Het (r)emigrantentopic - still going strong!

20-09-2009 23:16 3149 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine

FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
13 jaar, dan bouw je toch wel een aardige band op

nee, er is vorig jaar een grote investering gedaan die op zich wel goed was maar volledig verkeerd gepland, vol met miscalculaties waardoor we nu met grote financiele problemen kampen. Op dit moment is er geen geld om grondstof te kopen (95% van het product wat we maken bestaat uit die grondstof) en dus ligt de fabriek stil, en dat met 200 werknemers. Je kunt je indenken dat de situatie er dan niet echt rooskleurig uitziet, en het humeur hier van de meesten zo tot het nulpunt gedaald is. Voel me een beetje machteloos, maar verder wel ok hoor, ik heb mijn best gedaan, alle dingen gedaan die ik moest doen, doelen gehaald enzovoorts, meer kan ik niet doen, behalve zoeken naar iemand met een grote zak geld.
Alle reacties Link kopieren
O dat klinkt niet zo goed inderdaad. Maar hoop voor je dat het meevalt, of dat je een grote zak geld vindt!

Ik ga slapen. Fijne dag/nacht/middag allemaal.
dat hoop ik ook.

Weltrusten Fladder, ik ga ook maar eens op huis aan, lekker eten, vriend knuffelen en slapen.
o, ik wil jullie nog even een mooi zoetsappig nachtmuziekje kado doen:

Nada es normal

weltrusten
quote:Leni schreef op 03 oktober 2009 @ 23:46:

Nou, ik weet niet wat erger is.. Opgroeien in een roze huis vol japansetekensbehang of in dirndl danwel lederhose. Kom maar op! Wel graag met krullen .

Ik denk dat dit de tas is. Ze heeft het hier al een jaar over en toen kostte hij 700 pond?? Ofzo. Hij is echt zoooo mooi!

hahahahahahahaha, muts

Nee, dat is hem niet. Ik heb een zwarte Burberry tas gekocht. Maar Burberry heeft de site beschermd tegen copieeren, dus ik kan geen foto plaatsen. Deze was trouwens ietsje goedkoper
Oke, meiden (en man), dan komt er hier nog even een update van mijn laatste dagen.

Het is hier heel vochtig benauwd weer en ik heb verkeerde kleding bij me. Gelukkig wel mijn bikini ingepakt.

Texas is geweldig, zo gemakkelijk om hier te leven. Alles is altijd open en snel bereikbaar. Vanavond hebben we heerlijk gbbqd met enorme steaks aan de rand van het zwembad.

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om naar een nieuwe outletmall te rijden. Zelfs Lapinlief heeft zich ziek kunnen kopen aan schoenen, overhemden en t-shirts. Ik was niet weg te slaan uit de winkel van Juicy Couture. (ik denk dat we nog een keer terug moeten )

Ik ben alleen helemaal lek gestoken door de muggen, mijn rug en nek zitten onder de rode bulten. Als we volgend jaar weer gaan haal ik eerst een kuur bij de dokter tegen de allergische reactie. (en nee, hier plaats ik geen foto van )

We zitten hier aan het water en er is een verdwaalde krokodil gesignaleerd. Ik heb hem nog niet gezien helaas.

Gisteren zijn we met de boot wezen varen en voor de lunch hebben we aangelegd bij een Texaanse pub.

We gaan van de week ook nog even naar Galveston, naar het strand.

Verder ben ik verslaafd geraakt aan de 'Wii computer'. Ik had zelfs spierpijn van het bowlen, tennissen en yoga-en . Dus we hebben besloten dat we volgende week meteen zo'n ding gaan aanschaffen om te compenseren dat we stoppen met roken. Nog even en ik ben een totaal ander mens, rookvrij, gespierd en 10 kilo lichter

Alles goed met iedereen? Ik heb niet alles uitgebreid terug kunnen lezen, het was te veel en ik zit nog steeds met dat kleine notebookje. Ik heb wel gelezen dat Ainne weer zwanger wil worden en dat Ine flink te keer gaat (ik weet alleen niet met wie). En dat Chcicha coktailparties aan het aflopen is (decadent zeg ).

Ik ga zo lekker slapen, eerst nog even de nieuwe muggebulten behandelen. Truste.
SFO, Raccoon......... zijn jullie nog wakker? Het is hier zo saai snachts in mijn eentje.

En toen viel de laptop dus op de grond, want er liep een kakkerlak over mijn voeten....... iekssssssssssss.

Even nieuwe sigaretten halen binnen, want ik mag nog steeds roken, tot volgende week maandag.

Zo, weer terug met nieuw pakje peuken. Lekker hoor, dit ga ik echt missen dalijk.

Zal ik er nog een wijntje bij pakken? Ja doe maar Lapin, dat is goed voor je. Oke, zo terug.

Ik lijk Ine wel. Die is ook vaak in haar eentje aan het kletsen hier.

Chicha, ben jij niet wakker? Wil jij niet me kletsen dan?
Klik op de volgende site voor een foto van mijn tas

http://us.burberry.com/pr ... 3757925&parentPage=family
Lapin ben wakker hoor, was vandaag gewoon druk en heb heel laat de achter de pc kunnen kruipen.
By the way Lapin, hier geen last van muggen dus de volgende keer gewoon hier komen. Zag laatst dat San Francisco een geweldige stad is volgens jouw dus wat let je.

En ipv sigaretten kunnen we wijn drinken,lol.

@Keranet heb net even snel bijgelezen, en zou zeggen sterkte meid.
En deze

http://www.juicycouture.c ... arel/tracksuits/prod-249E
Kijk aan jij hebt je letterlijk vermaakt daar bij de outlets.
quote:lapin schreef op 06 oktober 2009 @ 06:27:

En deze

http://www.juicycouture.c ... arel/tracksuits/prod-249EIk had al eventjes snel gekeken..Fijn dat jullie het zo leuk hebben in de States..had eigenlijk niet anders verwacht.
Zo zie je maar en toen werd het ook nog druk...
SFO, San Francisco doen we vast ook nog wel een keer. En bij dat glas wijn hoort een sigaret. Als ik dus stop met roken, stop ik ook met drinken. Mijn leven gaat heel saai worden.

Mijn man is het er vast niet mee eens, maar die drinkt dan maar in zijn eentje.

Alvast welterusten
Raccoon, gaat alles goed met jou?

Ik moet gaan afsluiten, de batterij is op.

Welterusten
De batterijen op, Ya right.

Die van mijn ook.

Nou Lapin dan ben ik zo sociaal dat ik ook een sigarettje opsteek, wil niet die spelbreker zijn.
mogguh allemaal

@ keranet he bah, vervelend nieuws van de oma van vriend. Ook jammer dat jullie weekendje zo'n domper had, gelukkig kon zijn moeder snel daarheen...

ook vervelende berichten van je werk... gauw op zoek naar iets anders!

@ fladder he vervelend dat jullie geen duidelijkheid hebben. ik heb het even gemist waarschijnlijk maar waar komt jouw vriend vandaan? is hij brit? of NL-er? Allicht kun je wel weer lekker aan de slag in NL. wel stress voor de kat...hopelijk komt het allemaal goed

@ lapin geweldig dat je zo aan het genieten bent! shopping whahallaaa

@ SFO hard gewerkt? en dat al aan het begin van de week

@ raccoon lukt het nog een beetje met het apart slapen? wel lekker om gewoon weer thuis te zijn. rust maar even lekker uit hoor.. voetjes omhoog en gewoon aantoe geven

@ ine leuk interview weer! apart om te lezen dat interview, das gewoon onze Ine! en lekker aan het flirten met de buurman..? pas op pas op pas op!

@ anais en .. hoe staat het met de grondprijzen? heb je wat gezien wat jullie aanstaat? grappig, op elk forum heeft die uitzending van ik vertrek tot discussie geleid. wel erg dat echt iedereen hetzelfde erover denkt...

en toen was ik het even kwijt... behoorlijk moe.. laat naar bed, vroeg weer op.. pfewww even bijkomen denk ik..
Zielige Disco, moe en dan alweer een dag in het vooruitzicht met volop werk. Sterkte vandaag. Hier nog iemand die mega moe is. Ik werd vannacht wakker en kon niet meer slapen, was tijdens het Tv kijken op de laptop erg vroeg in slaap gevallen en wakker geworden toen Tb naar bed ging. Leuk hoor, ik kon daarna dus niet meer slapen en ben nu de hele dag duf.

We hebben inderdaad wel prachtige stukken grond gezien die te koop staan in de bergen. De prijzen vallen mee volgens Tb, ik bemoei me daar niet mee, maar ik vond het te afgelegen. Teveel (stijle) bergwegen voor je in de bewoonde wereld bent, te ver. Ik zie me daar nog niet in mijn eentje zitten als Tb op zakenreis is, brrrr...

Er zijn plekken genoeg die nog aantrekkelijker zijn qua ligging. We hebben de tijd, voorlopig blijven we nog even hier want het kost toch veel geld om zelf te bouwen. Nog even doorsparen. We hebben veel leuke plannen en willen graag een goeie architect inschakelen tegen die tijd, kent iemand er eentje persoonlijk misschien?
jaaajjaaa.... je ziet jezelf en GB natuurlijk niet de heuvels op fietsen :-D
Helemaal waar, Disco, ik zou wel willen maar GB ziet dat echt niet zitten, die luie nicht..
Lapin, wat leuk om weer wat van je te lezen, volgens mij heb je het ontzettend naar je zin daar, veel shopgenot en lekker bbq-en. Dat wordt straks lichtelijk afzien als je weer naar huis gaat en tegelijkertijd stopt met roken. Mis je de honden niet trouwens?

Sfo, hoeveel nachtjes nog voordat de kinderen komen? Dan kunnen we hier even meeleven/-tellen.
Ik probeer BZV te bekijken maar de ADSL verbinding is echt belabberd vanochtend

En ik had me zo verheugd op een ochtendje op de bank met de laptop op schoot. en dan kan ik hier ook meepraten...

Dan strax maar aan 't knippen.... er moeten nog wat kerstkaartjes gemaakt worden voor de export

Ff w88 op een stabiel moment om dit te posten....

xXx
Hup, aan de knip jij, Choc, minder dan drie maanden nu!!

Oeee Lapin, ben jaloers, wst een heerlijk tripje is dat. Is Lapinman daar eigenlijk voor zaken, of is het voor jullie allebei vakantie?

Fladder, jeee weer terug naar NL! Je bent al de derde Londenaar van dit topic die terug gaat! Wel leuk toch?
Mijn baas is trouwens nog steeds niet gearriveerd en het is al bijna tien uur. Zal maar eens kijken waar ie is. Ik ben zó'n geweldige PA, weet nooit waar ie uithangt of wat ie doet!

Oh hij is er

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven