weer*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 5 oktober 2009 om 22:57
Hey lieve meiden,
Even afwezig geweest, grotendeels te maken met een druk weekend.
Is er gisteravond toevallig een Keek geschreven?
Het gaat goed met me, alhoewel ik hartstikke ongesteld moet worden en ik er niet omheen kan dit te merken: vreet me vol, libido hoger dan hoogst en ondertussen een beetje labielig. Gezellige boel dus.
Zijn er nog mensen wakker?
Even afwezig geweest, grotendeels te maken met een druk weekend.
Is er gisteravond toevallig een Keek geschreven?
Het gaat goed met me, alhoewel ik hartstikke ongesteld moet worden en ik er niet omheen kan dit te merken: vreet me vol, libido hoger dan hoogst en ondertussen een beetje labielig. Gezellige boel dus.
Zijn er nog mensen wakker?
maandag 5 oktober 2009 om 23:14
Als het 13.00u wordt, dan begin ik de dag met lunchen met jullie, en dan haak ik wel later weer even af voor een afspraak met optreedlocatie en wat flyer-activiteit, en dan kijk ik wel of ik weer ergens aanhaak, als jullie dan nog bezig zijn. Anders moet ik voor twaalven afspreken bij de optreedlocatie, en dat vind ik te vroeg voor op zaterdag Leuk!
Hoe'st Kym? Lekker, hormonale labielerigheid bovenop eventuele labielerigheid om nieuws van t thuisfront. SJ nog wel gezien van't weekend?