met men gevoelens in de war :S
maandag 5 oktober 2009 om 21:37
Hoe oud ben je? Is dit je eerste verliefdheid ooit? Hoe vaak zien jullie elkaar/brengen jullie tijd met elkaar door?
Persoonlijk wil ik graag na anderhalve maand nog wel in die waanzinnige 'ik kan niets eten maar dat maakt niet uit want ik doe het prima op grijnzen en espresso' modus zitten, maar dit zal vast voor iedereen anders zijn.
Persoonlijk wil ik graag na anderhalve maand nog wel in die waanzinnige 'ik kan niets eten maar dat maakt niet uit want ik doe het prima op grijnzen en espresso' modus zitten, maar dit zal vast voor iedereen anders zijn.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
maandag 5 oktober 2009 om 21:37
maandag 5 oktober 2009 om 21:43
quote:janjan schreef op 05 oktober 2009 @ 21:28:
uhh jah bedankt
ik kom uit twente dus is me nie opgevalle
enne quattro ik meen het heel serieus waarom nou zon flauwe reactie
Ik kom ook uit twente en kan prima Nederlands, dank je.
net alsof alle mensen daar achterlijk zijn! Versterk het vooroordeel even, zeg!
uhh jah bedankt

Ik kom ook uit twente en kan prima Nederlands, dank je.
net alsof alle mensen daar achterlijk zijn! Versterk het vooroordeel even, zeg!

maandag 5 oktober 2009 om 21:49

quote:janjan schreef op 05 oktober 2009 @ 21:28:
uhh jah bedankt
ik kom uit twente dus is me nie opgevalle
T spijt me Jan, maar door je 'Twentse accent' (grapje hoor, watchamacallit!!) is je topic titel nu echt onbegrijpelijk...
Had al hele vreemde gedachten over wat 'men gevoelens' nou zouden zijn...
uhh jah bedankt

T spijt me Jan, maar door je 'Twentse accent' (grapje hoor, watchamacallit!!) is je topic titel nu echt onbegrijpelijk...
Had al hele vreemde gedachten over wat 'men gevoelens' nou zouden zijn...
quote:Spijker schreef op 05 oktober 2009 @ 21:37:
Hoe oud ben je? Is dit je eerste verliefdheid ooit? Hoe vaak zien jullie elkaar/brengen jullie tijd met elkaar door?
hey bedankt voor de reacties ik ben nou 18 jaar oud. ik zie haar zegmaar 6 van de 7 dagen in de week
en jah dit is voor het eerst dat ik verliefd ben ik ben nou ook 8 kilo afgevallen door het niet ete
maar nou eet ik nog niet veel heb eigenlijk niet meer zoveel zin om te eten. jah soms heb ik wel opeens dat ik met zon big smile in de klas zit als ik aan haar denk en soms ook weer niet dus das ook al zo raar snap er niks meer van :S:S
haha jah sorry taal is zowiezo nie men best vak dus daar kan het ook aan ligge natuurlijk
hey bedankt voor de reacties ik ben nou 18 jaar oud. ik zie haar zegmaar 6 van de 7 dagen in de week

haha jah sorry taal is zowiezo nie men best vak dus daar kan het ook aan ligge natuurlijk

maandag 5 oktober 2009 om 21:58
quote:Vl43inder schreef op 05 oktober 2009 @ 21:52:
Volgens mij ben je nog wel heel erg verliefd hoor Jan. Had je zelf iets anders verwacht van die verliefdheid?
Zitten jullie bij elkaar in de klas ofzo dat jullie elkaar zo vaak zien?
neej we zitten nou allebei in het eerst jaar van de hbo in hetzelfde gebouw en als we elkaar nie onder schooltijd zien dan is het wel na schooltijd op het terras of ik ga naar haar of zij komt bij mij
ik weet nie wat ik er van moest verwachte ben volgensmij een beetje onzeker omdat ik nie weet wat ik met men gevoelens aanmoet :S
wow dat jullie zo snel reageren hierop dankje
Volgens mij ben je nog wel heel erg verliefd hoor Jan. Had je zelf iets anders verwacht van die verliefdheid?
Zitten jullie bij elkaar in de klas ofzo dat jullie elkaar zo vaak zien?
neej we zitten nou allebei in het eerst jaar van de hbo in hetzelfde gebouw en als we elkaar nie onder schooltijd zien dan is het wel na schooltijd op het terras of ik ga naar haar of zij komt bij mij

ik weet nie wat ik er van moest verwachte ben volgensmij een beetje onzeker omdat ik nie weet wat ik met men gevoelens aanmoet :S
wow dat jullie zo snel reageren hierop dankje
maandag 5 oktober 2009 om 22:10